بنده و همسرم به علت بیماری برونشیت مراجعه کرده بودیم
و با یک نسخه روند درمان طی شد
به چند نفر هم معرفی کردم. همه راضی
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
دکتره گل و مهربوننن شفادهنده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
سلام پسرم سرفه شدید داشت خداروشک حل شد درعرض یک ماه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
برونشیت دارم وتحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
دکتر خیلی خوبیه،من خیلی سرفه میکرد دو
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
سرفه بسیار شدید که بهبود یافتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تنگی نفس دلشتم که تشخیص اسم دادن و با داروهاشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
بسیاردکترخوب ودلسوزی هستن مدتی هست تحت نظرایشان هستم خداخیرشون بده حالم خییلی خوبه ازوقتی که رفتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
مادرم عفونت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سرفه شدید
بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
تشخیص ایشون در مورد بیماری پسرم عالی بود و پسرم با ویزیت توسط ایشون خوب خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
فعلا هیچی
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
پزشک بسیار مجرب وفرهیخته ایی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
سرفه شدید داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دکتر بسیار عالی من حدود 6 سال بیمار ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خوب هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
سرفه میکردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
خواهشا شماره مطب جوابگووووباشن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
مشکل ریه داشتم الان کمی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عفونت شدید ریه همسرم که کاملا برطرف شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دکتربسیاربسیارخوبی هستندمادرمن رو بادوبارویزیت خوب کردند
۱۳۹۸/۰۴/۲۱
درود؛ من آسم دارم واقعا دکتر محجوب عالی هستند. باران طالبی از کرج
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
یک جلسه ویزیت شدم در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
......
۱۳۹۸/۰۲/۱۶
خوب بود درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اسم خفیف ونتیجه خوب گرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
کرونا و بستری
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
اسم داشتم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
بهترین و اعالی ترین دکتر که تو عمرم دیدم اقای دکتر محجوب هستند . منو با ی نسخه خوب کردن . سرفه های من اصلا درمان نمیشد ولی ایشون کارشون حرف نداره من کاملا بهبود پیدا کردم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
فقط یک کلمه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خبلی خوبه خداخیرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
ناراحتی ریه داشتن و درمان ایشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
دکتر دلسوزی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر بسیار کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
ایشون پزشک پدرم هستن فعلا تحت درمان هستن وتا حالا خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر عالی که تو یه نسخه حال پدرم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
عالی وخوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
سلام عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
به مدت یک ماه سرفههای خشک وخسته کننده داشتم که پس از معاینه توسط دکتر و مصرف داروهای تجویز شده کاملا خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۳
دکتری حاذق وبا تجربه هستند اسم ریه داشتم برطرف شد به لطف خدا وطبابت دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
ریه - خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
من چند سال ناراحتی ریوی داشتم تحت نظر دکترهای ریه و داخلی بودم چند سال بهبود پیدا نکردم تا زمان دارو خوب بودم اما دکتر علیرضا محجوب خیلی خیلی عالی بودن براشون دعای خیر میکنم همیشه میشه گفت با دو بار رفتن پیش دکتر که الان یک سال هم گذشته هشتاد درصد بهبود پیدا کردم اسکن جدیدم دکتر خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
مشکل برونشیت ریه
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
متخصص عالی سرفهای خشک داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من تک صرفه داشتم ،بایه نسخه ی آقای دکترهم تشخیص داده شدوهم درمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
سرفه شدید.به خوبی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
من به شدت سرفه میزدم که خداروشکر با داروهای ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
داروهایی که نوشتن معجزه کرد با اینکه بیمار من باید بخاطر کرونا بستری میشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
سرفه شدید تبدیل به آسم شده بود خیلی راضیم از طبابت ایشون خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
آلرژی و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
مشکل سرفه حساسیت
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
تنگی نفس داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار دکتر خوبی هستند آرزوی سلامتی برای ایشان میکنم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
تنگی نفس و متعاقبا درد قفسه
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حساسیت
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بی نظر
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
چند سال بود سرفه های شدیدی داشتم با نسخه ایشون بعد از 5 روز سرفه هام کاملا قطع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
مشکل ریه و عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۰
کرونا مثبت درگیری ریه بهبود کامل
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
دکتر بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
عالی بینظیر با یک نسخه نفس تنگی شدید منو بهبود بخشیدن و در زمان بارداری خیلی مراقبم بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار عالی است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عفونت ریه داشتم و خوب شدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
دردقفسه سینه وتنگی نفس وسرفه.
فعلاتحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
سلام
روی همرفته دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
سلام
نظرم کاملا مثبت است
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
با مصر
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
آسم، راضی هستم.
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سرفه شدید داشتم با تشخیص عالی دکتر متوجه شدم که اسید معده دارم کارش عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عتلی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
حدودپنج سال پیش بعلت تنگی نفس به ایشان مراجعهنمودم مداوای ایشان کاملا مواربود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
سرفه های شدید داشتمو با ی نسخه دکتر محجوب حالم کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
سرفه ی شدی و عالی درمان شدم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
اسکن ریه داشتم و ایشان دیدند و گفتن مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
مشکل ریه عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
سرفه های پی در پی داشتم دارو استفاده کردم ولی هنوز خوب نشدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
فوقالعاده د
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
واقعا پزشک حاذقی هستند من توو انتخاب پزشک فوق العاده حساسم مدتها بود از ناحیه ریه دچار مشکل بودم به پزشکان متعددی مراجعه کردم که میگفتند ریه ها سیاه شده و خطرناک با یک بار مراجعه به ایشان مشکلم مرتفع شد دو ماه پیش مراجعه کردم با دوتا دارو کلا خوب شدم و ایشان فرمودند که دوماه دیگه مراجعه کنم که 27 مهر باید برم خدمت ایشان
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دکتر نسبتا خوبیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
مشکل ریوی پدرم که ایشان با حوصله و دانش خوب ما را راهنمایی کردند
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکتر خیلی خوبی بودن ومن خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
دکتر مجربی هستند وتشخیصشان عالی است.
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
فیبروز ریه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
سلام دکتر محجوب بسیار عالی هسند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
حساسیت تنفسی
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
دکتر بسیار عالی و کار امدی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عالی، عالی، عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
مادرم ،عمم و عموم مشکل داشتن با ی بار ویزیت کاملا حالشون خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بیماری تنفسی ریوی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
تنگی نفس عالی بودن
ح
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دکتر محجوب عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
یک بار برای درمان اومدم برای ریه بود وتحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
بله، آسم
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
کارشون عالیه تشکرفراوان دارم از ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۸
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
فعلا در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بسیار پزشک
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عالیه
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
مشکل تنگی نفس داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
تنگی نفس داشتم اسپری برام نوشت خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
من چند ساله آلرژی دارم تا مصرف دارو خوب بودم بعدش دوباره همان حالت اولیه و خلط زیاد داشتم دکتر محجوب معرفی کردن خدا خیرتان بده واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
مادرم چند سالی بیماری آسم دارند ولی با یک بار مراجعه به مطب ایشون الحمدلله خیلی بهتر شدن
پسرم سرفهای خشک و طولانی داشت، یکبار توسط جناب دکتر ویزیت شدیم، و کاملا خوب شد، بسیار دکتر عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
دکتر خوب و صبور و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
واقعا بی نظیره
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
مشکل آسم داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
متخصصی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
مشکل ریه نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عوارض کرونا اسم خشک که با3 جلسه ویزیت ایشان ومصرف داروهای اونکات ی که اموزش دادن الان خیلی بهترهستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
مادرمع
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اصم داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
دکتر خوبی هستن دل سوز
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بخاطر سرفه زیاد رفتم تشخیص آسم بود و خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
آسم بایک دوره کاملا علائم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
واقعا دکتر خوب و کار بلدی هستن و من مشکل تنگی نفس داشتم که با یه بار وزیت شدن توسط دکتر حجوب حالم خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
فعلا اسکن نوشتن برام که باید نشون بدم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بسیاردکترباتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیارپزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
دکتر باشخصیتی هستن ایشون سطح علمی بالایی دارن و برا مریض وقت میذارن
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
سلام .پسرم 14 سالشه .تنگ نفس شدید داشتن .تشخیص دادن الرژیه .و یه سری اسپری و دارو دادن خوب شد الان 4ماه میگذره دوباره علائم شروع شد .ولی خدایی منشیشون بسیار مهربون و خوش برخورد و خود دکتر هم همینطور .ممنونم ازشون .بختیاری
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مشکل آسم داشتم.با داروهایی ک دادن بهترشدم .
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوبه مشکل تنگی نفس دارم
بهتر شدم ولی هنوز خوب نشدم چون دوره درمانم تمام نشد
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
آسم داشتم و بسیار از تشخیص و درمان توسط ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
سلام آسم دارم و با یک بار ویزیت بهبود یافتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
برونشیت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اقای 50 ساله عفونت ریه داشتن و به مرور زمان بهبود حاصب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مادرم آسم برونشیت ریه داشت با داروهای این دکتر خوب شدند
۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دکتر بسیار عالی،سرفه های شدید داشتم با 1ویزیت مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
برونشیت دارم تحت نظرم خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
نظرخاصی ندارم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
من مشکل الرژی ریه داشتم و به اقای دکترمراجعه کردم کاملا خوب شدم واقعا دکترخوبی هستن عالی عالعالیه
بیمارشان بودم عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۷آسم.عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل تنفسی .جل شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۳بنده و همسرم به علت بیماری برونشیت مراجعه کرده بودیم و با یک نسخه روند درمان طی شد به چند نفر هم معرفی کردم. همه راضی
۱۳۹۹/۰۲/۰۸دکتره گل و مهربوننن شفادهنده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸سلام پسرم سرفه شدید داشت خداروشک حل شد درعرض یک ماه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برونشیت دارم وتحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر خیلی خوبیه،من خیلی سرفه میکرد دو
۱۳۹۸/۰۶/۲۳سرفه بسیار شدید که بهبود یافتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹تنگی نفس دلشتم که تشخیص اسم دادن و با داروهاشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۶بسیاردکترخوب ودلسوزی هستن مدتی هست تحت نظرایشان هستم خداخیرشون بده حالم خییلی خوبه ازوقتی که رفتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مادرم عفونت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سرفه شدید بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تشخیص ایشون در مورد بیماری پسرم عالی بود و پسرم با ویزیت توسط ایشون خوب خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۷فعلا هیچی
۱۳۹۸/۰۶/۰۲پزشک بسیار مجرب وفرهیخته ایی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶سرفه شدید داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۹دکتر بسیار عالی من حدود 6 سال بیمار ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۵سرفه میکردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خواهشا شماره مطب جوابگووووباشن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰مشکل ریه داشتم الان کمی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عفونت شدید ریه همسرم که کاملا برطرف شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتربسیاربسیارخوبی هستندمادرمن رو بادوبارویزیت خوب کردند
۱۳۹۸/۰۴/۲۱درود؛ من آسم دارم واقعا دکتر محجوب عالی هستند. باران طالبی از کرج
۱۳۹۹/۰۴/۲۳یک جلسه ویزیت شدم در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲......
۱۳۹۸/۰۲/۱۶خوب بود درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸اسم خفیف ونتیجه خوب گرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳کرونا و بستری
۱۴۰۱/۰۴/۲۴اسم داشتم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بهترین و اعالی ترین دکتر که تو عمرم دیدم اقای دکتر محجوب هستند . منو با ی نسخه خوب کردن . سرفه های من اصلا درمان نمیشد ولی ایشون کارشون حرف نداره من کاملا بهبود پیدا کردم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹فقط یک کلمه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خبلی خوبه خداخیرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ناراحتی ریه داشتن و درمان ایشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۵دکتر دلسوزی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر بسیار کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ایشون پزشک پدرم هستن فعلا تحت درمان هستن وتا حالا خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر عالی که تو یه نسخه حال پدرم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۶عالی وخوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۹سلام عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۲/۱۶به مدت یک ماه سرفههای خشک وخسته کننده داشتم که پس از معاینه توسط دکتر و مصرف داروهای تجویز شده کاملا خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۳دکتری حاذق وبا تجربه هستند اسم ریه داشتم برطرف شد به لطف خدا وطبابت دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ریه - خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳من چند سال ناراحتی ریوی داشتم تحت نظر دکترهای ریه و داخلی بودم چند سال بهبود پیدا نکردم تا زمان دارو خوب بودم اما دکتر علیرضا محجوب خیلی خیلی عالی بودن براشون دعای خیر میکنم همیشه میشه گفت با دو بار رفتن پیش دکتر که الان یک سال هم گذشته هشتاد درصد بهبود پیدا کردم اسکن جدیدم دکتر خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰مشکل برونشیت ریه
۱۳۹۹/۰۱/۳۰متخصص عالی سرفهای خشک داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵من تک صرفه داشتم ،بایه نسخه ی آقای دکترهم تشخیص داده شدوهم درمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۲سرفه شدید.به خوبی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲من به شدت سرفه میزدم که خداروشکر با داروهای ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲داروهایی که نوشتن معجزه کرد با اینکه بیمار من باید بخاطر کرونا بستری میشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲سرفه شدید تبدیل به آسم شده بود خیلی راضیم از طبابت ایشون خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹آلرژی و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸مشکل سرفه حساسیت
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰تنگی نفس داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار دکتر خوبی هستند آرزوی سلامتی برای ایشان میکنم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تنگی نفس و متعاقبا درد قفسه
۱۳۹۸/۰۴/۲۶حساسیت
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بی نظر
۱۳۹۸/۱۲/۲۵چند سال بود سرفه های شدیدی داشتم با نسخه ایشون بعد از 5 روز سرفه هام کاملا قطع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۶مشکل ریه و عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۰کرونا مثبت درگیری ریه بهبود کامل
۱۴۰۰/۰۲/۱۵دکتر بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عالی بینظیر با یک نسخه نفس تنگی شدید منو بهبود بخشیدن و در زمان بارداری خیلی مراقبم بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار عالی است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عفونت ریه داشتم و خوب شدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹دردقفسه سینه وتنگی نفس وسرفه. فعلاتحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰سلام روی همرفته دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۰۸سلام نظرم کاملا مثبت است
۱۳۹۸/۱۱/۰۳فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵با مصر
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹آسم، راضی هستم.
۱۴۰۰/۱۱/۰۶سرفه شدید داشتم با تشخیص عالی دکتر متوجه شدم که اسید معده دارم کارش عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عتلی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸حدودپنج سال پیش بعلت تنگی نفس به ایشان مراجعهنمودم مداوای ایشان کاملا مواربود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴سرفه های شدید داشتمو با ی نسخه دکتر محجوب حالم کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵سرفه ی شدی و عالی درمان شدم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰اسکن ریه داشتم و ایشان دیدند و گفتن مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۷بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۷/۰۷/۲۱مشکل ریه عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۱سرفه های پی در پی داشتم دارو استفاده کردم ولی هنوز خوب نشدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶فوقالعاده د
۱۴۰۴/۰۹/۲۴واقعا پزشک حاذقی هستند من توو انتخاب پزشک فوق العاده حساسم مدتها بود از ناحیه ریه دچار مشکل بودم به پزشکان متعددی مراجعه کردم که میگفتند ریه ها سیاه شده و خطرناک با یک بار مراجعه به ایشان مشکلم مرتفع شد دو ماه پیش مراجعه کردم با دوتا دارو کلا خوب شدم و ایشان فرمودند که دوماه دیگه مراجعه کنم که 27 مهر باید برم خدمت ایشان
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دکتر نسبتا خوبیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۶مشکل ریوی پدرم که ایشان با حوصله و دانش خوب ما را راهنمایی کردند
۱۳۹۷/۱۲/۰۶عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خیلی خوبی بودن ومن خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸دکتر مجربی هستند وتشخیصشان عالی است.
۱۳۹۸/۱۰/۰۹فیبروز ریه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سلام دکتر محجوب بسیار عالی هسند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷حساسیت تنفسی
۱۳۹۸/۰۱/۱۷دکتر بسیار عالی و کار امدی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی، عالی، عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مادرم ،عمم و عموم مشکل داشتن با ی بار ویزیت کاملا حالشون خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بیماری تنفسی ریوی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰تنگی نفس عالی بودن ح
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر محجوب عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۱یک بار برای درمان اومدم برای ریه بود وتحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۶بله، آسم
۱۴۰۱/۰۴/۰۹کارشون عالیه تشکرفراوان دارم از ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فعلا در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار پزشک
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالیه تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مشکل تنگی نفس داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تنگی نفس داشتم اسپری برام نوشت خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۴من چند ساله آلرژی دارم تا مصرف دارو خوب بودم بعدش دوباره همان حالت اولیه و خلط زیاد داشتم دکتر محجوب معرفی کردن خدا خیرتان بده واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴مادرم چند سالی بیماری آسم دارند ولی با یک بار مراجعه به مطب ایشون الحمدلله خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی مشکل ریه بهترشد
۱۳۹۹/۰۸/۱۱آلرژی شدید
۱۳۹۹/۰۲/۱۸خیلی دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۵سلامبسیاردکترعالیهستنبایهبترویزیتکلیخوبشدمالرژیشدیدداشتمسرفهمیکردم خیلیازشونممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲انزیوی قلبی
۱۳۹۸/۱۰/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸سرفه شدید الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار پزشک حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار مفید
۱۴۰۰/۱۲/۱۸مشکل نارسایی تنفسی به لطف آقای دکتر و تجویز دارو توسط ایشون در حال کنترل هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۸آسم دارم و تحت نظر ایشون هستم، بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار دقیق و منظم و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی و مورد تایید بالا
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بی نظیر
۱۴۰۰/۰۱/۱۶سلام سرفه های پی درپی داشت که به دکتر مراجعه کردم خوب شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر محجوب انسانی با انرژی مثبت و فوق العادیی هست
۱۳۹۸/۱۲/۰۷باسلام باتوجه به تجربه مداوا توسط ایشان تجربه خوبی بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۵مشکلی تنفوسی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹برونشیت بعد از کرونا.درمان ایشان عالی بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۸تنگی و گرفتی نفس ک با مصرف اسپری و قرص رفع شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بعدازکروناسرفه شدیدداشتم باداروهای ایشون خوبشدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دکتر خوبی هستنو راجع به بیماری توضیح کامل میدن که متوجه میشی مشکلت چیه من که راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۰۸فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۴/۲۲همسرم دچار مشکل ریوی هستن در حال حاضر پیش ایشون مراحل درمان انجام میدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۶/۲۳آلرژی داشتم و با نسخه ایشان بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹در حال مداوا ولی هنوز بهبود پیدا نکرده
۱۳۹۹/۰۲/۲۴درمان کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل سرفه های زیاد
۱۴۰۰/۱۲/۰۵مشکل ریه داشتم و تشخیص را به موقع انجام و درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار خوب و ماهر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰کرونا .نتیجه فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتربسیار عالی و باسواد و با حوصله ای بودن
۱۳۹۸/۰۸/۱۸فوق العاده پزشکی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی با داروهای خوب ومشاوره خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۴سلام وعرض ادب من باتنگی نفس شدید اومدم خدمت آقای دکتر باتجویز دارو یه دوسه روزی اوکی بودم ولی الان چند روز تنگی نفسام ادامه داره خصوصا غروبا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱از تشخیص درست ایشان به نتیجه رسیدیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲درد قفسه سینه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشکل ریه داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بابام مشکل ریه داشت با یک نسخه خوب شد واقعا معجزه گره
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰مادرم دچار عفونت ریه شدید بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۵برای الرژی دخترم که خداروشکربهترشدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱سلام . بسیار دکتر خوب و محترمی هستند . عالیه کارشون . در ضمن رفتار بسبار محترمانه ای دارند .
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سرفه طولانی مدت بعد از مصرف دارو بهنر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مادر من مشکل ریوی داشت بعد از 3 سال که مدام بیمارستان بستری میشد دکتر وضعیت اش رو تثبیت کردند و الان 2 سال هست که اصلا بیمارستان بستری نشدند.
۱۴۰۱/۰۴/۰۴عالی من آسم دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۱۱مادرم . مشکل تنفس داشت. با تشخیص ایشون خیلی رضایت حاصل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ایشان خیلی دکتر خوب و ماهری هستن و واقعا برای بیمارگونه وقت میذارن
۱۳۹۷/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عفونت ریه
۱۳۹۸/۰۴/۱۲آمبولی ریه
۱۳۹۸/۱۱/۰۶مشکل فشار ریه بود الان بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶آسم داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۶عالی بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند ومن بابت درگیری ریه دراثر کرونا مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی عالی بیماری تنگی نفس و آسم من رو عالی کنترل کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسسار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶نتیجه خوبی گرفتم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۶مادرم مشکل ریه داشتن.تنگی نفس و سردردای شدید.با مراجعه به ایشون کاملا خوب شدن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴آسم داشتم،خوب شده ام
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بسیاربسیاردکتر حاذق وخوبی هستن ان شاالله خداوند همیشه پشت وپناهشون باشه
۱۳۹۸/۱۲/۰۵با یک جلسه درمان شدم سرفه میکردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰پسرم سرفهای خشک و طولانی داشت، یکبار توسط جناب دکتر ویزیت شدیم، و کاملا خوب شد، بسیار دکتر عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دکتر خوب و صبور و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴واقعا بی نظیره
۱۴۰۱/۰۳/۲۴مشکل آسم داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲متخصصی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مشکل ریه نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۲عوارض کرونا اسم خشک که با3 جلسه ویزیت ایشان ومصرف داروهای اونکات ی که اموزش دادن الان خیلی بهترهستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳مادرمع
۱۴۰۰/۰۴/۲۱اصم داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتر خوبی هستن دل سوز
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بخاطر سرفه زیاد رفتم تشخیص آسم بود و خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶آسم بایک دوره کاملا علائم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۸واقعا دکتر خوب و کار بلدی هستن و من مشکل تنگی نفس داشتم که با یه بار وزیت شدن توسط دکتر حجوب حالم خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فعلا اسکن نوشتن برام که باید نشون بدم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیاردکترباتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیارپزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۷دکتر باشخصیتی هستن ایشون سطح علمی بالایی دارن و برا مریض وقت میذارن
۱۳۹۸/۱۰/۲۳سلام .پسرم 14 سالشه .تنگ نفس شدید داشتن .تشخیص دادن الرژیه .و یه سری اسپری و دارو دادن خوب شد الان 4ماه میگذره دوباره علائم شروع شد .ولی خدایی منشیشون بسیار مهربون و خوش برخورد و خود دکتر هم همینطور .ممنونم ازشون .بختیاری
۱۳۹۹/۰۲/۱۷مشکل آسم داشتم.با داروهایی ک دادن بهترشدم .
۱۳۹۸/۱۰/۲۱راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوبه مشکل تنگی نفس دارم بهتر شدم ولی هنوز خوب نشدم چون دوره درمانم تمام نشد
۱۴۰۱/۰۵/۳۱آسم داشتم و بسیار از تشخیص و درمان توسط ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سلام آسم دارم و با یک بار ویزیت بهبود یافتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۳برونشیت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۰/۰۳/۰۱اقای 50 ساله عفونت ریه داشتن و به مرور زمان بهبود حاصب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۳مادرم آسم برونشیت ریه داشت با داروهای این دکتر خوب شدند
۱۳۹۸/۱۲/۰۷دکتر بسیار عالی،سرفه های شدید داشتم با 1ویزیت مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸برونشیت دارم تحت نظرم خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶نظرخاصی ندارم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱من مشکل الرژی ریه داشتم و به اقای دکترمراجعه کردم کاملا خوب شدم واقعا دکترخوبی هستن عالی عالعالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹الرژی و بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۶دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر حاذ
۱۴۰۰/۰۵/۲۰مشکل ریه داشتم باداروهاشون خداروشکرروبه بهبودی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰نسبتا خوب. تشخیصی که برا ما دادن با واقعیت جور نشد بعد ها معلوم شد اشتباه کرده دکتر
۱۳۹۸/۰۷/۲۷عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۳۰نامبروان
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴