مشکل ریه داشتم واقعا دکتر عالی هستند
خوب بود
بسیار حاذق واگاه هستند همسرم مشکل ریوی داشتند وچند ساله که تحت نطر ایشون هستند والان خوبند خداروشکر ...
خیلی خوب
سرفه وعالیدبودن
حساسیت
عالی بودن
عفونت ریه بعد عمل بینی بود که درمان شدم توسط ایشون
مشکل تنفسی
تشخیص و درمان عالی
نتیجه عالی بود
عالی تشخیص ودرمان بسیار عالی
پزشک بسیار حاذقی هستند. مشکل تنگی نفس داشتم که با دو نسخه تا حد زیادی مرتفع شد
مادرم وخودم تحت درمانشون بودیم وراضی بودیم
مشکل ریه
بیماران ایشون هستم و همیشه از کار ایشان رضایت داشته ام
با یه نسخه سرفهم درمان شد
عالی است
سرفه شدید داشتم فقط ایشون تونستن تشخیص بدن که مشکلم چیه و با یک نسخه حالم خیلی بهتر شد
سلام دکتر خوبی هستند
بسیار عالی
بسیار خوب بود
13سال پیش برای پدربزرگم درست ترین تشخیص را دادن و پدربزرگم را نجات دادن خدا خیرشون بده
تنگی نفس
من سرفه
راضی هستیم ممنون
کروتا بسیار عالی
عالیه تشخیصش
سلام عالی هستند معجزه میکنند
تشخیص عالی
دکتر فوق حاذق و پر از علم
بیماری آسم داشتم وبهتر شدم
عالی بود خدا خیرش بده مادرم کرونا داشتن با داروهای ایشون بهتر شدن
ریه مادرم اب اورد،،درمان کردن
عالی، تشخیص درست و دقیق
فوقالعاده
برونشیت مزمن داشتم داروهای ایشون جدید وموثربود
عالی هستند
سرفه های شدید داشتم که با یک ویزیت تشخیص عفونت سینوس دادن و مشکلم با داروهاشون حل شد.
خیلی عالی هستند
آلرژی وسرفه
باسلام خدمتتون من مشکل اسم دارم وباتشخیص ومعالجه ایشان نتیجه بسیارخوبی گرفتم وحجم ریه ام بهتر شده ازایشان کمال تشکررادارم
عالی بودند
عالی. آسم دارم وهمیشه باتجویزهای ایشان حالم مساعداست
مشکل سرفه
مشکل الرژی داشتم وادامه درمان ندادم
دکتری توانا و خوب بود
بسیار حاذق وعالی
خوب و مسلط بکار شوندرمورد امبولی ریه
بسیار عالی و تشخیص های موثر
کرونا گرفتم ریه هام 40 درصد درگیر شده بود به کمک داروهای دکتر خوب شدم
چند ین سال من بیمار ایشان بودم که تشخیص داد من سارکوییدوز دارم عالیه
زمانی که به ایشون مراجعه کردم ناامید شده بودم از درمان ولی کاملا نتیجه گرفتم و بعد هم به چندین بیمار دیگه معرفی کردم ایشون رو.
نتیجه خوبی داشت
چند ماه بود که سرفه های مداوم داشتم با نسخه دکتر شهپریان خوب شدم
مشکل ریه داشتند وسرفه های شدید داشتند ونتیجه گرفتند
عالی بود
وق العاده هستن
در خصوص بیماری برونشیت مراجعه کردم و بهبووی حاصل شد
مشکل عفونت ریه و خوب شدم
عالیه، ریه من صدا می کرد، الان حالم عالیه
عالی فعلن دستگاه بایپاپ استفاده میکنم
فوق العاده عالی هستند
سلام شوهرم قارچ ریه نفس تنگی شدیدگرفته بودند الهی شکر با زحمات دتر خیلی بهتر شدن
مادرم و برادرم بیماری ریه داشتن طی تجویز های دکتر حالشون خیلی خوب شد
ریه خوب شد
بسیارعالی
خوب بوده
خانمم مشکل تنفسی داشت که خداروشکر به دست ایشان خوب شد
دکتر خوبی هستن ولی از اینکه در بیمارستان های اصفهان فعالیت ندارن خیلی بده
ریه مادرم تحت درمانه
دکتر بسیار خوب
خیلی خوبه
ااسم دارم
خداروشکر خیلی
حساسیت تنفسی داشتم
امبولی ریه.تشخیص درست
مادرم مشکل ریه دارن هنوز تحت درمانن خیلی روندشون عالیه
بسیار دکتر عالی و باتجربه و تشخیص درمان عالی
سرفه زیاد می کردم که ایشان دارو دادند خوب شدم
سرفه های مداوم اسم آلرژیک با کمک دکتر شهپریان بهبود پیدا کردم
عفونت ریه وسرفه شدید هنگام خواب،کاملادرمان شدم
دکتر خوبه
برای کرونا که عالی بودن مشکل آفت دهانی که ایجاد شده بود
عالییی
اب آوردن ریه،،،،الان خدا را شکر خوبم
سلام به علت انسداد ریه مراجعه کردم و دوره درمان خوب بود
بروشیت بود بهترم
عالی اکه نوبت بدن
عدم رضایت
خیلی خوب است
سرفه و حساسیت ,بهبودی
با سلام مشکل ریه و تنفسی و الرژی شدید، که خوشبختانه با یک ویزیت جناب آقای دکتر معالجه شدم
عالللیییییییییی
خیلی عالب
نتیجه گرفتم
در بیمارستان و در رابطه با بیماری مادرم آشنا شده ام
برونشیت بود و خوب شد
خوب خوب
تشخیص خوب بود
اسم عالی
خوب بود عالی
بد نیستند.
فوق العاده ن
مشکل ریه شدید
دکتر فوق العاده عالی هستن و تشخیص عالی دارن
مشگل تنفسی
برونشیت
عالی بودن.سرفه حساسیت داشتم
خیلی راضی بودم
بیماری را سریع و صحیح تشخیص میدهند
خیلی با حوصله است.
باسواد و متعهد
دکتر عالی هستند
بسیار عالی ،به کرونا مبتلا شدم و فقط ایشون آمبولی ریه را تشخیص دادن و با این تشخیص و تجویز دارو ،بیماری شدید رو به بهبود رفت
مشکل آلرژی فصلی داشتم با تجویز دکتر مشکلم رفع شد
عالی بود تشخیص و درمانشون
دکتر خوبیه
حساسیت ریه
مشکل ریه داشتیم ک برطرف نشده ولی بازهم پیگیری میکنیم
من مدت 4ماهسرفه میکردم وبه هر دکتر مراجعه میکردم تشخیص نمیدادند ولی ایشون با یه نسخه منو معالجه کردند واز ایشون خیلی راضیم
مشکل ریه داشتم بیمار ایشان بودم
مشکل ریه داشتم خیلی ازشون راضی ام
سلام حساسیت ریوی داشتم الان خوبم
آلرژی و حساسیت شدید ریه که با 2 بار ویزیت خیلی خیلی بهتر شدم
دکترخوبیه
فعلا تحت درمانم
بسیار پزشک حاذق هست
برای بیماری مادرم نزد ایشان رفتیم و الحمدلله خوب نتیجه گرفتیم
بسیار صبور و حاذق هستند و مسلط
واقعا دکتر حاذق و عالی هستن
آمبولی ریه و بسیار عالی
آسم آلرژی داشتم و داروی مناسب دریافت کردم
خوبه ولی اخلاق ندارد
من سل داشتم ولی دکترا نمیفهمیدن آقای دکتر شهپریان جلسه اول متوجه شد وخوب شدم واقعا کارشون عالیه
تنفسی، رفع شد
فعلا یه جلسه پیششون رفتیم
فوق العاده خوبن من بخاطر مشکلات ریه و تنفسی که دو سال درگیرش بودم با ی نسخه پیش ایشون خوب شدم
خیلی عااااالی هستن.. همسرم آمبولی ریه کردن وتوسط ایشون معالجه شدن
دکتر خوبی هستند وبه حرفهای بیمار خوب گوش میدهند
دکتر بسیا عالی هستند
بهترین هستند
سلام خودم نه بوم بود که مشکل استرس داشت سرفه میکرد حل شد خدارا شکر
مشکل عفونت ریه
سرفه های مزمن.خوب بود
نتیجه خوب بود
خیلی عالی بودمن کروناداشتم باداروخوب شدم
عالی بود و کاملا درمان شدم
در تخصص خودشون بسیار عالی هستند.
تنگی نفس وتپش ودرددرقفسهسینه وپشت
مادرم بیماری ریه دارند دکتر خوبی هستند
درگیری ریه براثرکرونا
داروی کورتون اضافی نمی دهند
بیماری تنگی نفس داشتم مثل بقیه پزشکای ریه فقط داروی کورتون نمیدهند. تشخیص خیلی خوبی دارن
کارشون بی نظریه هم در تشخیص بیماری و هم در درمان ریه و آسم اینم جا داره بگم بسیار دکتر خوش اخلاق و دلسوز هستن
مشکل ریه وخیلی خوب بود
بسایردکترخوبی هستند
توده داخل ریه داشتم تشخیص بموقع وارجا به جراح خوب
کارشون خیلی درسته ،آسم
همسرم ذات الریه گرفتن و با یه نسخه آقای دکتر خوب خوب شدند
مشکل ریه دکترخیلی عالی هستند
فکر میکردم مشکل ازریه
سلام قبلا دو بار ویزیت شدم.عالی بود.
خوب بود و تحت درمان هستم
خیلی عال
آسم و کرونا. برای هر دو مورد عالی و آرامش بخش از لحاظ روحی
بله خوب بود
بی نظیر و بسیار متبحر در کارشون
خیلی عالی
مشکل تنگی نفس داشتم خوب بود.
مادرم copd میباشد که تحت نظر دکتر درمان میشود و از نتیجه درمان راضی هستیم
دکتر عالی
10 سال پیش به پیشنهاد دکتر اخوت به ایشون مراجعه کردم برایه ریم و تا الان مشکلی نداشتم .
مشکل ریه جواب مثبت گرفتم
بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند حدود 12 سال هست من پیش ایشون ویزیت میشم کارشون حرف نداره خدا عمرباعزت بهشون بده
مادرم حجم ریه اشون کم بود اقای دکتر با تشخیص عالیشون دارن درمان میکنن وتا به حال عالی پیش رفتن
مشکل ریه داشتم خیلی عالی هستن
معرفی دیگر بیماران
فعلا درحال مداوا هستم
عالیییی
کودکمآسم داشت ایشان پسرم را مداوا کردند
عالی بود. البته دو بار دیگهم بخاطر ادامه درمانم مراجعه داشتم. در کل بسیار خوب بود توصیه ها و تجویزشون
عالی و بسیار خوش برخورد
عفونت ریه مداوا شدم
فقط میتونم بگم عالی
مادر من بیمار بود و پزشکان متخصص دیگر تشخیص ندادند ، آقای دکتر بیماری ایشان را تشخیص دادند و خدا را شکر به لطف خدا و معالجه ایشان مادرم بهبود یافتند
سرفه داشتم و داروهای تجویز شده توسط ایشان موثر بوده
برای یکی از بستگان مراجعه کردیم نتیجه خوب بود
التهاب ریه و عفونت خونی
برای ریه یکی از دوستانم راارجاع دادم خیلی باتجربه هستن
بسیار توانا وحاذق
درگیری ریه داشتم البته قبل از کرونا الحمدلله خوب شدم
مشکل شدید ریوی.آسم. با یه نسخه خیلی بهتر شدم
تجربه ندارم
خوب هستند
سلام تشخیص دکتر عالیه مادرم را ویزیت کردند
برونشیت مزمن ریوی داشتم و توسط ایشان درمان شدم
ایشون عالی هستند
دکتر خوبی هستن و راضی بودم
خونریزی از ناحیه گلو. درمان کامل
کرونا داشتم.
عفونت ریه دکتر فوق العاده عالی
چندین بار در کلینیک تخصصی ریه فروردین ویزیت شدم مشکل تنگی نفس والرژی داشتم دارو تجویز وتقریبا مفید بود
تنگی نفس داشتم وبایک ویریت به مدت حدودا 2 سال راحتر نفس میکشیدم ومشکلی برایم پیش نیومدبایک جلسه
مسلما این روزا خب همه کرونابی هستن
گرفتگی نانژه های ریه عاااااالی هستن ایشون
بسیار متحبر در کار
بسیار دکتر حاذق و متبهری هستن
تنگی نفس و الرژی اوکی شده
حساسیت ریه و خیلی خوب برطرف شد
عالی، با یه نسخه خوب شدم
دکتر فوق العاده عالی
دوستم درمانشد
به عنوان یک پزشک معجزه گر ، همیشه دعاشون میکنم.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان وحید - روبروی خاقانی - ساختمان پزشکان وحید - طبقه ۳
مشکل ریه داشتم واقعا دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار حاذق واگاه هستند همسرم مشکل ریوی داشتند وچند ساله که تحت نطر ایشون هستند والان خوبند خداروشکر ...
۱۴۰۰/۰۴/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۳سرفه وعالیدبودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸حساسیت
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عفونت ریه بعد عمل بینی بود که درمان شدم توسط ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۲مشکل تنفسی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۲عالی تشخیص ودرمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰پزشک بسیار حاذقی هستند. مشکل تنگی نفس داشتم که با دو نسخه تا حد زیادی مرتفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مادرم وخودم تحت درمانشون بودیم وراضی بودیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بیماران ایشون هستم و همیشه از کار ایشان رضایت داشته ام
۱۳۹۷/۰۸/۱۰با یه نسخه سرفهم درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عالی است
۱۳۹۹/۰۶/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶سرفه شدید داشتم فقط ایشون تونستن تشخیص بدن که مشکلم چیه و با یک نسخه حالم خیلی بهتر شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴سلام دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸13سال پیش برای پدربزرگم درست ترین تشخیص را دادن و پدربزرگم را نجات دادن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۷/۰۷من سرفه
۱۳۹۹/۰۹/۱۴راضی هستیم ممنون
۱۴۰۰/۰۶/۱۳کروتا بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالیه تشخیصش
۱۳۹۹/۰۴/۳۰سلام عالی هستند معجزه میکنند
۱۴۰۰/۰۱/۳۰تشخیص عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲دکتر فوق حاذق و پر از علم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بیماری آسم داشتم وبهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۶عالی بود خدا خیرش بده مادرم کرونا داشتن با داروهای ایشون بهتر شدن
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ریه مادرم اب اورد،،درمان کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی، تشخیص درست و دقیق
۱۴۰۰/۰۴/۰۱فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۴/۲۳برونشیت مزمن داشتم داروهای ایشون جدید وموثربود
۱۳۹۷/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سرفه های شدید داشتم که با یک ویزیت تشخیص عفونت سینوس دادن و مشکلم با داروهاشون حل شد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱آلرژی وسرفه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰باسلام خدمتتون من مشکل اسم دارم وباتشخیص ومعالجه ایشان نتیجه بسیارخوبی گرفتم وحجم ریه ام بهتر شده ازایشان کمال تشکررادارم
۱۳۹۷/۰۷/۱۵تنگی نفس
۱۳۹۹/۰۶/۰۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی. آسم دارم وهمیشه باتجویزهای ایشان حالم مساعداست
۱۳۹۹/۰۶/۰۵مشکل سرفه
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مشکل الرژی داشتم وادامه درمان ندادم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتری توانا و خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۸بسیار حاذق وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب و مسلط بکار شوندرمورد امبولی ریه
۱۳۹۹/۰۸/۰۸بسیار عالی و تشخیص های موثر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶کرونا گرفتم ریه هام 40 درصد درگیر شده بود به کمک داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸چند ین سال من بیمار ایشان بودم که تشخیص داد من سارکوییدوز دارم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶زمانی که به ایشون مراجعه کردم ناامید شده بودم از درمان ولی کاملا نتیجه گرفتم و بعد هم به چندین بیمار دیگه معرفی کردم ایشون رو.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶نتیجه خوبی داشت
۱۳۹۹/۰۳/۱۱چند ماه بود که سرفه های مداوم داشتم با نسخه دکتر شهپریان خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل ریه داشتند وسرفه های شدید داشتند ونتیجه گرفتند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۹وق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹در خصوص بیماری برونشیت مراجعه کردم و بهبووی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۸مشکل عفونت ریه و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالیه، ریه من صدا می کرد، الان حالم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی فعلن دستگاه بایپاپ استفاده میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام شوهرم قارچ ریه نفس تنگی شدیدگرفته بودند الهی شکر با زحمات دتر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مادرم و برادرم بیماری ریه داشتن طی تجویز های دکتر حالشون خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ریه خوب شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خانمم مشکل تنفسی داشت که خداروشکر به دست ایشان خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ریه خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دکتر خوبی هستن ولی از اینکه در بیمارستان های اصفهان فعالیت ندارن خیلی بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ریه مادرم تحت درمانه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۳خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ااسم دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خداروشکر خیلی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷حساسیت تنفسی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱امبولی ریه.تشخیص درست
۱۳۹۹/۱۱/۰۹مادرم مشکل ریه دارن هنوز تحت درمانن خیلی روندشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار دکتر عالی و باتجربه و تشخیص درمان عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سرفه زیاد می کردم که ایشان دارو دادند خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سرفه های مداوم اسم آلرژیک با کمک دکتر شهپریان بهبود پیدا کردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶عفونت ریه وسرفه شدید هنگام خواب،کاملادرمان شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۶دکتر خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴برای کرونا که عالی بودن مشکل آفت دهانی که ایجاد شده بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷اب آوردن ریه،،،،الان خدا را شکر خوبم
۱۳۹۷/۰۹/۰۹سلام به علت انسداد ریه مراجعه کردم و دوره درمان خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰بروشیت بود بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عالی اکه نوبت بدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۲۵سرفه و حساسیت ,بهبودی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳با سلام مشکل ریه و تنفسی و الرژی شدید، که خوشبختانه با یک ویزیت جناب آقای دکتر معالجه شدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱عالللیییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خیلی عالب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶در بیمارستان و در رابطه با بیماری مادرم آشنا شده ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۱برونشیت بود و خوب شد
۱۳۹۷/۰۹/۰۵خوب خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۳تشخیص خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲اسم عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲خوب بود عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۴حساسیت
۱۳۹۹/۰۱/۰۷بد نیستند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فوق العاده ن
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵مشکل ریه شدید
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر فوق العاده عالی هستن و تشخیص عالی دارن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶مشگل تنفسی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵برونشیت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بودن.سرفه حساسیت داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بیماری را سریع و صحیح تشخیص میدهند
۱۳۹۸/۱۲/۱۷خیلی با حوصله است.
۱۳۹۷/۰۷/۲۱باسواد و متعهد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۳بسیار عالی ،به کرونا مبتلا شدم و فقط ایشون آمبولی ریه را تشخیص دادن و با این تشخیص و تجویز دارو ،بیماری شدید رو به بهبود رفت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشکل آلرژی فصلی داشتم با تجویز دکتر مشکلم رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عالی بود تشخیص و درمانشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۵/۰۶حساسیت ریه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴مشکل ریه داشتیم ک برطرف نشده ولی بازهم پیگیری میکنیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱من مدت 4ماهسرفه میکردم وبه هر دکتر مراجعه میکردم تشخیص نمیدادند ولی ایشون با یه نسخه منو معالجه کردند واز ایشون خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰مشکل ریه داشتم بیمار ایشان بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳مشکل ریه داشتم خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سلام حساسیت ریوی داشتم الان خوبم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵آلرژی و حساسیت شدید ریه که با 2 بار ویزیت خیلی خیلی بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۸/۲۱دکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار پزشک حاذق هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۰برای بیماری مادرم نزد ایشان رفتیم و الحمدلله خوب نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار صبور و حاذق هستند و مسلط
۱۴۰۰/۰۶/۲۲واقعا دکتر حاذق و عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶آمبولی ریه و بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۸آسم آلرژی داشتم و داروی مناسب دریافت کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳خوبه ولی اخلاق ندارد
۱۳۹۹/۱۰/۲۱من سل داشتم ولی دکترا نمیفهمیدن آقای دکتر شهپریان جلسه اول متوجه شد وخوب شدم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۴/۲۵تنفسی، رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴فعلا یه جلسه پیششون رفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲فوق العاده خوبن من بخاطر مشکلات ریه و تنفسی که دو سال درگیرش بودم با ی نسخه پیش ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳خیلی عااااالی هستن.. همسرم آمبولی ریه کردن وتوسط ایشون معالجه شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستند وبه حرفهای بیمار خوب گوش میدهند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر بسیا عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۴بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام خودم نه بوم بود که مشکل استرس داشت سرفه میکرد حل شد خدارا شکر
۱۴۰۰/۰۳/۲۸مشکل عفونت ریه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱سرفه های مزمن.خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۴مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی عالی بودمن کروناداشتم باداروخوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عالی بود و کاملا درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸در تخصص خودشون بسیار عالی هستند.
۱۳۹۹/۰۳/۱۳تنگی نفس وتپش ودرددرقفسهسینه وپشت
۱۳۹۸/۰۹/۱۴مادرم بیماری ریه دارند دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸درگیری ریه براثرکرونا
۱۴۰۰/۰۷/۲۳داروی کورتون اضافی نمی دهند
۱۳۹۷/۰۸/۱۲بیماری تنگی نفس داشتم مثل بقیه پزشکای ریه فقط داروی کورتون نمیدهند. تشخیص خیلی خوبی دارن
۱۳۹۷/۰۸/۱۰کارشون بی نظریه هم در تشخیص بیماری و هم در درمان ریه و آسم اینم جا داره بگم بسیار دکتر خوش اخلاق و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰مشکل ریه وخیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسایردکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱توده داخل ریه داشتم تشخیص بموقع وارجا به جراح خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹کارشون خیلی درسته ،آسم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹همسرم ذات الریه گرفتن و با یه نسخه آقای دکتر خوب خوب شدند
۱۴۰۰/۰۱/۱۲مشکل ریه دکترخیلی عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۳فکر میکردم مشکل ازریه
۱۴۰۰/۰۸/۱۹سلام قبلا دو بار ویزیت شدم.عالی بود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خوب بود و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵خیلی عال
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۱خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۶آسم و کرونا. برای هر دو مورد عالی و آرامش بخش از لحاظ روحی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بله خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بی نظیر و بسیار متبحر در کارشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹مشکل تنگی نفس داشتم خوب بود.
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مادرم copd میباشد که تحت نظر دکتر درمان میشود و از نتیجه درمان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶10 سال پیش به پیشنهاد دکتر اخوت به ایشون مراجعه کردم برایه ریم و تا الان مشکلی نداشتم .
۱۳۹۷/۰۲/۱۳مشکل ریه جواب مثبت گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند حدود 12 سال هست من پیش ایشون ویزیت میشم کارشون حرف نداره خدا عمرباعزت بهشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۱۵مادرم حجم ریه اشون کم بود اقای دکتر با تشخیص عالیشون دارن درمان میکنن وتا به حال عالی پیش رفتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مشکل ریه داشتم خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵معرفی دیگر بیماران
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا درحال مداوا هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عالیییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹کودکمآسم داشت ایشان پسرم را مداوا کردند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود. البته دو بار دیگهم بخاطر ادامه درمانم مراجعه داشتم. در کل بسیار خوب بود توصیه ها و تجویزشون
۱۳۹۹/۰۲/۰۹عالی و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عفونت ریه مداوا شدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴فقط میتونم بگم عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مادر من بیمار بود و پزشکان متخصص دیگر تشخیص ندادند ، آقای دکتر بیماری ایشان را تشخیص دادند و خدا را شکر به لطف خدا و معالجه ایشان مادرم بهبود یافتند
۱۳۹۷/۰۴/۲۷سرفه داشتم و داروهای تجویز شده توسط ایشان موثر بوده
۱۳۹۹/۰۸/۱۴برای یکی از بستگان مراجعه کردیم نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵التهاب ریه و عفونت خونی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۰برای ریه یکی از دوستانم راارجاع دادم خیلی باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۳بسیار توانا وحاذق
۱۴۰۰/۰۲/۲۲درگیری ریه داشتم البته قبل از کرونا الحمدلله خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸مشکل شدید ریوی.آسم. با یه نسخه خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳تجربه ندارم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹خوب هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۳۱سلام تشخیص دکتر عالیه مادرم را ویزیت کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰برونشیت مزمن ریوی داشتم و توسط ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر خوبی هستن و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خونریزی از ناحیه گلو. درمان کامل
۱۴۰۰/۰۹/۲۰کرونا داشتم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۶عفونت ریه دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵چندین بار در کلینیک تخصصی ریه فروردین ویزیت شدم مشکل تنگی نفس والرژی داشتم دارو تجویز وتقریبا مفید بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تنگی نفس داشتم وبایک ویریت به مدت حدودا 2 سال راحتر نفس میکشیدم ومشکلی برایم پیش نیومدبایک جلسه
۱۳۹۷/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳مسلما این روزا خب همه کرونابی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰گرفتگی نانژه های ریه عاااااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار متحبر در کار
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار دکتر حاذق و متبهری هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵تنگی نفس و الرژی اوکی شده
۱۴۰۰/۰۱/۱۵حساسیت ریه و خیلی خوب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عالی، با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دوستم درمانشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴به عنوان یک پزشک معجزه گر ، همیشه دعاشون میکنم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۲