دکتر خیلی با اخلاق ومتدین وخوش برخوردی هستند با حوصله ویزیت میکنند وجواب سوالات رو با دقت وحوصله میدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
ازشون راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دکتر بسیار خوب ودقیقی هستند من مشکل کم کاری تیرویید داشتم الان چند ماه هستش که
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مشکل هرمونی
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
برای دیابت مادرم پیش ایشان مراجعه کردم خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
مشکل غدد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دکتر خوبیه من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر با حوصله خوش اخلاق و خوبین من کم کاری تیرویید داشتم با علایم زیاد خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
سلام.دکتر صبور و خوش برخوردی هستن.فعلا تحت درمانم برای تیروئید.با حوصله معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
خوب بودند
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
بیماری قند
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
فعلا تحت درمان تیرویید کم کار هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
کم کاری تیرویید و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
دکتر خوبیه
کم کاری تیروئید دارم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
دیابت داشتم تا حدودی داروها اثر بخش بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
دکتر خوب، باایمان و صبور
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
باسلام فعلا یک جلسه خدمتشون رسیدم که سونو وآزمایش نوشتند
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
بسیار پ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
فعلا که تحت درمان هستن نتیجه خاصی حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
معرفی شدند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
فعلآ هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خوب هستند یک جلسه رفتم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
کارشون خوبه، خیلی وقت میذارن برای بیمار
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
از نظر نحوه رفتار و معاینه بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
کوتاهی قد دخترم تحت نظر است
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
فععفغع
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
فعلا یک جلسه ویزیت شدم نمی تونم نظر بدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دکتر بسیار علی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خوب دیابت
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
بار اول فعلا هیچی تا جواب آزمایش
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
دیابت داشتم بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
دخترم را برای کنترل رشد آوردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
فعلا تازه راه هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خیلی بالصبر و حوصله و کاملا دقیق تشخیص میدهند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
فعلا منتظر جواب آزمایش هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
قند بالا ، در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
فعلا دومین جلسه بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تیرویید عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
تیرویید یکبار رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بسیار خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
کم کاری در دوران حاملگی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
دیابت دارم وپیش ایشان پرونده دارم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
یه جلسه پیششون رفتم هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
فوق العده ن
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
سلام کم کاری تیروئید داشتم یک ماه پیش ویزیت شدم دارو گرفتم ولی مشگل گوارش پیدا کردم و یبوست گرفتم لطفا راهنمایی کنید
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
سلام. بسیارحاذق وباصبرهستند، من تازه داروبرای قندم که بالابود دادن وتحت درمانم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
فعلا آزمایش نوشتن تا جواب رو ببرم پیششون
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
صبور و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
تبرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
کم کاری تیروئید، تحت کنترل هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
باسلام برای پسرم بوده در رابطه با قد و وزنش فعلا آزمایش دادیم تا جواب بیاد ولی دکتری بسار مهربان وبرای مریض خیلی وقت میزارن وبا حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
فعلا اولین مراجعه بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
عالی هستن و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
خیلی دکتر عالی هستن مهربان با تجربه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
مشکل تیروئید و تحت نظرم.
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
خیلی راضی ام از خانم دکتر واقعا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
من از ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
دکتر خوش رفتار و کار بلد
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
کم کاری تیروئید
راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اولین بار ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
تا الان خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
کم کاری تیرویید. فعلا مقدار مصرف دارو رو تغییر دادند تا ببینیم چی می شه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
مهربون و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دکتر حاذق ودارای اخلاق خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
خوشبرخوردبودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
کم کاری تیروئید داشتم، تحت درمان خانوم دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
جلسه دومم هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
مشکل تیروئید،واقعادکترباتجربه وصبوری هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مشکل تیرویید خوب هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
برای قد پسرم مراجعه کردم آزمایش نوشتن و دارو دادن باید ۶ ماه دیگه مراجعه میکردیم که کم کاری کردیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
دکتر خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
دکتر خوب و خوش اخلاق است
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دیابت دارم هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بسیار دکتر باحوصله ودقیقا هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
در مراجعه اول از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دیابتی بودم الحمدلله بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
توده ای دیده شده بود وایشون گفتن مشکلی نیست چند ماه بعد مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
عالی مشکلم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
خوب استند
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
درحال حاضرمن فقطویزیت شدم ازمایش وسونوگرافی نوشت وتازه نوبت دوم که میبرم دکترببینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
پزشک دلسوزی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
کم کاری تیروئید.کنترل شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
تیروید کم کار
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خانم دکتر بسیار محترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر خوبی هستن فقط نوبت دهی با مشکل روبرو میشیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
برای چکاپ با دقت و حوصله برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خدکتر خوب و با ت
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
قند خون تحت درمان ایشون قرار گرفتم و
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
برای کم کاری تیروئید رفتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
خوب و خوش اخلاق .
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اولین جلسه هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خوب
خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بسیارپ
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
فعلا بهبودی حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اولین بار است که مراجعه کرده ام
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
دکتر بسیار صبور مهربان خوش اخلاق و باحوصله ای هستند تحت درمان هستیم الحمدللا فعلا خوب بوده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
دکتر عالییه
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
دکتر بسیار خوبی و مومن هستند خدا خیرشون بده در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
مشکل تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
کندی رشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
مشکله رشد دخترم وبعد از مراجعه بهتر شد
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
اوکی بوده. یک بار رفتم فقط
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
فعلا یه جلسه رفتم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
کم کاری تیروئید دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
کم کاری تیروئید و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
مشگ
ل دیابت
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
سلام من بیمار خانم دکتر هستم مشکل پرولاکتین دارم تحت درمانم خییلی راضی ام .ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
مشکل کم خونی.رفع شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
سلام دکتر خوب و با حوصله ای هستند و با دقت به حرف بیمار گوش میدهتد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
من جلسه ی اول رفتم پیش خانوم دکتر خیلی با حوصله و صبور هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
برای بار اول امروز مراجعه کردم بخاطر مشکل کمبود وزن پسرم ان شاالله زودتر جو اب بده.
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
کم کاری تیروئید. در حال درمان. بسیار دکتر خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیارخوش اخلاق وصبورفعلا اوایل درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
کاملا تخصصی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خوب هستن فعلا تا زه ویزیت شدم هنوز معالجه شروع نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عالی بینهایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
مشکل کم کاری تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دیابت و در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
عالی
با حوصله
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بسیارعالی و مجرب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
پرولاکتین در حال مصرف دارو
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
کم کاری تیروئید تا حدودی درمان شدم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
هایپر تیروئید.عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کم کاری تیرویید دارم، تحت درمان هستم در یک کلام فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
خوبه بد نیست
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
خووووب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عالی و خوش برخوردن فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
خیلی خوش اخلاق وباحوصله بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
بسیارخوش برخورد دارند و به حرف های بیمارب دقت گوش میکنند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
دیابت درحال کنترل
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
فعلا درحال معالجه هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
کم کاری تیرویید بهبودی کم کم حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
تشخیص عااای
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
مفید بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
فعلا درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
من تیروئید داشتم که با داروهای دکتر کنترول شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
سلام من خانم نظری بیمار شما هستم نوبت میخام
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
خیلی دکتر خوبی هستن و کامل همه چی رو جک میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
دیابت داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خیلی خوب بودند
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
سپاس از اینکه با صبر و حوصله به حرف های بیمار گوش می دهد فعلا در مرحله ارائه آزمایش هستم تا درمان را شروع کنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
پرولاکتین بالا فعلا خداروشکر بهتر شدم تحت درمان هستم خانم دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
ترویید
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خیلی عالی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
برای کنترل قند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
عالی و صبور و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
تشخیص خوب توجه به صحبتهای مراجعه کننده
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
آزمایش دادیم و فعلا در حال پیگیری هستیم، ولی از نظر حوصله و اخلاق خیلی خوب و عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن .
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
برای دومین بار میخوام برم درمانمو ادامه ندادم. ولی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
کم کاری تیرویید بود تحت نظر درمان ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
کم کاری تیرویید حالم بد بود با تجویز نسخه های ابشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
فعلا چیزی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
غده در تیروئید عمل ان
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
من چندسالی مشکل غدد داشتم.پیش خیلی از دکترها رفتم تشیخص نمیدادن که مشکلم چیه..ایشون با اولین ویزیت وتشخیص درستی که دادن من درمان شدم.خداحفظشون کنه.ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
عالی و راضی هستیم خدا خراسان بدهد بیاید خوش اخلاق و دقت زیاد در معاینه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
سلام کم کاری تیروئید دارم و با تجویز ایشون خدا راشکر الان شرایط خوبی دارم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
من مشکل کم کاری تیروئید داشتم که الان کنترول شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دکتری عااالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
کم کاری تیروئید
الحمدلله با مصرف قرص کنترل شده
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
مشکل تیروئید در بارداری که خدا رو شکر کنترل شد. پزشک دلسوز و دقیقی هستند.
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
تحت درمان کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
برای دیابت
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
فعلا نظری ندارم ، آزمایش و سونو دادم که هنوز ندیدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
برای کم کاری تیروئید یک نوبت پیششان رفتم. برخورد بسیار عالی داشتند و کامل به حرف بیمار گوش میدهند. خدا خیرشان دهد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
سلام.من بیماری دیابت داشتم و نتیجه خوبی گرفتم.خیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستند
ویزیت آنلاین فقط برای بیماران دارای پرونده مطب از طریق مشاوره تلفنی بااپلیکیشن اکسون ویژه مراجعین را دانلود کنید .لینک مربوط به دانلود اپلیکیشن:axon.meکد معرف ۵۳۵۲۷
تیروعیدکم کار
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۹دیابت دارم وتحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷کم کاری تیروئید دارو تجویز فرمودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷کم کاری تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب بود کم کاری تیرویدم خوب شد
۱۳۹۸/۰۸/۰۶دیابت و الان تحت کنترل میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تیرویید عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار با حوصله ودقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دیا بت . کنترل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خوب بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶دکتر خیلی با اخلاق ومتدین وخوش برخوردی هستند با حوصله ویزیت میکنند وجواب سوالات رو با دقت وحوصله میدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ازشون راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر بسیار خوب ودقیقی هستند من مشکل کم کاری تیرویید داشتم الان چند ماه هستش که
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل هرمونی
۱۴۰۲/۱۰/۰۸برای دیابت مادرم پیش ایشان مراجعه کردم خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۲/۳۰مشکل غدد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دکتر خوبیه من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر با حوصله خوش اخلاق و خوبین من کم کاری تیرویید داشتم با علایم زیاد خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵سلام.دکتر صبور و خوش برخوردی هستن.فعلا تحت درمانم برای تیروئید.با حوصله معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰خوب بودند
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بیماری قند
۱۴۰۲/۱۰/۲۹کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۳/۰۳فعلا تحت درمان تیرویید کم کار هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴کم کاری تیرویید و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر خوبیه کم کاری تیروئید دارم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵دیابت داشتم تا حدودی داروها اثر بخش بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر خوب، باایمان و صبور
۱۳۹۹/۰۹/۰۲باسلام فعلا یک جلسه خدمتشون رسیدم که سونو وآزمایش نوشتند
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار پ
۱۴۰۰/۱۱/۱۸فعلا که تحت درمان هستن نتیجه خاصی حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳معرفی شدند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳فعلآ هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳خوب هستند یک جلسه رفتم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۲۰کارشون خوبه، خیلی وقت میذارن برای بیمار
۱۳۹۹/۱۲/۱۱از نظر نحوه رفتار و معاینه بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۶کوتاهی قد دخترم تحت نظر است
۱۴۰۰/۰۴/۱۶فععفغع
۱۴۰۰/۰۶/۱۵فعلا یک جلسه ویزیت شدم نمی تونم نظر بدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر بسیار علی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خوب دیابت
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بار اول فعلا هیچی تا جواب آزمایش
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دیابت داشتم بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دخترم را برای کنترل رشد آوردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸فعلا تازه راه هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خیلی بالصبر و حوصله و کاملا دقیق تشخیص میدهند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴فعلا منتظر جواب آزمایش هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.
۱۴۰۲/۰۴/۱۴قند بالا ، در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فعلا دومین جلسه بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تیرویید عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲تیرویید یکبار رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵کم کاری در دوران حاملگی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دیابت دارم وپیش ایشان پرونده دارم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱یه جلسه پیششون رفتم هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۱/۰۶/۰۷تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۱۷فوق العده ن
۱۴۰۲/۰۲/۰۲سلام کم کاری تیروئید داشتم یک ماه پیش ویزیت شدم دارو گرفتم ولی مشگل گوارش پیدا کردم و یبوست گرفتم لطفا راهنمایی کنید
۱۴۰۰/۰۶/۲۹سلام. بسیارحاذق وباصبرهستند، من تازه داروبرای قندم که بالابود دادن وتحت درمانم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸فعلا آزمایش نوشتن تا جواب رو ببرم پیششون
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵صبور و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳تبرویید
۱۴۰۰/۱۰/۰۲کم کاری تیروئید، تحت کنترل هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷باسلام برای پسرم بوده در رابطه با قد و وزنش فعلا آزمایش دادیم تا جواب بیاد ولی دکتری بسار مهربان وبرای مریض خیلی وقت میزارن وبا حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳فعلا اولین مراجعه بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عالی هستن و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸خیلی دکتر عالی هستن مهربان با تجربه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶مشکل تیروئید و تحت نظرم.
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خیلی راضی ام از خانم دکتر واقعا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۰/۱۰/۰۸من از ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳دکتر خوش رفتار و کار بلد
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷کم کاری تیروئید راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲اولین بار ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸تا الان خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴کم کاری تیرویید. فعلا مقدار مصرف دارو رو تغییر دادند تا ببینیم چی می شه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳مهربون و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر حاذق ودارای اخلاق خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۹خوشبرخوردبودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱کم کاری تیروئید داشتم، تحت درمان خانوم دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱جلسه دومم هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشکل تیروئید،واقعادکترباتجربه وصبوری هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل تیرویید خوب هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷برای قد پسرم مراجعه کردم آزمایش نوشتن و دارو دادن باید ۶ ماه دیگه مراجعه میکردیم که کم کاری کردیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵دکتر خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۱۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر خوب و خوش اخلاق است
۱۳۹۹/۰۷/۱۵دیابت دارم هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار دکتر باحوصله ودقیقا هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۶کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴در مراجعه اول از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دیابتی بودم الحمدلله بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸توده ای دیده شده بود وایشون گفتن مشکلی نیست چند ماه بعد مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵عالی مشکلم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خوب استند
۱۴۰۱/۰۴/۲۹درحال حاضرمن فقطویزیت شدم ازمایش وسونوگرافی نوشت وتازه نوبت دوم که میبرم دکترببینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پزشک دلسوزی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۴کم کاری تیروئید.کنترل شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تیروید کم کار
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خانم دکتر بسیار محترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خوبی هستن فقط نوبت دهی با مشکل روبرو میشیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶برای چکاپ با دقت و حوصله برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خدکتر خوب و با ت
۱۴۰۰/۰۸/۱۰قند خون تحت درمان ایشون قرار گرفتم و
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برای کم کاری تیروئید رفتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خوب و خوش اخلاق .
۱۳۹۸/۱۰/۲۴اولین جلسه هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خوب خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیارپ
۱۴۰۲/۰۴/۰۶درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۲فعلا بهبودی حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱اولین بار است که مراجعه کرده ام
۱۴۰۱/۰۹/۱۴دکتر بسیار صبور مهربان خوش اخلاق و باحوصله ای هستند تحت درمان هستیم الحمدللا فعلا خوب بوده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰دکتر عالییه
۱۴۰۲/۰۲/۲۱دکتر بسیار خوبی و مومن هستند خدا خیرشون بده در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲مشکل تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱کندی رشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکله رشد دخترم وبعد از مراجعه بهتر شد
۱۴۰۱/۰۳/۳۱اوکی بوده. یک بار رفتم فقط
۱۴۰۱/۱۰/۱۲فعلا یه جلسه رفتم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰کم کاری تیروئید دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۱کم کاری تیروئید و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشگ ل دیابت
۱۴۰۱/۱۰/۰۹تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۲۱راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸سلام من بیمار خانم دکتر هستم مشکل پرولاکتین دارم تحت درمانم خییلی راضی ام .ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۲۹مشکل کم خونی.رفع شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۷سلام دکتر خوب و با حوصله ای هستند و با دقت به حرف بیمار گوش میدهتد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۱۰من جلسه ی اول رفتم پیش خانوم دکتر خیلی با حوصله و صبور هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۵برای بار اول امروز مراجعه کردم بخاطر مشکل کمبود وزن پسرم ان شاالله زودتر جو اب بده.
۱۴۰۰/۰۹/۰۲کم کاری تیروئید. در حال درمان. بسیار دکتر خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیارخوش اخلاق وصبورفعلا اوایل درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳کاملا تخصصی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوب هستن فعلا تا زه ویزیت شدم هنوز معالجه شروع نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی بینهایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالی و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸مشکل کم کاری تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دیابت و در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عالی با حوصله
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیارعالی و مجرب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷پرولاکتین در حال مصرف دارو
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۱کم کاری تیروئید تا حدودی درمان شدم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱هایپر تیروئید.عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۴کم کاری تیرویید دارم، تحت درمان هستم در یک کلام فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خوبه بد نیست
۱۴۰۱/۰۴/۰۸خووووب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی و خوش برخوردن فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خیلی خوش اخلاق وباحوصله بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیارخوش برخورد دارند و به حرف های بیمارب دقت گوش میکنند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۰دیابت درحال کنترل
۱۴۰۳/۰۷/۰۴فعلا درحال معالجه هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱کم کاری تیرویید بهبودی کم کم حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰تشخیص عااای
۱۴۰۱/۰۳/۱۷مفید بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۳فعلا درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶من تیروئید داشتم که با داروهای دکتر کنترول شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱سلام من خانم نظری بیمار شما هستم نوبت میخام
۱۳۹۹/۰۹/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن و کامل همه چی رو جک میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دیابت داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی خوب بودند
۱۴۰۱/۱۲/۰۷سپاس از اینکه با صبر و حوصله به حرف های بیمار گوش می دهد فعلا در مرحله ارائه آزمایش هستم تا درمان را شروع کنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۱پرولاکتین بالا فعلا خداروشکر بهتر شدم تحت درمان هستم خانم دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ترویید
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی عالی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۷برای کنترل قند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عالی و صبور و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲تشخیص خوب توجه به صحبتهای مراجعه کننده
۱۴۰۴/۱۰/۱۶آزمایش دادیم و فعلا در حال پیگیری هستیم، ولی از نظر حوصله و اخلاق خیلی خوب و عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن .
۱۴۰۰/۱۰/۲۲برای دومین بار میخوام برم درمانمو ادامه ندادم. ولی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۹کم کاری تیرویید بود تحت نظر درمان ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷کم کاری تیرویید حالم بد بود با تجویز نسخه های ابشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸فعلا چیزی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶غده در تیروئید عمل ان
۱۴۰۱/۱۱/۰۲من چندسالی مشکل غدد داشتم.پیش خیلی از دکترها رفتم تشیخص نمیدادن که مشکلم چیه..ایشون با اولین ویزیت وتشخیص درستی که دادن من درمان شدم.خداحفظشون کنه.ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۹عالی و راضی هستیم خدا خراسان بدهد بیاید خوش اخلاق و دقت زیاد در معاینه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳سلام کم کاری تیروئید دارم و با تجویز ایشون خدا راشکر الان شرایط خوبی دارم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹من مشکل کم کاری تیروئید داشتم که الان کنترول شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دکتری عااالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰کم کاری تیروئید الحمدلله با مصرف قرص کنترل شده
۱۴۰۱/۰۲/۲۷مشکل تیروئید در بارداری که خدا رو شکر کنترل شد. پزشک دلسوز و دقیقی هستند.
۱۴۰۱/۰۷/۱۸تحت درمان کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۱۱/۱۰برای دیابت
۱۴۰۰/۰۶/۱۰درحال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۱فعلا نظری ندارم ، آزمایش و سونو دادم که هنوز ندیدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱برای کم کاری تیروئید یک نوبت پیششان رفتم. برخورد بسیار عالی داشتند و کامل به حرف بیمار گوش میدهند. خدا خیرشان دهد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام.من بیماری دیابت داشتم و نتیجه خوبی گرفتم.خیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰درموردرشدقددخترم مراجعه کردم وفعلادارواستفاده میکنیم وووویزیت شدیم وداروگرفتیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۵بسیارعالی هستند.پرحوصله و دلسوزند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فعلا دفعه اول که ویزیت میشم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱بنده وهمسرم دیابتی هستیم وهم اکنون زیرنظردکتردرحال درمان هستیم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹هنوز نتیجه قطعی نگرفته ایم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳سلام عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴کم کاری تیروئید داشتم، الحمدلله با تنظیم قرصم توسط خانم دکتر، فعلا نرمال شده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تیروئید کم کار و خداروشکر تحت کنترل هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۲حجاب. اخلاق و تبحر علمی دکتر عالی است
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.
۱۴۰۲/۰۴/۱۴عالیه ولی دسترسی بهشون سخته
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دیابت 2، به لطف خداوند، درمان ایشان موثر بود.
۱۴۰۲/۰۴/۱۴دکترخوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۹خوش اقلاق وماهر
۱۴۰۱/۰۴/۰۱منشی خیلی مودب وپزشک واقعا بامحبت و دقیقا همون تایمی که نوبت داده بودن وارد اتاق شدم و کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱کمکاری تیروئید
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی بهترین نتجیه رو گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دیابت داشتم بهبودی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶من یکبار مراجعه کردم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بد نیست
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۴برای قد فرزندم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶متشخص و باحوصله و باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷کم کاری تیرویید فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱