عالی بود
خوب بودن
واقعا دکتر خوبی هستن تو کارشون حرفه ای هستن نتیجه خوبی هم ازشون گرفتم
عالی هستند
نازایی
کارش عالی مشکل نازاریی
دکتر فوق العاده
سر دخترم زیر نظرش بودم و سزارین شدم و خیلی از ایشون راضی بودم دخترم الان 15 سالشه
هم از نظر اخلاق و هم تشخیص خوب بودن
سلام من مشکل نازایی داشتم هنوز زیر نظر ایشان هستم ولی دکتر خیلی خوبیه
خیلی خوبه
خیلی دکتر
عاااااااالی
در حال درمان
مشکل بواسیر داشتم کاملا رفع شد
خوش اخلاق و مهربون
عالی کارشون
بسیارعاااالی
بسیار مهربان و باتجربه و با حوصله
خوب بود ور
خداییش دکتر خوبیه
فیبروم
خیلی خوب
عالی هستن،وا
من فقط یک جلسه پیش دکتر رفتم.. دقت زیادی روی بیماراش میکنه
نازایی داشتم
ناباروری
بسیار دکتر باسوادی هستن، خداوند حافظشون باشه
مشکل افتادگی رحم داشتم
بارداری
بسیار عالی
چند سال قبل
خیلی عالی
باردارم و زیرنظرشونم
نظر خاصی فعلا ندارم
نازایی داشتم میخوام ای یوای انجام بدم
عمل دو سزارین داشته ام و خیلی عالی بوده است
دکتر فوق العاده ای هستن
تشخیص بیماری
پزشک خیلی خوبی است
عااالی
بسیار خوب
دکتر خوب و با تجربه ای هست
دکتر رحمانی یکی از بهترین پزشکان شهر بوشهر هستک
نوبت میخواه م
بسیار عالی و مهربان هستند
عدم رضایت
بسیارباحوصله وخوب بود
خونریزی وقطع شد
ازش راصی بودم
نابارورز
حدود 18ساله که فقط تحت نظر ایشون هستم و بسیار راضی هستم
من کار این دکتر رو بسیار قبول دارم
عالی هست
خیلی با تجربه هستن
قبل وبعد از بارداری تحت مراقبت ایشان بودم،، کارشون عالی
تشخیص فیبروم
بهترینه
خوب بود
من 2قلو باردار شدم و رفتم زیر نظر ایشون میتونم بگم مثل مادر بودن برام تا دکتر. عالییی هستن خدا خیرش بده
عالی هستن
سلام کارشون عالیه واقعا دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
تاکنون
پریودی نامنظم
بسیار عالی و دقیق بیمار درمان میکنند و نتیجه عالی بسیار از
فوق العادس
خیلی خوب بودند
تحت درمان
عالی از همه لحاظ
خانم دکتر کارشون عالیه
بسیار با سواد خوش اخلاق و متعهد
بسیاااارعالی
دکتر خوب است اره
فوقلعاده دکتر با تجربه وخوب هست من ایشون رو 16 سال پیش میشناسم
تازه دارم میرم کارش خوبه
خیلی خوب بودن , با حوصله و باتجربه
تا حالا نرفتم
یکبار برای چکاب
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳واقعا دکتر خوبی هستن تو کارشون حرفه ای هستن نتیجه خوبی هم ازشون گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۲نازایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کارش عالی مشکل نازاریی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸دکتر فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳سر دخترم زیر نظرش بودم و سزارین شدم و خیلی از ایشون راضی بودم دخترم الان 15 سالشه
۱۴۰۰/۰۴/۲۵هم از نظر اخلاق و هم تشخیص خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱سلام من مشکل نازایی داشتم هنوز زیر نظر ایشان هستم ولی دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴مشکل بواسیر داشتم کاملا رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۱/۰۴/۱۵عالی کارشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۲بسیارعاااالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار مهربان و باتجربه و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب بود ور
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خداییش دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸فیبروم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستن،وا
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵من فقط یک جلسه پیش دکتر رفتم.. دقت زیادی روی بیماراش میکنه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶نازایی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶نازایی داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ناباروری
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار دکتر باسوادی هستن، خداوند حافظشون باشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل افتادگی رحم داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶چند سال قبل
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۶باردارم و زیرنظرشونم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴نظر خاصی فعلا ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹نازایی داشتم میخوام ای یوای انجام بدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱عمل دو سزارین داشته ام و خیلی عالی بوده است
۱۴۰۱/۰۹/۰۲دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۸/۲۳پزشک خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۵/۱۲عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۹دکتر خوب و با تجربه ای هست
۱۴۰۱/۰۸/۱۸دکتر رحمانی یکی از بهترین پزشکان شهر بوشهر هستک
۱۴۰۰/۰۸/۰۵نازایی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱نوبت میخواه م
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بسیار عالی و مهربان هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیارباحوصله وخوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴نازایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خونریزی وقطع شد
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ازش راصی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۶نابارورز
۱۴۰۱/۰۶/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۰۸حدود 18ساله که فقط تحت نظر ایشون هستم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷من کار این دکتر رو بسیار قبول دارم
۱۴۰۱/۰۹/۲۹عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خیلی با تجربه هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴قبل وبعد از بارداری تحت مراقبت ایشان بودم،، کارشون عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۶تشخیص فیبروم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بهترینه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۸من 2قلو باردار شدم و رفتم زیر نظر ایشون میتونم بگم مثل مادر بودن برام تا دکتر. عالییی هستن خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۴/۱۰نازایی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲سلام کارشون عالیه واقعا دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۹/۰۲تاکنون
۱۴۰۱/۰۹/۳۰پریودی نامنظم
۱۴۰۱/۰۴/۱۰بسیار عالی و دقیق بیمار درمان میکنند و نتیجه عالی بسیار از
۱۴۰۰/۰۴/۰۱فوق العادس
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹تحت درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۱عالی از همه لحاظ
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خانم دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۱بسیار با سواد خوش اخلاق و متعهد
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالی هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۳بسیاااارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر خوب است اره
۱۴۰۱/۰۹/۰۲فوقلعاده دکتر با تجربه وخوب هست من ایشون رو 16 سال پیش میشناسم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶تازه دارم میرم کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خیلی خوب بودن , با حوصله و باتجربه
۱۴۰۱/۰۶/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تا حالا نرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸یکبار برای چکاب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶