من واسه عمل سزارین میرفتم پیشش خیلی هم خوش رو خوش خنده هستن خیلی هم با ملایمت کامل همه چیز رو برای بیمار توضیح میدن اگه مشکلی باشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
نشان دادن جواب آزمایش
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
سلام و با احترام خانم دکتر فروغ پاکباز بهترین دکتر زنان هستن خیلی خیلی راضیم ازشون وانشالله پیروز باشد من عمل سزاریان انجام دادم عالی بود ️
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
کمی سرد برخورد میکنن ...
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
خوب هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
خونریزی شدید داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
زایمان .خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
سزارین رو برام انجام دادن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بدنبود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
سزارین و زیبایی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
عاااالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
خانم دکتر مهربون و کار بلد کاملا بحرف هام گوش دادن وقت کافی واسه بیمار می دارند و راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
بارداری
زایمان سزارین
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
بعد از مراجعه به خانم پاکباز حتما دکترای دیگه هم امتحان کنید چون نظرات ایشون با توجه به پوزیشن شغلی ای که دارن اصلا کافی نیست نحوه برخورد با مراجعه کننده هم بشدت غیر محترمانه
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
واقعا منشی رفتار بدی با بیماران دارد
محیط مطب واقعا بد
دکتر بدنیست اهمیت نمیده ب بیمار
دکتر مهربان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸سزارین عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سزارین ع
۱۴۰۴/۰۲/۱۶باردار بودم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶من واسه عمل سزارین میرفتم پیشش خیلی هم خوش رو خوش خنده هستن خیلی هم با ملایمت کامل همه چیز رو برای بیمار توضیح میدن اگه مشکلی باشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸نشان دادن جواب آزمایش
۱۴۰۴/۰۹/۰۲زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۷سلام و با احترام خانم دکتر فروغ پاکباز بهترین دکتر زنان هستن خیلی خیلی راضیم ازشون وانشالله پیروز باشد من عمل سزاریان انجام دادم عالی بود ️
۱۴۰۳/۰۱/۲۶کمی سرد برخورد میکنن ...
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خوب هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸خونریزی شدید داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹زایمان .خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰سزارین رو برام انجام دادن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بدنبود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲سزارین و زیبایی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عاااالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خانم دکتر مهربون و کار بلد کاملا بحرف هام گوش دادن وقت کافی واسه بیمار می دارند و راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بارداری زایمان سزارین
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بعد از مراجعه به خانم پاکباز حتما دکترای دیگه هم امتحان کنید چون نظرات ایشون با توجه به پوزیشن شغلی ای که دارن اصلا کافی نیست نحوه برخورد با مراجعه کننده هم بشدت غیر محترمانه
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱واقعا منشی رفتار بدی با بیماران دارد محیط مطب واقعا بد دکتر بدنیست اهمیت نمیده ب بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۱۴سزارین شدم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۴زایمان خوبی داشتم
۱۴۰۲/۰۵/۲۰