متخصص زنان و زایمان فلوشیپ طب مادر و جنین ( پریناتولوژی)
فلوشیپ شماره نظام: ۱۱۰۴۱۱
۹۹ نفر
دوکتور
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالی بود نه ماه بارداری تمام زیر نظر خانم دکتر بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
باردار
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
خیییلی با دانش هستند و با حوصله به بیمار آرامش میدن و حال آدم باش خوبه من به خاطر بارداری ضعف و بی حالی شدید داشتم با مکمل های که تجویز کردن حالم فوق العاده شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
برای غربارگری مجددا
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
تشخیص سونو عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
دکتری عالی و با دانش
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
مشکل فیبرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
برای چکاب خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
اوایل بارداری نزدشون رفتم بعد ایشون رفتن واسه دوره عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
تحت نظر دکتر هستم سرکلاژ شدم مهمتر از همه برخورد ایشونه که خیلی مهربون و قشنگ جواب میدن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
خوبه ولی خیلی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
بسیار صبور وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
در حد عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
سزارین کردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
بارداربودم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
دردوره بارداری تحت نظرایشون بودم کامل خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کلستاژ بارداری داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
تشخیص بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
دکترفرزانه نظری بسیاردکترمهربان وباتجربه ای میباشندمن ازکارایشون واقعاراضی بودم..ان شالله همیشه سالم وسلامت باشن..
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
باردار بودم و یک لکه روی قلب جنینم بود مشکل رفع شد و فرزند من سالم متولد شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بهترین دکترزنان کارش خیلی عالی سه تاازبارداری زیرنظرش بودم خیلی ازش راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
بسیار خوش مشرب و خوش اخلاق باردارم و تحت نظر ایشون فقط ارامش میدن ب باردار
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
بهترین دکتر زنان در بوشهر
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
برای سنو گرافی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
بادر بوده سفته کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالی عالی و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
ذذرذبادذذار لللبزذ. الب
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
سلام باردار هستم و این دومین بارداریم هستش بارداری اولمم تحت نظر ایشون بودم وخیلی راضیم خیلی با حوصله و کارشون هم عالیه خدا خیرشون بده ان شاالله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بسیار با تجربه و ازلاعاتشون به روز هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
طبابتشون عالی هست. همچنین برای سزارین خیلی خوب هستن و دستشون سبک هست
دوکتور
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی بود نه ماه بارداری تمام زیر نظر خانم دکتر بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶باردار
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴خیییلی با دانش هستند و با حوصله به بیمار آرامش میدن و حال آدم باش خوبه من به خاطر بارداری ضعف و بی حالی شدید داشتم با مکمل های که تجویز کردن حالم فوق العاده شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۵برای غربارگری مجددا
۱۴۰۱/۰۶/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴تشخیص سونو عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۱بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۰۶دکتری عالی و با دانش
۱۴۰۱/۱۰/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۴خوب بوده
۱۴۰۴/۰۷/۰۴مشکل فیبرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برای چکاب خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲اوایل بارداری نزدشون رفتم بعد ایشون رفتن واسه دوره عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تحت نظر دکتر هستم سرکلاژ شدم مهمتر از همه برخورد ایشونه که خیلی مهربون و قشنگ جواب میدن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵خوبه ولی خیلی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار صبور وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۲در حد عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲سزارین کردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بارداربودم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸دردوره بارداری تحت نظرایشون بودم کامل خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۰کلستاژ بارداری داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶تشخیص بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکترفرزانه نظری بسیاردکترمهربان وباتجربه ای میباشندمن ازکارایشون واقعاراضی بودم..ان شالله همیشه سالم وسلامت باشن..
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۲بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰باردار بودم و یک لکه روی قلب جنینم بود مشکل رفع شد و فرزند من سالم متولد شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بهترین دکترزنان کارش خیلی عالی سه تاازبارداری زیرنظرش بودم خیلی ازش راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲بسیار خوش مشرب و خوش اخلاق باردارم و تحت نظر ایشون فقط ارامش میدن ب باردار
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۰بهترین دکتر زنان در بوشهر
۱۴۰۱/۱۱/۲۴برای سنو گرافی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بادر بوده سفته کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی عالی و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ذذرذبادذذار لللبزذ. الب
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام باردار هستم و این دومین بارداریم هستش بارداری اولمم تحت نظر ایشون بودم وخیلی راضیم خیلی با حوصله و کارشون هم عالیه خدا خیرشون بده ان شاالله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بسیار با تجربه و ازلاعاتشون به روز هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴طبابتشون عالی هست. همچنین برای سزارین خیلی خوب هستن و دستشون سبک هست
۱۴۰۱/۰۴/۱۹دکتر بسیار خوبی بوده و پیشنهاد می گردد
۱۴۰۱/۰۵/۰۹فوق العاده هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۷خیلی دکتر خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۷بهترین پز
۱۴۰۴/۰۵/۲۰