شیراز خیابان زند - روبروی بیمارستان شهید فقیهی - ساختمان پزشکان - طبقه 4
شیراز معالی آباد نبش کوچه 31 ساختمان اوتانادو طبقه هفتم
واتسپ 09101200365
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان زند - روبروی بیمارستان شهید فقیهی - ساختمان پزشکان - طبقه ۴
معالی آباد نبش کوچه ۳۱ ساختمان اوتانادو طبقه هفتم
واتسپ ۰۹۱۰۱۲۰۰۳۶۵
عمل صفرا ،خیلی دکتر خوش اخلاق وبا تجربه ،همه چیز عالی بود،ممنون
۱۴۰۳/۰۵/۱۹مادرم عمل همورئیدی کردن پیش دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کیسه صفرا .عمل کردم .کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن من نه روز پیش عمل کیسه صفرا کردم پیششون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۹بواسیل
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی هستن عمل صفرا داشتیم و کارشون عالی هس
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی بوده
۱۳۹۸/۱۱/۱۱بله تشخیص اپاندیس ، عمل کردن
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عمل موفق سنگ صفرا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تخصصشان در حراحی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عمل روده واثناعشر داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۵/۳۰فتق داشتم و عالی عمل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سلام بنده سنگ صفرا داشتم کیسه صفرام توسط جناب دکتر جراحی شد تا الان نتیجه واقعا خوب بوده و جای زخمهام خیلی زود خوب شد
۱۳۹۸/۰۶/۱۹کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۳/۰۱جراحی فتق
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بودن و مشکلی نبوده
۱۳۹۷/۱۲/۰۸بسیار عالب
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عمل سنگ صفرا داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹جراحی سنگ صفرا بعد از شش ماه هنوز درگیرم
۱۳۹۷/۰۹/۱۴مادرم مشکل معده داشت
۱۴۰۲/۰۸/۱۴بسیاردکن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵هنوز پیگیر بیماری هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵پزشک حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دکتر خوبی بود با حوصله خوش اخلاق کارشون هم عالیه من پیش شود عمل کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا، جناب دکتر بسیار خوب این عمل رو انجام دادن، ازشون ممنونم چون بعد از عمل خیلی راحت بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۲لاپاراسکوپی صفرا و عالی بود عمل
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۴برداشتن خال
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عمل آپاندیس خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۳۰بسیار عالی و باحوصله و باتجربه هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴جراح بسیار با تجربه وماهری هستن.پدرم با سن بالافتق عمل کردن. بسیار راضی هستیم.
۱۴۰۱/۱۲/۰۶بهترینه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برداشتن کیسه صفرا بسیار دکتر خوب و با تجربه ای
۱۴۰۳/۰۵/۱۴سلام وقت بخیر من عمل فتق شکم انجام دادم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۷شقاق خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عمل فتق چپ و راست انجام داد و من راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عااالین
۱۴۰۰/۰۶/۱۸فتق داشتیم و جراحی کردن دکتر و برطرف شد.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی بودن عمل اپاندیس داشتم واقعا عالی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰دکتر با تجرب
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عمل داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عمل آپاندیس
۱۴۰۴/۰۴/۲۰من عمل آندومتریوز انجام دادم پیشش عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲سپاس از ایشان
۱۴۰۰/۰۲/۱۸تقریبا دو هفته پیش اورژانسی به بیمارستان رجوع کردین بخاطر دلدرد شدید مادر که خداروشکر تشخیص دادن عمل بشن و اینکه رودشون رو خارج کردن و کیسه کولستومی فعلا نصب شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عمل سنگ صفرا عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳ابسه مقعدی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خوب و کاردرسته
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دکترحاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۲۶زائده پوستی داشتند پدرم و عمل کردند و خوب شد به لطف خدا
۱۴۰۳/۱۰/۰۹