سکته معزی کرده بودم مدت ۹سال هست درمان میکنم
کمر درد نتیجه عالی
میگرن از طریق طب سوزنی درمان شدم
میگرن و تشخیص صحیح و داروی کافی
ادامه درمان
تشنج خفیف ، در حال مداوا هستیم
عالی تیت
دکتر خیلی خوبی هستن و وقت میگذارند برای بیمار
بسیار دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه
مشکل اعصاب عالی بود
عالی ،هم اطلاعاتشون خوبه و هم دستشون و نفسشون شفا بخشه
درد کمر داشتم بهتر شدم
بسیاردکتر عالی وفهمیده ای هستند
خوب هستن
بسیار دکتر حاذقی هستند
بسیار متین و باسواد
عالییییییییی
دکتر خوب
رگ سیاتیک زدم
فعلا دو جلسه رفتم بد نبوده جلسه اول بهتر جواب داد
خوب بوده
خوب بود . تا کنون نتیجه گرفته ایم
برای اعصاب
مرتبه اول بوده
افسردگی کمی بهتر هستم
تحت درمانن
گردن درد
تشخیص خوب و زمانبندی دارو ها عالی است
سردرد، بسیار خوب
سکته مغزی
خوب بود
خوب شدم
سیاتیک
علی است
دیسک کمر کارشون خیلی خوب بودن
بی نظر و عالی
دکتر خوبیه
سرگیجه و خوب بودن
مشکل گردن درد
کاربلدهستند
کنردرد
خیلی عالی هستن
من سردرد بدی داشتم بت یک جلسه درمان شودم
عالی عالی
سردرد تشخیص خوبی داشتن
افسردگی داشتم خوب شدم
تحت درمان
عالییییی
کمردرد. بهبود یافتم
با تجربه و خوب
در تشخیص
خوب عالی
تغییری حاصل نشد
مشکل بی خوابی با تجویز ایشون بهتر شدم ولی متاسفاته درمان و ادامه ندادم
مغز و اعصاب
عالیه آقای زکی زاده
کمر درد
درد در دست .برطرف شدن مشکل درد
سیاتیک.خوب شدم دکترمصدق العاده خوب وباتجربه ای میباشن
ایشون خیلی با حوصله وخوش اخلاق هستن. مشکل دیسک کمر
خیای خوبه
میگرن داشتم با درمان ایشان بهبود پیدا کردم دکتر خیلی خوب ومهربان وکار بلدی هستند
سلام.برای افسردگی اقدام کردم که یک جلسه طب سوزنی شدم و اقدام به گرفتن جلسه ی دوم کردم
دکتربسیارخوب وعالی مادرم چندساله بیمارانشان هستن بسیاربسیار راضی هستن
عدم رضایت
مشکل اعصاب
سیاتیک.دکترمداواکردوخیلیم راضی هستم از جناب دکترزکیزاده
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آمادگاه - جنب داروخانه دکتر شکریان - مجتمع سینا - طبقه اول
سکته معزی کرده بودم مدت ۹سال هست درمان میکنم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷کمر درد نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۶میگرن از طریق طب سوزنی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵میگرن و تشخیص صحیح و داروی کافی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳ادامه درمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۵تشنج خفیف ، در حال مداوا هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی تیت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خیلی خوبی هستن و وقت میگذارند برای بیمار
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل اعصاب عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۸عالی ،هم اطلاعاتشون خوبه و هم دستشون و نفسشون شفا بخشه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸درد کمر داشتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیاردکتر عالی وفهمیده ای هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار متین و باسواد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹عالییییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۷رگ سیاتیک زدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلا دو جلسه رفتم بد نبوده جلسه اول بهتر جواب داد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۰خوب بود . تا کنون نتیجه گرفته ایم
۱۳۹۸/۰۱/۱۰برای اعصاب
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مرتبه اول بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۸افسردگی کمی بهتر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷تحت درمانن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶گردن درد
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تشخیص خوب و زمانبندی دارو ها عالی است
۱۳۹۸/۰۳/۱۸سردرد، بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سکته مغزی
۱۳۹۸/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴سیاتیک
۱۴۰۰/۰۲/۲۶علی است
۱۴۰۳/۱۰/۲۱دیسک کمر کارشون خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۰۳/۲۱بی نظر و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۷سرگیجه و خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مشکل گردن درد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴کاربلدهستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷کنردرد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۱من سردرد بدی داشتم بت یک جلسه درمان شودم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱سردرد تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸افسردگی داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۴/۱۱عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶کمردرد. بهبود یافتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰با تجربه و خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۴در تشخیص
۱۳۹۸/۰۷/۲۹خوب عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تغییری حاصل نشد
۱۴۰۲/۰۲/۰۷مشکل بی خوابی با تجویز ایشون بهتر شدم ولی متاسفاته درمان و ادامه ندادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عالیه آقای زکی زاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۴کمر درد
۱۳۹۷/۰۹/۲۶درد در دست .برطرف شدن مشکل درد
۱۳۹۷/۰۹/۱۰سیاتیک.خوب شدم دکترمصدق العاده خوب وباتجربه ای میباشن
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ایشون خیلی با حوصله وخوش اخلاق هستن. مشکل دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۲/۲۷خیای خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۲میگرن داشتم با درمان ایشان بهبود پیدا کردم دکتر خیلی خوب ومهربان وکار بلدی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام.برای افسردگی اقدام کردم که یک جلسه طب سوزنی شدم و اقدام به گرفتن جلسه ی دوم کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵دکتربسیارخوب وعالی مادرم چندساله بیمارانشان هستن بسیاربسیار راضی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۴مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سیاتیک.دکترمداواکردوخیلیم راضی هستم از جناب دکترزکیزاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۸