دکتر بسیار خوبی هستند تشخیصشون هم در مورد بیماری درست هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار عال
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
خانم دکتر خیلی عالیه هستن واقعا ممنونم ازشون و ممنون وتشکر از تمام پرسنل که درمطبشون کار میکنن هستم دوسال بود پریود نمیشدم پیش متخصص زنان هم رفتم ولی پریود نشدم اما پیش خانم دکتر بیتا بیطرفان فعلا با یک نسخه که ایشون برام تجویز کردن خدا رو شکر پریود شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
سلام.از دوستان پرسیدم گفتن دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
صبور و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
تیرویید.نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
قند بالا و کنترل شدن قند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار دکتر حاذقی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
کم کاری تیرویید داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عالییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
تیروعید پر کار.خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
اخلاق خوب وآرامش
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
سلام دیابتی بودم خیلی کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
مشکل غده تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی میب
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عالیییییی...در مورد تیرویید پرکار بیمار ایشون بودم که خدا رو شکر درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
تیروئید و خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کم کاری تیروئید،خیلی باحوصله وبادقت معاینه میکنند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تیروئد
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
کم کاری تیرویید. یک مرتبه ویزیت شدم. الان برای شش ماهه دوم میخوام ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
مادرم قند داشتن درمان شدن و حودم هم کم کاری تیرویید دارم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دکتر خوش
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان ایشون هستم. پزشک خوب و مجربی می باشند.
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
برای دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
مشکل تیروئید داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
تشخیص سرطان غده تیروئید بود کارشون عالیهه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
دکتر خوبی هستن و اطلاعات بالادو تجربه ی خوبی دارن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
دیابت داشتم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خیای دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
پرکاری تیرویید داشتم کمک به درمان کامل ام کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالی هستن ایشون اخلاقشون و درمان و تشخیص
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
تیرویئد داشتم بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تیروید
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
بسیار مجرب
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
کم کاری داشتم و الان عادتم به هم ریخته قبل از شروع قرص منظم بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بسیار صبور ومهربان و باتجربه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بیماری دیابت داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عالی بود برای قند رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
بله کاملا راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
دکتر بسیار خپ
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بنده بیمار خانم دکتر هستم ودوساله تحت نظر ایشان میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خیلی دکتر خوبی تشخیصش هم درسته مادر من بخاطر قندش پیش ایشون دفترچه داره
۱۴۰۲/۰۱/۲۴
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
تروئید عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بسیار پزشک حاذق و کوشایی هستند و کاملا پیگیر بیماران بوده و اهمیت می دهند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
تازه ویزیت شدم هنوز هیچی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دیابت
بهترینومهربونترینپزشک هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
فعلا ی جلسه رفتم پیشش اما رفتارش خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
مشکل تیروئید دارم هنو ب نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بسیار راضی هستم از تشخیص ودرمانشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تیروئید داشتم و زیر نظر دکتر کنترل شده است
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
عالی بودن و هستن تیروید
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
چهار ستاره
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
من مشکل تیرویید داشتم ایشون تیرویید مرا کنترل کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
دکتر خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
عالی اس
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
ایشان بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بینظیر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
جواب ازمایش میخواهیم بگیریم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عالی است
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
قند و تیرئید
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بیماری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
تروئید
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عااالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
تیروییدم کم کار بود ولی با نسخه های خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دکتر خوبی هستن من راضی بودم از تشخیص شون
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
دیابت
کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
کم کاری تیروئیدداشتم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
تخصص و تجربه عالی در بیماری و در مان ددرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
دیابت وتیروئید هنوز تحت نظرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
بار اولم بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
سلام
دکترخوبیه وسفارش به دیگران می کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
دکتر خوبیست و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
دکتر خوبیه ولی مدام جاشون عوض میشه و مسوولیتی نسبت به بیماران قبلی نداره که حداقل به شمارخ پرونده ها اطلاع داده بشه من شش ماهه دنبال ایشون میگردم ولی پیداشون نمی کنم تلفن هم جواب داده نمیشه ...
مشکل پرکاری تیروئید داشتم و پیش ایشون درمان دارم میشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
تشخیص و اخلاق ایشان بسیار خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
سلام دکتر فوق العاده خوش اخلاق وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
تیروئید و خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
تیروئید الحمدلله در کنترل است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر خوب و وبا تجربه ای هستند و دقت زیادی در کار دارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کم کاری تیروئید وگواتر و خداروشکر کنترل شدس
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
ایشون دکتری متخصص با اخلاق و دلسوز مریض هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
کم کاری تیروئید هنوز تحت درمانم ظاهرا ک خوب هستن اما قیمت ویزیت زیاد است 85500
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
دیابت بارداری عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عاللللللی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دکتر مجرب . برای دیابت بارداری پیش ایشون میرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
مشکل نامنظمی عادت ماهانه
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
قبلا بیمار ایشان بودم، کبد چرب، خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بیماری دیابت واز روند کار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
برای کم کاری تیروئید چکاپ به صورت مداوم نیاز هست و هر بار که پیش ایشون رفتم با حوصله و کامل معاینه رو انجام دادند و بسیار با اخلاق هستند و برای بیمار وقت می ذارن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
با سلام به شخصه بیاد بگم خانم دکتر بیطرفان یک دکتر بسیار خوش برخورد و با عملکرد بسیار عالی در زمینه ی غدد و تیروئید هستش و من چندین ساله که برای چکاپ خدمتشون مراجعه میکنم...بازم تاکید میکنم دکتری هست که واقعا کار و خدماتش رو بسیار عالی انجام میده
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
تیروئیدیت
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
مشکلم تیروئیدیت بود که قبل از اسکن تشخیص دادن
کارشون عالییییی.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
به نظر من دکتر خوبی هستن وبرای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خوب بودن راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر باتجربه ایی هستن واسه دیابت بارداری رفتم پیششون
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
خیلی دکتر خوب ومهربونی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
تیرویید داشتم و درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
یک جلسه پیششون رفتم باید باز برم امیدوارم که خوب باشن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دیابت داشتم که توسط ایشان کنترل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خیلی با اخلاق و ماهر
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بدنبود خیلی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عالیه هم رفتار هم اخلاق عالی من برای دیابت میرم پیشش حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
کم کاری تیروئید داشتم برخوردشان عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
دکتر بسیار بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار عالی ومهربان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
من مشگل تیرویید داشتم که به گره تبدیل شده با درمان خانم دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
کم کاری شدید داشتم خیلی کمکم کردن خدا خیرشون بده الان کنترل شده تیروییدم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
1جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خیلی دکتر خوبی هستن خوش برخورد و مهربان با دانش عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
دیابت.عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
مشکل دیابت و چربی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
کم کاری تیرویید .نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
بسیار دکتر دلسوز و خوبی هستن و البته کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
پر کاری تیرویید...عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
مشکل تیروئید
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
بسیار عالی و خوشبرخورد و البته باحوصله هستن. واقعا زمان میذارن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
آزمایش
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
با اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خوب و با حوصله ای هستن و خیلی خوب به بیمار توضیحات لازم رو میدن. فقط زمان انتظار توی مطب بالای 3 ساعت هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
بیماری تیروئید و تشخیص صحیح نوع بیماری
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
تیرویید کم کار
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
سلام دکتر خوب وحاذقی میباشند
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
بسیار خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
فعلادرتحتدرمانمولیخیلیبااخلاقهستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
کمکاری تیروئید...عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بسیار دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
بله راضی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
عالللللی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دکتر بیطرفان عالی هستن..فوقالعاده مهربون باحوصله و با تجربه..بهترین دکتری هستن که دیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
نطری ندا
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بیماری دیابت درمان و کنترل بیماری
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسیار مهربان و دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خودم نرفتم ولی خانوادم زیر نظرشون هستن خیلی راضین
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
رشد سنی فرزند، در حال درمان.
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
کم کاری تیروئید
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عالی بودند و مشکل میزون نبودن هورمون ها بود که با تجویز ایشون حل شد.
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
تیرویید کم کار داشتم نتیجه خوبی داد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
پرولاکتین بالا داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بالا بودن پرولاکتین
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
من چند سال میرم پیششش خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
دکتر بی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
سلام من تییرویید کم کار دارم الان خداروشکر کنترل شده
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
جلسه اول بود برای دیابت رفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
تیروید داشتم و خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
غده های بد خیم داشتم با تجربه های دکتر و سونوگرافی و آزمایش مشخص شد و عمل کردم ،الان هم تحت نظر دکتر هستم و خداروشکر خوب هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
تیروئید کم کار دارم و رفتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عاااااالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتر با حوصله و مهربونی هستند و خیلی با حوصله جواب میدن به سوالات بیمار.فعلا یک جلسه رفتم
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۷سلام مشکل دیابت الحمدالله خوب شدم ودکتر خیلی خوبی هست مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۳۰تیروید سمی و شماره 12 وبا رفتن به دکتر 7 شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۸هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۳باحوصله و دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تیرویید داشتم خداروشکر بهترم
۱۴۰۱/۰۷/۲۷پدرم دیابت داشتن الحمدلله الان بهترن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸عالی اند
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر بسیار خوبی هستند تشخیصشون هم در مورد بیماری درست هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار عال
۱۴۰۱/۰۲/۰۸خانم دکتر خیلی عالیه هستن واقعا ممنونم ازشون و ممنون وتشکر از تمام پرسنل که درمطبشون کار میکنن هستم دوسال بود پریود نمیشدم پیش متخصص زنان هم رفتم ولی پریود نشدم اما پیش خانم دکتر بیتا بیطرفان فعلا با یک نسخه که ایشون برام تجویز کردن خدا رو شکر پریود شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷سلام.از دوستان پرسیدم گفتن دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۴صبور و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶تیرویید.نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵قند بالا و کنترل شدن قند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار دکتر حاذقی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۹کم کاری تیرویید داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸تیروعید پر کار.خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵اخلاق خوب وآرامش
۱۴۰۰/۰۴/۱۴کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۳سلام دیابتی بودم خیلی کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل غده تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی میب
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالیییییی...در مورد تیرویید پرکار بیمار ایشون بودم که خدا رو شکر درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷تیروئید و خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰کم کاری تیروئید،خیلی باحوصله وبادقت معاینه میکنند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تیروئد
۱۴۰۲/۰۴/۰۷کم کاری تیرویید. یک مرتبه ویزیت شدم. الان برای شش ماهه دوم میخوام ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵مادرم قند داشتن درمان شدن و حودم هم کم کاری تیرویید دارم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر خوش
۱۴۰۲/۰۱/۲۹کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان ایشون هستم. پزشک خوب و مجربی می باشند.
۱۴۰۰/۰۵/۰۳برای دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱مشکل تیروئید داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰تشخیص سرطان غده تیروئید بود کارشون عالیهه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بهترین دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۸دکتر خوبی هستن و اطلاعات بالادو تجربه ی خوبی دارن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دیابت داشتم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خیای دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶پرکاری تیرویید داشتم کمک به درمان کامل ام کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی هستن ایشون اخلاقشون و درمان و تشخیص
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۷تیرویئد داشتم بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷تیروید
۱۴۰۲/۰۴/۰۶بسیار مجرب
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵کم کاری داشتم و الان عادتم به هم ریخته قبل از شروع قرص منظم بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵بسیار صبور ومهربان و باتجربه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بیماری دیابت داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸عالی بود برای قند رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بله کاملا راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر بسیار خپ
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بنده بیمار خانم دکتر هستم ودوساله تحت نظر ایشان میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی دکتر خوبی تشخیصش هم درسته مادر من بخاطر قندش پیش ایشون دفترچه داره
۱۴۰۲/۰۱/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۱تروئید عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار پزشک حاذق و کوشایی هستند و کاملا پیگیر بیماران بوده و اهمیت می دهند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۲تازه ویزیت شدم هنوز هیچی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دیابت بهترینومهربونترینپزشک هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۰فعلا ی جلسه رفتم پیشش اما رفتارش خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸مشکل تیروئید دارم هنو ب نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بسیار راضی هستم از تشخیص ودرمانشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تیروئید داشتم و زیر نظر دکتر کنترل شده است
۱۴۰۱/۱۱/۱۷عالی بودن و هستن تیروید
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۲چهار ستاره
۱۴۰۰/۱۱/۰۳من مشکل تیرویید داشتم ایشون تیرویید مرا کنترل کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۹تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۲/۰۲/۰۹عالی اس
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ایشان بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بینظیر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶جواب ازمایش میخواهیم بگیریم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی است
۱۴۰۱/۰۷/۱۷قند و تیرئید
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بیماری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸تروئید
۱۴۰۱/۱۰/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عااالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹تیروییدم کم کار بود ولی با نسخه های خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر خوبی هستن من راضی بودم از تشخیص شون
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دیابت کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹کم کاری تیروئیدداشتم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲تخصص و تجربه عالی در بیماری و در مان ددرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دیابت وتیروئید هنوز تحت نظرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۵بار اولم بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰سلام دکترخوبیه وسفارش به دیگران می کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر خوبیست و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر خوبیه ولی مدام جاشون عوض میشه و مسوولیتی نسبت به بیماران قبلی نداره که حداقل به شمارخ پرونده ها اطلاع داده بشه من شش ماهه دنبال ایشون میگردم ولی پیداشون نمی کنم تلفن هم جواب داده نمیشه ...
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کم کاری تیروئید، خوش خلق و تخصص خوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۶واقعا عالی و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۵تیروئید بسیار دکتر ماهی هستند ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲کم کاری تیرویید در بارداری نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دیابت بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۳فعلا تحت درمان هستم اما برخورد خیلی خوبی داشتن
۱۴۰۱/۰۷/۰۶دیابت فعلا خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۳۰بیماری قند مادرم کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی تیرویید
۱۴۰۱/۱۰/۲۸مشکل کم کاری تیروئیدداشتم وپیش ایشون ویزیت شدم راضی بودم وتاثیرشودیدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مشکل تیروئید و هورمونی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳اولین باره رفتم فعلا چیزی نمیدونم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۰۳/۳۰مشکل پرکاری تیروئید داشتم و پیش ایشون درمان دارم میشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تشخیص و اخلاق ایشان بسیار خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۰۵سلام دکتر فوق العاده خوش اخلاق وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵تیروئید و خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۱۱/۲۰تیروئید الحمدلله در کنترل است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر خوب و وبا تجربه ای هستند و دقت زیادی در کار دارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۷کم کاری تیروئید وگواتر و خداروشکر کنترل شدس
۱۴۰۱/۰۷/۲۸ایشون دکتری متخصص با اخلاق و دلسوز مریض هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۷کم کاری تیروئید هنوز تحت درمانم ظاهرا ک خوب هستن اما قیمت ویزیت زیاد است 85500
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دیابت بارداری عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عاللللللی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر مجرب . برای دیابت بارداری پیش ایشون میرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۸راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۱/۱۲مشکل نامنظمی عادت ماهانه
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲قبلا بیمار ایشان بودم، کبد چرب، خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بیماری دیابت واز روند کار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰برای کم کاری تیروئید چکاپ به صورت مداوم نیاز هست و هر بار که پیش ایشون رفتم با حوصله و کامل معاینه رو انجام دادند و بسیار با اخلاق هستند و برای بیمار وقت می ذارن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰با سلام به شخصه بیاد بگم خانم دکتر بیطرفان یک دکتر بسیار خوش برخورد و با عملکرد بسیار عالی در زمینه ی غدد و تیروئید هستش و من چندین ساله که برای چکاپ خدمتشون مراجعه میکنم...بازم تاکید میکنم دکتری هست که واقعا کار و خدماتش رو بسیار عالی انجام میده
۱۴۰۰/۰۵/۲۵تیروئیدیت
۱۴۰۲/۰۱/۰۹مشکلم تیروئیدیت بود که قبل از اسکن تشخیص دادن کارشون عالییییی.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲به نظر من دکتر خوبی هستن وبرای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب بودن راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر باتجربه ایی هستن واسه دیابت بارداری رفتم پیششون
۱۴۰۱/۱۱/۰۹خیلی دکتر خوب ومهربونی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۶تیرویید داشتم و درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴یک جلسه پیششون رفتم باید باز برم امیدوارم که خوب باشن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دیابت داشتم که توسط ایشان کنترل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی با اخلاق و ماهر
۱۴۰۰/۱۱/۰۸تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بدنبود خیلی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالیه هم رفتار هم اخلاق عالی من برای دیابت میرم پیشش حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۰۱کم کاری تیروئید داشتم برخوردشان عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷دکتر بسیار بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی ومهربان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷من مشگل تیرویید داشتم که به گره تبدیل شده با درمان خانم دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷کم کاری شدید داشتم خیلی کمکم کردن خدا خیرشون بده الان کنترل شده تیروییدم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲1جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خیلی دکتر خوبی هستن خوش برخورد و مهربان با دانش عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دیابت.عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۴تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴مشکل دیابت و چربی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷کم کاری تیرویید .نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۱/۳۱بسیار دکتر دلسوز و خوبی هستن و البته کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۱۰پر کاری تیرویید...عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل تیروئید
۱۴۰۱/۱۰/۰۹بسیار عالی و خوشبرخورد و البته باحوصله هستن. واقعا زمان میذارن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳آزمایش
۱۴۰۲/۰۴/۰۹با اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوب و با حوصله ای هستن و خیلی خوب به بیمار توضیحات لازم رو میدن. فقط زمان انتظار توی مطب بالای 3 ساعت هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بیماری تیروئید و تشخیص صحیح نوع بیماری
۱۴۰۲/۰۱/۱۹تیرویید کم کار
۱۴۰۰/۰۶/۰۷سلام دکتر خوب وحاذقی میباشند
۱۴۰۱/۰۹/۱۵بسیار خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۱/۰۹/۱۵فعلادرتحتدرمانمولیخیلیبااخلاقهستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳کمکاری تیروئید...عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۲بله راضی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۸عالللللی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکتر بیطرفان عالی هستن..فوقالعاده مهربون باحوصله و با تجربه..بهترین دکتری هستن که دیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶نطری ندا
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بیماری دیابت درمان و کنترل بیماری
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار مهربان و دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۲۹خودم نرفتم ولی خانوادم زیر نظرشون هستن خیلی راضین
۱۴۰۰/۰۶/۱۳رشد سنی فرزند، در حال درمان.
۱۴۰۱/۰۹/۲۸کم کاری تیروئید خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی بودند و مشکل میزون نبودن هورمون ها بود که با تجویز ایشون حل شد.
۱۴۰۲/۰۲/۰۸تیرویید کم کار داشتم نتیجه خوبی داد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۰/۱۱پرولاکتین بالا داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بالا بودن پرولاکتین
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱من چند سال میرم پیششش خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۲دکتر بی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷سلام من تییرویید کم کار دارم الان خداروشکر کنترل شده
۱۴۰۲/۰۳/۳۱جلسه اول بود برای دیابت رفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۵تیروید داشتم و خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲غده های بد خیم داشتم با تجربه های دکتر و سونوگرافی و آزمایش مشخص شد و عمل کردم ،الان هم تحت نظر دکتر هستم و خداروشکر خوب هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۸تیروئید کم کار دارم و رفتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عاااااالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر با حوصله و مهربونی هستند و خیلی با حوصله جواب میدن به سوالات بیمار.فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب بود ونتجیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷درمان تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تیروئد کم کار
۱۴۰۱/۱۰/۱۷تیروئید
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶مشکل تیروئیدکم کارداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱من یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷