این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کارگر شمالی (امیرآباد)، جنب پمپ بنزین امیر آباد، ساختمان پزشکان امیرآباد، پلاک ۱۶۴۷
خدمات ارائه شده در مطب:
یبوست
بی اختیاری مدفوع
مانومتری مری
مانومتری روده و مقعد
کپسول آندوسکوپی
درمان درد مقعد
خیلی خوب هستن خودم واقوامم چن نفری بهش مراجعه کردیم ونتیجه بخش بوده برخوردشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۶خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۸زخم مری- بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خیلی خوبه الان 10 سال خودم و خانوادم میریم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶با سلام و احترام از عملکرد ایشان و کمال انسانیت اش تشکر کامل دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵سلام آقای دکتر خسته نباشید من دکتر خراسانی هستم،مادرم رو که بخاطر بیحالی بعد صبحانه خدمتتان رسیدیم بنا شد توسط متخصص غدد هم ویزیت بشه، که پزشک غدد هم دیدن و گفتن از نظر غدد مشکلی ندارن بنا شد خدمتتون اطلاع بدم تا شما بفرمائید چه باید کرد
۱۳۹۷/۰۵/۲۶دکتر فوق العاده خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند از بچگی شکم درد داشتم هر دکتری میرفتم نمتونستن تشخیص بدن تا اینکه پیش دکتر سلیمانی آمدم تشخیص اوایش تب مدیتراته ای بود و بعد از آزمایش تشخیص اش درست بود الانم تحت درمان هستم. من خیلی راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶مادر شوهرم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷نفخ و ورم شدید روده در دوره درمان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۵اسهال و درد معده
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۰۵واقعا بینظیر...
۱۳۹۸/۱۱/۲۱دانا، مدبر و با حوصله
۱۳۹۹/۰۳/۱۹متخصص وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی بود شیوه درمان دکتر
۱۳۹۹/۰۲/۲۴نراحتی معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل معده و روده داشتم خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خوب بود خیلی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱فعلا ننیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل دل درد داشتم توسط ایشان خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸باسلام ایشان خیلی باحوصله وبا تشخیص عالی بمن کمک کردند که کیسه صفرام را عمل کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالیه عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۰۱مادرم دچار بیماری کلیت روده بودند الحمدلله نتیجه گرفتند
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ناراحتی نفغ معده داشتم هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم یکی از دوستان ادرس این دکترو داد که شکر خدا ز دکتر اصل سلیمانی نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار عالی با تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱سلام عزیزم ممنونم شما خوبید بله
۱۴۰۰/۰۱/۰۹مشکل روده کولیک ضخمی روده خدارو شکر تحت درمان هستم وبهترم
۱۳۹۷/۰۷/۰۱نتیجه ی خوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۵فوق العاده هستند خدا عمر طولانی و سلامتی بهشون عطا بفرمایید
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشکل روده
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۷معدهمعده
۱۳۹۹/۰۱/۱۶مشگل معده داشتم با اندسکوپی وسط دکتر مداواشدم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷فوقالعاده عالی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰با حوصله و تشخیص دقیق بیماری
۱۴۰۰/۰۹/۱۵معجزه به تمام معنا
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دیسیپلین
۱۳۹۷/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر بسیار حاذقی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۴فوق العاده هستن ،
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سالها مشکل معده داشتم و ایشان درمان کردنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دکتر با سواد، نفس سلیم، مریض در اولویت قرار دارد تا منافع مادی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عالی. بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹بهبودی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مهربان وکارربلد
۱۳۹۹/۰۱/۱۸مشکل یبوست مقاوم به درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲درد بسیار شدید در انتهای روده ی بزرگ با یک نسخه کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خونریزی گوارش
۱۳۹۹/۰۳/۱۲بیماری گوارشی
۱۳۹۷/۰۶/۰۹بهترین تشخیص وبهترین روش درمان رو دارند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۵بنده تحت درمان هستم دومین ویزیت رو رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶میکروب معده داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خیلی خوش برخورد و باحوصله و تشخیص عالی دارند
۱۳۹۹/۰۵/۳۱بسیار صبور و مهربان
۱۳۹۷/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ورم معده و زخم معده
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیااااااار متبحر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالیه دکتر تشخیص خیلی خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل دردمعده همراه بااستفراغ داشتم طی پنجاه روز فقط اب میخوردم دوباربیمارستان بستری شدم سه بارآندوسکوپی شدم چندتادکترفوق تخصص گوارش رفتم دوبارپیش جراح رفتم هیچکدوم نتونستن درمان کنن تاآدرس دکترسلیمانی رویکی ازحراحان به من دادن .رفتیم خدمت ایشون باتمام مدارک ایشون مانومتری انجام دادن وبایک قرص درمان شدم خداسلامتی بده به همچین دکترای باتجربه
۱۳۹۷/۱۰/۰۲خوب است
۱۳۹۷/۰۲/۲۲مبتلا به درد شدید معده بودم، مراجعه کردم، داروهای تجویز شده ایشان را مصرف کرده و بعد از 4 هفته بهبود پیدا کردم. درمان هنوز پایان نیافته و مجدد برای معاینه های بعدی باید مراجعه کنم،
۱۳۹۷/۰۸/۰۳خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳میکروب معده داشتم حدودا 7ساله بیمار دکتر هستم هر بار که ناراحتی گوارشی داشته باشم فقط به ایشان مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۳/۲۹مشکل انسداد روده
۱۳۹۹/۰۸/۰۲مشکل معده
۱۳۹۹/۰۹/۰۳واقعا عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱فعلا هیچی یه دفه رفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۱فوق العاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۰مشکل عفونت دستگاه گوارش که با دو جلسه درمان شدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۳به ما مع
۱۳۹۹/۰۱/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خیلی خو
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دچار شقاق بودم که با دارو درمان شدم
۱۳۹۷/۱۰/۰۵مشکل گوارشی
۱۳۹۸/۱۰/۲۶دل درد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳با سلام من پدرم مشکل داشت تو پانکراس توده داشت به پیشنهاد ایشون در بیمارستان شریعتی عمل کرد و خدا روشکر الان پدرم حالشو ن خوبه ایشون دکتر با تجربه ای هستن
۱۳۹۷/۰۳/۲۴مثل یک پدر مهربون هست دکتر ماه حرفه ای با سواد با وجدان . اولین دکتری که حتی زنگ زدن پیگیر حال من شدن خدا همیشه حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۲/۲۵زخم معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۸همکارم بیمار ایشون بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۴زخم معده ومداوای کامل
۱۳۹۷/۰۹/۱۷مشکل روده که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خوبی هستن با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار دقیق و یک استاد واقعی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیار دکتر حاذق و متعهدی هستند. کارشون خیلی خوبه. دکتر بسیار جدی هستند و اصلا شوخی نمی کنن ولی در عین حال بسیار محترم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتری شبور با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۲۵تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۹انسانی وارسته، دکتری حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۶نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۱/۲۶بنده مشکل کبد داشتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵جزو بهترین دکترها و دلسوز ترین استادها
۱۳۹۸/۱۰/۲۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷کولیت اولسروز-عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ایشان عالی هستند
۱۳۹۷/۰۸/۰۶مشکل گوارشی تشدید شونده با استرس و کنترل و درمان شدم
۱۳۹۷/۰۲/۰۸سلام خودم ویزیت شدم و حالم خوب هست و درحال حاضر جهت خواهرزاده ام نوبت میخواهم
۱۳۹۷/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مشکل روده و خداروشکر بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۷تحت نظر هستیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ایشان رئیس دانشکده پزشکی ماواستادما هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۳سلام بی نظیره و تشخیص عالی اصلا معجژه میکنه خدا وجودش برامون سلامت نگهداره
۱۴۰۰/۰۸/۰۳حاذق و عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۵درد معده
۱۴۰۰/۰۴/۱۰معده درد شدید.بسیار متبحر هستند
۱۳۹۹/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکل چربی خون داشتم که با مصرف داروی تجویز شده برطرف شد
۱۳۹۸/۱۰/۰۸گوارشی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹گلون اسکوپی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سلام همسرم مشکل داشتن پزشکان متعددی ایشون رو ویزیت کردن وتشخیص ندادن تا خدمت اقای دکتر رسیدیم وبعد از اولین ویزیت تشخیص دادن وشروع به درمان کردن که موفقیت امیز هم بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فعلا پس از ماه ها آزمایش به نتیجه ای نرسیدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خوب بودند
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بسیار دکار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۸من یبوست شدید داشتم و ایشان مرا کولونوسکوپی کردن و الان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸