برای دریافت نوبت از دکتر محمد رحیمی فلوشیپ جراحی کلیه و مجاری ادراری در شیراز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر محمد رحیمی فلوشیپ جراحی کلیه و مجاری ادراری در شیراز: شیراز بولوار کریمخان زند-روبروی هتل پارس،حدفاصل فلسطین(باغشاه) و بیست متری (هفت تیر) مجتمع پزشکی زند طبقه همکف
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر محمد رحیمی فلوشیپ جراحی کلیه و مجاری ادراری در شیراز حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر محمد رحیمی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز بولوار کریمخان زند-روبروی هتل پارس، حدفاصل فلسطین (باغشاه) و بیست متری (هفت تیر) مجتمع پزشکی زند طبقه همکف
واقعا از اینکه مرا هفته قبل سنگ شکن کرد راضی هستم کارش عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲دکتر رحیمی بسیار با تجربه و با اخلاق هستند من واقعا ازشون راضی هستم هیچ دکتری پدرم و عمل نمیکرد بخاطر ریسک بالای عمل ایشون ولی دکتر رحیمی عمل شون کردن و ما رو واقعا نجات دادن خدا خیرشون بده.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بخاطر پروستات مراجعه کردم،کاملا خوب شدم. واقعا راضی هستم، آقای دکتر بسیار با سواد و با حوصله هستن، واقعا برای مریض وقت میذارن. به حرف مریض گوش میدن و احترام قائل میشن.
۱۴۰۱/۰۸/۲۰با سلام سید کاظم کشاورز هستم از شهرستان بیضا در دو نوبت به مطب ایشان مراجعه کردم برای درمان سنگ کلیه بار اول که خدایی سنگ هشت میل از کلیه ام حرکت کرده بود را با دارو بر طرف کردن فعلا بار دوم هم داشتم که در حال درمان با دارو هستم واقعا عملکرد جناب دکتر عالی بوده
۱۴۰۲/۰۳/۲۷پزشک بسیار باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶درود، بنظر پزشک خوب و حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷خیلی پر حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر بسیار با حوصله، تشخیص عااالی ، و بسیار ماهر ، واقعا ممنونم ازشون، بابت عمل عالی که انجام دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی هست
۱۴۰۲/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۸فقط اون حسودی که عدم رضایت زده
۱۴۰۱/۰۴/۱۰دکتر با حوصله ای هستند؟
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خوش بخورد و با سواد
۱۴۰۱/۰۳/۱۹مشکل ناباروری داشتیم که با درمان های آقای دکتر رحیمی حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۹یکی از بهترین پزشکایی بودن که تا به حال دیدم بسیار کاربلد ،بااخلاق و فروتن بودن خدا عمر باعزت بهشون بده خانم منشی هم بسیار متین بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار دک
۱۴۰۱/۰۷/۱۷واقعا دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر فوق العاده کاربلد با اخلاق و متبهر من سنگ 17میلی رفته بود تو حالبم دکتر تو یه نوبت عمل TuL وهم pcnl رو با هم برام انجام داد وسنگ رو در آورد، واقعا دستش در نکنه خیلی ممنونم ازش راحتم کرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بسیار پزشک مسئولیت پذیر،حرفه ای،دلسوز بیمار و کاربلد هستن. امثال ایشون خیلی کم هست.فوق العاده راضی هستم و شادی و سلامتیشون رو آرزو دارم
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲با اخلاق بود زود هم کارم انجام شد ولی همش من باید صحبت می کردم، انتڟار داشتم ایشون ریز اطلاعات رو از من بخواد نه اینکه من هی داده هام رو رو کنم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵سلام دکتر بسیار خوب ومتین با علم بسیار عالی وبه روز سنگ کلیه که با لیزر عمل کردند pcnl ونتیجه خوب وببهبود کامل
۱۴۰۱/۱۰/۰۷واقعا دکترخوش اخلاق وباتجربه ای هستد کارشون عالیه.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹وقت شناس، خوش برخورد ، مسیولیت پذیر،متخصص .... از نطر من هنه چیز عالی بود و مشکل من برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مجاری ادراری
۱۴۰۳/۰۲/۰۳با سلام .من بخاطر مشکل واریس بیضه و ناباروری به ایشان مراجعه کردم.مطب بسیار تمیز بود بدون معطلی زیاد توانستم اقای دکتر را ببینم ...منشی با حوصله و خوش اخلاق بودند و اقای دکتر بسیار در تشخیص مهارت و تبحر دارند و نظرشان برای من مفید بود و توانستم مشکلاتم را به کمکشان پشت سر بگذارم ....
۱۴۰۴/۱۱/۰۴بسیار با اخلاق و با حوصله، مهربان و هاذق
۱۴۰۴/۰۴/۳۰سنگ کلیه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار عالی هستن ، معجزه میکنن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام من چند سال پیش توسط آقای دکتر عمل شدم که شکر خدا خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر رحیمی یکی از بهترین فوق تخصص های جراحی کلیه و مجاری ادراری هستند. بسیار با سواد و در کارشان برای بیماران دلسوز و پیگیر هستند.
۱۴۰۱/۰۷/۲۶بسیار دکتر عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بچه هام سالها مشکل شب ادراری داشتن، آقای دکتر بهشون دارو دادن، مشکل هر دو به طور کامل برطرف شد، واقعا از آقای دکتر رحیمی ممنونم، بسیار با حوصله ، پیگیر و با اخلاق هستن، خدا بهشون عمر طولانی و باعزت بده ، مشکل ما رو حل کردن.
۱۴۰۲/۰۳/۲۲نتیجه خوب
۱۴۰۳/۱۲/۳۰با احترام و سپاس از پزشک بزرگوار دکتر محمد رحیمی که وقت با ارزششان را برای سلامتی بنده اختصاص دادند. از ته قلبم از شما متشکرم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار پزشک مسئولیت پذیر،حرفه ای،دلسوز بیمار و کاربلد هستن. امثال ایشون خیلی کم هست.فوق العاده راضی هستم و شادی و سلامتیشون رو آرزو دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۲