۸۲۷ نفر
دکتر لیلیا عباسی

دکتر لیلیا عباسی

جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی

متخصص شماره نظام: ۱۲۸۷۳۳
۹۸% پیشنهاد کاربران
۴۷۴ نفر

عالی هستنده

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی بوده

۱۴۰۱/۰۷/۰۷

دکتر خوش اخلاق و در کارش عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عالی بسیار عالی خدا ازش راضی باشه.

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

هنوز جواب

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

از اول بارداری زیر نظرشون بودم تا زایمان دکتر فوق العاده خوش اخلاق و کاربلده و فهمیدس

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

بله نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

فوق العاده و با اخلاق

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

مشکلی نداشتم برا چکاب بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

عفونت داشتم که با داروهای ایشون زود خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

من دوقلو باردارم میگن که عملت نمیکنه ولی دوس دارم خانم دکتر خودشون منو عمل کنن چون از اول زیر نظرش بودم تا الان که راضیم

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

دکتر بسیار مهربانی هست و همه مشکلات مریض رو با حوصله براش توضیح میده.و تو کارشون هم مهارت کافی رو دارن

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

بارداری

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

دررابطه باازمایشات غربالگری ازشون مشاوره گرفتم وبسیارمهربان ودلسوزبودن

۱۳۹۷/۰۴/۲۰

باردار هستم عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

بسیار صبور ،مهربان و دقیق پاسخگو هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

مشکل خاصی نداشتم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

اخلاق خوب

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

ازماه هشتم بارداری زیر نظر ایشون بودم،بچه بریچ بود و توسط ایشون سزارین شدم،بسیار صبور ،اخلاق عالی وبرای بیمار بسیار اهمیت قائل اند،ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشند

۱۳۹۷/۰۷/۰۵

باردار بودم عالی ممنون

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

حاملگی

۱۳۹۸/۰۳/۲۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عالی هس

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتر خیلی خوب و مهربونیه

۱۳۹۹/۰۵/۱۴

عالیهههه

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

خوب است

۱۳۹۷/۰۹/۰۳

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

رسیدگی و علم ایشون واقعا عالیه

۱۳۹۸/۱۰/۱۱

برای چکاپ رفتم بسیار خوش اخلاق و با تجربه بودن

۱۳۹۸/۰۷/۲۰

نازایی

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

مهربان و خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

نمیدونم

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

بارداری

۱۳۹۸/۱۱/۱۸

من مشکل خاصی نداشتم در حال اقدام به بارداری هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

خیلللی سر حوصله ب حرفای بیمار گوش میدن

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

زایمان

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

کارشون عالیه

۱۳۹۷/۰۶/۰۹

بسیار عالی و با حوصله هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

بارداری.الان زیر نظر ایشون هستم.بسیار دکتر خوش اخلاق و باتجربه.بینظیره

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

دکتر خوبیه و مهربون

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی عا

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

مشکل ناباروری

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

واقعا عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

بهتر دکتر

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۸/۰۶

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۱/۱۹

باردارم تحت نظرم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

تا حالا که خوب بوده راضی ام

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خیلی کاربلد و مهربون

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بسیار با صبر و بردباری به حرفهای مریض گوش میدن. و دلسوزانه نسخه مینویسن و بر بالین مریض حاضر میشن.

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

عااالی هستند هم از نظر اخلاق هم کارشون

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

بسیار با حوصله

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

عالی بودن. کاملا توضیح میدن و بیمار رو نمیترسوندن

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

عالیییی

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند برای عفونت و خشکی واژن برای من عالی بودن و مانع از زخم دهانه رحم من شدن

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

بد بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

مشکل ناباوری داشتم الان باردارم

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

عالی و بسیار مهربان

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

بارداری

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عفونت و

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

دقت در کار و تشخیص دقیق

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

به من گفتن اندومتریوز دارم و دکتر خرمی در شیراز رو معرفی کردن ولی ایشون منو سونو کردن و چیزی ندیدن.والان من قرص برا اندومتریوز میخورم و یازده روز خونریزی قطع نمیشه.نمیدونم چکار کنم

۱۳۹۸/۰۵/۰۸

بسیااار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

سلام بله

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

باردارم

۱۳۹۸/۰۷/۲۰

عالی بودن

۱۳۹۸/۰۷/۱۴

بارداری

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

برای معاینات دوره بازداری ایشون رو ب من معرفی کردن، راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عالیه خانوم دکتر

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تشخیص عمل فیبرم

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

عالی درحال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۳/۲۸

برای بارداری

۱۴۰۱/۰۸/۰۳

مهربان، با اخلاق و صبور هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بهترین دکتر زنان بوشهر

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

ضخامت دیواره رحم و خونریزی

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

باردار هستم و تحت نظر ایشون

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

دکتری بینظیررررر. در درمان پر حوصله.

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

دکتر مهربونوباحوصله

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

اولین باره میخوام زیر نظر ایشون باشم ولی تعریف ایشون رو زیاد شنیدم

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

دکتر با حوصله و خوبی هستند.

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

با حوصله و علمی برخورد کردند

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

خونریزی داشتم و مشکلم حل شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

عفونت واژن داشتم کارش عالیه

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

زایمان و سزارین

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

بسیار خوش برخورد و باتجربه

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

ماه دوم خونریزی داشتم زیر نظر دکتر عباسی رفتم کارش عالی بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

خوب بودن

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

برای بارداری ازش راضی بودم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰

من بعد از پنج سال باردار شدم و چون دوقلو بودن بچه هام در حین سزارین به مشکل برخوردم ولی با تلاش و زحمات دکتر لیلیا عباسی دوباره به زندگی برگشتم من جون خودم و دخترای دوقلوم رو مدیون دکتر عباسی هستم دکتری با وجدان آرام صبور ماهر و با تجربه و دارای وجدان کاری بسیار بالا

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

بارداری وسزارین

۱۴۰۱/۰۵/۱۷

مشکل خاصی نداشتم...سزارینم رو ایشون انجام دادن ...بسیار راضی بودمم بچدم

۱۳۹۸/۰۴/۲۵

در بارداری زیر نظر ایشون هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

بارداری

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

عالی بودن عفونت و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

واقعا ممنون از خانم دکتر ک تو شرایط کرونا کمک کردن ک بدون حضور در مطب ب مشکلاتم رسیدگی کنن

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

خوب و راضی هستم

۱۳۹۷/۰۵/۰۸

بسیاردکترمهربان وباحوصله ای هستن و درتخصصش هم عالی . من ک خیلی ازش ممنونم و راضی

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

باردار

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

خوب است

۱۳۹۸/۰۴/۱۸

بارداری

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

تست اچ پی وی داشتم و منو ارجاع دادن به آزمایشگاه دکتر شاهیدخت و نتیجه تست مثبت نشون داد اما چند آزمایشگاه دیگه منفی اعلام کردن. از خانم دکتر بعیده این تست مهم رو به چنین آزمایشگاهی ارجاع بدن

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

سلام دکتر باتجربه وعالی هستند

۱۴۰۱/۰۸/۱۳

خیلی خوب هستند

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

در طول دوره بارداری تحت نظر خانم دکتری بودم و توسط ایشان زایمان عالی داشتم

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

عالیییییه من سزارین دومم رو دکتر عباسی انجام داد دستش سبکه واقعاا مهربون بااخلاق صبور...

۱۳۹۸/۰۳/۱۷

دکتر بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۴/۳۰

عالی بود .خوش رو ومهربان

۱۳۹۷/۰۹/۲۶

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

دکتر عباسی واقعا بهترین هستن، خوش اخلاق ، با حوصله، خون گرم

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

تازه میخوام برم پیشش

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

بارداربودم و زایمان موفق داشتم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عالی بود

۱۳۹۹/۰۲/۱۱

دکتر خوبیه

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

خوب بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۸

خیلی خوب بوده

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عالییییییییییییی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

خیلی خوب بودن

۱۳۹۷/۱۲/۲۱

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

بسیار عالی و

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۱

دومین جلسه ام بوده ولی پریودیم نامنظم بود درست شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۱

aliweee

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

حاملگی

۱۴۰۱/۰۸/۰۳

من خیلی ازش راضیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

توضیحات جامع وکاربردی،نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

بسیار دکتر باعلم و خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

بله من بچه دار شدم

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

سلام. بارداری و کاملا راضی از ویزیت ایشون

۱۳۹۷/۰۴/۰۴

با سلام برای چکاب بود ولی از طرف برخورد خود خانم دکتر و منشی و غیره کلا راضی و مورد تائید بود

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

خیلی دکترخوبیه

۱۳۹۸/۰۲/۱۳

تجربه ای ندارم

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

راضی هستم

۱۳۹۸/۰۵/۱۸

بسیار خوش اخلاق هستند .

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

خیلی خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

بارداری معاینه بارداری

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

بسیارعالی

۱۳۹۷/۰۴/۲۴

خدا خیرش بده

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عفونت،

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

باردار بودم

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

سلام وخسته نباشید.من پیش ایشون عمل سزارین کردم بسیاردستهایی سبکی دارن وخیلی عالی عمل میکنن وبسیار متعهد هستندنسبت به بیمارشون

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خوب بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

واقعا عالی در تشخیص و درمان

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

دکتر خیلی خوب و خوش برخورد ودرک بالایی دارد

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

برای بارداری بریچ خیلی خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

خیلی خوب خوش اخلاق و نتیجه عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

خیلی دکتری خوب و مهربان

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

سلام خیلی عالیه و بیست و مهربون

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

بسیارخوب

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

یک جلسه رفتم پیششون برخوردشون خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

خیلی مهربون و صبورن عالی هستن .. درضمن مامای خیلی خوبی هم تو مطبشون دارن .

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بارداری

۱۳۹۹/۰۱/۱۷

بارداری عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

دکتر بسیار صبور هستن و به بیمار رسیدگی کامل میکنن

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خیلی دکتر خوبیه...هم طرز برخورد و هم کاربلد

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

باردارب

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

خیلی خوش اخلاق. و کار بلد هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۹/۱۵

بسیار پیگیر و مهربان هستن

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

بارداری و رسیدگی خوب توسط دکتر و خدا را شکر بد نبوده

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

دکتر بسیار عالی هستن

۱۳۹۸/۰۴/۱۲

زیر نظر

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بسیار عالی صبور و باسواد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

منکه موقع بارداری زیر نظرشون بودم و کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

باردار هستم تا هفته 35 در حال حاضر راضیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۴

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۹/۲۵

خیلی دکتر اروم و با سوادی هستند

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

خیلی عالی است

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

آزمایش سنو برام نوشته بودحالا بایدببرمش جوابش روپیشش

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

مراقبت بارداری

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

عالی لود

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

بسیار دکتر عالی و فهمیده ایی هستن علم بالایی دارن

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

باردارم همین میخوام سزارین کنم

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

سزارین وعالی بود

۱۳۹۸/۱۰/۰۹

نتیجه خوب بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۶

عفونت داشتم یک هفته ای خوب شدم عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

بسیار با اخلاق و کار بلد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

من مشکل کیست داشتم که بایک دوره درمان مشکلم حل شد پزشک بسیار ماهر باتجربه ای هستن

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

انشاالله نتیجه حاصل شد خبر میدم میگن خوبه

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

عفونت قارچی،درمان شده

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای، خوش اخلاق و صبور

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عالی و بینظیر

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

نامنظم بودن عادماهنه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

من 9ماه زیر نظر خانم دکتر بودم و زایمان کردم عالی بودن وخیلی مهربون

۱۴۰۰/۰۸/۱۵
آدرس و تلفن مطب دکتر لیلیا عباسی
بوشهربوشهر - خیابان امام (سنگی) - ساختمان پزشکان پارس - طبقه چهارم - واحد ۳۶
همشهریان و بانوان گرامی لطفا جهت اطلاعات کامل تر با شماره تلفن‌های ذکر شده تماس حاصل نمایید.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    بوشهر - خیابان امام (سنگی) - ساختمان پزشکان پارس - طبقه چهارم - واحد ۳۶