۷۹۳ نفر
دکتر بیتا بیطرفان

دکتر بیتا بیطرفان

فوق تخصص غدد و متابولیسم بالغین

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۲۳۰۰
۴۰۶ نفر

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

سلام مشکل دیابت الحمدالله خوب شدم ودکتر خیلی خوبی هست مهربان

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

تیروید سمی و شماره 12 وبا رفتن به دکتر 7 شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

باحوصله و دقیق

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

تیرویید داشتم خداروشکر بهترم

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

پدرم دیابت داشتن الحمدلله الان بهترن

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

عالی اند

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

دکتر بسیار خوبی هستند تشخیصشون هم در مورد بیماری درست هست

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

بسیار عال

۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خانم دکتر خیلی عالیه هستن واقعا ممنونم ازشون و ممنون وتشکر از تمام پرسنل که درمطبشون کار میکنن هستم دوسال بود پریود نمیشدم پیش متخصص زنان هم رفتم ولی پریود نشدم اما پیش خانم دکتر بیتا بیطرفان فعلا با یک نسخه که ایشون برام تجویز کردن خدا رو شکر پریود شدم

۱۴۰۱/۰۶/۰۷

سلام.از دوستان پرسیدم گفتن دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

صبور و با حوصله

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

کارشون خیلی عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

تیرویید.نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

قند بالا و کنترل شدن قند

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

بسیار دکتر حاذقی است

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

کم کاری تیرویید داشتم خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

عالییی

۱۴۰۱/۰۸/۰۸

تیروعید پر کار.خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

اخلاق خوب وآرامش

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

کارشون

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

سلام دیابتی بودم خیلی کارش عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

مشکل غده تیرویید داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی میب

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

عالیییییی...در مورد تیرویید پرکار بیمار ایشون بودم که خدا رو شکر درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

تیروئید و خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

کم کاری تیروئید،خیلی باحوصله وبادقت معاینه میکنند

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

تیروئد

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

کم کاری تیرویید. یک مرتبه ویزیت شدم. الان برای شش ماهه دوم میخوام ویزیت بشم

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

مادرم قند داشتن درمان شدن و حودم هم کم کاری تیرویید دارم تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

دکتر خوش

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان ایشون هستم. پزشک خوب و مجربی می باشند.

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

برای دخترم مراجعه کردم

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

مشکل تیروئید داشتم و برطرف شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

تشخیص سرطان غده تیروئید بود کارشون عالیهه

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بهترین دکتر

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

دکتر خوبی هستن و اطلاعات بالادو تجربه ی خوبی دارن

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

دیابت داشتم وراضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

خیای دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

پرکاری تیرویید داشتم کمک به درمان کامل ام کردند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

عالی هستن ایشون اخلاقشون و درمان و تشخیص

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

تیروئید

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

تیرویئد داشتم بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

تیروید

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

بسیار مجرب

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

کم کاری داشتم و الان عادتم به هم ریخته قبل از شروع قرص منظم بودم

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

بسیار صبور ومهربان و باتجربه

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بیماری دیابت داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

عالی بود برای قند رفتم

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

بله کاملا راضیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

دکتر بسیار خپ

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بنده بیمار خانم دکتر هستم ودوساله تحت نظر ایشان میباشم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خیلی دکتر خوبی تشخیصش هم درسته مادر من بخاطر قندش پیش ایشون دفترچه داره

۱۴۰۲/۰۱/۲۴

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۶/۳۱

تروئید عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

بسیار پزشک حاذق و کوشایی هستند و کاملا پیگیر بیماران بوده و اهمیت می دهند.

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

تازه ویزیت شدم هنوز هیچی

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

دیابت بهترینومهربونترینپزشک هست

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

فعلا ی جلسه رفتم پیشش اما رفتارش خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

مشکل تیروئید دارم هنو ب نتیجه ای نرسیدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

بسیار راضی هستم از تشخیص ودرمانشون

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

تیروئید داشتم و زیر نظر دکتر کنترل شده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۷

عالی بودن و هستن تیروید

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

عالی هستن خانم دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

چهار ستاره

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

من مشکل تیرویید داشتم ایشون تیرویید مرا کنترل کردند

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

تیروئید

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

دکتر خیلی خوب است

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

دکتر فوق العاده ای

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عالی اس

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

ایشان بهترین دکتر هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بینظیر هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

جواب ازمایش میخواهیم بگیریم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

عالی است

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

قند و تیرئید

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

بیماری تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

تروئید

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

عااالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

ادامه درمان

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

تیروییدم کم کار بود ولی با نسخه های خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

دکتر خوبی هستن من راضی بودم از تشخیص شون

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

خوب بوده است

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

دیابت کنترل شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

کم کاری تیروئیدداشتم

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

تخصص و تجربه عالی در بیماری و در مان ددرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

دیابت وتیروئید هنوز تحت نظرم

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

بار اولم بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

سلام دکترخوبیه وسفارش به دیگران می کنم

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

دکتر خوبیست و تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

دکتر خوبیه ولی مدام جاشون عوض میشه و مسوولیتی نسبت به بیماران قبلی نداره که حداقل به شمارخ پرونده ها اطلاع داده بشه من شش ماهه دنبال ایشون میگردم ولی پیداشون نمی کنم تلفن هم جواب داده نمیشه ...

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

کم کاری تیروئید، خوش خلق و تخصص خوب

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

واقعا عالی و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

عالی بود

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

تیروئید بسیار دکتر ماهی هستند ایشان

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

کم کاری تیرویید در بارداری نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دیابت بارداری

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

فعلا تحت درمان هستم اما برخورد خیلی خوبی داشتن

۱۴۰۱/۰۷/۰۶

دیابت فعلا خوب است

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

بیماری قند مادرم کنترل شد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عالی تیرویید

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

مشکل کم کاری تیروئیدداشتم وپیش ایشون ویزیت شدم راضی بودم وتاثیرشودیدم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

مشکل تیروئید و هورمونی

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

اولین باره رفتم فعلا چیزی نمیدونم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

کم کاری تیرویید

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

مشکل پرکاری تیروئید داشتم و پیش ایشون درمان دارم میشم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

تشخیص و اخلاق ایشان بسیار خوب است

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

سلام دکتر فوق العاده خوش اخلاق وخوش برخوردی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

تیروئید و خیلی از ایشون راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

کم کاری تیرویید

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

تیروئید الحمدلله در کنترل است

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

مشکل تیرویید داشتم

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

دکتر خوب و وبا تجربه ای هستند و دقت زیادی در کار دارند

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

کم کاری تیروئید وگواتر و خداروشکر کنترل شدس

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

ایشون دکتری متخصص با اخلاق و دلسوز مریض هستند

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

کم کاری تیروئید هنوز تحت درمانم ظاهرا ک خوب هستن اما قیمت ویزیت زیاد است 85500

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

دیابت بارداری عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عاللللللی

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

دکتر مجرب . برای دیابت بارداری پیش ایشون میرفتم

۱۴۰۱/۱۱/۲۸

راضی بودیم

۱۴۰۲/۰۱/۱۲

مشکل نامنظمی عادت ماهانه

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

قبلا بیمار ایشان بودم، کبد چرب، خوب

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بیماری دیابت واز روند کار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

برای کم کاری تیروئید چکاپ به صورت مداوم نیاز هست و هر بار که پیش ایشون رفتم با حوصله و کامل معاینه رو انجام دادند و بسیار با اخلاق هستند و برای بیمار وقت می ذارن

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

با سلام به شخصه بیاد بگم خانم دکتر بیطرفان یک دکتر بسیار خوش برخورد و با عملکرد بسیار عالی در زمینه ی غدد و تیروئید هستش و من چندین ساله که برای چکاپ خدمتشون مراجعه میکنم...بازم تاکید میکنم دکتری هست که واقعا کار و خدماتش رو بسیار عالی انجام میده

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

تیروئیدیت

۱۴۰۲/۰۱/۰۹

مشکلم تیروئیدیت بود که قبل از اسکن تشخیص دادن کارشون عالییییی.

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

به نظر من دکتر خوبی هستن وبرای بیمار وقت میگذارند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

خوب بودن راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

دکتر باتجربه ایی هستن واسه دیابت بارداری رفتم پیششون

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

خیلی دکتر خوب ومهربونی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

تیرویید داشتم و درمان شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

یک جلسه پیششون رفتم باید باز برم امیدوارم که خوب باشن

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

دیابت داشتم که توسط ایشان کنترل شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خیلی با اخلاق و ماهر

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

تیرویید

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

بدنبود خیلی

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عالیه هم رفتار هم اخلاق عالی من برای دیابت میرم پیشش حرف نداره

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

کم کاری تیروئید داشتم برخوردشان عالی بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

دکتر بسیار بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

تیرویید

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بسیار عالی ومهربان

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

من مشگل تیرویید داشتم که به گره تبدیل شده با درمان خانم دکتر بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

کم کاری شدید داشتم خیلی کمکم کردن خدا خیرشون بده الان کنترل شده تیروییدم

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

برخورد

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

1جلسه ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

خیلی دکتر خوبی هستن خوش برخورد و مهربان با دانش عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دیابت.عالی بودن

۱۴۰۱/۱۱/۱۴

تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

مشکل دیابت و چربی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

کم کاری تیرویید .نتیجه عالی

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

دکتر خوبی

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

بسیار دکتر دلسوز و خوبی هستن و البته کار درست

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

پر کاری تیرویید...عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

دکتر فوق العاده عالی

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

مشکل تیروئید

۱۴۰۱/۱۰/۰۹

بسیار عالی و خوشبرخورد و البته باحوصله هستن. واقعا زمان میذارن

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

آزمایش

۱۴۰۲/۰۴/۰۹

با اخلاق و تشخیص خوب

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

دکتر خوب و با حوصله ای هستن و خیلی خوب به بیمار توضیحات لازم رو میدن. فقط زمان انتظار توی مطب بالای 3 ساعت هست

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

بیماری تیروئید و تشخیص صحیح نوع بیماری

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

تیرویید کم کار

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

سلام دکتر خوب وحاذقی میباشند

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

بسیار خوش اخلاق و ماهر

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

فعلادرتحتدرمانمولیخیلیبااخلاقهستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

کمکاری تیروئید...عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

بسیار دکتر خوب و با تجربه

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

بله راضی بود

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

عالللللی

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

دکتر بیطرفان عالی هستن..فوقالعاده مهربون باحوصله و با تجربه..بهترین دکتری هستن که دیدم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

نطری ندا

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بیماری دیابت درمان و کنترل بیماری

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بسیار مهربان و دقیق

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

خودم نرفتم ولی خانوادم زیر نظرشون هستن خیلی راضین

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

رشد سنی فرزند، در حال درمان.

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

کم کاری تیروئید خوب بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

عالی بودند و مشکل میزون نبودن هورمون ها بود که با تجویز ایشون حل شد.

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

تیرویید کم کار داشتم نتیجه خوبی داد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

پرولاکتین بالا داشتم

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بالا بودن پرولاکتین

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

من چند سال میرم پیششش خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

دکتر بی

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

سلام من تییرویید کم کار دارم الان خداروشکر کنترل شده

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

جلسه اول بود برای دیابت رفتم

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

تیروید داشتم و خیلی عالی هستن

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

غده های بد خیم داشتم با تجربه های دکتر و سونوگرافی و آزمایش مشخص شد و عمل کردم ،الان هم تحت نظر دکتر هستم و خداروشکر خوب هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

تیروئید کم کار دارم و رفتم پیش ایشون

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۸/۰۸

عاااااالی

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

کوتاهی قد

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتر با حوصله و مهربونی هستند و خیلی با حوصله جواب میدن به سوالات بیمار.فعلا یک جلسه رفتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

خوب بود ونتجیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

درمان تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

تیروئد کم کار

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

تیروئید

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

مشکل تیروئیدکم کارداشتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

من یکبار ویزیت شدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۷
اطلاعات تکمیلی
آدرس پیج اینستا:
dr.bita.bitarafan@
فوق تخصص بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم در قم
قمبلوار عطاران، نرسیده به کوچه ۷، ساختمان لوزان، طبقه اول
بالای داروخانه دکتر ازاده محمدی
روز‌های یک شنبه تا چهارشنبه‌ها
از ساعت ۸ صبح تا ۲ ظهر
    نقشه مطب
    کسانی که دکتر بیتا بیطرفان را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر مریم سیمایی قلب و عروق سرکار خانم دکتر مریم سیمایی
    سرکار خانم دکتر مینا دارابی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مینا دارابی
    جناب آقای محمدحسن طاهری فرد تغذیه جناب آقای محمدحسن طاهری فرد
    سرکار خانم دکتر زهرا معصومی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) سرکار خانم دکتر زهرا معصومی
    اینستاگرام دکتر بیتا بیطرفان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    فوق تخصص بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم در قم

    بلوار عطاران، نرسیده به کوچه ۷، ساختمان لوزان، طبقه اول
    بالای داروخانه دکتر ازاده محمدی

    فوق تخصص بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم در قم

    بلوار عطاران، نرسیده به کوچه ۷، ساختمان لوزان، طبقه اول
    بالای داروخانه دکتر ازاده محمدی