پارگی دیسک کمر داشتم بسیار بسیار عالی بودندو مهم تر از همه بااخلاق و بسیار فهیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
عمل کمر
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
هنوز مشکل حل نشد
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اقای دکتر عمل کردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
مااآاااااااااااااه بودن از گوش دادن به بیمار و تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
جراح ماهری است
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
عمل فیوژن ستون فقرات و رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
کمر درد و خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
دیسک کمر.همه دکترهامیگفتن بایدجراحی بشم ولی دکترامامی با دوتا نسخه کمردردم وخوب کرد عالین عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
دیسک کمد
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
عمل دیسک
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
سردرد شدید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
عمل دیسک کمر داشتم و نتیجه ی خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
کمر درد فعلا درگیرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
دیسک کمر
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
پزشک بسیار خوبی هستند، دیسک کمر داشتم دو بار پیش ایشون عمل کردم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
درمورد ریه مادرم و واقعا خیلی زحمت کشیدن بازهم تشکر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
سلام دکتر امامی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بسیار اروم وبا اخلاق و با دقت به مریض گوش میده
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
دکتر خیلی کارش درسته
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
مشکل دیسک عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دیسک کمر داشتم جلسه اول رفتم فعلا درد دارم هنوز
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
دیسک گردن و مشکل گرفتگی عروق مغز را داشتم که با تخصص ایشان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
من هرچقدر خوبی بگم کم گفتم از ایشون من جونمو امروز جونیم ب ایشون مدیونم بعد از خدا فقط ایشونه ک میتونه نجات دهنده من باشه من شاکرم خدارا ک همچین انسانه مهربون و با تجربه و با درکو فهم باشخصیت و دلسوزی ب ما داده خدا خیرشون بده واقعا هرجوری میگیرند هرچقدر زیادم باشه حلالشون باشه چون کارشون درسته رد خور نداره شک تو کارشون نیست.
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
جراحی ستون فقرات نتیجه عالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
معده درد
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
من عمل فیوژن گردن داشتم و ایشون با مهارت و توانیی بخوبی عمل بنده را انجام دادند و ازشون ممنونم و براشون آرزوی سلامتی میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
عمل گردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
دکتربسیارعالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بله جابجایی مهره داشتم عمل شدم
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
من اولین بار است که قصد مراجعه به ایشان را دارم ولی تعریف ایشان را از آشنایان خیلی شنیدم
۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
فعلان امروز نوبت دارم پیششون
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
جراحی کمر خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
جراحی کمر
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
مادرم یک ماهی میشه که عمل کرده.دیگه اصلا درد نداره.تنگی کانال نخاع داشت
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
مشکل انتشار درد در پاها رو داشتم که با انجام فیزیوتراپی تخصصی و رعایت موارد توصیه ای ایشان بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
مادرخانمم دیسک کمرداشتند که آقای دکتر ایشون رو عمل کردند وخدارو شکر بهترشدند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
خیلی خوش برخورد و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
دکتربا تجربه و کاردانی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بیماری ارنولد کیاری دارم.و تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ایشان پزشکی باتجربه هستند،من دیسک کمرداشتم که توسط ایشان عمل شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
دیسک کمر_نتیجه اش تا مدتی حل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
گرفتگی عصب دست عمل کردم و هیچگونه عوارضی و ایرادی بعد از عمل ندارم 18 سال از عمل من میگدره
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
هیپوفیزم رو پیششون عمل کردم و خداروشکر بعد 16سال مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
درد شانه
بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
ایشون دکتر فوق العاده خوبی هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص و جراحی هستم.من دیسک کمر پیششون عمل کردم و خدا راشکر خیلی راضیم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
جراحی کردم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
جراحی دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
همه چی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
پدرم دیسک داشت عمل کردخوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۷
آرتوزگردن داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
نسبت به لگن و درد استخوان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
آرتروز گردن ،بهتر شدم ولی درمان قطعی ندارد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۳/۰۸
کارشون خیلی عالی و تشخیص درست ما که خانوادگی پیششون رفتیم و جواب مثبت دیدیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
سردردهای مکرر
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
ماهر و دلسوز و متعهد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
دکتر خوب و
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
دیسک گردن عمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
فعلا ویزیت اول شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بسیار مجرب و کاردان و متعهد
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بسیار دکتر کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من مادربزرگ دوستم پیش ایشون عمل کردند و خداراشکر عالی شدند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بی حسی انگشت دست داشتند ومهره گردن راعمل کردند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
لغزندگی مهره تنگی کانال درد شدی پشت شانه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
خود دکتر که فوق العاده هستن و همچنین منشیشون خانم شریفی
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
فعلا تازه ویزیت شدم هیچ نتیجه ای هنوز نگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عالی جراحی. داشنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکترفوق العاده عالی ومن به همه پیشنهادمیکنم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ده سال پیش عمل ستون فقرات داشته ام و در حال حاضر به مشکل برخورده ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار آز عمل جراحی دیسک کمرم توسط ابشان راضی هستم .
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
یی
ییییسسسس
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
عمل جراحی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
من که از ن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
مشکل گردن وخیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
پارگی دیسک کمروتنگی کانال نخاع الان یه سال میگذره خداراشکر خوبم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
استاد بنده لودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
مشکل دیسک کمر داشتم که با لطف خدا و کمک دکتر الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بنده در تاریخ 13 مهر 87 توسط ایشان در بیمارستان شریعتی مورد عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفتم و در حال حاضر مشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دیسک کمر خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
دکتر فوق العاده مسلط و دقیق
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام من دیسک کمر دارم و تقریبا 15سال زیر نظر ایشون هستم، بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
تنگی نخاع لغزندگی مهره
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
کمردرد تنگی کانال
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ایشون در کارشون حرفه ای د و دقیقا
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عمل جراحی کمرانجام دادن ازفامیل وراضی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
سردرد شدید
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
مادرم حراجی دیسک کرد،عالی بود،واقعا از اقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
ارتروز
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
پارگی دیسک کمر داشتم و الان پنج روزه که جراحی کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
تنگی نخاه لغزندگی ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
عالی ومثل همیشه بی تقص
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
واقعا عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
دکتر فوق
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
سلامتی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
ام ار ای گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
جراح دیسک کمر داشتم ازنتیجه جراحی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالینآقایدکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مادرم دیسک داشته عالی بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
فعلا تحته درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سلام واقعا کارشون عالیه من دیسک کمر عمل کردم خیلی راحتم
پارگی دیسک کمر داشتم و با توصیه ها، نرمش ها و داروهای تجویز شده بهبود پیدا کردم.
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
دکتر فوق العاده ای هستن من ک پارگی دیسکم پیششون درمان شد خدا خیییر بهشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار پزشک
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
دکتر بسیار عالی و دلسوز بیمار .
بیماری tos داشتم عمل کردم بسیار بسیار راضی ام از کار ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکتر عالی ان
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر خانوادگی هستن ،دستشون شفاست دیسک گردن خواهرزاده همسرم رو عمل کردن نتیجه عالی بود ،درصورتی که همه جا گفتن 30درصد موفقیت
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عصب دست
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
دیسک گردن،
پزشک بسیار محترم و با علم زیاد و باادب
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
آرتروز زانو
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
رادیو گرافی جدید نوشتند هنوز جواب را نشونشون ندادم
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
ایشون دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان با تشخیص عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
سلام من دیسک کمر داشتم پیش دکتر اومدم الان خیلی بهتر شدم چون با راهنمایی ایشان لیزر کردم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
عاااااااالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
همسرم بیماری دو قطبی داشتن به لطف خدا و ایشان خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مشکل کمر و گردن .ایشان بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
سلام با توکل بر خدا دکتر کارشون عالیه خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دیسک کمر الان عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
پارگی دیسک کمر ، جراحی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
عالی راض
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تشخیص دردهای گردن وستون فقرات عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
دیسک کمر داشتم که با عمل ایشون کاملا حل شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
سلام
من در سال 91 مشکل دیسک کمر داشتم و از آنجائیکه ایشان را نمی شناختم به چندین(چهار نفر) دکتر سرشناس اصفهان مراجعه کردم در حالی که از شدت درد قدرت راه رفتن نداشتم و روی زانو به مطب ایشان مراجعه میکردم و لی با دیدن MRI من را جواب میکردن و می گفتن عمل بسیار سختی دارید و امکان موفقیت آن بسیار کم است و شاید به فلج کامل شما منجر شود لذا با همین وضعیت بساز تا اینکه از طریق یکی از دوستان آقای دکتر امامی به من معرفی شد و من خدمت ایشان رفتم درکلینیک مهدیه و بعد از معاینه نوبت جراحی برام تعیین کردند و خانوادام از شدت خوشحالی از پذیرش ایشان آنهم بعد از چندین ماه زمین گیر شدن و نامیدی از دیگر پزشکان اشک شوق می ریختند خلاصه من توسط ایشان مورد عمل جراحی قرار گرفتم و به زندگی و فعالیت روزمره برگشتم البته من پنج تا دیسک داشتم و یکی از آنها که حادتر بود را جراحی کردند و فرمودند با بقیه آنها فعلا مدارا کن و خدا را شاکر هستم از وجود چنین پزشک حاذق و دلسوزی و من زندگی مجددم را به ایشان مدیون هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
دیسک گردن
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عمل گردن انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
عالی هستند وبسیار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
جراحی ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خوبهخیلیتجربهداره
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
بسیار عالی باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
دیسک کمر که با جراحی توسط دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
دیسک گردن فعلا کارم تمام نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
سردرد شدید که خداروشکر به لطف ایشون خوب شدم
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
با سلام
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
پزشک با تجربه و کاملا وارد بکار و تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوب بوده
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
عادی بس
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
جا به جایی مهره ی ستون فقرات دارم طبق نظر دکتر باید عمل کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عااااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام جراحی دست داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بسیاربسیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مشکل در ناحیه گردن و ستون فقرات ، تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
دیسک کمر و تشخیص ب موقع
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
دختر خواهر شوهرم دیسک گردنش پاره شد ودکترای دیگه بهش گفتن 30درصد موفقیت ،اما ایشون عمل رو با بالاترین ددصد موفقیت پذیرفتن. خداروشکر حالش خوبه ممنون از ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
درد کمر و زانو
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
تشخیصشون عالیه من چندتا دکتر گفتن عمل ایشون با تجویزی که برای من داشتن منو از عمل نجات دادن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
دکتر تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
تقریبا 7سال پیش عصب هر دوتا دستم رو جراحی کردن من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
کارش عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
دیسک کمر داشتم عمل کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
دیسک کمر .
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
دکتر بسیا خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
لغزندگی ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
دیسک کمر داشتم عمل کردم بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
رودستش نیست ونخواهدامد.3سال پیش دیسک کمرم که پاره شدجراحی کردم وتنگی کانال..فقط دعاگوی ایشان هستم.خیلی صبورمهربان بااخلاق وکمالات ومحترم هستن..پنجه طلا..خدابهشون طول عمروعزت ببخشه الهی.
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
برای سیستم اعصاب و ستون فقرات و بسیار مفید واقع شده
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
پا درد بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
والله یکبار ویزیت شدم بببماریم کنترل شد خیلی ولی یه سری عوارض دیگه اومد سراغم
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
عالی هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
نتیجه خوبی داشته
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
عصب پا مشکل داشت عمل کردم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
نظری در حال حاضر ندارم
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
درد دست
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بیمارشون هستم و همسرم سال 84عمل دیسک گردن انجام دادن که بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
سلام اقای دکتر امامی بسیار خوش اخلاق ودکتر حادقی هستن وتشخیص عالی دارن من تجربه عالی از طبابتشون دارم تمام دکارهای جراح معز واعصاب بهم گفتن عمل داری اما ایشون اول بدون عمل دستوراتی دادن وبعد از اون فیزیوتراپی بدون جراحی خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸
دکتربسیارخوبی هستند من ازشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
ایشون بسیار دکتر حاذق و کاربلد و خوشرو هستن و تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
برای دیسک کمرخواهرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
مشکل مهره ی گردن داشتم و عمل جراحی را دکتر انجام دادند که راضی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
.......
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عمل دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
الان بعد از عوض کردن قرص هام دوبار تشنج بدی کردم طوری که سه تا از دندونام افتاد باید دوباره برم ببینم چراااااا
عالی هستن همیشه موفق باشن
۱۳۹۷/۱۰/۲۹پزشکی حاذق و متبحر در کار خود
۱۳۹۸/۰۳/۲۹تشخیصشون وافعا درسته
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پارگی دیسک کمر داشتم بسیار بسیار عالی بودندو مهم تر از همه بااخلاق و بسیار فهیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶عمل کمر
۱۳۹۹/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹هنوز مشکل حل نشد
۱۳۹۹/۰۷/۱۲اقای دکتر عمل کردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مااآاااااااااااااه بودن از گوش دادن به بیمار و تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۹جراح ماهری است
۱۳۹۸/۰۹/۱۸عمل فیوژن ستون فقرات و رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۵/۱۳کمر درد و خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۰۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دیسک کمر.همه دکترهامیگفتن بایدجراحی بشم ولی دکترامامی با دوتا نسخه کمردردم وخوب کرد عالین عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دیسک کمد
۱۳۹۹/۰۶/۲۰عمل دیسک
۱۳۹۹/۰۳/۰۳سردرد شدید
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عمل دیسک کمر داشتم و نتیجه ی خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱کمر درد فعلا درگیرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵دیسک کمر
۱۳۹۸/۰۵/۲۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۱پزشک بسیار خوبی هستند، دیسک کمر داشتم دو بار پیش ایشون عمل کردم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰درمورد ریه مادرم و واقعا خیلی زحمت کشیدن بازهم تشکر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰سلام دکتر امامی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۲/۰۷بسیار اروم وبا اخلاق و با دقت به مریض گوش میده
۱۴۰۰/۰۲/۳۱دکتر خیلی کارش درسته
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مشکل دیسک عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دیسک کمر داشتم جلسه اول رفتم فعلا درد دارم هنوز
۱۳۹۸/۱۲/۰۳دیسک گردن و مشکل گرفتگی عروق مغز را داشتم که با تخصص ایشان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من هرچقدر خوبی بگم کم گفتم از ایشون من جونمو امروز جونیم ب ایشون مدیونم بعد از خدا فقط ایشونه ک میتونه نجات دهنده من باشه من شاکرم خدارا ک همچین انسانه مهربون و با تجربه و با درکو فهم باشخصیت و دلسوزی ب ما داده خدا خیرشون بده واقعا هرجوری میگیرند هرچقدر زیادم باشه حلالشون باشه چون کارشون درسته رد خور نداره شک تو کارشون نیست.
۱۴۰۰/۰۹/۳۰جراحی ستون فقرات نتیجه عالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸معده درد
۱۴۰۰/۰۹/۱۲من عمل فیوژن گردن داشتم و ایشون با مهارت و توانیی بخوبی عمل بنده را انجام دادند و ازشون ممنونم و براشون آرزوی سلامتی میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عمل گردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتربسیارعالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بله جابجایی مهره داشتم عمل شدم
۱۳۹۸/۰۳/۲۵خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۶دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲من اولین بار است که قصد مراجعه به ایشان را دارم ولی تعریف ایشان را از آشنایان خیلی شنیدم
۱۳۹۸/۰۴/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فعلان امروز نوبت دارم پیششون
۱۳۹۹/۰۶/۲۴جراحی کمر خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۶جراحی کمر
۱۳۹۸/۰۴/۱۶مادرم یک ماهی میشه که عمل کرده.دیگه اصلا درد نداره.تنگی کانال نخاع داشت
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل انتشار درد در پاها رو داشتم که با انجام فیزیوتراپی تخصصی و رعایت موارد توصیه ای ایشان بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۳مادرخانمم دیسک کمرداشتند که آقای دکتر ایشون رو عمل کردند وخدارو شکر بهترشدند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶خیلی خوش برخورد و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶دکتربا تجربه و کاردانی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بیماری ارنولد کیاری دارم.و تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ایشان پزشکی باتجربه هستند،من دیسک کمرداشتم که توسط ایشان عمل شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۷دیسک کمر_نتیجه اش تا مدتی حل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷گرفتگی عصب دست عمل کردم و هیچگونه عوارضی و ایرادی بعد از عمل ندارم 18 سال از عمل من میگدره
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۶هیپوفیزم رو پیششون عمل کردم و خداروشکر بعد 16سال مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰درد شانه بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ایشون دکتر فوق العاده خوبی هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص و جراحی هستم.من دیسک کمر پیششون عمل کردم و خدا راشکر خیلی راضیم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۱جراحی کردم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۸جراحی دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰همه چی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶پدرم دیسک داشت عمل کردخوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۷آرتوزگردن داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶نسبت به لگن و درد استخوان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲آرتروز گردن ،بهتر شدم ولی درمان قطعی ندارد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۳/۰۸کارشون خیلی عالی و تشخیص درست ما که خانوادگی پیششون رفتیم و جواب مثبت دیدیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱سردردهای مکرر
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ماهر و دلسوز و متعهد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸دکتر خوب و
۱۳۹۷/۰۹/۱۶دیسک گردن عمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فعلا ویزیت اول شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیار مجرب و کاردان و متعهد
۱۳۹۸/۱۰/۲۵بسیار دکتر کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۶من مادربزرگ دوستم پیش ایشون عمل کردند و خداراشکر عالی شدند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بی حسی انگشت دست داشتند ومهره گردن راعمل کردند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶لغزندگی مهره تنگی کانال درد شدی پشت شانه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱خود دکتر که فوق العاده هستن و همچنین منشیشون خانم شریفی
۱۳۹۸/۱۱/۲۱فعلا تازه ویزیت شدم هیچ نتیجه ای هنوز نگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عالی جراحی. داشنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکترفوق العاده عالی ومن به همه پیشنهادمیکنم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ده سال پیش عمل ستون فقرات داشته ام و در حال حاضر به مشکل برخورده ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار آز عمل جراحی دیسک کمرم توسط ابشان راضی هستم .
۱۳۹۹/۰۹/۰۴یی ییییسسسس
۱۳۹۹/۰۹/۰۲خیلی خوبن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عمل جراحی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵من که از ن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۳/۲۱دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مشکل گردن وخیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷پارگی دیسک کمروتنگی کانال نخاع الان یه سال میگذره خداراشکر خوبم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰استاد بنده لودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱مشکل دیسک کمر داشتم که با لطف خدا و کمک دکتر الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بنده در تاریخ 13 مهر 87 توسط ایشان در بیمارستان شریعتی مورد عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفتم و در حال حاضر مشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۶/۰۵دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دیسک کمر خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۳دکتر فوق العاده مسلط و دقیق
۱۳۹۸/۰۲/۱۵سلام من دیسک کمر دارم و تقریبا 15سال زیر نظر ایشون هستم، بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵تنگی نخاع لغزندگی مهره
۱۴۰۰/۰۵/۰۵کمردرد تنگی کانال
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ایشون در کارشون حرفه ای د و دقیقا
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عمل جراحی کمرانجام دادن ازفامیل وراضی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸سردرد شدید
۱۴۰۰/۰۳/۲۵مادرم حراجی دیسک کرد،عالی بود،واقعا از اقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸ارتروز
۱۴۰۰/۱۱/۳۰پارگی دیسک کمر داشتم و الان پنج روزه که جراحی کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۷تنگی نخاه لغزندگی ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی ومثل همیشه بی تقص
۱۴۰۰/۰۶/۱۴واقعا عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دکتر فوق
۱۳۹۸/۰۵/۰۹سلامتی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ام ار ای گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲جراح دیسک کمر داشتم ازنتیجه جراحی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالینآقایدکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۹مادرم دیسک داشته عالی بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۵فعلا تحته درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱سلام واقعا کارشون عالیه من دیسک کمر عمل کردم خیلی راحتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴پسرم مشکل مغز واعصاب
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عمل کمر،
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتربسیارخوبی هستندمن خیلی ازایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سرخوردگی مهره کمر و پیشگیری شد با پیچ و پلاک
۱۴۰۰/۰۹/۲۵جراحی دیسک کمرداشتم بسیارعالی بودوبه دیگران نیزپیشنهاددادم همگی راضی هستیم
۱۳۹۷/۱۰/۰۱بسیارخوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۳از نظر دقت بی نظیر است
۱۴۰۰/۰۴/۲۴پارگی دیسک کمر داشتم و با توصیه ها، نرمش ها و داروهای تجویز شده بهبود پیدا کردم.
۱۳۹۷/۰۸/۰۵دکتر فوق العاده ای هستن من ک پارگی دیسکم پیششون درمان شد خدا خیییر بهشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار پزشک
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۳۰دکتر بسیار عالی و دلسوز بیمار . بیماری tos داشتم عمل کردم بسیار بسیار راضی ام از کار ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر عالی ان
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خانوادگی هستن ،دستشون شفاست دیسک گردن خواهرزاده همسرم رو عمل کردن نتیجه عالی بود ،درصورتی که همه جا گفتن 30درصد موفقیت
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عصب دست
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دیسک گردن، پزشک بسیار محترم و با علم زیاد و باادب
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷آرتروز زانو
۱۳۹۹/۰۹/۲۴رادیو گرافی جدید نوشتند هنوز جواب را نشونشون ندادم
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ایشون دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان با تشخیص عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲سلام من دیسک کمر داشتم پیش دکتر اومدم الان خیلی بهتر شدم چون با راهنمایی ایشان لیزر کردم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عاااااااالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۴همسرم بیماری دو قطبی داشتن به لطف خدا و ایشان خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل کمر و گردن .ایشان بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام با توکل بر خدا دکتر کارشون عالیه خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۱/۲۵دیسک کمر الان عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲پارگی دیسک کمر ، جراحی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عالی راض
۱۴۰۰/۰۷/۱۹تشخیص دردهای گردن وستون فقرات عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دیسک کمر داشتم که با عمل ایشون کاملا حل شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۱سلام من در سال 91 مشکل دیسک کمر داشتم و از آنجائیکه ایشان را نمی شناختم به چندین(چهار نفر) دکتر سرشناس اصفهان مراجعه کردم در حالی که از شدت درد قدرت راه رفتن نداشتم و روی زانو به مطب ایشان مراجعه میکردم و لی با دیدن MRI من را جواب میکردن و می گفتن عمل بسیار سختی دارید و امکان موفقیت آن بسیار کم است و شاید به فلج کامل شما منجر شود لذا با همین وضعیت بساز تا اینکه از طریق یکی از دوستان آقای دکتر امامی به من معرفی شد و من خدمت ایشان رفتم درکلینیک مهدیه و بعد از معاینه نوبت جراحی برام تعیین کردند و خانوادام از شدت خوشحالی از پذیرش ایشان آنهم بعد از چندین ماه زمین گیر شدن و نامیدی از دیگر پزشکان اشک شوق می ریختند خلاصه من توسط ایشان مورد عمل جراحی قرار گرفتم و به زندگی و فعالیت روزمره برگشتم البته من پنج تا دیسک داشتم و یکی از آنها که حادتر بود را جراحی کردند و فرمودند با بقیه آنها فعلا مدارا کن و خدا را شاکر هستم از وجود چنین پزشک حاذق و دلسوزی و من زندگی مجددم را به ایشان مدیون هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دیسک گردن عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عمل گردن انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱عالی هستند وبسیار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۱۴جراحی ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوبهخیلیتجربهداره
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار عالی باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دیسک کمر که با جراحی توسط دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دیسک گردن فعلا کارم تمام نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰سردرد شدید که خداروشکر به لطف ایشون خوب شدم
۱۳۹۸/۰۸/۲۹عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۰۵خیلی خوبن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰با سلام
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸پزشک با تجربه و کاملا وارد بکار و تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بوده
۱۳۹۸/۰۵/۰۷دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عادی بس
۱۴۰۰/۰۳/۲۴جا به جایی مهره ی ستون فقرات دارم طبق نظر دکتر باید عمل کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عااااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام جراحی دست داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیاربسیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۳مشکل در ناحیه گردن و ستون فقرات ، تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دیسک کمر و تشخیص ب موقع
۱۳۹۷/۰۷/۰۷دختر خواهر شوهرم دیسک گردنش پاره شد ودکترای دیگه بهش گفتن 30درصد موفقیت ،اما ایشون عمل رو با بالاترین ددصد موفقیت پذیرفتن. خداروشکر حالش خوبه ممنون از ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۳۰درد کمر و زانو
۱۳۹۸/۱۰/۱۲تشخیصشون عالیه من چندتا دکتر گفتن عمل ایشون با تجویزی که برای من داشتن منو از عمل نجات دادن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکتر تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۸/۲۰تقریبا 7سال پیش عصب هر دوتا دستم رو جراحی کردن من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۰۶کارش عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دیسک کمر داشتم عمل کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دیسک کمر .
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر بسیا خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵لغزندگی ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دیسک کمر داشتم عمل کردم بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰رودستش نیست ونخواهدامد.3سال پیش دیسک کمرم که پاره شدجراحی کردم وتنگی کانال..فقط دعاگوی ایشان هستم.خیلی صبورمهربان بااخلاق وکمالات ومحترم هستن..پنجه طلا..خدابهشون طول عمروعزت ببخشه الهی.
۱۳۹۸/۰۹/۱۸برای سیستم اعصاب و ستون فقرات و بسیار مفید واقع شده
۱۳۹۹/۰۵/۱۱پا درد بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸والله یکبار ویزیت شدم بببماریم کنترل شد خیلی ولی یه سری عوارض دیگه اومد سراغم
۱۳۹۹/۰۳/۰۳عالی هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۹نتیجه خوبی داشته
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عصب پا مشکل داشت عمل کردم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵نظری در حال حاضر ندارم
۱۳۹۸/۰۸/۲۲درد دست
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بیمارشون هستم و همسرم سال 84عمل دیسک گردن انجام دادن که بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹سلام اقای دکتر امامی بسیار خوش اخلاق ودکتر حادقی هستن وتشخیص عالی دارن من تجربه عالی از طبابتشون دارم تمام دکارهای جراح معز واعصاب بهم گفتن عمل داری اما ایشون اول بدون عمل دستوراتی دادن وبعد از اون فیزیوتراپی بدون جراحی خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸دکتربسیارخوبی هستند من ازشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ایشون بسیار دکتر حاذق و کاربلد و خوشرو هستن و تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰برای دیسک کمرخواهرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶مشکل مهره ی گردن داشتم و عمل جراحی را دکتر انجام دادند که راضی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰.......
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عمل دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۶/۲۳الان بعد از عوض کردن قرص هام دوبار تشنج بدی کردم طوری که سه تا از دندونام افتاد باید دوباره برم ببینم چراااااا
۱۴۰۰/۰۷/۲۳لغزندگی مهره ستون فقرات دشتم با توصیه های ایشون بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸کمر درد و تشخیص خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۷جراحی دیسک
۱۳۹۷/۱۲/۱۵بسیار با دقت و متبهر...
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دیسک کمر داشتم درمان شد.امتیاز عالی میدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر خیلی خوبی هستند من چند سال دیسک خفیف داشتم زیر نظر ایشون بودم بهتر شدم چند روزی هست دوباره کمر درد دارم میخواستم دوباره بیام پیشش
۱۴۰۰/۰۳/۰۱جراحی دیسک کمر داشتم و حدود یک سال هست که اشون عملم کردن.خداروشکر الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عمل دیسک و مهره کمر انجام دادم عالی بود عملم دکتر بسیار خوش برخورد و توانا
۱۳۹۸/۰۸/۱۸دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دیسک کمرمامانم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴مادرم رو عمل کرد واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دیک کمر نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲من دیسک کمرم پاره شده بود ولی دکتر امامی خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹پرش پا و با تجویز کپسول پرگابالین مشکل حل شده
۱۳۹۷/۰۷/۰۹در حد ویزیت بوده اما داروها و توصیه هاشون خوب بوده
۱۳۹۸/۱۱/۱۹مادرم دیسک داشت عمل کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عمل جراحی دیسک و کانال نخاع
۱۳۹۹/۱۰/۲۱من خیلی ازآقای دکترراضی بودم تابحال هرمشکلی داشتم واومدم پیش ایشون درمان شدم خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خانمم پارگی دیسک کمرداشتندکه آقای دکترامامی عمل کردندوبسیارراضی هستیم آرزوی موفقیت بیشتر برای آقای دکترمیکنیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عالی بود، خالم کمرشون رو عمل کردن پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰