۳۹۹ نفر
دکتر نیما موسوی نسب

دکتر نیما موسوی نسب

متخصص درمان ریشه دندان (عصب کشی) Endodontist

متخصص شماره نظام: ۱۲۴۷۶۱
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۲۵۸ نفر

سرطان مری

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

عصب کشی مجدد انجام دادم،بسیار حاذق و کاربلد هستند

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

درمان ریشه

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

دکتری با تجربه کاری عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

دکترفوق العاده با شخخصیت وکار درستی هستن خدا قوت

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

سلام بنظرمن دکترفوق العاده دکترعالی درزمینه عصب کشی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

با سلام عالی و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

تشخیص عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

بسیار عالی و حرفه ای هم خودشان هم دستیاران ایشان

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

خیلیییییی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

درمان ریشه

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

حیلی خوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

عصب کشی مجدد عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

با دوربین داخل دندان رو چک کردن و تشخیص عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

ایشان فوق العاده هستن در این زمینه

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

عالی هستن برای عصب کشی

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

متبهر و کاملا بهداشتی

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بهترین دکتری که تا حالا دیدم باتجربه وخوش اخلاق، همچنین پرسنل عالی

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

تجربه خاصی ندارم تازه درمان را شروع کردم

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

همین امروز یه عصب کشی سخت با کانال بسته پیششون انجام دادم هزینه بالا هست ولی ارزشش داره .چون کارشون حرف نداره از ۱۰۰ همون ۱۰۰ هستن آقای دکتر ،اخلاق،حوصله ،شخصیت و دقتشون بی مثاله . محیط مطب و منش ها هم عالی.

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار خوب

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

سرطان مری

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

درمان ریشه، کارشان رضایت بخش است

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

عصب کشی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

پزشک بسیار دانا و دقیقی هستن ،عالی عالی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

عصب کشی دندان انجام دادم

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

عصر کشی داشتم و کار ایشون بی نظیر بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

خوب بود ک

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

من فوبیا دارم انقدر ارام کار انجام میدن و درست که من خیلی ارامش دارم

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

از هر نظر عالی

۱۳۹۹/۰۳/۰۱

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

پوسیدگی داخلی داشتم عالی بو کارشون

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

تومور مغزی نتیجه خوب

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

عفونت شدید که هیچ دکتری قبو ل نمیکرد انجام بده که ایشون طی ۲ مرحله و با میکروسکوپ انجام دادن

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

عصب کشی دندادن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عصب کشی عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

عصب کشی مجدد عالی بودن

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوب و عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۱

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

عصب کشی مجدد

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

کیست داشتم توی دندون شماره 6 و آقای دکتر موسوی نسب عالی جراحی کردن .اصلا اذیت نشدم .عااااالی هستن پنج ستاره کم هست برای ایشون .همیشه فقط پیش خودشون میرم برای عصب کشی و خیالم واقعا راحته. فوق العاده مودب و آروم .بی نظیر هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

فوق العاده عالی و خوش برخورد و متشخص و همچنین بسیار حرفهای در زمینه کاریشون

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

بسیار دمت

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

فوق العاده هستن.هیچ پزشکی به اندازه ایشون انقدر دقیق معاینه نکرد و انقدر کامل توضیح نداد.درمانهای پیشنهادیشون هم کاملا منصفانه و ایمن هست و اصلا راهکارهای تهاجمی نمیدن.

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

عالی بسیار کار بلد و حرفه ای

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

عصب کشی بسیار عالی و باحوصله و دقت و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دکتر بسیار باشخصیت و فوق العاده باتجربه

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عصب کشی انجام دادم و کار دکتر فوق العاده بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

بهترین دکتر ریشه ، ب جرات میتونم بگم بهترین هستن

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

عصب کشی دندان 1 و از عالی ترین و بهترین مواد استفاده کردند و هر جا رفتم دندان پزشکی برای مشکلات دیگر، اول پرسیدن کی اینقدر تمیز عصب کشی کرده

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

خودم نیاز نداشتم خواهرم و شوهرم مریض ایشان بودن کارشان حرف نداره

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

بی نظرین

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۰

عصب کشی دندان داشتم وکارشون عالی بود. خیلی راضی. دمتری با حوصله و در رشته خودشون واقعا حرف اول میزنن من اصلا هیچ دردی حس نکردم.خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

بسیار با دقت و حوصله دار

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

عالی و قابل اعتماد

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

عالی و مسلط

۱۴۰۳/۰۱/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

مشکل ریشه. عصب کشی کردند. بسیار با حوصله، با وجدان و عالی کار کردند

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عصب کشی داشتم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

حرفه ای تمام عیار

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

بسیار عالی وحرفه ای عصب کشی دندان انجام دادم خیلی خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

عص کشی و عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

علاوه بر حرفه ای بودن ،فوق العاده با شخصیت ،مهربان ،آرام ،مراحل درمان رو باحوصله توضیح میدن ،به هیچ عنوان خسته نمیشه آدم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

برای عصب کشی به مطب ایشان مراجعه کردم بهترین دکتر دندانپزشکی که تا حالا تجربه کردم

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

فوق العاده دکتر خوب و حرفه ای هستند و کارشون حرف نداره

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

عصب کشی و بینظیر

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

عالی عصب کشی

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

مشگل ریشه دندان

۱۴۰۲/۰۹/۰۲

میتونم این رو بگم ک یکی از باسوادترین، کاربلدترین و حرفه ایتریندکتر اندو ریشه هستند.. شک نکنید در انتخابش من خیلی گشتم تا ایشونو پیدا کردم، بهترینن

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

عالییییییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

بسیار مسلط و دقیق هستند

۱۴۰۱/۰۷/۰۲

ریشه دندانم عفونی بود درستش کرد واقعا عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

درمان ریشه

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

درمان ریشه

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عالللللی ترین

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

بسیار مهربان و متعهد

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

از همه نظر عالی و بی نظیر

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

عصب کشی

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

عااااااااااااااااالی

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

من واسه معاینه خدمت ایشون رسیدم فقط میتونم بگم بسیار با شخصیت و با اخلاق هستن و خیلی دلسوزانه راهنمایی کردن بنده رو در زمینه مشکل دندونم

۱۳۹۸/۰۶/۱۳

درد دندان عصب کشی شده که عصب کشی نشده بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

عصب کشی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عاااالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

عفونت ریشه و فک داشتم واقعاکارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بهترین وباشخصیت ترین دکتر هستند کارشون هم عالی پسر6ساله ام رابرای عصب کشی بردم خدمتشون واقعا کارشون عالیه

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

عصب کشی کردم. بی نقص و حرفه ای و بدون درد و در کمال آرامش جراحی رو انجام دادن. عالی عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

عالی عالی عالی هرچی در رابطه با کار حرفه ای ایشون و شخصیت و ارامششون در حین کار بگم کم گفتم امید وارم پایدار باشن بینظیر

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

عصب کشی داشتم بسیار عالی و با حوصله کار میکنند

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دندان نیش عصب کشی کردم. عالی. بهترین تجربه دندان پزشکی عمرم.

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

استاد درس عصب کشی من در دانشکده دندانپزشکی بودند.یکی از باسوادترین وبااخلاق ترین اساتید من درکل طول تحصیلم بودند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

دکتر عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۶

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عصب کشی و عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

درمان ریشه فوق العاده صبور و محترم

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

عصب کشی انجام دادم عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

سرگیجه

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عصب کشی دندان راضی بودم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

برای معاینه رفتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

برای عصب کشی مراجعه کردم که واقعا عالی بودند

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

خوش اخلاق و متخصص

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

عصب کشی دندان ، عالییییی

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

به دندان ضربه وارد شده بود وایشون دلسوزانه معاینه کامل انجام دادند و مداوا را شروع ک ردند

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

مشکل عصب دندان داشتم. واقعا بی نظیر کار کردن.هیچ دندانپزشکی به مهارت ایشان تاحالا ندیدم.دستگاههای دندانپزشکی مدرن وعالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

عالییییییییی

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

عالی و باسواد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

عاااالی

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

همه چیز عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عالی و باحوصله

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

از بهترین دندانپزشکانی که تا الان بهشون مراجعه داشتم، برای درمان پوسیدگی دندان پسرم رفتیم بسیار بسیار با اخلاق، متعهد به کارشون، خوش برخورد و با ادب و احترام رفتار میکنن که نشان از نجابت و اصالت ایشان دارد، صد در صد ایشان را برای درمان توصیه میکنم

۱۴۰۵/۰۱/۲۰

عالی بودن اقای دکتر عالییی

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

سرطان مری

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

ایشون بهترین هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

درود من از دوستان دکتر حسین نژاد هستم و ایشون توصیه کردند خدمت دکتر موسوی نسب برسم

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

عصب کشی بسیار با اخلاق صبور کارشون بسیار تمیز و عاری

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عصب کشی دندان. بسیار عالی متخصص در کارشون اخلاق بیست. بسیار با وجدان

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

بهترین تجربه دنداپزشکی که داشتم ایشون بی نظیر هستن باحوصله ،آرام با وجدان عالی عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۰

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

عااااالی حرفه ای و فوق العاده مهربون و باحوصله بودن

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

عالی درمان ریشه انجام دادم

۱۴۰۲/۰۶/۲۱

دکتر فو قلاده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۳

عالی و بینظیر بود کوچکترین دردی حس نکردم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

پوسیدگی دندان

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

فوقالعاده با اخلاق، بسیار بسیار باسواد و بینهایت صبور و باحوصله. خیلی راضی بودم، خدا یاورش باشه

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بسیار خوش برخورد صبور و با دقت

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

فقط در حد معاینه ولی بسیار با اخلاق هستن

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

عصب کشی دندان داشتم ،به جرات میگم که دکتر بهترین هستن توی کشور

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر واقعا بسیار متخصص و حرفه ای هستن در کارشون؛ خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق و در کل عالی؛ دندون من بی حس نمیشد ولی ایشون خیلی راحت بی حس کردن و بدون کوچکترین درد یا اذیتی عصب کشی رو انجام دادن طوری که حتی بعد از رفع بی حسی هم هیچ دردی رو حس نکردم. ایشون رو بشدت توصیه میکنم

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

عصب کشی دندان شماره ۶ پایین ، بسیار راضیم هم کارشون هم اخلاق شون حرفه ای

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

دکتر خیلی خوش برخورد و مهربون من عصب کشی داشتم چون توی درمانگاه انجام ندادن واسم کانال دندونم بسته بود گفتن بیام پیش اقای دکتر و واسم انجام دادن اصلا دردی و حس نکردم کارش خیلی عالی بود خیلی

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

عصب کشی

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

عالی بود خدا خیرش بدهد

۱۴۰۱/۰۶/۳۰

ایشون عالینن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بی نظیرن

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

بسیار با دقت این کار سخت را انجام میدهند

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

عصبکشی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عصب کشی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

درودمیتونم بگم کاردکترعالی وبی نقص وعیب دمش گرم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

دکتر عالی عالی عالی اخلاق 20

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

خیلی عا

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بسیار عالی هست

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار عالی بود کارشون .ان شاالله همیشه پایدار و برقرار باشند

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بسیار خوب و با تجربه

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

بسیار حرفه ای

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

االی بود مارشون

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

سلام بدای عصب کشی مراجعه داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

کلیه خدمات دندانپزشکی رضایت کامل دارم .

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

عالی و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

بسیار دکتر باحوصله و دقیقی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عصب کشی فوق العاده بودن اصلا حرفی برای زدن نداشت عالی بودن فوق العاده

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

باتجربه و متعهد

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

عصب کشی دندان۷پایین داشتم،دکتربسیارخوش اخلاق،باحوصله وباتجربه.

۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اطلاعات تکمیلی
Microscopic Endodontics
مرکز تخصصی درمانهای میکروسکوپیک ریشه
درمان ریشه، درمان مجدد، درمان ریشه دندانهای نابالغ، درمان ریشه دندانهای عفونی، درمان ریشه دندانهای ضربه دیده (تروما)، درمان ریشه دندانهای با انحنای شدید و آناتومی نامتعارف
مطب دندانپزشکی
شیرازخیابان قصردشت، رحمت آباد، حدفاصل کوچه ۴۵ و ۴۷، ساختمان بزرگمهر، طبقه ۲
ساعت کار:
شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۵ عصر
معاینه فقط با هماهنگی قبلی انجام می گردد
    نقشه مطب
    کسانی که دکتر نیما موسوی نسب را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سامان ایزدپناه دندان پزشکی جناب آقای دکتر سامان ایزدپناه
    اینستاگرام دکتر نیما موسوی نسب

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دندانپزشکی

    خیابان قصردشت، رحمت آباد، حدفاصل کوچه ۴۵ و ۴۷، ساختمان بزرگمهر، طبقه ۲

    مطب دندانپزشکی

    خیابان قصردشت، رحمت آباد، حدفاصل کوچه ۴۵ و ۴۷، ساختمان بزرگمهر، طبقه ۲