دکتر صدری رفتارشون عالیه و پراز انرژی مثبت البته از نوع واقعیش
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فعلا بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
سلام ابتدا میوم داشتم باردارنمیشدم توسط دکترصدری جراحی شدم وبعد حامله شدم فرزندم را پیش ایشان بدنیاآوردم بایک دوره بارداری بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دوران زایمانم می رفتم پیش شون.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
دکتر من برای زایمان دخترم ایشون بودم، خیلی راضیم از کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
زایمان
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
نازایی داشتم میگروکردم بچم چهارسالش
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دکتر عالی هش
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیاردکتر عالی ای هستن من که واقعا بهشون ایمان آوردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بیمارشان نبوده ام ولی اسمشان را شنیده ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
برای زایمان پیششون میرفتم, در یک کلام عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۲
برای دوران حاملگی بچه اولم بیمارایشون بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
بسیار عالی هستن و خیلی هم مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عای بود دوران حاملگی پیش دکتر می رفتم و نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عالی هستند و تشخیص فوق العادع دارند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خیلی دکتر خوب و عالی هستن هم تشخیص شون درسته هم اخلاق خیلی خوبی دارن من هم پیش ایشون هم جراحی لاپاراسکوپی کردم هم زایمان خیلی راضی بودم خدا خیرشون بده به جرات میگم بهترین دکتر هستن چون تو هر شرایطی پاسخگوی مریض شون هستن نسبت به بیمارشون احساس مسولیت میکن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خوش اخلاق و مهربان
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
دکتر بسیار خوبی هستن.مشکل نازایی داشتمو اولین میکرو من مثبت شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عالییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بارداری
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
ایشون خیلی مهربون و با وجدان هستند منو با وجود نداشتن بضاعت مالی عمل سزارین کردن .ممنونم ازشون
۱۳۹۷/۱۱/۰۴
تا پنج ماهگی در بارداری مریض ایشون بودم بعد به دلیل مهاجرت مجبور شدم پزشکم رو عوض کنم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
من برای بارداری اومده بودم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
کیست و نازایی
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
چکاب بارداری میرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خیلی عالیه فقط برای نوبت گرفتن خیلی باید زنگ بزنی تا جواب بدن و تو مطب هم خیلی باید منتظربشی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
.ازدزویو
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
تخصص شون در تشخیص عالیه
۱۳۹۷/۰۲/۰۳
آیویافشدمدوقلودارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
چیزی نبود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
در زمان بارداری و زایمان دوم در خدمت ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
عاای بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام تحت درمان هستم خانم دکتربسیارخوش اخلاق ومهربان ومن کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بچه دار نمیشدم . الان یه بچه خوشکل تپل مپل دارم . دست خانم دکتر درد نکنه . تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عمل هیستروکنومی انجام دادم ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
ناباروری و الان یک دختر 19ماهه دارم خداروشکر
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ناباروری
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عالی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
دکتر فوق العاده ای هستن 11 سال پیش پسرم رو پیش ایشون بدنیا آوردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
من راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
خیلی عالی .صبور و
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عااااای
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
خیلی راضی بودپ
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
راضی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عاااالی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
پلیپ رحم ، میخواهم عمل کنم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی هستن وخیلی مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
فوقالعاده هستن خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
من پیش دکتر صدری ivf کردم خیلی راضی بودم دفعه اول باردار شدم والان هم بعد سه سال دوباره باردار شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
باسواد،مهربان ،دوقلو دارم پیششون رفتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ناباروری
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دکتر بسبار کاربلد و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
زایمان داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
سزارین شدم ،عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
ناباروری.تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
برای زایمانم بود خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
زایمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
کیست داشتم وخدا روشکر با جراحی توسط خانم دکتر برطرف شد
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
مشکل فیبرون داشتم توسط ایشان جراحی شدم زایمان هم توسط ایشان صورت گرفت عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
نازادی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عدم بارداری- 2فرزند دختر و پسر
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
ناباروری بود که خواهرم باروارشد
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
باردار نمیشدم و تا حالا هم نشدم درمانم کامل نکردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بله نتیجه گرفتم دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اقدام بارداری
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
دوره زایمان اولم رو پیش خانم دکتر میمومدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عالی هستن بینظیرن مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
دکتر خییلی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
زایمان اولم رو پیش ایشون انجام دادم وکاملا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
آندومتریوز داشتم و چند سال تحت نظر خانم دکتر صدری هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
برای مداوای مادرم رفتم و خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
باردار بودم و هر دوتا بچمو پیشش رفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
زنان عالی بود
تشخیص خوبی داره
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
از دوستان شنیدم که برای نازایی نتیجه خوبی گرفتند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
در دوران حاملگیم ازشون کمک گرفتم و زایمانم رو انجام دادن. بسیار حرفه ای و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
آندومتریوز
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
برای بارداری
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
بسیار عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
مشکل ناباروری با علت مردانه داشتیم که دکترهای قبلی تشخیص نداده بودند ولی با اولین مراجعه به خانوم دکتر علت مشکل ناباروری ما تشخیص داده شده و در حال درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۷/۱۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
مشکل خون ریزی داشت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مادرم به درد و خونریزی زیاد داشت چند تا دکتر میخواستم رحمش رو بردارم ولی خانم دکتر با یه نسخه و چند عدد قرص کاملا مادرم رو درمان کرد،تا الان بالای ده نفر رو برای نازایی فرستادم پیششون که همه صاحب فرزند شدن،عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
نازائی داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
دکتر بسیار بسیار متبحر و مهربان ،میکرو کردم و الان دوتا دختر دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
کآرشون فوق العاده است دوران بارداری زیر نظر ایشون بودم و زایمان هم ایشون انجام دادن
۱۳۹۸/۰۲/۱۰
عالی بود فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
بارداری وزایمان
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
فعلا در حال اقدام قبل از بارداری هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
دکتر عالی هستش قبلا تحت نظر بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
عالییی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
در حال درمان نازایی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۷
من میوم داشتم جراحی شدم عالین خانوم دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
قبلا خوب بود الان خیلی وقت نمیزاره
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
مشکل ناباروری و خداروشکر رضایت کامل نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
مادرم افتادگی داشتند که های ریسک هم بودند ولی خوشبختانه با تجربه بالا خانم و جراحی درمان شدند .
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
عالی بوده.نابروری داشتم که مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
هیجی فعلن
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
بارداری.عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
نازایی داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
مشکل ناباروری ای وی اف انجام دادم منفی شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
نازایی وناباروری
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دکتر خیلی خوب و بانجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
خیلی باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
نازایی الان یه دختر 15 ساله دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عمل زایمان کردم پبش ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دکتر فوق العاده حرف نداره
۱۳۹۷/۰۲/۲۰
اقوام بیمارشون بودن وهمگی راضی از کارشون
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
سال 95
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
خوش اخلاق و در کارشان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
باردار هستم 29 مهر نوبت داشتم ولی بدلیل مشکلاتی داشتم نتونستم بیام، الان باز نوبت میخوام
۱۳۹۷/۰۸/۲۱
خیلی راضی هستیم . دختر خاله ام کاملا از ایشان راضی است
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
فیبروم داشتم و عالی بود جراحی دقیق و تمیز و حالم خیلی سریع هم خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
درمان ناباروری
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
مشکلی نداشتم برای مراقبت دوران بارداری پیشش رفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دکتر حاذقی هستند من از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
ناباروری داشتم تحت درمان هستم دکتر خیلی خوبی هستن فوق العاده برای مریضا
شون ارزش قاعلن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دکتر ق
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
پزشکی حاذق و بسیار محترم در برخورد با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
برای بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عالین من 17 ساله بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
حاملگی اولم پیش خانوم دکتر بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بهترین نتیجه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
فعلا درحال معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
باردای
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
عالی.درحال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
دکتر فوق العاده دقیق میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکترفوق العاده ای هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
نازلی هنوز اول راه هم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
من از کارشون خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بارداری که
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کیست داشتم از بین رفت عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بهترین وباخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
در سال 1382توسط خانم دکتر صدری ویزیت می شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
مشکل فیبروم رحم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
تشخیص درست و نظم در مار
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
ناباروری
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
عالی بینظیر
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
ناباروری
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
تحت درمان هستم خیلی خانم دکتر وقت میذارن برای بیمار واقعا عالی هستن
من مشکل نازایی دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر صدری نامبر وان هستن...و تمام...
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عالی دوسش دارم زیاد
تشخیص نازایی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن ...
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
زایمان داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
دکتر واقعا فوق العاده ای هستند تشخیصشون عالیه فقط کاش بشه راحت تر نوبت گرفت
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
نازایی - درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
همه جوره عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تحت کنترل زمان بارداری نزدایشون میرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
برای تعیین جنسبت
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
به نظر من بی نظیر در رشته خودشون میباشند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
نازایی والان باردارم
۱۳۹۷/۰۴/۲۵
زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
ناباروری،بی حاصل فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
فعلا آزمایش و سونوگرافی دادم و قرار است به ایشان نشان بدهم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
HPV داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
زایمان خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خیلی باارامش بامریض صحبت میکنند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
بله خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
در اقدام به بارداری
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
برای حاملگی اولم پیش ایشون میرفتم.خیلی زمان میبرد تا بتونم ویزیت بشم ولی چون خداروشکر مشکلی نداشتم راضی بودم.ولی درنهایت برای زایمان فقط توی بیمارستان خودشون میان(بیمارستان پارس)در غیر اینصورت همکارشونو فرستادن!
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عالی بود کارشون ...من خون ریزی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تحت درمان ناباروری هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
ایشان پزشک دلسوز بنده در دوران بارداری بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
پزشک خیلی خوبین
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
لا لاپور سکوپی شدم م
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دستشون سبک هست وبسیارمهربان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دکتر صدری یکی از بهترین پزشکان در سطح کشوره
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بهترین دکتر زنان در رشت
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
من هنوز اقدام خاصی انجام ندادم ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیده بودم و تشخیصشون خیلی خو ب بود برای من
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
ناباروری، ای دی اف موفق
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
باردار بودم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
فعلا در حال انجام ازمایش
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
مشکل نازایی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
مشکل نازایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
عالی هستند
برای بارداری مراجعه کردم و الان 2 کوچولوی گل دارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
فعلا اوایل کارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بسیار عالی و با حوصله با بیمار برخورد میکنن.
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
من سر پسرم پیششون میرفتم دکتر فوق العاده ای هستن ️️
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
برا حاملگی و سزارینم پیش دکتر رفتم
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
فعلا در حال انجام آزمایشاتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
زایمان اولم تحت نظر ایشان بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالی و خوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ناباروری وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
تولد فرزندم توسط ایشون بوده و بسیار صبور با اطلاعات بالا و قابل اعتماد می باشند
دکتر صدری رفتارشون عالیه و پراز انرژی مثبت البته از نوع واقعیش
۱۳۹۹/۱۱/۲۶فعلا بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴سلام ابتدا میوم داشتم باردارنمیشدم توسط دکترصدری جراحی شدم وبعد حامله شدم فرزندم را پیش ایشان بدنیاآوردم بایک دوره بارداری بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دوران زایمانم می رفتم پیش شون.
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر من برای زایمان دخترم ایشون بودم، خیلی راضیم از کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۰زایمان
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱نازایی داشتم میگروکردم بچم چهارسالش
۱۳۹۸/۰۴/۱۸دکتر عالی هش
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیاردکتر عالی ای هستن من که واقعا بهشون ایمان آوردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱بیمارشان نبوده ام ولی اسمشان را شنیده ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۲برای زایمان پیششون میرفتم, در یک کلام عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۲برای دوران حاملگی بچه اولم بیمارایشون بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیار عالی هستن و خیلی هم مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عای بود دوران حاملگی پیش دکتر می رفتم و نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷عالی هستند و تشخیص فوق العادع دارند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خیلی دکتر خوب و عالی هستن هم تشخیص شون درسته هم اخلاق خیلی خوبی دارن من هم پیش ایشون هم جراحی لاپاراسکوپی کردم هم زایمان خیلی راضی بودم خدا خیرشون بده به جرات میگم بهترین دکتر هستن چون تو هر شرایطی پاسخگوی مریض شون هستن نسبت به بیمارشون احساس مسولیت میکن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوش اخلاق و مهربان
۱۳۹۹/۱۲/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن.مشکل نازایی داشتمو اولین میکرو من مثبت شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بارداری
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ایشون خیلی مهربون و با وجدان هستند منو با وجود نداشتن بضاعت مالی عمل سزارین کردن .ممنونم ازشون
۱۳۹۷/۱۱/۰۴تا پنج ماهگی در بارداری مریض ایشون بودم بعد به دلیل مهاجرت مجبور شدم پزشکم رو عوض کنم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱من برای بارداری اومده بودم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲کیست و نازایی
۱۳۹۹/۰۷/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳چکاب بارداری میرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۲خیلی عالیه فقط برای نوبت گرفتن خیلی باید زنگ بزنی تا جواب بدن و تو مطب هم خیلی باید منتظربشی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴.ازدزویو
۱۴۰۱/۰۱/۱۶تخصص شون در تشخیص عالیه
۱۳۹۷/۰۲/۰۳آیویافشدمدوقلودارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴چیزی نبود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۵در زمان بارداری و زایمان دوم در خدمت ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۱۵عاای بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام تحت درمان هستم خانم دکتربسیارخوش اخلاق ومهربان ومن کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰بچه دار نمیشدم . الان یه بچه خوشکل تپل مپل دارم . دست خانم دکتر درد نکنه . تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عمل هیستروکنومی انجام دادم ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ناباروری و الان یک دختر 19ماهه دارم خداروشکر
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ناباروری
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳دکتر فوق العاده ای هستن 11 سال پیش پسرم رو پیش ایشون بدنیا آوردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶من راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خیلی عالی .صبور و
۱۴۰۰/۰۱/۰۸بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عااااای
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی راضی بودپ
۱۴۰۰/۰۹/۰۶راضی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عاااالی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۳پلیپ رحم ، میخواهم عمل کنم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستن وخیلی مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۰۶فوقالعاده هستن خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱من پیش دکتر صدری ivf کردم خیلی راضی بودم دفعه اول باردار شدم والان هم بعد سه سال دوباره باردار شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳باسواد،مهربان ،دوقلو دارم پیششون رفتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ناباروری
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر بسبار کاربلد و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳زایمان داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۲۵سزارین شدم ،عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ناباروری.تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱برای زایمانم بود خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷زایمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹کیست داشتم وخدا روشکر با جراحی توسط خانم دکتر برطرف شد
۱۳۹۷/۰۷/۲۳مشکل فیبرون داشتم توسط ایشان جراحی شدم زایمان هم توسط ایشان صورت گرفت عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۸نازادی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عدم بارداری- 2فرزند دختر و پسر
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ناباروری بود که خواهرم باروارشد
۱۳۹۹/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵باردار نمیشدم و تا حالا هم نشدم درمانم کامل نکردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بله نتیجه گرفتم دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۶اقدام بارداری
۱۳۹۹/۱۱/۱۴دوره زایمان اولم رو پیش خانم دکتر میمومدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستن بینظیرن مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر خییلی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰زایمان اولم رو پیش ایشون انجام دادم وکاملا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵آندومتریوز داشتم و چند سال تحت نظر خانم دکتر صدری هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰برای مداوای مادرم رفتم و خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳باردار بودم و هر دوتا بچمو پیشش رفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲زنان عالی بود تشخیص خوبی داره
۱۳۹۹/۱۰/۰۳از دوستان شنیدم که برای نازایی نتیجه خوبی گرفتند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵در دوران حاملگیم ازشون کمک گرفتم و زایمانم رو انجام دادن. بسیار حرفه ای و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸آندومتریوز
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای بارداری
۱۳۹۸/۱۰/۲۲بسیار عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۴/۰۳مشکل ناباروری با علت مردانه داشتیم که دکترهای قبلی تشخیص نداده بودند ولی با اولین مراجعه به خانوم دکتر علت مشکل ناباروری ما تشخیص داده شده و در حال درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۷/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴مشکل خون ریزی داشت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶مادرم به درد و خونریزی زیاد داشت چند تا دکتر میخواستم رحمش رو بردارم ولی خانم دکتر با یه نسخه و چند عدد قرص کاملا مادرم رو درمان کرد،تا الان بالای ده نفر رو برای نازایی فرستادم پیششون که همه صاحب فرزند شدن،عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹نازائی داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر بسیار بسیار متبحر و مهربان ،میکرو کردم و الان دوتا دختر دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵کآرشون فوق العاده است دوران بارداری زیر نظر ایشون بودم و زایمان هم ایشون انجام دادن
۱۳۹۸/۰۲/۱۰عالی بود فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸بارداری وزایمان
۱۳۹۹/۱۱/۰۹فعلا در حال اقدام قبل از بارداری هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتر عالی هستش قبلا تحت نظر بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵عالییی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱در حال درمان نازایی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۷من میوم داشتم جراحی شدم عالین خانوم دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۷خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۱۷قبلا خوب بود الان خیلی وقت نمیزاره
۱۳۹۹/۱۲/۲۵مشکل ناباروری و خداروشکر رضایت کامل نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲مادرم افتادگی داشتند که های ریسک هم بودند ولی خوشبختانه با تجربه بالا خانم و جراحی درمان شدند .
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالی بوده.نابروری داشتم که مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶هیجی فعلن
۱۳۹۷/۰۸/۱۳بارداری.عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹نازایی داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱مشکل ناباروری ای وی اف انجام دادم منفی شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳نازایی وناباروری
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر خیلی خوب و بانجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۶خیلی باسواد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۰نازایی الان یه دختر 15 ساله دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل زایمان کردم پبش ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر فوق العاده حرف نداره
۱۳۹۷/۰۲/۲۰اقوام بیمارشون بودن وهمگی راضی از کارشون
۱۳۹۹/۰۲/۲۴سال 95
۱۴۰۱/۰۱/۱۲خوش اخلاق و در کارشان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴باردار هستم 29 مهر نوبت داشتم ولی بدلیل مشکلاتی داشتم نتونستم بیام، الان باز نوبت میخوام
۱۳۹۷/۰۸/۲۱خیلی راضی هستیم . دختر خاله ام کاملا از ایشان راضی است
۱۳۹۷/۰۵/۰۷فیبروم داشتم و عالی بود جراحی دقیق و تمیز و حالم خیلی سریع هم خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۴درمان ناباروری
۱۳۹۹/۰۴/۰۸بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکلی نداشتم برای مراقبت دوران بارداری پیشش رفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷دکتر حاذقی هستند من از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ناباروری داشتم تحت درمان هستم دکتر خیلی خوبی هستن فوق العاده برای مریضا شون ارزش قاعلن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر ق
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۳/۳۱پزشکی حاذق و بسیار محترم در برخورد با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۱برای بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالین من 17 ساله بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴حاملگی اولم پیش خانوم دکتر بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بهترین نتیجه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹فعلا درحال معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵باردای
۱۴۰۰/۰۱/۱۰نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی.درحال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دکتر فوق العاده دقیق میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکترفوق العاده ای هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶نازلی هنوز اول راه هم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱من از کارشون خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بارداری که
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کیست داشتم از بین رفت عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بهترین وباخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹در سال 1382توسط خانم دکتر صدری ویزیت می شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳مشکل فیبروم رحم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تشخیص درست و نظم در مار
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ناباروری
۱۳۹۸/۰۶/۲۴عالی بینظیر
۱۳۹۹/۱۲/۲۸ناباروری
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تحت درمان هستم خیلی خانم دکتر وقت میذارن برای بیمار واقعا عالی هستن من مشکل نازایی دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر صدری نامبر وان هستن...و تمام...
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عالی دوسش دارم زیاد تشخیص نازایی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن ...
۱۳۹۹/۰۹/۱۲زایمان داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴دکتر واقعا فوق العاده ای هستند تشخیصشون عالیه فقط کاش بشه راحت تر نوبت گرفت
۱۴۰۰/۱۱/۱۸نازایی - درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶همه جوره عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵تحت کنترل زمان بارداری نزدایشون میرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴برای تعیین جنسبت
۱۳۹۸/۰۷/۱۳به نظر من بی نظیر در رشته خودشون میباشند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲نازایی والان باردارم
۱۳۹۷/۰۴/۲۵زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ناباروری،بی حاصل فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸فعلا آزمایش و سونوگرافی دادم و قرار است به ایشان نشان بدهم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۱HPV داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳زایمان خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۴خیلی باارامش بامریض صحبت میکنند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بله خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶در اقدام به بارداری
۱۳۹۹/۰۸/۱۰برای حاملگی اولم پیش ایشون میرفتم.خیلی زمان میبرد تا بتونم ویزیت بشم ولی چون خداروشکر مشکلی نداشتم راضی بودم.ولی درنهایت برای زایمان فقط توی بیمارستان خودشون میان(بیمارستان پارس)در غیر اینصورت همکارشونو فرستادن!
۱۳۹۸/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی بود کارشون ...من خون ریزی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴تحت درمان ناباروری هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۳بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ایشان پزشک دلسوز بنده در دوران بارداری بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۰پزشک خیلی خوبین
۱۴۰۰/۰۸/۳۰لا لاپور سکوپی شدم م
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دستشون سبک هست وبسیارمهربان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر صدری یکی از بهترین پزشکان در سطح کشوره
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بهترین دکتر زنان در رشت
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۹من هنوز اقدام خاصی انجام ندادم ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیده بودم و تشخیصشون خیلی خو ب بود برای من
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ناباروری، ای دی اف موفق
۱۴۰۰/۰۹/۲۱باردار بودم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹فعلا در حال انجام ازمایش
۱۳۹۹/۰۸/۲۷مشکل نازایی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکل نازایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۰عالی هستند برای بارداری مراجعه کردم و الان 2 کوچولوی گل دارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰فعلا اوایل کارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار عالی و با حوصله با بیمار برخورد میکنن.
۱۳۹۹/۰۶/۰۱من سر پسرم پیششون میرفتم دکتر فوق العاده ای هستن ️️
۱۳۹۹/۱۲/۲۴برا حاملگی و سزارینم پیش دکتر رفتم
۱۳۹۸/۰۷/۳۰فعلا در حال انجام آزمایشاتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲زایمان اولم تحت نظر ایشان بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی و خوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ناباروری وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تولد فرزندم توسط ایشون بوده و بسیار صبور با اطلاعات بالا و قابل اعتماد می باشند
۱۳۹۷/۰۹/۰۵نازایی و الان یه پسر سه ساله و دختر یک ساله دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خیلی کمک میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ناباروری
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۰جاریم پیششون زایمان داشتن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴بهترین دکتر بسیار مسئولیت پذیر دانا و کار بلد .
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درمان ناباروری
۱۴۰۰/۰۱/۱۶تشخیص ودرمان خانم دکتر واقعا خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷