۶۵۸ نفر
دکتر فرزانه سادات امینی نژاد

دکتر فرزانه سادات امینی نژاد

فوق تخصص غدد و متابولیسم بالغین

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۰۲۷۲۲
۴۴۷ نفر

مشکل تیروئید و تحت درمان

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

عالیییییبببی

۱۴۰۲/۰۵/۰۸

کارش خوبه من راضیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

تیروید

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

دکتر خوبی بود

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

عالی بود

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

در زمینه دیابت رفتم که عالیه کارش

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

ایشون بسیار با اخلاق وصبور هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

سرگیجه داشتم با راهنمایی ایشان بعد یک مدت قرصم را قطع کردم و کاملا خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

یکمرتبهبهایشانمراجعهداشتمفعلاراضیهستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

بسیار صبور و باحوصله و خوش اخلاق هستن و تشخیصش عالیست

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

باردارم و پرکاری تیروئید داشتم ک داره کنترل میشه

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

کم کتری تیروئیددارم وبه ایشون مراجعه میکنم وحالم خداروشکربهترشده

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

دکتر خوب و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

برای دیابت رفتم و یک عمل جراحی داشتم که خوب راهنمایی کردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

برای تفسیر جواب آزمایش مراجعه کردم که دستور دارویی دادن

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

تیروئید

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

خیلی راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

دکتر حاذق باتجربه ای هستن بهمه دوستان که مشکل غدد داشتن ایشون رو معرفی کردم

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

هنو نتیجه حاصل نشده

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

آزمایش نوشته

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

فعلا تحت درمان هست ولی دکتر خیلی خوش برخورد و صبورهستند

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

بهترین و کاربلد ترین

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

دکتر بسیار خوش رو و مهربانی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

خوب بود بد نبود

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

دیابت بارداری ، در مرحله کنترل هست

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

تیرویید فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بله ایشان دکتر بسیارعالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

آزمایش نشان بدهم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

بیماری ناشناخته ای داشتم هردکتری رفتم نفهمیدن ولی خانم دکتر دردموفهمیدنو الان الحمدلله با دوتاقرص برگشتم به روزای خوبم ،خداروصدهزارمرتبه شکر زندگیم به روال طبیعیش یرگشت خداونددکترامینی نژاد فرهیخته وبادانش رو برای ماقمیهاحفظ کنه نکته جالب اینکه دیدم مریضای خارجیشون چقدرزیاده که میگفتن هرششماه میان ایران تاایشون رونددرمانشونوپی بگیرن

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

دارای قند خون بالا و از وقتی به خانم دکتر امینی نژاد مراجعه کردم الان وضعیت خیلی خوبی دارم و با تجویز داروهای ایشان قندم به حد نرمال رسیده است. از ایشان ممنونم..

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

الحمدلله بهترم

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

من مشکل ترویید پرکار داشتم تحت نظر ایشون بودم خداروشکر طی 6ماه تونستن تروییدمو میزون کنن

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

دکتر صبور و فرهیخته ای هستن حتما توصیه میشه

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

به خاطر تیرویید قرار شد دوباره برم پیششون

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

دکتر با دقت و خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

اولین جلسه ای بود که اومدم پیششون دکتر با حوصله و خوش رو مهربونی هستن برای تیروئید مراجعه کردم ایشالله که به نتیجه مطلوب برسم

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

عالیست

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

خوب فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

فعلا در مرحله آزمایش هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

برایدیابترفتهبودمواقعآدکترصبورباحوصلهوعالی

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تیرویید

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

تیروئیدهاشیموتو . تشخیص به موقع ونتیجه ودرمان عالی بود

۱۴۰۲/۰۵/۲۱

کم کاری تیرویید

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

با سلام من از بیماران تحت درمان ایشون هستم و بسیار راضی هستم و بیماری دیابتم تحت کنترل هست

۱۴۰۱/۰۸/۰۶

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

تحت درمان تیرویید

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

بسیار دکتر خوب و صبوری هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

غدد هع

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

تشخیص بیماری کروموسیتما.... الحمدالله رو به بهبودی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

کم کاری تیرویثد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

بسیار عالی تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

مشکل تی

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

بله دکتر خوبی مشکل غدد فعلا دارو استفاده میکنم

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

بیماری من کم کاری تیروئید است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

عالی و بااخلاق و باحوصله

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

بسیار دکتر صبور و کار بلد

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

نمیدونم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

دکتربسیار خوب عالی هست بااخلاق مهربان من برای تیروید و دیابت پیشش هستم کاملا کنترل شده

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

ازمایش دادم هنوز درمان نشدم

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

تازه رفتم یک نوبت

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

فوق العاده

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

کم کاری تیزویید

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

سلام دکتر خوبی هستند همسرم تحت نظر ایشان هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

دکتربسیارخوش اخلاق.بررسی دقیق.به مریض روحی بالای میده.نوبت هاسروقت انجام میشه .ودرآخرعالی عالی عالی ست

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

با سلام من

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دیابت در حال درمان

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

تیرویید داشتم و الان یکم بهترم

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

عالی برای دیابت

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

بسیار دکتر خوب و ماهری هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

فعلا هیچی

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

دکتر خوب و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

دکترپرحوصله وخیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

ایشون خیلی با حوصله وا وارد هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار مهربون هستند و بااخلاق

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

بسیار دکتر صبور و با علم زیاد است

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

باصبری مهربانی به حرفم گوش میداد وراهنمایی میکرد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

دکتر خوبیه خداییش

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

یک جلسه با

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

همین که نوبت دهی اینترنتی است خیلی عالیه دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

در رابطه با کوتاهی قد تشخیصشون درست بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

بله نتیجه حاصل شده

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

تحت درمانم و بنظر من دکتر خوبی هستش

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

برای رشد قد پسرم رفتم کاردکتر خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

پرولاکتین بالا و تیروئد کم کار ک خداروشکر با علم خانم دکتر کنترل شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

یک نوبت رفتم فعلا نمیتونم اظهار نظر کنم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

خوب بوده

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

عالی و بی نظیره

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

مشکل تیروئید

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

تحت نظرشونم هنوز

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

سلام شیرم قطع شده بود آزمایش دادن اما تشخیص و درمان خاصی ندادن و مشکلم رفع نشد.

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بسیار مهربان

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

برای کم کاری تیروئید رفتم پیششون،و خوب بودن

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

واقعا پزشکی دلسوز وعالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بهترین دکتر غدد

۱۴۰۱/۰۳/۱۲

تا به الان راضی بودم و تیروئیدم ماه به ماه بهتر از گذشته شده و نرمال

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

قند بالا تقریبا قندم کنترل شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

کم کاریه تیروئید

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

پدرم در زمینه دیابت تحت نظر ایشون هستند درحال درمان و کنترل و بهتر شدند و مادرم کم کاری تیروئید داشتند دارو مصرف میکنند و بهترند

۱۴۰۱/۱۱/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

خیلی دکتر خوبی و واقعا خیلی با اخلاق هستن

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

هم منشی ایشون هم خوده خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دیابت وایشان خیلی ماهرانه درمان کردندیعنی کنترل کردن

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

بار اول بود ازمایش دادند

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

بیماری دیابت داشتم با کمک خانم دکتر و مشاوره ایشان نتیجه گرفتم

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

دکتر بی نظیر

۱۴۰۱/۰۲/۰۹

مشگل قند

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

برای درمان دیابت مراجعه کردم بسیار زیاد اخلاق حسنه دارند و درمان را عالی انجام دادند و خیلی با حوصله و خو ش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر من برای بیماری کم کاری تیرویید مراجعه کردم محیط مطب عالی رفتار خانم دکتر با مریض عالی من برای نودل تیروییدی مراجعه کردم که نتیجه گرفتم واز ویزیت ایشون راضی هستم خانم دکتر فوق العاده با اخلاق خوب با مریض برخورد می کنن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

یه بار پیشش رفتم

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خوبن من تازه رفتم پیشش

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

درحال درمان بسیاز دکتر مهربان

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

بنده دیابت دارم و تحت درمان خانم دکتر هستم و فوق العاده راضی ام

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بیماری قند داشتم که به لطف خانم دکتر بهتر شده وکنترل شده ممنون سپاس

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

بسیار عالی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

من مشکل کم کاری تیرویید دارم فعلا خدا رو شکر کنترل شده

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

فعلا درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عالی حرف داره مهربون وبه همه سوالات ب نحواحسن جواب میده

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

تیروئید کم کار

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

دکتر خوبیه درمانم کرد مشکلم کم کاریه تیروئید بوده

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

جوش صورت دارو گرفتم خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

تیرویید

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

دکتر با حوصله به حرفهای بیمار گوش داده و با حوصله اونها رو راهنمایی می کنند .

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خیلی باشخصیت و آروم یودن مطب خیلی خوبی داشتن منشی مودب و صبور داشتن کلا همه چی بود تبریک میگم بهشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

یه نوبت میخوام

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

کم کاری تیرویئد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خوب است چطور

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

یه جلسه با

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

خوب و بجا بود مشورت های ایشان

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

چربی قند

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

مشکلی نداشتیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

برا دخترم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

دیابت داشتم نظر خوبی داشتند

۱۴۰۱/۱۱/۱۲

کم کاری تیرویید

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

خیلی عال

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

فعلا برام ازمایش نوشتند

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

بیما خودش هستم

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

بد نیست

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

مشکل کم کاری تیروئید داشتم واحد درمان هستم

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

بسیار عالی و مسلط ،خوش اخلاق ،پرولاکتین بالا درمان شدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیارخوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

مشکل تیروئید داشتم و راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

سلام تیرویید فعلا در حال درمان

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

دکتر بسیار باحوصله ای هستند من یک جلسه پسرم رو بردم

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

پزشک با حوصله و حرفهای

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

فعلا تازه رفتیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

تیروئید.

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

بله راضی بودیم.بسیار خوش برخورد هم هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

خیلی پزشک خوبی هستند..

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

همسرم بیماری دیابت دارند الحمدلله بعد دو ماه از ویزیت دکتر کنترل شده

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

تیروئید، تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

عمل عده هیپوفیز داشتم جهت کنترل و تعادل هورمونهای مترشحه غدد به ایشان مراجعه کردم الحمدلله خوب بود و همچنان تحت نظر ایشان دارو مصرف می کنم

۱۴۰۱/۰۸/۱۳

کم کاری تیروئید داشتم که الآن کنترل شده

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

مشکل کم کاری تیروئد داشتم و فعلا در طول دوره درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

هنوز یه جلسه رفتم براکم کاری تیروئید ولی خیلی مهربون بودن

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

بسیار عالی ومهربان

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

واقعا تو کارشون حرف نداره خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بسیار عالی خوش اخلاق

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

خیلی خوب ویزیت می کنن

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

سلام ، یک بار مراجعه کردم و راضی هستم

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

تیروئید میرفت بالا الان خوب شده

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

خیلی خو

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

واقعا دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستن من 3 ساله زیر نظر ایشون هستم و رضایت کامل و دارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

مشکل تیرویید داشتم و تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۱/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

بسیار عالی، مهربان، دلسوز، و کاربلد هستند. خدا حفظشان کند

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

باحوصله و دقیق

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

بنده التهاب تیرویید داشتم

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۳

از برخورد

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

بسیار پزشک خوبی است و بسیار پیگیری هستند

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

باسلام بنده دیابت داشتم ایشان دکتر حاذق و خوش اخلاق مهربون با دانش هستند بنده بهتر شدم سید مجید مهرابی

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

بسیارعالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

پرولاکتین بالا که درمان شدم

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

برای موارد هورمونی و تستسترون رفتم و بسیار با تجربه بودند ایشون

۱۴۰۱/۰۳/۰۵

تنظیم تیرویید

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

فوق اع

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

دیابت خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

بهترین دکتر

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

مشگل قندداشتم مراجعه نمودم بایک نسخه منظم شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

تحت درمانم فعلا

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

درمان کامل نشده

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

کم کاری تیروید داشتم

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

در حال درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

هنوز کامل نشده

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

دکتر خیلی خوب و از همه مهم تر اخلاق بسیار عالی ایشان مورد تحسین و تقدیر هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

حد درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

مشکل دیا

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

تحت درمان هستم. مشکل کم کاری تیروئید دارم

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عالی بادرمان کامل

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

فعلا آزمایش دادم و درمان شروع نکردم

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

دکتر با حوصله و دقیق هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۹

تو سونو گره نشون داده بود و بسیار نگران بودم ماه بودن خانم دکتر خیلی خوش برخورد اصلا اهل شلوغ کاری هم نیستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

فعلا ازمایش نوشته ولی خیلی خوش برخورده الحمدلله

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

غده ی تیروئیدتازه باراول بودایشان رادیدم فعلانمیدونم

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

با سلام. من روز دوشنبه هفته پیش به خانم دکتر امینی نژاد مراجعه کردم البته قبلا هم مراجعه کرده بودم واقعا از نظر اخلاق و کار عالی در کل همه چی عالی هست من راضی بودم خدا خیرشان بدهد.

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

قند داشتم خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۲/۱۱

برای بیماری دیابت مراجعه کردم این دفعه دوم می باشد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

با سلام دکتر خیلی خوبی است مخصوصا نوبت دهی اینترنتی بسیار عالی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

زمان انتظار بشدت زیاد بود قرص هارو هم توضیح ندادن چگونه مصرف کنم

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

خوب هستند

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

خیلی برخورد خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

بهترین هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۲

برای اولین بار ایشون وملاقات میکنم

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

باردارم و کم کاری تیروئید دارم زیر نظر ایشون هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

بسیار دقیق شرح حال رو گوش دادن بدون عجله و شتاب تیرویید. رو چک کردند و با متانت راهنمایی های لازم رو انجام دادند بدون انتقال ترس و استرس نابجا به بیمار بسیار عالی بودند

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بخاطر تروییدم رفتم پیشش خیلی دکتر خوبی هستش

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

در حال درمانم

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

خیلی خوب و عالی و تشخیص دقیق داشتند

۱۴۰۲/۰۵/۰۶

خوب هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

میشه گفت راضیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

خوش برخورد و عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

هنوز درمان به اتمام نرسیده

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

برای اولین بار بود که به ایشان مراجعه میکردم. مشکل تیروئید دارم و چندین سال است که تحت نظر پزشکان دیگری هستم. ایشان همان داروی همیشگی را نوشتند و گفتند ۶ماه بعد مراجعه کنم ولی حواسشان نبود و برای ۳ماه دارو نوشتند! گفتند که کمبود ویتامین د۳ دارم ولی دارویی ننوشتند! در کل فکر میکنم که وقت زیادی برایم نگذاشتند. با سرعت ویزیت کردند.

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

تیروئید داشتم.فعلن آزمایش دادم.نتیجه نگرفتم.

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

هورمون هام بوده آزمایش نوشته هنوز جوابشو نگرفتم برم برای تشخیص

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

برای کم کاری تیروئید تحت نظر دکتر هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

پزشک خوبی. اخلاق خوبه با توجه به. این من سرطان دارم خوب بوده

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

عالی بود. برای قدفرزندم مراجعه کردم

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

صبور خوش برخورد و دقیق بودن تشخیص درست دادند

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

خانم خوش برخورد و مهربون و دقیقی بودند . ممنونم از همراهی و مهارت عالشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

فعلا در مراحل شناخت بیماری و تشخیص هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

کم کاری تیروئید نتیجه خوب بود دکتر هم خوبه

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

خانم دکتر حاذق ب قدت میشنون مشکلو و درمان تا امروز عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

خوب بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

فعلا هیچی

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مشکل تیروئید دارم هنوز درمان رو شروع نکردم

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

چربی خون بالا دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

دختر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

مشکل قند خون و یک عمل جراحی در پیش داشتم که خوب راهنمایی کردند و گلوکوفاژ تجویز کردند که قند خونم پایین اومد

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

من دیابت داشتم والان کنترل شده وخوب هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

من کم کاری تیروئید دارم بیماریم کنترل شده

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

یه هفته پیش برا ویزیت کم کاری تیرویید رفته بودم خدمتشون

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

بسیار عالی وراضی بودم بسیار دلسوز و مهربان

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

خیلی دکتر مهربان وباحوصله وخواهرانه ودلسوزاته برخورد دارن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

تیروئید بارداری داشتم ، که درمان شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

مریضی قند داشتم و با تجویز داروش بہتر ہستم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص غدد، متابولیسم و رشد
دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره های تخصص و فوق تخصص
رتبه اول بورد فوق تخصصی کشور
عضو انجمن غدد و متابولیسم ایران
مطب دکتر امینی نژاد_ فوق تخصص غدد و متابولیسم
قمخیابان جهان بینی بعد از بانک ملت- جنب داروخانه آرش ساختمان جهان بینی طبقه اول واحد ۱
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - چهارشنبه
۴ الی ۸ عصر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵
    کسانی که دکتر فرزانه سادات امینی نژاد را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر ایمانه سادات موسوی فخر غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر ایمانه سادات موسوی فخر
    سرکار خانم دکتر مریم سیمایی قلب و عروق سرکار خانم دکتر مریم سیمایی
    سرکار خانم مرضیه عزیزی معین روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم مرضیه عزیزی معین
    اینستاگرام دکتر فرزانه سادات امینی نژاد

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دکتر امینی نژاد_ فوق تخصص غدد و متابولیسم

    خیابان جهان بینی بعد از بانک ملت- جنب داروخانه آرش ساختمان جهان بینی طبقه اول واحد ۱

    مطب دکتر امینی نژاد_ فوق تخصص غدد و متابولیسم

    خیابان جهان بینی بعد از بانک ملت- جنب داروخانه آرش ساختمان جهان بینی طبقه اول واحد ۱