بهترین دکتری که تا حالا دیدم باتجربه وخوش اخلاق، همچنین پرسنل عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
تجربه خاصی ندارم تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
همین امروز یه عصب کشی سخت با کانال بسته پیششون انجام دادم هزینه بالا هست ولی ارزشش داره .چون کارشون حرف نداره از ۱۰۰ همون ۱۰۰ هستن آقای دکتر ،اخلاق،حوصله ،شخصیت و دقتشون بی مثاله . محیط مطب و منش ها هم عالی.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
سرطان مری
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
درمان ریشه، کارشان رضایت بخش است
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
عصب کشی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
پزشک بسیار دانا و دقیقی هستن ،عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
عصب کشی دندان انجام دادم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
عصر کشی داشتم و کار ایشون بی نظیر بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خوب بود ک
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
من فوبیا دارم انقدر ارام کار انجام میدن و درست که من خیلی ارامش دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
از هر نظر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
پوسیدگی داخلی داشتم عالی بو کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
تومور مغزی نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
عفونت شدید که هیچ دکتری قبو
ل نمیکرد انجام بده که ایشون طی ۲ مرحله و با میکروسکوپ انجام دادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
عصب کشی دندادن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عصب کشی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
عصب کشی مجدد عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
عصب کشی مجدد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
کیست داشتم توی دندون شماره 6 و آقای دکتر موسوی نسب عالی جراحی کردن .اصلا اذیت نشدم .عااااالی هستن پنج ستاره کم هست برای ایشون .همیشه فقط پیش خودشون میرم برای عصب کشی و خیالم واقعا راحته. فوق العاده مودب و آروم .بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
فوق العاده عالی و خوش برخورد و متشخص و همچنین بسیار حرفهای در زمینه کاریشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
بسیار دمت
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
فوق العاده هستن.هیچ پزشکی به اندازه ایشون انقدر دقیق معاینه نکرد و انقدر کامل توضیح نداد.درمانهای پیشنهادیشون هم کاملا منصفانه و ایمن هست و اصلا راهکارهای تهاجمی نمیدن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
عالی بسیار کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
عصب کشی بسیار عالی و باحوصله و دقت و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دکتر بسیار باشخصیت و فوق العاده باتجربه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عصب کشی انجام دادم و کار دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
بهترین دکتر ریشه ، ب جرات میتونم بگم بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عصب کشی دندان 1 و از عالی ترین و بهترین مواد استفاده کردند و هر جا رفتم دندان پزشکی برای مشکلات دیگر، اول پرسیدن کی اینقدر تمیز عصب کشی کرده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
خودم نیاز نداشتم خواهرم و شوهرم مریض ایشان بودن کارشان حرف نداره
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بی نظرین
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عصب کشی دندان داشتم وکارشون عالی بود. خیلی راضی. دمتری با حوصله و در رشته خودشون واقعا حرف اول میزنن من اصلا هیچ دردی حس نکردم.خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار با دقت و حوصله دار
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عالی و قابل اعتماد
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
عالی و مسلط
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
مشکل ریشه. عصب کشی کردند. بسیار با حوصله، با وجدان و عالی کار کردند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
عصب کشی داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
حرفه ای تمام عیار
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
بسیار عالی وحرفه ای عصب کشی دندان انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عص کشی و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
علاوه بر حرفه ای بودن ،فوق العاده با شخصیت ،مهربان ،آرام ،مراحل درمان رو باحوصله توضیح میدن ،به هیچ عنوان خسته نمیشه آدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
برای عصب کشی به مطب ایشان مراجعه کردم بهترین دکتر دندانپزشکی که تا حالا تجربه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
فوق العاده دکتر خوب و حرفه ای هستند و کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
عصب کشی و بینظیر
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
عالی
عصب کشی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
مشگل ریشه دندان
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
میتونم این رو بگم ک یکی از باسوادترین، کاربلدترین و حرفه ایتریندکتر اندو ریشه هستند.. شک نکنید در انتخابش من خیلی گشتم تا ایشونو پیدا کردم، بهترینن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بسیار مسلط و دقیق هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
ریشه دندانم عفونی بود درستش کرد واقعا عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
درمان ریشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
عالللللی ترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
بسیار مهربان و متعهد
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
از همه نظر عالی و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
عااااااااااااااااالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
من واسه معاینه خدمت ایشون رسیدم فقط میتونم بگم بسیار با شخصیت و با اخلاق هستن و خیلی دلسوزانه راهنمایی کردن بنده رو در زمینه مشکل دندونم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
درد دندان عصب کشی شده که عصب کشی نشده بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عصب کشی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
عفونت ریشه و فک داشتم واقعاکارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بهترین وباشخصیت ترین دکتر هستند کارشون هم عالی پسر6ساله ام رابرای عصب کشی بردم خدمتشون واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
عصب کشی کردم. بی نقص و حرفه ای و بدون درد و در کمال آرامش جراحی رو انجام دادن. عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
عالی عالی عالی هرچی در رابطه با کار حرفه ای ایشون و شخصیت و ارامششون در حین کار بگم کم گفتم امید وارم پایدار باشن بینظیر
استاد درس عصب کشی من در دانشکده دندانپزشکی بودند.یکی از باسوادترین وبااخلاق ترین اساتید من درکل طول تحصیلم بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عصب کشی و عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
درمان ریشه
فوق العاده صبور و محترم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
عصب کشی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
سرگیجه
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عصب کشی دندان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
برای معاینه رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
برای عصب کشی مراجعه کردم که واقعا عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عصب کشی دندان ، عالییییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
به دندان ضربه وارد شده بود وایشون دلسوزانه معاینه کامل انجام دادند و مداوا را شروع ک ردند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
مشکل عصب دندان داشتم. واقعا بی نظیر کار کردن.هیچ دندانپزشکی به مهارت ایشان تاحالا ندیدم.دستگاههای دندانپزشکی مدرن وعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی و باسواد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
عاااالی
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
همه چیز عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
از بهترین دندانپزشکانی که تا الان بهشون مراجعه داشتم، برای درمان پوسیدگی دندان پسرم رفتیم بسیار بسیار با اخلاق، متعهد به کارشون، خوش برخورد و با ادب و احترام رفتار میکنن که نشان از نجابت و اصالت ایشان دارد، صد در صد ایشان را برای درمان توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
عالی بودن اقای دکتر عالییی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
سرطان مری
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
درود من از دوستان دکتر حسین نژاد هستم و ایشون توصیه کردند خدمت دکتر موسوی نسب برسم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
عصب کشی بسیار با اخلاق صبور کارشون بسیار تمیز و عاری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
عصب کشی دندان. بسیار عالی متخصص در کارشون اخلاق بیست. بسیار با وجدان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
عااااالی حرفه ای و فوق العاده مهربون و باحوصله بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
عالی درمان ریشه انجام دادم
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
دکتر فو قلاده است
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
عالی و بینظیر بود کوچکترین دردی حس نکردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
پوسیدگی دندان
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
فوقالعاده با اخلاق، بسیار بسیار باسواد و بینهایت صبور و باحوصله. خیلی راضی بودم، خدا یاورش باشه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بسیار خوش برخورد صبور و با دقت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
فقط در حد معاینه ولی بسیار با اخلاق هستن
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
عصب کشی دندان داشتم ،به جرات میگم که دکتر بهترین هستن توی کشور
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتر واقعا بسیار متخصص و حرفه ای هستن در کارشون؛ خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق و در کل عالی؛ دندون من بی حس نمیشد ولی ایشون خیلی راحت بی حس کردن و بدون کوچکترین درد یا اذیتی عصب کشی رو انجام دادن طوری که حتی بعد از رفع بی حسی هم هیچ دردی رو حس نکردم. ایشون رو بشدت توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عصب کشی دندان شماره ۶ پایین ، بسیار راضیم هم کارشون هم اخلاق شون حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
دکتر خیلی خوش برخورد و مهربون من عصب کشی داشتم چون توی درمانگاه انجام ندادن واسم کانال دندونم بسته بود گفتن بیام پیش اقای دکتر و واسم انجام دادن اصلا دردی و حس نکردم کارش خیلی عالی بود خیلی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
عصب کشی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
عالی بود خدا خیرش بدهد
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
ایشون عالینن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بی نظیرن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
بسیار با دقت این کار سخت را انجام میدهند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عصبکشی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عصب کشی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
درودمیتونم بگم کاردکترعالی وبی نقص وعیب دمش گرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
دکتر عالی عالی عالی اخلاق 20
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
خیلی عا
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
بسیار عالی هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
بسیار عالی بود کارشون .ان شاالله همیشه پایدار و برقرار باشند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار خوب و با تجربه
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
االی بود مارشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
سلام بدای عصب کشی مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
کلیه خدمات دندانپزشکی رضایت کامل دارم .
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
بسیار دکتر باحوصله و دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عصب کشی فوق العاده بودن اصلا حرفی برای زدن نداشت عالی بودن فوق العاده
سرطان مری
۱۴۰۲/۰۶/۰۶عصب کشی مجدد انجام دادم،بسیار حاذق و کاربلد هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتری با تجربه کاری عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکترفوق العاده با شخخصیت وکار درستی هستن خدا قوت
۱۴۰۳/۰۷/۱۶سلام بنظرمن دکترفوق العاده دکترعالی درزمینه عصب کشی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۲عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳با سلام عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۶تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار عالی و حرفه ای هم خودشان هم دستیاران ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۲۵خیلیییییی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۷حیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عصب کشی مجدد عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۷با دوربین داخل دندان رو چک کردن و تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ایشان فوق العاده هستن در این زمینه
۱۴۰۲/۰۶/۰۴عالی هستن برای عصب کشی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳متبهر و کاملا بهداشتی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بهترین دکتری که تا حالا دیدم باتجربه وخوش اخلاق، همچنین پرسنل عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۲۴تجربه خاصی ندارم تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱همین امروز یه عصب کشی سخت با کانال بسته پیششون انجام دادم هزینه بالا هست ولی ارزشش داره .چون کارشون حرف نداره از ۱۰۰ همون ۱۰۰ هستن آقای دکتر ،اخلاق،حوصله ،شخصیت و دقتشون بی مثاله . محیط مطب و منش ها هم عالی.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۲/۱۳سرطان مری
۱۴۰۲/۰۶/۰۶درمان ریشه، کارشان رضایت بخش است
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عصب کشی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پزشک بسیار دانا و دقیقی هستن ،عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عصب کشی دندان انجام دادم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عصر کشی داشتم و کار ایشون بی نظیر بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خوب بود ک
۱۴۰۲/۱۰/۲۸من فوبیا دارم انقدر ارام کار انجام میدن و درست که من خیلی ارامش دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶از هر نظر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۴پوسیدگی داخلی داشتم عالی بو کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۶تومور مغزی نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۰عفونت شدید که هیچ دکتری قبو ل نمیکرد انجام بده که ایشون طی ۲ مرحله و با میکروسکوپ انجام دادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۲عصب کشی دندادن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عصب کشی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عصب کشی مجدد عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عصب کشی مجدد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳کیست داشتم توی دندون شماره 6 و آقای دکتر موسوی نسب عالی جراحی کردن .اصلا اذیت نشدم .عااااالی هستن پنج ستاره کم هست برای ایشون .همیشه فقط پیش خودشون میرم برای عصب کشی و خیالم واقعا راحته. فوق العاده مودب و آروم .بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵فوق العاده عالی و خوش برخورد و متشخص و همچنین بسیار حرفهای در زمینه کاریشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۰بسیار دمت
۱۴۰۲/۰۴/۱۵بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۷فوق العاده هستن.هیچ پزشکی به اندازه ایشون انقدر دقیق معاینه نکرد و انقدر کامل توضیح نداد.درمانهای پیشنهادیشون هم کاملا منصفانه و ایمن هست و اصلا راهکارهای تهاجمی نمیدن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالی بسیار کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۸/۱۹عصب کشی بسیار عالی و باحوصله و دقت و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر بسیار باشخصیت و فوق العاده باتجربه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عصب کشی انجام دادم و کار دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بهترین دکتر ریشه ، ب جرات میتونم بگم بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عصب کشی دندان 1 و از عالی ترین و بهترین مواد استفاده کردند و هر جا رفتم دندان پزشکی برای مشکلات دیگر، اول پرسیدن کی اینقدر تمیز عصب کشی کرده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خودم نیاز نداشتم خواهرم و شوهرم مریض ایشان بودن کارشان حرف نداره
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بی نظرین
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عصب کشی دندان داشتم وکارشون عالی بود. خیلی راضی. دمتری با حوصله و در رشته خودشون واقعا حرف اول میزنن من اصلا هیچ دردی حس نکردم.خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار با دقت و حوصله دار
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالی و قابل اعتماد
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی و مسلط
۱۴۰۳/۰۱/۰۴عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۰۲مشکل ریشه. عصب کشی کردند. بسیار با حوصله، با وجدان و عالی کار کردند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عصب کشی داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۹حرفه ای تمام عیار
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بسیار عالی وحرفه ای عصب کشی دندان انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عص کشی و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱علاوه بر حرفه ای بودن ،فوق العاده با شخصیت ،مهربان ،آرام ،مراحل درمان رو باحوصله توضیح میدن ،به هیچ عنوان خسته نمیشه آدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸برای عصب کشی به مطب ایشان مراجعه کردم بهترین دکتر دندانپزشکی که تا حالا تجربه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶فوق العاده دکتر خوب و حرفه ای هستند و کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عصب کشی و بینظیر
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عالی عصب کشی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹مشگل ریشه دندان
۱۴۰۲/۰۹/۰۲میتونم این رو بگم ک یکی از باسوادترین، کاربلدترین و حرفه ایتریندکتر اندو ریشه هستند.. شک نکنید در انتخابش من خیلی گشتم تا ایشونو پیدا کردم، بهترینن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار مسلط و دقیق هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ریشه دندانم عفونی بود درستش کرد واقعا عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴درمان ریشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالللللی ترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار مهربان و متعهد
۱۴۰۲/۰۸/۰۳از همه نظر عالی و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عااااااااااااااااالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴من واسه معاینه خدمت ایشون رسیدم فقط میتونم بگم بسیار با شخصیت و با اخلاق هستن و خیلی دلسوزانه راهنمایی کردن بنده رو در زمینه مشکل دندونم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳درد دندان عصب کشی شده که عصب کشی نشده بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عصب کشی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عفونت ریشه و فک داشتم واقعاکارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بهترین وباشخصیت ترین دکتر هستند کارشون هم عالی پسر6ساله ام رابرای عصب کشی بردم خدمتشون واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عصب کشی کردم. بی نقص و حرفه ای و بدون درد و در کمال آرامش جراحی رو انجام دادن. عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالی عالی عالی هرچی در رابطه با کار حرفه ای ایشون و شخصیت و ارامششون در حین کار بگم کم گفتم امید وارم پایدار باشن بینظیر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عصب کشی داشتم بسیار عالی و با حوصله کار میکنند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دندان نیش عصب کشی کردم. عالی. بهترین تجربه دندان پزشکی عمرم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸استاد درس عصب کشی من در دانشکده دندانپزشکی بودند.یکی از باسوادترین وبااخلاق ترین اساتید من درکل طول تحصیلم بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عصب کشی و عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴درمان ریشه فوق العاده صبور و محترم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عصب کشی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴سرگیجه
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عصب کشی دندان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸برای معاینه رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برای عصب کشی مراجعه کردم که واقعا عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عصب کشی دندان ، عالییییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷به دندان ضربه وارد شده بود وایشون دلسوزانه معاینه کامل انجام دادند و مداوا را شروع ک ردند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴مشکل عصب دندان داشتم. واقعا بی نظیر کار کردن.هیچ دندانپزشکی به مهارت ایشان تاحالا ندیدم.دستگاههای دندانپزشکی مدرن وعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی و باسواد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عاااالی
۱۳۹۹/۰۲/۳۱همه چیز عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۲از بهترین دندانپزشکانی که تا الان بهشون مراجعه داشتم، برای درمان پوسیدگی دندان پسرم رفتیم بسیار بسیار با اخلاق، متعهد به کارشون، خوش برخورد و با ادب و احترام رفتار میکنن که نشان از نجابت و اصالت ایشان دارد، صد در صد ایشان را برای درمان توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۰عالی بودن اقای دکتر عالییی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴سرطان مری
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ایشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۸درود من از دوستان دکتر حسین نژاد هستم و ایشون توصیه کردند خدمت دکتر موسوی نسب برسم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عصب کشی بسیار با اخلاق صبور کارشون بسیار تمیز و عاری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عصب کشی دندان. بسیار عالی متخصص در کارشون اخلاق بیست. بسیار با وجدان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عااااالی حرفه ای و فوق العاده مهربون و باحوصله بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱عالی درمان ریشه انجام دادم
۱۴۰۲/۰۶/۲۱دکتر فو قلاده است
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عالی و بینظیر بود کوچکترین دردی حس نکردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۵پوسیدگی دندان
۱۴۰۳/۱۱/۱۴فوقالعاده با اخلاق، بسیار بسیار باسواد و بینهایت صبور و باحوصله. خیلی راضی بودم، خدا یاورش باشه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار خوش برخورد صبور و با دقت
۱۴۰۰/۰۷/۱۰فقط در حد معاینه ولی بسیار با اخلاق هستن
۱۳۹۸/۱۰/۳۰عصب کشی دندان داشتم ،به جرات میگم که دکتر بهترین هستن توی کشور
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر واقعا بسیار متخصص و حرفه ای هستن در کارشون؛ خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق و در کل عالی؛ دندون من بی حس نمیشد ولی ایشون خیلی راحت بی حس کردن و بدون کوچکترین درد یا اذیتی عصب کشی رو انجام دادن طوری که حتی بعد از رفع بی حسی هم هیچ دردی رو حس نکردم. ایشون رو بشدت توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عصب کشی دندان شماره ۶ پایین ، بسیار راضیم هم کارشون هم اخلاق شون حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خیلی خوش برخورد و مهربون من عصب کشی داشتم چون توی درمانگاه انجام ندادن واسم کانال دندونم بسته بود گفتن بیام پیش اقای دکتر و واسم انجام دادن اصلا دردی و حس نکردم کارش خیلی عالی بود خیلی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عصب کشی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عالی بود خدا خیرش بدهد
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ایشون عالینن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بی نظیرن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بسیار با دقت این کار سخت را انجام میدهند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عصبکشی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عصب کشی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰درودمیتونم بگم کاردکترعالی وبی نقص وعیب دمش گرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷دکتر عالی عالی عالی اخلاق 20
۱۳۹۸/۱۱/۱۶خیلی عا
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بسیار عالی هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار عالی بود کارشون .ان شاالله همیشه پایدار و برقرار باشند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار خوب و با تجربه
۱۳۹۸/۱۱/۲۷بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۲۷االی بود مارشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۷سلام بدای عصب کشی مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹کلیه خدمات دندانپزشکی رضایت کامل دارم .
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسیار دکتر باحوصله و دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عصب کشی فوق العاده بودن اصلا حرفی برای زدن نداشت عالی بودن فوق العاده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸باتجربه و متعهد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عصب کشی دندان۷پایین داشتم،دکتربسیارخوش اخلاق،باحوصله وباتجربه.
۱۴۰۳/۰۲/۳۰