سرگیجه داشتم با راهنمایی ایشان بعد یک مدت قرصم را قطع کردم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
یکمرتبهبهایشانمراجعهداشتمفعلاراضیهستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
بسیار صبور و باحوصله و خوش اخلاق هستن و تشخیصش عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
باردارم و پرکاری تیروئید داشتم ک داره کنترل میشه
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کم کتری تیروئیددارم وبه ایشون مراجعه میکنم وحالم خداروشکربهترشده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
برای دیابت رفتم و یک عمل جراحی داشتم که خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
برای تفسیر جواب آزمایش مراجعه کردم که دستور دارویی دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
دکتر حاذق باتجربه ای هستن بهمه دوستان که مشکل غدد داشتن ایشون رو معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
هنو نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آزمایش نوشته
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
فعلا تحت درمان هست ولی دکتر خیلی خوش برخورد و صبورهستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
بهترین و کاربلد ترین
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
دکتر بسیار خوش رو و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خوب بود بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
دیابت بارداری ، در مرحله کنترل هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
تیرویید فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بله ایشان دکتر بسیارعالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
آزمایش نشان بدهم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بیماری ناشناخته ای داشتم هردکتری رفتم نفهمیدن ولی خانم دکتر دردموفهمیدنو الان الحمدلله با دوتاقرص برگشتم به روزای خوبم ،خداروصدهزارمرتبه شکر زندگیم به روال طبیعیش یرگشت خداونددکترامینی نژاد فرهیخته وبادانش رو برای ماقمیهاحفظ کنه نکته جالب اینکه دیدم مریضای خارجیشون چقدرزیاده که میگفتن هرششماه میان ایران تاایشون رونددرمانشونوپی بگیرن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دارای قند خون بالا و از وقتی به خانم دکتر امینی نژاد مراجعه کردم الان وضعیت خیلی خوبی دارم و با تجویز داروهای ایشان قندم به حد نرمال رسیده است. از ایشان ممنونم..
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
الحمدلله بهترم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
من مشکل ترویید پرکار داشتم تحت نظر ایشون بودم خداروشکر طی 6ماه تونستن تروییدمو میزون کنن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
دکتر صبور و فرهیخته ای هستن حتما توصیه میشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
به خاطر تیرویید قرار شد دوباره برم پیششون
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دکتر با دقت و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
اولین جلسه ای بود که اومدم پیششون دکتر با حوصله و خوش رو مهربونی هستن برای تیروئید مراجعه کردم ایشالله که به نتیجه مطلوب برسم
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عالیست
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
خوب فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
فعلا در مرحله آزمایش هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
برایدیابترفتهبودمواقعآدکترصبورباحوصلهوعالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
تیرویید
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
تیروئیدهاشیموتو . تشخیص به موقع ونتیجه ودرمان عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
با سلام من از بیماران تحت درمان ایشون هستم و بسیار راضی هستم و بیماری دیابتم تحت کنترل هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تحت درمان تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
بسیار دکتر خوب و صبوری هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
غدد هع
۱۴۰۲/۰۴/۲۳
تشخیص بیماری کروموسیتما.... الحمدالله رو به بهبودی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
کم کاری تیرویثد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بسیار عالی تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مشکل تی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
بله دکتر خوبی مشکل غدد فعلا دارو استفاده میکنم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
بیماری من کم کاری تیروئید است
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عالی و بااخلاق و باحوصله
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
بسیار دکتر صبور و کار بلد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
نمیدونم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتربسیار خوب عالی هست بااخلاق مهربان من برای تیروید و دیابت پیشش هستم کاملا کنترل شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
ازمایش دادم هنوز درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
تازه رفتم یک نوبت
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
فوق العاده
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
کم کاری تیزویید
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
سلام دکتر خوبی هستند همسرم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکتربسیارخوش اخلاق.بررسی دقیق.به مریض روحی بالای میده.نوبت هاسروقت انجام میشه .ودرآخرعالی عالی عالی ست
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
با سلام من
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دیابت در حال درمان
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
تیرویید داشتم و الان یکم بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
عالی برای دیابت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بسیار دکتر خوب و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دکترپرحوصله وخیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
ایشون خیلی با حوصله وا وارد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بسیار مهربون هستند و بااخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
بسیار دکتر صبور و با علم زیاد است
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
باصبری مهربانی به حرفم گوش میداد وراهنمایی میکرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
دکتر خوبیه خداییش
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
یک جلسه با
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
همین که نوبت دهی اینترنتی است خیلی عالیه
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
در رابطه با کوتاهی قد تشخیصشون درست بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بله نتیجه حاصل شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
تحت درمانم و بنظر من دکتر خوبی هستش
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
برای رشد قد پسرم رفتم کاردکتر خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
پرولاکتین بالا و تیروئد کم کار ک خداروشکر با علم خانم دکتر کنترل شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
یک نوبت رفتم فعلا نمیتونم اظهار نظر کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خوب بوده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عالی و بی نظیره
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
مشکل تیروئید
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
تحت نظرشونم هنوز
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
سلام شیرم قطع شده بود آزمایش دادن اما تشخیص و درمان خاصی ندادن و مشکلم رفع نشد.
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
برای کم کاری تیروئید رفتم پیششون،و خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
واقعا پزشکی دلسوز وعالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بهترین دکتر غدد
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تا به الان راضی بودم و تیروئیدم ماه به ماه بهتر از گذشته شده و نرمال
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
قند بالا تقریبا قندم کنترل شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کم کاریه تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
پدرم در زمینه دیابت تحت نظر ایشون هستند درحال درمان و کنترل و بهتر شدند و مادرم کم کاری تیروئید داشتند دارو مصرف میکنند و بهترند
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
خیلی دکتر خوبی و واقعا خیلی با اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
هم منشی ایشون هم خوده خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
دیابت وایشان خیلی ماهرانه درمان کردندیعنی کنترل کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بار اول بود ازمایش دادند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بیماری دیابت داشتم با کمک خانم دکتر و مشاوره ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
دکتر بی نظیر
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
مشگل قند
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
برای درمان دیابت مراجعه کردم بسیار زیاد اخلاق حسنه دارند و درمان را عالی انجام دادند و خیلی با حوصله و خو ش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر من برای بیماری کم کاری تیرویید مراجعه کردم محیط مطب عالی رفتار خانم دکتر با مریض عالی من برای نودل تیروییدی مراجعه کردم که نتیجه گرفتم واز ویزیت ایشون راضی هستم خانم دکتر فوق العاده با اخلاق خوب با مریض برخورد می کنن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
یه بار پیشش رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خوبن من تازه رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
درحال درمان بسیاز دکتر مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
بنده دیابت دارم و تحت درمان خانم دکتر هستم و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بیماری قند داشتم که به لطف خانم دکتر بهتر شده وکنترل شده ممنون سپاس
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
بسیار عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
من مشکل کم کاری تیرویید دارم فعلا خدا رو شکر کنترل شده
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عالی حرف داره مهربون وبه همه سوالات ب نحواحسن جواب میده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
تیروئید کم کار
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دکتر خوبیه درمانم کرد
مشکلم کم کاریه تیروئید بوده
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
جوش صورت
دارو گرفتم خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
تیرویید
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
دکتر با حوصله به حرفهای بیمار گوش داده و با حوصله اونها رو راهنمایی می کنند .
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خیلی باشخصیت و آروم یودن مطب خیلی خوبی داشتن منشی مودب و صبور داشتن کلا همه چی بود تبریک میگم بهشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
یه نوبت میخوام
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کم کاری تیرویئد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب است چطور
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
یه جلسه با
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خوب و بجا بود مشورت های ایشان
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
چربی قند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
مشکلی نداشتیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
برا دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دیابت داشتم نظر خوبی داشتند
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خیلی عال
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
فعلا برام ازمایش نوشتند
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
بیما خودش هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
بد نیست
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
مشکل کم کاری تیروئید داشتم واحد درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
بسیار عالی و مسلط ،خوش اخلاق ،پرولاکتین بالا درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
مشکل تیروئید داشتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
سلام تیرویید فعلا در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
دکتر بسیار باحوصله ای هستند من یک جلسه پسرم رو بردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
پزشک با حوصله و حرفهای
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
فعلا تازه رفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تیروئید.
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بله راضی بودیم.بسیار خوش برخورد هم هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خیلی پزشک خوبی هستند..
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
همسرم بیماری دیابت دارند
الحمدلله بعد دو ماه از ویزیت دکتر کنترل شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تیروئید، تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
عمل عده هیپوفیز داشتم جهت کنترل و تعادل هورمونهای مترشحه غدد به ایشان مراجعه کردم الحمدلله خوب بود و همچنان تحت نظر ایشان دارو مصرف می کنم
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
کم کاری تیروئید داشتم که الآن کنترل شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
مشکل کم کاری تیروئد داشتم و فعلا در طول دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
هنوز یه جلسه رفتم براکم کاری تیروئید ولی خیلی مهربون بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بسیار عالی ومهربان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
واقعا تو کارشون حرف نداره خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
خیلی خوب ویزیت می کنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
سلام ، یک بار مراجعه کردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تیروئید میرفت بالا الان خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خیلی خو
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
واقعا دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستن من 3 ساله زیر نظر ایشون هستم و رضایت کامل و دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکل تیرویید داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
بسیار عالی، مهربان، دلسوز، و کاربلد هستند. خدا حفظشان کند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
باحوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بنده التهاب تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
از برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
بسیار پزشک خوبی است و بسیار پیگیری هستند
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
باسلام بنده دیابت داشتم ایشان دکتر حاذق و خوش اخلاق مهربون با دانش هستند بنده بهتر شدم سید مجید مهرابی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
پرولاکتین بالا که درمان شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
برای موارد هورمونی و تستسترون رفتم و بسیار با تجربه بودند ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
تنظیم تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
فوق اع
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دیابت خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
مشگل قندداشتم مراجعه نمودم بایک نسخه منظم شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
تحت درمانم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
کم کاری تیروید داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
هنوز کامل نشده
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
دکتر خیلی خوب و از همه مهم تر اخلاق بسیار عالی ایشان مورد تحسین و تقدیر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
حد درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
مشکل دیا
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تحت درمان هستم. مشکل کم کاری تیروئید دارم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عالی بادرمان کامل
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
فعلا آزمایش دادم و درمان شروع نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر با حوصله و دقیق هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
تو سونو گره نشون داده بود و بسیار نگران بودم ماه بودن خانم دکتر خیلی خوش برخورد اصلا اهل شلوغ کاری هم نیستن
با سلام. من روز دوشنبه هفته پیش به خانم دکتر امینی نژاد مراجعه کردم البته قبلا هم مراجعه کرده بودم واقعا از نظر اخلاق و کار عالی در کل همه چی عالی هست من راضی بودم خدا خیرشان بدهد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
قند داشتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
برای بیماری دیابت مراجعه کردم این دفعه دوم می باشد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
با سلام دکتر خیلی خوبی است مخصوصا نوبت دهی اینترنتی بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
زمان انتظار بشدت زیاد بود قرص هارو هم توضیح ندادن چگونه مصرف کنم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خوب هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
خیلی برخورد خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
برای اولین بار ایشون وملاقات میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
باردارم و کم کاری تیروئید دارم زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
بسیار دقیق شرح حال رو گوش دادن بدون عجله و شتاب تیرویید. رو چک کردند و با متانت راهنمایی های لازم رو انجام دادند بدون انتقال ترس و استرس نابجا به بیمار
بسیار عالی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بخاطر تروییدم رفتم پیشش خیلی دکتر خوبی هستش
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خیلی خوب و عالی و تشخیص دقیق داشتند
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
خوب هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
میشه گفت راضیم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
خوش برخورد و عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
هنوز درمان به اتمام نرسیده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
برای اولین بار بود که به ایشان مراجعه میکردم. مشکل تیروئید دارم و چندین سال است که تحت نظر پزشکان دیگری هستم.
ایشان همان داروی همیشگی را نوشتند و گفتند ۶ماه بعد مراجعه کنم ولی حواسشان نبود و برای ۳ماه دارو نوشتند!
گفتند که کمبود ویتامین د۳ دارم ولی دارویی ننوشتند!
در کل فکر میکنم که وقت زیادی برایم نگذاشتند. با سرعت ویزیت کردند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
تیروئید داشتم.فعلن آزمایش دادم.نتیجه نگرفتم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هورمون هام بوده آزمایش نوشته هنوز جوابشو نگرفتم برم برای تشخیص
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
برای کم کاری تیروئید تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
پزشک خوبی. اخلاق خوبه با توجه به. این من سرطان دارم خوب بوده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عالی بود. برای قدفرزندم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
صبور خوش برخورد و دقیق بودن
تشخیص درست دادند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خانم خوش برخورد و مهربون و دقیقی بودند . ممنونم از همراهی و مهارت عالشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فعلا در مراحل شناخت بیماری و تشخیص هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
کم کاری تیروئید نتیجه خوب بود دکتر هم خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
خانم دکتر حاذق
ب قدت میشنون مشکلو
و درمان تا امروز عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مشکل تیروئید دارم هنوز درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
چربی خون بالا دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دختر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مشکل قند خون و یک عمل جراحی در پیش داشتم که خوب راهنمایی کردند و گلوکوفاژ تجویز کردند که قند خونم پایین اومد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
من دیابت داشتم والان کنترل شده وخوب هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
من کم کاری تیروئید دارم بیماریم کنترل شده
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
یه هفته پیش برا ویزیت کم کاری تیرویید رفته بودم خدمتشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بسیار عالی وراضی بودم بسیار دلسوز و مهربان
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
خیلی دکتر مهربان وباحوصله وخواهرانه ودلسوزاته برخورد دارن
فوق تخصص غدد، متابولیسم و رشد دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره های تخصص و فوق تخصص رتبه اول بورد فوق تخصصی کشور عضو انجمن غدد و متابولیسم ایران
مشکل تیروئید و تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالیییییبببی
۱۴۰۲/۰۵/۰۸کارش خوبه من راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸تیروید
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکتر خوبی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۲پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۱در زمینه دیابت رفتم که عالیه کارش
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ایشون بسیار با اخلاق وصبور هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷سرگیجه داشتم با راهنمایی ایشان بعد یک مدت قرصم را قطع کردم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰یکمرتبهبهایشانمراجعهداشتمفعلاراضیهستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹بسیار صبور و باحوصله و خوش اخلاق هستن و تشخیصش عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۰۸باردارم و پرکاری تیروئید داشتم ک داره کنترل میشه
۱۳۹۹/۰۷/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸کم کتری تیروئیددارم وبه ایشون مراجعه میکنم وحالم خداروشکربهترشده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳برای دیابت رفتم و یک عمل جراحی داشتم که خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷برای تفسیر جواب آزمایش مراجعه کردم که دستور دارویی دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۱۴خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳دکتر حاذق باتجربه ای هستن بهمه دوستان که مشکل غدد داشتن ایشون رو معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳هنو نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۲۵آزمایش نوشته
۱۴۰۱/۰۲/۲۱فعلا تحت درمان هست ولی دکتر خیلی خوش برخورد و صبورهستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بهترین و کاربلد ترین
۱۴۰۲/۰۲/۱۸دکتر بسیار خوش رو و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خوب بود بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دیابت بارداری ، در مرحله کنترل هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۹تیرویید فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بله ایشان دکتر بسیارعالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۵خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸آزمایش نشان بدهم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بیماری ناشناخته ای داشتم هردکتری رفتم نفهمیدن ولی خانم دکتر دردموفهمیدنو الان الحمدلله با دوتاقرص برگشتم به روزای خوبم ،خداروصدهزارمرتبه شکر زندگیم به روال طبیعیش یرگشت خداونددکترامینی نژاد فرهیخته وبادانش رو برای ماقمیهاحفظ کنه نکته جالب اینکه دیدم مریضای خارجیشون چقدرزیاده که میگفتن هرششماه میان ایران تاایشون رونددرمانشونوپی بگیرن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰دارای قند خون بالا و از وقتی به خانم دکتر امینی نژاد مراجعه کردم الان وضعیت خیلی خوبی دارم و با تجویز داروهای ایشان قندم به حد نرمال رسیده است. از ایشان ممنونم..
۱۴۰۰/۰۶/۲۴تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۱۱الحمدلله بهترم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳من مشکل ترویید پرکار داشتم تحت نظر ایشون بودم خداروشکر طی 6ماه تونستن تروییدمو میزون کنن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰دکتر صبور و فرهیخته ای هستن حتما توصیه میشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳به خاطر تیرویید قرار شد دوباره برم پیششون
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر با دقت و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷اولین جلسه ای بود که اومدم پیششون دکتر با حوصله و خوش رو مهربونی هستن برای تیروئید مراجعه کردم ایشالله که به نتیجه مطلوب برسم
۱۴۰۱/۱۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالیست
۱۴۰۱/۱۰/۰۳خوب فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶فعلا در مرحله آزمایش هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳برایدیابترفتهبودمواقعآدکترصبورباحوصلهوعالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱تیرویید
۱۴۰۱/۱۲/۰۸تیروئیدهاشیموتو . تشخیص به موقع ونتیجه ودرمان عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۱کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۳/۰۷با سلام من از بیماران تحت درمان ایشون هستم و بسیار راضی هستم و بیماری دیابتم تحت کنترل هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۶کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تحت درمان تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۰۱بسیار دکتر خوب و صبوری هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵غدد هع
۱۴۰۲/۰۴/۲۳تشخیص بیماری کروموسیتما.... الحمدالله رو به بهبودی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۴کم کاری تیرویثد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار عالی تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل تی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱بله دکتر خوبی مشکل غدد فعلا دارو استفاده میکنم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲بیماری من کم کاری تیروئید است
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی و بااخلاق و باحوصله
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار دکتر صبور و کار بلد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵نمیدونم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتربسیار خوب عالی هست بااخلاق مهربان من برای تیروید و دیابت پیشش هستم کاملا کنترل شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ازمایش دادم هنوز درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۸تازه رفتم یک نوبت
۱۳۹۹/۰۸/۰۵فوق العاده
۱۴۰۱/۱۲/۲۰کم کاری تیزویید
۱۴۰۰/۰۶/۲۳سلام دکتر خوبی هستند همسرم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتربسیارخوش اخلاق.بررسی دقیق.به مریض روحی بالای میده.نوبت هاسروقت انجام میشه .ودرآخرعالی عالی عالی ست
۱۴۰۵/۰۳/۲۰با سلام من
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دیابت در حال درمان
۱۴۰۱/۰۶/۰۸تیرویید داشتم و الان یکم بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عالی برای دیابت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیار دکتر خوب و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکترپرحوصله وخیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ایشون خیلی با حوصله وا وارد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار مهربون هستند و بااخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۳۰بسیار دکتر صبور و با علم زیاد است
۱۴۰۱/۰۹/۲۶باصبری مهربانی به حرفم گوش میداد وراهنمایی میکرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۲دکتر خوبیه خداییش
۱۴۰۰/۱۱/۲۴یک جلسه با
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵همین که نوبت دهی اینترنتی است خیلی عالیه دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۹در رابطه با کوتاهی قد تشخیصشون درست بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بله نتیجه حاصل شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۴تحت درمانم و بنظر من دکتر خوبی هستش
۱۴۰۱/۰۳/۰۴برای رشد قد پسرم رفتم کاردکتر خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶پرولاکتین بالا و تیروئد کم کار ک خداروشکر با علم خانم دکتر کنترل شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۲یک نوبت رفتم فعلا نمیتونم اظهار نظر کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب بوده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷عالی و بی نظیره
۱۴۰۰/۰۵/۰۱مشکل تیروئید
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵تحت نظرشونم هنوز
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷سلام شیرم قطع شده بود آزمایش دادن اما تشخیص و درمان خاصی ندادن و مشکلم رفع نشد.
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۱۷برای کم کاری تیروئید رفتم پیششون،و خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲واقعا پزشکی دلسوز وعالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بهترین دکتر غدد
۱۴۰۱/۰۳/۱۲تا به الان راضی بودم و تیروئیدم ماه به ماه بهتر از گذشته شده و نرمال
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹قند بالا تقریبا قندم کنترل شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۴کم کاریه تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۰۹پدرم در زمینه دیابت تحت نظر ایشون هستند درحال درمان و کنترل و بهتر شدند و مادرم کم کاری تیروئید داشتند دارو مصرف میکنند و بهترند
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹خیلی دکتر خوبی و واقعا خیلی با اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲هم منشی ایشون هم خوده خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دیابت وایشان خیلی ماهرانه درمان کردندیعنی کنترل کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بار اول بود ازمایش دادند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بیماری دیابت داشتم با کمک خانم دکتر و مشاوره ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰دکتر بی نظیر
۱۴۰۱/۰۲/۰۹مشگل قند
۱۴۰۱/۰۷/۱۹برای درمان دیابت مراجعه کردم بسیار زیاد اخلاق حسنه دارند و درمان را عالی انجام دادند و خیلی با حوصله و خو ش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر من برای بیماری کم کاری تیرویید مراجعه کردم محیط مطب عالی رفتار خانم دکتر با مریض عالی من برای نودل تیروییدی مراجعه کردم که نتیجه گرفتم واز ویزیت ایشون راضی هستم خانم دکتر فوق العاده با اخلاق خوب با مریض برخورد می کنن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵یه بار پیشش رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خوبن من تازه رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۹/۲۲درحال درمان بسیاز دکتر مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۱۵بنده دیابت دارم و تحت درمان خانم دکتر هستم و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بیماری قند داشتم که به لطف خانم دکتر بهتر شده وکنترل شده ممنون سپاس
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من مشکل کم کاری تیرویید دارم فعلا خدا رو شکر کنترل شده
۱۴۰۱/۱۰/۲۶فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی حرف داره مهربون وبه همه سوالات ب نحواحسن جواب میده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تیروئید کم کار
۱۳۹۹/۰۹/۰۸دکتر خوبیه درمانم کرد مشکلم کم کاریه تیروئید بوده
۱۴۰۱/۱۲/۱۶جوش صورت دارو گرفتم خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۳تیرویید
۱۴۰۲/۰۳/۱۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکتر با حوصله به حرفهای بیمار گوش داده و با حوصله اونها رو راهنمایی می کنند .
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی باشخصیت و آروم یودن مطب خیلی خوبی داشتن منشی مودب و صبور داشتن کلا همه چی بود تبریک میگم بهشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۸راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸یه نوبت میخوام
۱۴۰۱/۱۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۵کم کاری تیرویئد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب است چطور
۱۴۰۰/۰۶/۲۳یه جلسه با
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خوب و بجا بود مشورت های ایشان
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲چربی قند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴مشکلی نداشتیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷برا دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دیابت داشتم نظر خوبی داشتند
۱۴۰۱/۱۱/۱۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۱۲/۲۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی عال
۱۳۹۹/۰۹/۱۹فعلا برام ازمایش نوشتند
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بیما خودش هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹بد نیست
۱۴۰۱/۰۹/۲۰مشکل کم کاری تیروئید داشتم واحد درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار عالی و مسلط ،خوش اخلاق ،پرولاکتین بالا درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱مشکل تیروئید داشتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹سلام تیرویید فعلا در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۹دکتر بسیار باحوصله ای هستند من یک جلسه پسرم رو بردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹پزشک با حوصله و حرفهای
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا تازه رفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹تیروئید.
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بله راضی بودیم.بسیار خوش برخورد هم هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خیلی پزشک خوبی هستند..
۱۴۰۱/۰۶/۰۵همسرم بیماری دیابت دارند الحمدلله بعد دو ماه از ویزیت دکتر کنترل شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تیروئید، تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عمل عده هیپوفیز داشتم جهت کنترل و تعادل هورمونهای مترشحه غدد به ایشان مراجعه کردم الحمدلله خوب بود و همچنان تحت نظر ایشان دارو مصرف می کنم
۱۴۰۱/۰۸/۱۳کم کاری تیروئید داشتم که الآن کنترل شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۴مشکل کم کاری تیروئد داشتم و فعلا در طول دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸هنوز یه جلسه رفتم براکم کاری تیروئید ولی خیلی مهربون بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار عالی ومهربان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۴واقعا تو کارشون حرف نداره خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خیلی خوب ویزیت می کنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲سلام ، یک بار مراجعه کردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷تیروئید میرفت بالا الان خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی خو
۱۴۰۱/۱۲/۰۱واقعا دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستن من 3 ساله زیر نظر ایشون هستم و رضایت کامل و دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل تیرویید داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار عالی، مهربان، دلسوز، و کاربلد هستند. خدا حفظشان کند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸باحوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بنده التهاب تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۳از برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۳۰بسیار پزشک خوبی است و بسیار پیگیری هستند
۱۳۹۹/۰۶/۳۱تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸باسلام بنده دیابت داشتم ایشان دکتر حاذق و خوش اخلاق مهربون با دانش هستند بنده بهتر شدم سید مجید مهرابی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱پرولاکتین بالا که درمان شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵برای موارد هورمونی و تستسترون رفتم و بسیار با تجربه بودند ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۵تنظیم تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶فوق اع
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دیابت خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۹مشگل قندداشتم مراجعه نمودم بایک نسخه منظم شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶تحت درمانم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۸درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷کم کاری تیروید داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۰در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳هنوز کامل نشده
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر خیلی خوب و از همه مهم تر اخلاق بسیار عالی ایشان مورد تحسین و تقدیر هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۱۵حد درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰مشکل دیا
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تحت درمان هستم. مشکل کم کاری تیروئید دارم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بادرمان کامل
۱۴۰۰/۱۱/۱۳فعلا آزمایش دادم و درمان شروع نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر با حوصله و دقیق هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۹تو سونو گره نشون داده بود و بسیار نگران بودم ماه بودن خانم دکتر خیلی خوش برخورد اصلا اهل شلوغ کاری هم نیستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۷فعلا ازمایش نوشته ولی خیلی خوش برخورده الحمدلله
۱۴۰۰/۰۸/۰۳غده ی تیروئیدتازه باراول بودایشان رادیدم فعلانمیدونم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸با سلام. من روز دوشنبه هفته پیش به خانم دکتر امینی نژاد مراجعه کردم البته قبلا هم مراجعه کرده بودم واقعا از نظر اخلاق و کار عالی در کل همه چی عالی هست من راضی بودم خدا خیرشان بدهد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۲۸قند داشتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۲/۱۱برای بیماری دیابت مراجعه کردم این دفعه دوم می باشد.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰با سلام دکتر خیلی خوبی است مخصوصا نوبت دهی اینترنتی بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۲زمان انتظار بشدت زیاد بود قرص هارو هم توضیح ندادن چگونه مصرف کنم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خوب هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۲خیلی برخورد خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲برای اولین بار ایشون وملاقات میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹باردارم و کم کاری تیروئید دارم زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بسیار دقیق شرح حال رو گوش دادن بدون عجله و شتاب تیرویید. رو چک کردند و با متانت راهنمایی های لازم رو انجام دادند بدون انتقال ترس و استرس نابجا به بیمار بسیار عالی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بخاطر تروییدم رفتم پیشش خیلی دکتر خوبی هستش
۱۳۹۹/۰۵/۱۹در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خیلی خوب و عالی و تشخیص دقیق داشتند
۱۴۰۲/۰۵/۰۶خوب هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۰میشه گفت راضیم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خوش برخورد و عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶هنوز درمان به اتمام نرسیده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵برای اولین بار بود که به ایشان مراجعه میکردم. مشکل تیروئید دارم و چندین سال است که تحت نظر پزشکان دیگری هستم. ایشان همان داروی همیشگی را نوشتند و گفتند ۶ماه بعد مراجعه کنم ولی حواسشان نبود و برای ۳ماه دارو نوشتند! گفتند که کمبود ویتامین د۳ دارم ولی دارویی ننوشتند! در کل فکر میکنم که وقت زیادی برایم نگذاشتند. با سرعت ویزیت کردند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵تیروئید داشتم.فعلن آزمایش دادم.نتیجه نگرفتم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴هورمون هام بوده آزمایش نوشته هنوز جوابشو نگرفتم برم برای تشخیص
۱۳۹۹/۱۲/۲۶دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۲برای کم کاری تیروئید تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴پزشک خوبی. اخلاق خوبه با توجه به. این من سرطان دارم خوب بوده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی بود. برای قدفرزندم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸صبور خوش برخورد و دقیق بودن تشخیص درست دادند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خانم خوش برخورد و مهربون و دقیقی بودند . ممنونم از همراهی و مهارت عالشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳فعلا در مراحل شناخت بیماری و تشخیص هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹کم کاری تیروئید نتیجه خوب بود دکتر هم خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خانم دکتر حاذق ب قدت میشنون مشکلو و درمان تا امروز عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۹فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل تیروئید دارم هنوز درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵چربی خون بالا دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دختر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکل قند خون و یک عمل جراحی در پیش داشتم که خوب راهنمایی کردند و گلوکوفاژ تجویز کردند که قند خونم پایین اومد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱من دیابت داشتم والان کنترل شده وخوب هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من کم کاری تیروئید دارم بیماریم کنترل شده
۱۴۰۱/۱۰/۱۹یه هفته پیش برا ویزیت کم کاری تیرویید رفته بودم خدمتشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بسیار عالی وراضی بودم بسیار دلسوز و مهربان
۱۳۹۹/۰۸/۱۰خیلی دکتر مهربان وباحوصله وخواهرانه ودلسوزاته برخورد دارن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۲تیروئید بارداری داشتم ، که درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مریضی قند داشتم و با تجویز داروش بہتر ہستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵