ازماه هشتم بارداری زیر نظر ایشون بودم،بچه بریچ بود و توسط ایشون سزارین شدم،بسیار صبور ،اخلاق عالی وبرای بیمار بسیار اهمیت قائل اند،ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشند
۱۳۹۷/۰۷/۰۵
باردار بودم عالی ممنون
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
حاملگی
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عالی
هس
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر خیلی خوب و مهربونیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
عالیهههه
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خوب است
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
رسیدگی و علم ایشون واقعا عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
برای چکاپ رفتم بسیار خوش اخلاق و با تجربه بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
نازایی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
مهربان و خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
نمیدونم
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
بارداری
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
من مشکل خاصی نداشتم در حال اقدام به بارداری هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
خیلللی سر حوصله ب حرفای بیمار گوش میدن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۶/۰۹
بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
بارداری.الان زیر نظر ایشون هستم.بسیار دکتر خوش اخلاق و باتجربه.بینظیره
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
دکتر خوبیه و مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عالی عا
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
مشکل ناباروری
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
بهتر دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
باردارم تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
تا حالا که خوب بوده راضی ام
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خیلی کاربلد و مهربون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بسیار با صبر و بردباری به حرفهای مریض گوش میدن. و دلسوزانه نسخه مینویسن و بر بالین مریض حاضر میشن.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
عااالی هستند هم از نظر اخلاق هم کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بودن. کاملا توضیح میدن و بیمار رو نمیترسوندن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند برای عفونت و خشکی واژن برای من عالی بودن و مانع از زخم دهانه رحم من شدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بد بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
مشکل ناباوری داشتم الان باردارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
عالی و بسیار مهربان
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عفونت و
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
دقت در کار و تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
به من گفتن اندومتریوز دارم و دکتر خرمی در شیراز رو معرفی کردن ولی ایشون منو سونو کردن و چیزی ندیدن.والان من قرص برا اندومتریوز میخورم و یازده روز خونریزی قطع نمیشه.نمیدونم چکار کنم
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
بسیااار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
سلام بله
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
باردارم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
برای معاینات دوره بازداری ایشون رو ب من معرفی کردن، راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالیه خانوم دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
تشخیص عمل فیبرم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
عالی درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
برای بارداری
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
مهربان، با اخلاق و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بهترین دکتر زنان بوشهر
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
ضخامت دیواره رحم و خونریزی
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
باردار هستم و تحت نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتری بینظیررررر. در درمان پر حوصله.
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
دکتر مهربونوباحوصله
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
اولین باره میخوام زیر نظر ایشون باشم ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیدم
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
دکتر با حوصله و خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
با حوصله و علمی برخورد کردند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خونریزی داشتم و مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عفونت واژن داشتم کارش عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
زایمان و سزارین
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
بسیار خوش برخورد و باتجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
ماه دوم خونریزی داشتم زیر نظر دکتر عباسی رفتم کارش عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
برای بارداری ازش راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
من بعد از پنج سال باردار شدم و چون دوقلو بودن بچه هام در حین سزارین به مشکل برخوردم ولی با تلاش و زحمات دکتر لیلیا عباسی دوباره به زندگی برگشتم
من جون خودم و دخترای دوقلوم رو مدیون دکتر عباسی هستم
دکتری با وجدان آرام صبور ماهر و با تجربه و دارای وجدان کاری بسیار بالا
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
بارداری وسزارین
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
مشکل خاصی نداشتم...سزارینم رو ایشون انجام دادن ...بسیار راضی بودمم بچدم
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
در بارداری زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالی بودن
عفونت و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
واقعا ممنون از خانم دکتر ک تو شرایط کرونا کمک کردن ک بدون حضور در مطب ب مشکلاتم رسیدگی کنن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خوب و راضی هستم
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
بسیاردکترمهربان وباحوصله ای هستن و درتخصصش هم عالی . من ک خیلی ازش ممنونم و راضی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
باردار
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خوب است
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تست اچ پی وی داشتم و منو ارجاع دادن به آزمایشگاه دکتر شاهیدخت و نتیجه تست مثبت نشون داد اما چند آزمایشگاه دیگه منفی اعلام کردن. از خانم دکتر بعیده این تست مهم رو به چنین آزمایشگاهی ارجاع بدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سلام دکتر باتجربه وعالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
در طول دوره بارداری تحت نظر خانم دکتری بودم و توسط ایشان زایمان عالی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
عالیییییه من سزارین دومم رو دکتر عباسی انجام داد دستش سبکه واقعاا مهربون بااخلاق صبور...
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
دکتر بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
عالی بود .خوش رو ومهربان
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دکتر عباسی واقعا بهترین هستن، خوش اخلاق ، با حوصله، خون گرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تازه میخوام برم پیشش
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بارداربودم و زایمان موفق داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عالییییییییییییی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
بسیار عالی و
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دومین جلسه ام بوده ولی پریودیم نامنظم بود درست شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
aliweee
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
حاملگی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
من خیلی ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
توضیحات جامع وکاربردی،نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
بسیار دکتر باعلم و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
بله من بچه دار شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
سلام. بارداری و کاملا راضی از ویزیت ایشون
۱۳۹۷/۰۴/۰۴
با سلام برای چکاب بود ولی از طرف برخورد خود خانم دکتر و منشی و غیره کلا راضی و مورد تائید بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۸/۰۲/۱۳
تجربه ای ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
راضی هستم
۱۳۹۸/۰۵/۱۸
بسیار خوش اخلاق هستند .
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
خیلی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بارداری
معاینه بارداری
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۴/۲۴
خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عفونت،
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
باردار بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سلام وخسته نباشید.من پیش ایشون عمل سزارین کردم بسیاردستهایی سبکی دارن وخیلی عالی عمل میکنن وبسیار متعهد هستندنسبت به بیمارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
واقعا عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
دکتر خیلی خوب و خوش برخورد ودرک بالایی دارد
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
برای بارداری بریچ خیلی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خیلی خوب خوش اخلاق و نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
خیلی دکتری خوب و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
سلام خیلی عالیه و بیست و مهربون
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
یک جلسه رفتم پیششون برخوردشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
خیلی مهربون و صبورن عالی هستن .. درضمن مامای خیلی خوبی هم تو مطبشون دارن .
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بارداری
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بارداری عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکتر بسیار صبور هستن و به بیمار رسیدگی کامل میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
خیلی دکتر خوبیه...هم طرز برخورد و هم کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
باردارب
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
خیلی خوش اخلاق. و کار بلد هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۵
بسیار پیگیر و مهربان هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بارداری و رسیدگی خوب توسط دکتر و خدا را شکر بد نبوده
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
زیر نظر
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار عالی صبور و باسواد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
منکه موقع بارداری زیر نظرشون بودم و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
باردار هستم تا هفته 35 در حال حاضر راضیم
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خیلی دکتر اروم و با سوادی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
خیلی عالی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
آزمایش سنو برام نوشته بودحالا بایدببرمش جوابش روپیشش
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مراقبت بارداری
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
عالی لود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
بسیار دکتر عالی و فهمیده ایی هستن علم بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
باردارم همین میخوام سزارین کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
سزارین وعالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
عفونت داشتم یک هفته ای خوب شدم عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
من مشکل کیست داشتم که بایک دوره درمان مشکلم حل شد پزشک بسیار ماهر باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
انشاالله نتیجه حاصل شد خبر میدم میگن خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عفونت قارچی،درمان شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای، خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
نامنظم بودن عادماهنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
من 9ماه زیر نظر خانم دکتر بودم و زایمان کردم عالی بودن وخیلی مهربون
عالی هستنده
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی بوده
۱۴۰۱/۰۷/۰۷دکتر خوش اخلاق و در کارش عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بسیار عالی خدا ازش راضی باشه.
۱۴۰۰/۰۶/۳۰هنوز جواب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۰۴از اول بارداری زیر نظرشون بودم تا زایمان دکتر فوق العاده خوش اخلاق و کاربلده و فهمیدس
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بله نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فوق العاده و با اخلاق
۱۳۹۷/۰۹/۱۰مشکلی نداشتم برا چکاب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عفونت داشتم که با داروهای ایشون زود خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳من دوقلو باردارم میگن که عملت نمیکنه ولی دوس دارم خانم دکتر خودشون منو عمل کنن چون از اول زیر نظرش بودم تا الان که راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر بسیار مهربانی هست و همه مشکلات مریض رو با حوصله براش توضیح میده.و تو کارشون هم مهارت کافی رو دارن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دررابطه باازمایشات غربالگری ازشون مشاوره گرفتم وبسیارمهربان ودلسوزبودن
۱۳۹۷/۰۴/۲۰باردار هستم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار صبور ،مهربان و دقیق پاسخگو هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۸مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲اخلاق خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ازماه هشتم بارداری زیر نظر ایشون بودم،بچه بریچ بود و توسط ایشون سزارین شدم،بسیار صبور ،اخلاق عالی وبرای بیمار بسیار اهمیت قائل اند،ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشند
۱۳۹۷/۰۷/۰۵باردار بودم عالی ممنون
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱حاملگی
۱۳۹۸/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هس
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر خیلی خوب و مهربونیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۴عالیهههه
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب است
۱۳۹۷/۰۹/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹رسیدگی و علم ایشون واقعا عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۱برای چکاپ رفتم بسیار خوش اخلاق و با تجربه بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۰نازایی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷مهربان و خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۷نمیدونم
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بارداری
۱۳۹۸/۱۱/۱۸من مشکل خاصی نداشتم در حال اقدام به بارداری هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خیلللی سر حوصله ب حرفای بیمار گوش میدن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۶/۰۹بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بارداری.الان زیر نظر ایشون هستم.بسیار دکتر خوش اخلاق و باتجربه.بینظیره
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر خوبیه و مهربون
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی عا
۱۴۰۱/۰۵/۲۴مشکل ناباروری
۱۴۰۰/۰۵/۱۳واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بهتر دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۹باردارم تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳تا حالا که خوب بوده راضی ام
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خیلی کاربلد و مهربون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار با صبر و بردباری به حرفهای مریض گوش میدن. و دلسوزانه نسخه مینویسن و بر بالین مریض حاضر میشن.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶عااالی هستند هم از نظر اخلاق هم کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بودن. کاملا توضیح میدن و بیمار رو نمیترسوندن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند برای عفونت و خشکی واژن برای من عالی بودن و مانع از زخم دهانه رحم من شدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بد بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل ناباوری داشتم الان باردارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عالی و بسیار مهربان
۱۳۹۹/۰۵/۰۹بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عفونت و
۱۳۹۸/۱۱/۲۷دقت در کار و تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۰۹به من گفتن اندومتریوز دارم و دکتر خرمی در شیراز رو معرفی کردن ولی ایشون منو سونو کردن و چیزی ندیدن.والان من قرص برا اندومتریوز میخورم و یازده روز خونریزی قطع نمیشه.نمیدونم چکار کنم
۱۳۹۸/۰۵/۰۸بسیااار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷سلام بله
۱۴۰۰/۰۳/۳۰باردارم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۱۴بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای معاینات دوره بازداری ایشون رو ب من معرفی کردن، راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالیه خانوم دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۵تشخیص عمل فیبرم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عالی درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۸برای بارداری
۱۴۰۱/۰۸/۰۳مهربان، با اخلاق و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بهترین دکتر زنان بوشهر
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ضخامت دیواره رحم و خونریزی
۱۳۹۷/۰۹/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵باردار هستم و تحت نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتری بینظیررررر. در درمان پر حوصله.
۱۴۰۰/۰۳/۲۷دکتر مهربونوباحوصله
۱۳۹۹/۰۸/۱۱اولین باره میخوام زیر نظر ایشون باشم ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیدم
۱۳۹۷/۰۲/۰۹دکتر با حوصله و خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲با حوصله و علمی برخورد کردند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خونریزی داشتم و مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عفونت واژن داشتم کارش عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۲۹زایمان و سزارین
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار خوش برخورد و باتجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ماه دوم خونریزی داشتم زیر نظر دکتر عباسی رفتم کارش عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۶خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴برای بارداری ازش راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰من بعد از پنج سال باردار شدم و چون دوقلو بودن بچه هام در حین سزارین به مشکل برخوردم ولی با تلاش و زحمات دکتر لیلیا عباسی دوباره به زندگی برگشتم من جون خودم و دخترای دوقلوم رو مدیون دکتر عباسی هستم دکتری با وجدان آرام صبور ماهر و با تجربه و دارای وجدان کاری بسیار بالا
۱۳۹۸/۱۲/۱۰بارداری وسزارین
۱۴۰۱/۰۵/۱۷مشکل خاصی نداشتم...سزارینم رو ایشون انجام دادن ...بسیار راضی بودمم بچدم
۱۳۹۸/۰۴/۲۵در بارداری زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی بودن عفونت و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴واقعا ممنون از خانم دکتر ک تو شرایط کرونا کمک کردن ک بدون حضور در مطب ب مشکلاتم رسیدگی کنن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب و راضی هستم
۱۳۹۷/۰۵/۰۸بسیاردکترمهربان وباحوصله ای هستن و درتخصصش هم عالی . من ک خیلی ازش ممنونم و راضی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴باردار
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خوب است
۱۳۹۸/۰۴/۱۸بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۵تست اچ پی وی داشتم و منو ارجاع دادن به آزمایشگاه دکتر شاهیدخت و نتیجه تست مثبت نشون داد اما چند آزمایشگاه دیگه منفی اعلام کردن. از خانم دکتر بعیده این تست مهم رو به چنین آزمایشگاهی ارجاع بدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶سلام دکتر باتجربه وعالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۳خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴در طول دوره بارداری تحت نظر خانم دکتری بودم و توسط ایشان زایمان عالی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱عالیییییه من سزارین دومم رو دکتر عباسی انجام داد دستش سبکه واقعاا مهربون بااخلاق صبور...
۱۳۹۸/۰۳/۱۷دکتر بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۳۰عالی بود .خوش رو ومهربان
۱۳۹۷/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر عباسی واقعا بهترین هستن، خوش اخلاق ، با حوصله، خون گرم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰تازه میخوام برم پیشش
۱۳۹۸/۱۱/۲۰دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بارداربودم و زایمان موفق داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۱دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۸خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالییییییییییییی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بسیار عالی و
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دومین جلسه ام بوده ولی پریودیم نامنظم بود درست شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۱aliweee
۱۳۹۸/۰۹/۱۶حاملگی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳من خیلی ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴توضیحات جامع وکاربردی،نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بسیار دکتر باعلم و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۳۰بله من بچه دار شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۵سلام. بارداری و کاملا راضی از ویزیت ایشون
۱۳۹۷/۰۴/۰۴با سلام برای چکاب بود ولی از طرف برخورد خود خانم دکتر و منشی و غیره کلا راضی و مورد تائید بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۸/۰۲/۱۳تجربه ای ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱راضی هستم
۱۳۹۸/۰۵/۱۸بسیار خوش اخلاق هستند .
۱۴۰۰/۰۳/۲۰خیلی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بارداری معاینه بارداری
۱۳۹۸/۱۰/۲۳بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۴/۲۴خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عفونت،
۱۴۰۱/۰۷/۲۶باردار بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷سلام وخسته نباشید.من پیش ایشون عمل سزارین کردم بسیاردستهایی سبکی دارن وخیلی عالی عمل میکنن وبسیار متعهد هستندنسبت به بیمارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۸واقعا عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر خیلی خوب و خوش برخورد ودرک بالایی دارد
۱۴۰۰/۰۶/۳۱برای بارداری بریچ خیلی خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خیلی خوب خوش اخلاق و نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خیلی دکتری خوب و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۲سلام خیلی عالیه و بیست و مهربون
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴یک جلسه رفتم پیششون برخوردشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خیلی مهربون و صبورن عالی هستن .. درضمن مامای خیلی خوبی هم تو مطبشون دارن .
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بارداری
۱۳۹۹/۰۱/۱۷بارداری عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر بسیار صبور هستن و به بیمار رسیدگی کامل میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خیلی دکتر خوبیه...هم طرز برخورد و هم کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱باردارب
۱۳۹۹/۱۱/۱۳خیلی خوش اخلاق. و کار بلد هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۵بسیار پیگیر و مهربان هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۶بارداری و رسیدگی خوب توسط دکتر و خدا را شکر بد نبوده
۱۳۹۸/۰۷/۲۳دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۱۲زیر نظر
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار عالی صبور و باسواد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱منکه موقع بارداری زیر نظرشون بودم و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷باردار هستم تا هفته 35 در حال حاضر راضیم
۱۳۹۸/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۵خیلی دکتر اروم و با سوادی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۶خیلی عالی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۰آزمایش سنو برام نوشته بودحالا بایدببرمش جوابش روپیشش
۱۳۹۹/۱۲/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مراقبت بارداری
۱۴۰۱/۱۰/۱۵عالی لود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بسیار دکتر عالی و فهمیده ایی هستن علم بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳باردارم همین میخوام سزارین کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵سزارین وعالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۹نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۶عفونت داشتم یک هفته ای خوب شدم عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۳۹۸/۱۰/۱۷من مشکل کیست داشتم که بایک دوره درمان مشکلم حل شد پزشک بسیار ماهر باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳انشاالله نتیجه حاصل شد خبر میدم میگن خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عفونت قارچی،درمان شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای، خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱نامنظم بودن عادماهنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴من 9ماه زیر نظر خانم دکتر بودم و زایمان کردم عالی بودن وخیلی مهربون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵