۷۴۷ نفر
دکتر ایمانه سادات موسوی فخر

دکتر ایمانه سادات موسوی فخر

فوق تخصص غدد ، رشد و متابولیسم

و متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۰۱۲۸۸
۵۹۷ نفر

تیروعیدکم کار

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

دیابت دارم وتحت درمان هستم

۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کم کاری تیروئید دارو تجویز فرمودند

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

کم کاری تیروئید داشتم

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خوب بود کم کاری تیرویدم خوب شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۶

دیابت و الان تحت کنترل میباشد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

تیرویید عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

بسیار با حوصله ودقیق

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

دیا بت . کنترل شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

خوب بودن

۱۴۰۱/۱۲/۱۷

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

دکتر خیلی با اخلاق ومتدین وخوش برخوردی هستند با حوصله ویزیت میکنند وجواب سوالات رو با دقت وحوصله میدن

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

ازشون راضیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

دکتر بسیار خوب ودقیقی هستند من مشکل کم کاری تیرویید داشتم الان چند ماه هستش که

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

مشکل هرمونی

۱۴۰۲/۱۰/۰۸

برای دیابت مادرم پیش ایشان مراجعه کردم خیلی دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

مشکل غدد

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

دکتر خوبیه من راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

دکتر با حوصله خوش اخلاق و خوبین من کم کاری تیرویید داشتم با علایم زیاد خیلی بهترم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

سلام.دکتر صبور و خوش برخوردی هستن.فعلا تحت درمانم برای تیروئید.با حوصله معاینه کردن

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

بیماری قند

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

فعلا تحت درمان تیرویید کم کار هستم

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

کم کاری تیرویید و راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

دکتر خوبیه کم کاری تیروئید دارم و تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

دیابت داشتم تا حدودی داروها اثر بخش بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

دکتر خوب، باایمان و صبور

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

باسلام فعلا یک جلسه خدمتشون رسیدم که سونو وآزمایش نوشتند

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

بسیار پ

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

فعلا که تحت درمان هستن نتیجه خاصی حاصل نشده

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

معرفی شدند

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

فعلآ هیچی

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

خوب هستند یک جلسه رفتم فعلا

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

کارشون خوبه، خیلی وقت میذارن برای بیمار

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

از نظر نحوه رفتار و معاینه بسیار عالی بودند

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

کوتاهی قد دخترم تحت نظر است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

فععفغع

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

فعلا یک جلسه ویزیت شدم نمی تونم نظر بدم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دکتر بسیار علی

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

خوب دیابت

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

خوب هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

بار اول فعلا هیچی تا جواب آزمایش

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

دیابت داشتم بهترم

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

دخترم را برای کنترل رشد آوردم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

فعلا تازه راه هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

مشکل تیرویید

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خیلی بالصبر و حوصله و کاملا دقیق تشخیص میدهند

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

فعلا منتظر جواب آزمایش هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

قند بالا ، در حال درمان

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

فعلا دومین جلسه بوده

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تیرویید عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

تیرویید یکبار رفتم پیشش

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

بسیار خوب وعالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

کم کاری در دوران حاملگی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

دیابت دارم وپیش ایشان پرونده دارم

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

یه جلسه پیششون رفتم هنوز نتیجه حاصل نشده

۱۴۰۱/۰۶/۰۷

تیرویید

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

فوق العده ن

۱۴۰۲/۰۲/۰۲

سلام کم کاری تیروئید داشتم یک ماه پیش ویزیت شدم دارو گرفتم ولی مشگل گوارش پیدا کردم و یبوست گرفتم لطفا راهنمایی کنید

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

سلام. بسیارحاذق وباصبرهستند، من تازه داروبرای قندم که بالابود دادن وتحت درمانم.

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

فعلا آزمایش نوشتن تا جواب رو ببرم پیششون

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

بسیار خوب بودند

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

صبور و عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

تبرویید

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

کم کاری تیروئید، تحت کنترل هستم

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

باسلام برای پسرم بوده در رابطه با قد و وزنش فعلا آزمایش دادیم تا جواب بیاد ولی دکتری بسار مهربان وبرای مریض خیلی وقت میزارن وبا حوصله هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

فعلا اولین مراجعه بوده

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

عالی هستن و دلسوز

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

خیلی دکتر عالی هستن مهربان با تجربه

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

مشکل تیروئید و تحت نظرم.

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

خیلی راضی ام از خانم دکتر واقعا وقت میزارن برای بیمار

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

من از ایشان بسیار راضی هستم

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

دکتر خوش رفتار و کار بلد

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

کم کاری تیروئید راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

اولین بار ویزیت شدم

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

تا الان خوب بوده

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

کم کاری تیرویید. فعلا مقدار مصرف دارو رو تغییر دادند تا ببینیم چی می شه

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

مهربون و صبور

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

دکتر حاذق ودارای اخلاق خوب

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

خوشبرخوردبودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

راضی هستیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

کم کاری تیروئید داشتم، تحت درمان خانوم دکتر هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

جلسه دومم هست

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

مشکل تیروئید،واقعادکترباتجربه وصبوری هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

مشکل تیرویید خوب هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

برای قد پسرم مراجعه کردم آزمایش نوشتن و دارو دادن باید ۶ ماه دیگه مراجعه میکردیم که کم کاری کردیم

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

دکتر خوش برخورد و مهربون

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

دکتر خوب و خوش اخلاق است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

دیابت دارم هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

بسیار دکتر باحوصله ودقیقا هستند

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

در مراجعه اول از ایشان راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

دیابتی بودم الحمدلله بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

توده ای دیده شده بود وایشون گفتن مشکلی نیست چند ماه بعد مراجعه کنم

۱۴۰۲/۰۸/۲۵

عالی مشکلم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

خوب استند

۱۴۰۱/۰۴/۲۹

درحال حاضرمن فقطویزیت شدم ازمایش وسونوگرافی نوشت وتازه نوبت دوم که میبرم دکترببینه

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

پزشک دلسوزی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

کم کاری تیروئید.کنترل شد

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

تیروید کم کار

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

خانم دکتر بسیار محترم

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

خوب است

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خوب است

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر خوبی هستن فقط نوبت دهی با مشکل روبرو میشیم

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

برای چکاپ با دقت و حوصله برای بیمار وقت میگذارند

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

خدکتر خوب و با ت

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

قند خون تحت درمان ایشون قرار گرفتم و

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

برای کم کاری تیروئید رفتم و راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خوب و خوش اخلاق .

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اولین جلسه هست

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

خوب خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

بسیارپ

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

درحال درمانم

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

فعلا بهبودی حاصل نشده

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

اولین بار است که مراجعه کرده ام

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

دکتر بسیار صبور مهربان خوش اخلاق و باحوصله ای هستند تحت درمان هستیم الحمدللا فعلا خوب بوده

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

دکتر عالییه

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

دکتر بسیار خوبی و مومن هستند خدا خیرشون بده در حال درمان

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

مشکل تیروئید داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

کندی رشد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

مشکله رشد دخترم وبعد از مراجعه بهتر شد

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

اوکی بوده. یک بار رفتم فقط

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

فعلا یه جلسه رفتم

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

کم کاری تیروئید دکترخوبیه

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

کم کاری تیروئید و در حال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

مشگ ل دیابت

۱۴۰۱/۱۰/۰۹

تیرویید

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

راضی هستم

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

عاااالی

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

سلام من بیمار خانم دکتر هستم مشکل پرولاکتین دارم تحت درمانم خییلی راضی ام .ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۱/۲۹

مشکل کم خونی.رفع شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

سلام دکتر خوب و با حوصله ای هستند و با دقت به حرف بیمار گوش میدهتد

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

در حال درمان

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

من جلسه ی اول رفتم پیش خانوم دکتر خیلی با حوصله و صبور هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

برای بار اول امروز مراجعه کردم بخاطر مشکل کمبود وزن پسرم ان شاالله زودتر جو اب بده.

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

کم کاری تیروئید. در حال درمان. بسیار دکتر خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بسیارخوش اخلاق وصبورفعلا اوایل درمانم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

کاملا تخصصی

۱۴۰۱/۰۲/۲۲

خوب هستن فعلا تا زه ویزیت شدم هنوز معالجه شروع نکردم

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عالی بینهایت

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

مشکل کم کاری تیروئید داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

دیابت و در حال درمان

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

عالی با حوصله

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

بسیارعالی و مجرب

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

پرولاکتین در حال مصرف دارو

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

کم کاری تیروئید تا حدودی درمان شدم و راضی بودم

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

هایپر تیروئید.عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۴

کم کاری تیرویید دارم، تحت درمان هستم در یک کلام فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

خوبه بد نیست

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

خووووب

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عالی و خوش برخوردن فعلا در حال درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

خیلی خوش اخلاق وباحوصله بودند

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

بسیارخوش برخورد دارند و به حرف های بیمارب دقت گوش میکنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

دیابت درحال کنترل

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

فعلا درحال معالجه هستم

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

کم کاری تیرویید بهبودی کم کم حاصل شد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

تشخیص عااای

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

مفید بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

دکترخوبی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

فعلا درحال درمان هستیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

من تیروئید داشتم که با داروهای دکتر کنترول شده

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

سلام من خانم نظری بیمار شما هستم نوبت میخام

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

خیلی دکتر خوبی هستن و کامل همه چی رو جک میکنن

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

دیابت داشتم

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

خیلی خوب بودند

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

سپاس از اینکه با صبر و حوصله به حرف های بیمار گوش می دهد فعلا در مرحله ارائه آزمایش هستم تا درمان را شروع کنم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

پرولاکتین بالا فعلا خداروشکر بهتر شدم تحت درمان هستم خانم دکتر فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

ترویید

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

خیلی عالی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

برای کنترل قند

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

عالی و صبور و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

تشخیص خوب توجه به صحبتهای مراجعه کننده

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

آزمایش دادیم و فعلا در حال پیگیری هستیم، ولی از نظر حوصله و اخلاق خیلی خوب و عالی هستن.

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن .

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

برای دومین بار میخوام برم درمانمو ادامه ندادم. ولی پزشک خوبی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

کم کاری تیرویید بود تحت نظر درمان ایشان هستم

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

عااااااالی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

نظری ندارم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

کم کاری تیرویید حالم بد بود با تجویز نسخه های ابشون خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

فعلا چیزی

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

غده در تیروئید عمل ان

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

من چندسالی مشکل غدد داشتم.پیش خیلی از دکترها رفتم تشیخص نمیدادن که مشکلم چیه..ایشون با اولین ویزیت وتشخیص درستی که دادن من درمان شدم.خداحفظشون کنه.ممنونم ازشون

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

عالی و راضی هستیم خدا خراسان بدهد بیاید خوش اخلاق و دقت زیاد در معاینه

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

سلام کم کاری تیروئید دارم و با تجویز ایشون خدا راشکر الان شرایط خوبی دارم

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

من مشکل کم کاری تیروئید داشتم که الان کنترول شده

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

دکتری عااالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

کم کاری تیروئید الحمدلله با مصرف قرص کنترل شده

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

مشکل تیروئید در بارداری که خدا رو شکر کنترل شد. پزشک دلسوز و دقیقی هستند.

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

تحت درمان کم کاری تیروئید

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

برای دیابت

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

فعلا نظری ندارم ، آزمایش و سونو دادم که هنوز ندیدن

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

برای کم کاری تیروئید یک نوبت پیششان رفتم. برخورد بسیار عالی داشتند و کامل به حرف بیمار گوش میدهند. خدا خیرشان دهد

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

سلام.من بیماری دیابت داشتم و نتیجه خوبی گرفتم.خیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

درموردرشدقددخترم مراجعه کردم وفعلادارواستفاده میکنیم وووویزیت شدیم وداروگرفتیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۵

بسیارعالی هستند.پرحوصله و دلسوزند.

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

فعلا دفعه اول که ویزیت میشم

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

بنده وهمسرم دیابتی هستیم وهم اکنون زیرنظردکتردرحال درمان هستیم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

هنوز نتیجه قطعی نگرفته ایم

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

سلام عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

کم کاری تیروئید داشتم، الحمدلله با تنظیم قرصم توسط خانم دکتر، فعلا نرمال شده

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

تیروئید کم کار و خداروشکر تحت کنترل هستم

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

حجاب. اخلاق و تبحر علمی دکتر عالی است

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

عالیه ولی دسترسی بهشون سخته

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

خب و عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

دکترخوبی هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

خوش اقلاق وماهر

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

منشی خیلی مودب وپزشک واقعا بامحبت و دقیقا همون تایمی که نوبت داده بودن وارد اتاق شدم و کاملا راضی بودم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

کمکاری تیروئید

۱۴۰۲/۰۷/۱۰

عالی بهترین نتجیه رو گرفتم

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

دیابت داشتم بهبودی

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

من یکبار مراجعه کردم و راضی بودم

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

به نظرم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

بد نیست

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

برای قد فرزندم مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

متشخص و باحوصله و باتجربه

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

کم کاری تیرویید فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۱
نوبتدهی حضوری و اینترنتی
قمخیابان صفائیه بالاتر از کوچه ۲۵ ساختمان پزشکان پویا طبقه دوم واحد ۲۲۱ نوبت دهی شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲ تا ۵ عصر
ویزیت روز‌های یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۴ تا ۸ و نوبت دهی تماس روز‌های چهارشنبه و شنبه از ساعت ۲ تا ۵ با شماره‌های

ویزیت آنلاین فقط برای بیماران دارای پرونده مطب از طریق مشاوره تلفنی بااپلیکیشن اکسون ویژه مراجعین را دانلود کنید .
لینک مربوط به دانلود اپلیکیشن:
axon.me
کد معرف ۵۳۵۲۷
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۱۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۱۰
    کسانی که دکتر ایمانه سادات موسوی فخر را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر هدی کدخدازاده غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر هدی کدخدازاده
    سرکار خانم دکتر مریم سیمایی قلب و عروق سرکار خانم دکتر مریم سیمایی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    نوبتدهی حضوری و اینترنتی

    خیابان صفائیه بالاتر از کوچه ۲۵ ساختمان پزشکان پویا طبقه دوم واحد ۲۲۱ نوبت دهی شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲ تا ۵ عصر