دکتر پانته ا تاجیک
– فوق تخصص گوارش کبد تغذیه رشد
** فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی /رتبه برتر بورد تخصصی کودکان / بورد فوق تخصصی گوارش و کبد
** استادیار سابق دانشگاه و هیات علمی و مدیر گروه دانشگاه
-نویسنده 6 کتاب در مورد تغذیه و گوارش
- نویسنده بیش از 25 مقاله علمی و پژوهشی
-استاد راهنما پایان نامه های دانشجویی و رزیدنتی (تخصصی کودکان)
(بررسی وزن -قد - اختلال رشد و مشکلات تغذیه-لاغری و چاقی و اختلال رشد و تکامل /مشکلات گوارشی رفلاکس و استفراغ-دردشکم-یبوست و خونریزی ها / مشکلات کبدی زردی کبد چرب و اختلال آنزیم کبدی و هپاتیت - بزرگی کبد و طحال و بزرگ شدن شکم /مشکلات پانکراس و کیسه صفرا - سیستیک فیبروزیس - سنگ صفرا /بیماریهای التهابی روده و روده تحریک پذیر و بیماریهای عملکردی گوارش /اختلال در شیر خوردن شیرخواران و تغذیه / بررسی ودرمان کبد چرب /درمان رفلاکس آشکار و پنهان /کمبود وزن و کاهش اشتها - لاغری /اختلال رشد و تکامل / سلیاک /آلرژی غذایی و گوارشی /بررسی و درمان بیماریهای نوزادان کودکان و نوجوانان /بررسی و درمان تمام مشکلات گوارشی و تغذیه و رشد /مشاوره تغذیه لاغری و چاقی و رژیم غذایی مناسب)
– آندوسکوپی / کولونوسکوپی
**سایت آموزشی:
drpanteatajik.com **اینستاگرام آموزشی: dr_pantea_tajik
هزینه پرداختی بابت نوبت دهی فقط مربوط به ثبت نوبت شما در سایت میباشد و در صورت عدم مراجعه مطابق قوانین سایت میباشد . هزینه نوبت دهی سایت از هزینه ویزیت کسر نمی شود.
هزینه پرداختی داخل مطب از فروردین ۱۴۰۵ برای هر بیمار ۸/۵۰۰/۰۰۰ ریال میباشد .
حداقل ۱۰ دقیقه زودتر از ساعت ثبت شده در مطب حضور داشته باشید .تلاش ما عدم معطلی شما است و ساعت انتخابی متعلق به شماست و این احترام ما به با ارزش بودن حصور شما است .
تمام مدارک پزشکی بصورت برگه پرینت شده همراه بیمار باید باشد و هیچ مدرکی در گوشی موبایل دیده نمی شود.
نسخه الکترونیک برای بیمه سلامت / روستایی/ خدمات درمانی /ایرانیان/ تامین اجتماعی در سیستم ثبت میشود برای بقیه موارد نسخه دستی داده میشود یا داخل دفترچه بیمه ثبت میشود.
مترو نزدیک مطب هفت تیر /میرزا شیرازی
آدرس مطب دکتر پانته آ تاجیک در اپلیکیشن بلد /نشان /اسنپ /تپسی /گوگل مپ به اسم دکتر پانته آ تاجیک ثبت شده است .
مشاوره مجازی معادل ویزیت میباشد و از طریق اپلیکیشن واتس آپ/ تلگرام /بله/ایتا/ روبیکا ۰۹۳۷۹۳۲۵۳۱۱
دکتر پانته آ تاجیک
فوق تخصص گوارش، کبد، تغذیه و رشد کودکان
ارائه به روزترین اطلاعات علمی درباره:
• بیماری های گوارشی و کبدی در کودکان و بزرگسالان
• مشکلات تغذیه و رشد در نوزادان، کودکان و نوجوانان
• رژیم های درمانی مبتنی بر علم پزشکی نوین
همراه با نکات کاربردی و تخصصی برای خانواده ها و بیماران
ویدیوهای آموزشی، مشاوره تغذیه و پاسخ به سوالات رایج
با ما همراه باشید برای آگاهی، پیشگیری و درمان موثر و تجربه و دانش در خدمت سلامت شما و فرزندانتان
تلفن های مطب:
۰۹۰۵۲۵۳۹۳۴۸
۰۲۱۸۸۳۲۶۴۱۲
۰۹۳۷۹۳۲۵۳۱۱
آدرس مطب: تهران، مطهری، خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی خیابان ۲۴ پلاک یک ساختمان پزشکان ایران ما طبقه سوم واحد ۱۲
سایت آموزشی:
drpanteatajik.com نوبت دهی اینترنتی
nobat.ir/panteatajik7533 مشاوره تلگرام مطب
۰۹۳۷۹۳۲۵۳۱۱
مشاوره واتس آپ
۰۹۰۵۲۵۳۹۳۴۸
مشاوره با اپلیکیشن بله /روبیکا/ ایتا:
۰۹۳۷۹۳۲۵۳۱۱
کانال های ارتباطی:
آپارات
aparat.com/drpanteatajikکانال تلگرام
t.me/drpanteatajikکانال یوتوب
youtube.com/@drpanteatajik5749اینستاگرام
@dr_pantea_tajik
@drpanteatajik
کانال ایتا:
مطب گوارش کبد دکتر پانته آ تاجیک:
eitaa.com/drpanteatajikکانال روبیکا
مطب گوارش کبد دکتر پانته آ تاجیک:
rubika.ir/nullکانال بله:
مطب گوارش کبد دکتر پانته آ تاجیک:
ble.ir/panteatajik
مشکل سرفه های مداوم را مداوا کردن با تجربشون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷برای دخترام رفتم برای بار اول خوب الان دوباره میخوام برم برای قد و وزن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عابی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سلام ایشان پزشک بسیار حرفه ای با سواد و با تجربه هستن ایشامن به معنی واقعی نخبه هستن به تمامی سوالات نقطه نظر هاو ... با دقت گوش میکنند و به همه سوالات با حوصله و صبر جواب داده و راهنمایی های لازمه توسط ایشان انجام می شود من زندگی دخترم را مدیون زحمات ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دخترم مقاومت به انسولین داره و تحت درمان است .
۱۴۰۳/۰۶/۱۵ممشکل کمبود وزن الان بهتره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من زخم اثنی عشر داشتم و 5 ماه بود که جاهای مختلف میرفتم برای درمان ولی خوب نمیشدم بعد از اینکه توسط خانم تاجیک ویزیت شدم و دارو برام تجویز کرد کامل خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر بسیار عالی و توانمند تشخیص فوالعاده
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عالی بی نظیر با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۵آوا صارمی مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸عالی معده درد
۱۴۰۱/۱۰/۱۳آلرژی به لبنیات
۱۴۰۰/۰۶/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ایشون فوق العاده هستن و تشخیصشون عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹آزمایش خون دادند که در اون بخوبی مورد بیماری رو تشخیص دادند
۱۳۹۸/۱۲/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۶پسرم مشکل گوارش داشتند و با یکبار مراجعه نتیجه گرفتیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹تغییراتی مشاهده کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱باسلام، خانم دکترتاجیک،دکتربسیارباسوادودلسوزهستند،من پسرم مشکلش آترزی مجاری صفراوی داشت که تحت نظر ایشون بودتازمانی که دیگه وقت پیوندش رسیدرفتیم شیراز،که خداروشکرپیوندشدوجواب دادم پیوندوحالش الحمدالله خوبه.
۱۳۹۹/۰۴/۲۲خیلی خوب بودن دخترم ریه هاش عفونت داشت خوب شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دکترایش اخلاق وخوبی هستن برا قدووزن دخترم مراجعه کردم بهترشد
۱۴۰۳/۰۲/۱۹هلیکوباکتر-تشخیص و تجویز عالی. رضایت کامل داشتم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲نتیجه بسیار عالی بود متشکرم از زحمات شما خانم دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۰۱برای دخترم بود و خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دخترم خونریزی روده بزرگ داشت توسط ایشون خونریزی کنترل شد ودرحال بهبودی هست ان شالاه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳مشکل گوارش،
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سلیاک خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۲پزشک بسیار خوب ومهربون وباسوادی هستند وتموم وقت خودشونو برای بیماران میذارن.
۱۳۹۸/۰۶/۲۴آزمایش
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ریزش شدید مو
۱۴۰۰/۰۲/۰۶در حال درمان هستیم... فعلا که با وجود وقت قبلی، ایشان در مطبشون حضور نداشتن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹گوارش پسرم عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر خوب،باحوصله و واقعا متخصص و بتجربه س،علیرغم جوانیشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۹رای چکاپ و بررسی خودم و دخترم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای درمان پسرم پیش ایشان رفتم که دوماه دارو خورد خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱بسیار د
۱۴۰۴/۰۴/۲۶آزمایش برای بچه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دختر و همسرم مشکل معده داشتد پیش خانم دکتر اندوسکوپی شدند و الان خیلی راضیم .تشخیص و درمان درست و بسیار حاذق و مسلط هستند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰کبدی و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بچه ۴ ساله من کلا غذا نمیخورد با تجویز دکتر که شربت و ژل رویال دادن خب شده
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۲چند سال بود که از بیماری گوارشی رنج میبردم تبا ویزیت خانم دکتز کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰یکبار مراجعه کردم رفتار خوبی داشتن فرزندم را برده بودم ویک سری آزمایشات نوشتن.
۱۳۹۹/۱۱/۰۴یک مرتبه پیش ایشان ویزیت شده ام و در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸عالیههه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی دکتر خوبی و خوش برخوردی بودن من ی جلسه رفتم پیششون کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دختر2ساله ام مشکل یبوست شدیدداشت باراول دارو داد خداروشکر بهترشده حالام یسری ازمایش نوشته بودن که باید ببرم نشون بدم انشاالله که چیزی نباشه و بهترتر بشه من که خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۳کولیت روده درجه هستن واقعا خانم دکتر من تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار تشخیص عالی داشتند
۱۳۹۹/۰۶/۲۷رشد پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دخترم ۴ ماه اسهال مداوم داشت پزشک کودکانش خانم دکتر معرفی کردند تو جلسه اول آزمایش نوشتند و دستورات غذایی و دارو دادند بعد از چند هفته روز اسهال خوب شد کامل و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲کولیت اولسروز دخترم خداروشکر حالش خوبه ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱پزشکی متعهد و مسئوایت پذیری هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خوب با تشخیص خوب و اخلاق خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۹فعلا نه
۱۴۰۰/۰۳/۲۷مسلط ، خوش اخلاق و حرفه ای..
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر خ
۱۴۰۳/۰۳/۱۰راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خدا خیرشون بده. توضیح کامل و جز به جز دادن و بلافاصله تشخیص درست دادن و بی نهایت باسواد و به روز هستن تجویزشون حرف ندارن. خدا عمر با عزت بده بهشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۴پسرم غذا نمیخورد و مرتب سرفه و تهوع داشت، با تشخیص ایشون و داروهایی که دادن خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲الرژیک شدید درمان با تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن با قدرت تشخیصی بالا پسرم التهاب کولیت روده داشت که تحت درمان داویی هست و حالش خوبه ممنون
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۹پزشکی حاذق ودقیق وباسواد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸در حال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴فعلا در مرحله اولیه بیماری هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲سلام وقت بخیر تنها مشکلی که این روزا با دکتر های فوق تخصص داریم اینه که برای دارو و آزمایش ها یه برگه میدن و وارد سیستم نمیکنن و به مایی که دفترچه بیمه داریم کد رهگیری نمیدن،ما مجبوریم دوباره بریم یه دکتر عمومی برامون دارو و آزمایش های دکتر و بنویسه تا بتونیم از بیمه استفاده کنیم،تازه برای ویزیت مبلغ ۸۵۰ هزار تومن هم دریافت میکنن،آخرش دردسرش برای ماست
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر بسیار حاذق و کاربلد پیشنهاد میکنم جهت درمان سریع و دقیق مراجعه شود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲ایشان بسیار عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خانم دکتر یکی از بهترین دکترها هستن ..تشخیص عالی .درمان عالی .پسرم تحت درمان ایشون هستن و میتونم بگم ایشون معجزه زندگی من هستن .الهی همیشه تنشون سالم و دلشون خوش باشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار پزشک حاذق و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲پسرم آندوسکوپی شد به تشخیص خانم دکتر زخم معده داشت، بعد از دوره درمان کاملا بهبود پیداکرد
۱۴۰۱/۱۲/۰۲خیلی ازشون راضی بودیم چندسال پیش بابت بیماری پسرم م
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸فوق العاده حاذق و با حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ورم معده داشتم با دو بار ویزیت عالییییییییییییی شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۲۸یبوست شدیدپسرم بایکبارویزیت درمان شده پزشکی مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶فوق العاده دکتر خوب و دلسوز بهترین پزشک
۱۳۹۸/۰۸/۱۳هنوز درمان بچه مان تمام نشده
۱۳۹۹/۰۸/۱۱کرون تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خوبه خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۹رضایت داریم
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸خیلی دکتر فهمیده و صبوری بودن و تشخیص خیلی خوبی دادن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶درد در ناحیه شکم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱گوارش کودک
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی ئالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱الحمدلله بسیار خوش برخورد مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوبه فقط دارو با دوز بالا میده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲آلرژی خیلی تشخیص دقیق داشتن ممنون
۱۴۰۰/۰۹/۳۰سلام کارشون کاملآ کارشناسی و دقیق انجام میده
۱۳۹۹/۱۲/۱۴دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلیاک و درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دختر مشکل داشت و
۱۴۰۰/۰۱/۱۳مشکل سلیاک داشته دخترم خدا رو شکر بهتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۰التهاب روده. نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالیه...
۱۳۹۸/۰۸/۱۴مشکل پسرم حل نشد
۱۳۹۹/۱۱/۰۳بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۰۴بسیار دقیق و عالی و حرفه ای بودند نتیجه گرفتن و راضیم و پیشنهاد میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۸من امروز ویزیت شدم دکتر خوبی بود ولی مراحل درمان را باید ادامه بدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۷یک بار مراجعه کردم واسه پسرم و فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پسرم یبوست داشت که با یکبار ویزیت برطرف شد.
۱۴۰۲/۰۴/۰۷یبوست پسرم تحت درمان هست.
۱۴۰۲/۰۷/۰۴پسرمن 6 ساله یبوست داشته و وزنش کم بوده خدا را شکر بعد از 2 جلسه هم مشکل یبوستش رفع شده هم کم کم شروع به افزایش وزن کرده طوری که بعد از 4 ماه به وزن طبیعی رسیده
۱۳۹۹/۱۰/۰۴بنظرم یکی از بهترینها دکترها هستن خوش اخلاق، با حوصله از همه مهمتر تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکترحاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰واسه خواهرزاده ام نوبت گرفتم و راضی بودند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳آزمایش دادیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیارپزشک حاذق ودقیقی هستن مشکل زخم معده داشتم وعدم جذب آهن که بابررسی خانم دکترتاجیک درحال درمان هستم وخداروشکرخیلی خوب شدم وسلامتی بعدازخدامدیون ایشون هستم وبه همه دوستان وعزیزانی که دنبال پزشک دقیق وحاذق هستن خانم دکترتاجیک پیشنهادمیکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸گوارش پسرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲برای هموروئید مراجعه کردم که با دارو بهبود پیدا کرد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶گوارش و معدا
۱۴۰۴/۰۸/۱۸کولیت روده
۱۴۰۱/۱۱/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار دکتر خوبیه مسرم الرژی گوارشی داره ۳ساله تحت نظرشه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸التهاب معده فعلا طول درمان طی میشود
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بچه هام چند ساله که زیر نظرشون هستند. تشخیص هاشون عالی و درمانهاشون عالی تر.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خیلی دکتر با حوصله و با سوادی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار عالی و با دقت
۱۴۰۴/۱۲/۱۶تشخیص علت یبوست برای فرزندم و درمان شقاق خودم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱برای کم اشتهایی و ضعف بدنی دخترم ؛ که بسیار دکتر خوب و عالی میباشند و نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۳حیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن فقط زیاد خوش اخلاق نیستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰تشخیص ایشون بی نظیره
۱۳۹۹/۰۹/۰۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۳یبوست پسر دوسالم کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰فعلا تحت درمان هستیم.
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹تشخیص واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر مهربون کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی هستن بسیار دقیق
۱۴۰۱/۱۲/۲۲معده درد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶فعلاتازه مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳آنزیم کبدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳