پدرم را پیش آقای دکتر بردیم سکته مغزی کرده بودند خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۱/۱۰
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
مشکل من میگرن بود و از درمانشون خیلی راضیم
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عااااالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
الزایمر و مشکل جسمی و تحرک.
راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
پارکینسون
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
عالی
هم از لحاظ تشخیص و هم از لحاظ تجویز دارو
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
خیلی ممنون تشکر دکتر خوب نفهمیدی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
ام اس ، حدود 20 سال داشتم و در حال حاضر هیچ دارو مصرف نمیکنم و کاملا خوب هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
تشخیص خوب ودرمان خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
نوع تشخیص و تجویز دارو و بهبودی واقعا عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دکتر فوق العاده ای هیتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بیماری صرع داشتم الان درمان شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
مادرم از لحاظ روحی بیمار بودن و در کترین زمان بهبودی کامل پیدا کردن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
پزشک پر حوصله و صبوری هستن
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
اخوی بنده حدود 14سال پیش بیماریشان بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
عالی با تشخیص خوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سرگیجه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بسیار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دکتر پدرم بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
درد دست و برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
تومار مغزی داشت و برای ایشون ام آر ای نوشتن دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
دکتر بسیار با حوصله خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
تومور مغزی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
سردرد وسرگیجه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دکترخوبی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
باتجربه،خوش برخورد
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
شوهرم مرتب سردرد های خوشه ای داشت، که به لطف آقای دکتر خیلی حالش خوبه الان خدا رو شکر چند ساله دچارش نشده
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
درد گردن ودست
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
مشکل سکته مغزی را رد کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی عمل کردند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
سلام فعلا جلسه اول بود وام آرای نوشتند به خاطر درد کمر وبیحسی پا به
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
خوباست
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بسیار پزشک حاذق مهربون و باشخصیتی هستن دخترم صرع داشت 6سالی تحت نظر ایشون بود در اراک و خداروشکر کاملا خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
با سلام خدمت دوستان
من آقای دکتر تو یک شرایط اورژانسی تو بیمارستان شریعتی توسط ایشان ویزیت شدن دکتر خوش اخلاق در عین حال جدی هستند ومن به شخصه از ایشان راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
دکتر با حوصله و با دقتی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
خیلیخوبن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
میگرن عصبی.موثر بوده است
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
ولمون کن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
حالا ول کن
۱۳۹۸/۰۶/۱۸
بسیاااار دکتر عالی هستن وبه نظرمن بایدلقب دست طلا یهشون داد
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دکتر با حوصله وخوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
سلام به همه ی عزیزان. من مادر از بچگی دچار بیماری صرع بود. از زمانی ک تحت درمان این دکتر قرار گرفت یکبار هم تشنج نکرده. الان حدود 22 سال هستش.
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
باسلام دکتر عالیه واقعا کارش درسته
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
سردرد های میگرنی داشتم که با مراجعه به دکتر نشاط فر با دوز بسیار کمی از دارو سردردهام کنترل شدن و تا چند سال هم راحت بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
میگرن داشتم چند سال خیلی خوب بوددم ولی دوبار بدتر شدم مخوامدوباره مراجع کنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
سلام خدمت آقای دکتر
من نزدیک 8سال ک بیماری صرع از نوع خوش خیم دارم...توی ای مدت پیش هردکتری ک گفتن و سراغ کردم وهرشهربود رفتم ولی بجای کنترل بیماری فقط هر ویزیت جدیدی که میشدم فقط یک قرص به قرص هام اضافه شدو فایده نداشت....ولی الان نزدیک یک ساله ک پیش آقای نشاط فر ویزیت میشم خداروهزارمرتبه شد ک توی این مدت فقط یک بار حمله صرع داشتم درصورتی ک قبل از اقای نشاط فر پیش دکترای قبلی بااین حال ک قرصامو سروقت هم میخوردم هفته ای دوسه بار مریض میشدم....الان حدوده7ماهه پیش آقای نشاط فرمیرم خداروشکر که بیماریم داره کنترل میشه ونسبت به قبل امیدبه زندگیم صدبرابرشده.....من که ازش راضی ام....خداازش راضی باشه....بردستان چنین دکترانی باید بوسه زد....
عالی هستند، باسواد، دلسوز مهربان، بسیارباوجدان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تشخیص بسیار درست
۱۳۹۹/۰۳/۱۷پدرم را پیش آقای دکتر بردیم سکته مغزی کرده بودند خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۱/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۲مشکل من میگرن بود و از درمانشون خیلی راضیم
۱۳۹۸/۰۳/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عااااالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۷الزایمر و مشکل جسمی و تحرک. راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۶پارکینسون
۱۳۹۷/۱۲/۲۶عالی هم از لحاظ تشخیص و هم از لحاظ تجویز دارو
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی ممنون تشکر دکتر خوب نفهمیدی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ام اس ، حدود 20 سال داشتم و در حال حاضر هیچ دارو مصرف نمیکنم و کاملا خوب هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳تشخیص خوب ودرمان خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۰نوع تشخیص و تجویز دارو و بهبودی واقعا عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۲دکتر فوق العاده ای هیتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بیماری صرع داشتم الان درمان شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۹مادرم از لحاظ روحی بیمار بودن و در کترین زمان بهبودی کامل پیدا کردن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵پزشک پر حوصله و صبوری هستن
۱۳۹۷/۰۷/۱۷اخوی بنده حدود 14سال پیش بیماریشان بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۴عالی با تشخیص خوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۴سرگیجه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بسیار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر پدرم بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷درد دست و برطرف شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تومار مغزی داشت و برای ایشون ام آر ای نوشتن دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دکتر بسیار با حوصله خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸تومور مغزی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹سردرد وسرگیجه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکترخوبی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰باتجربه،خوش برخورد
۱۳۹۷/۱۲/۱۲شوهرم مرتب سردرد های خوشه ای داشت، که به لطف آقای دکتر خیلی حالش خوبه الان خدا رو شکر چند ساله دچارش نشده
۱۳۹۷/۱۲/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳درد گردن ودست
۱۴۰۰/۰۱/۲۸پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۸مشکل سکته مغزی را رد کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی عمل کردند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۲/۱۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹سلام فعلا جلسه اول بود وام آرای نوشتند به خاطر درد کمر وبیحسی پا به
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خوباست
۱۳۹۹/۱۰/۱۴بسیار پزشک حاذق مهربون و باشخصیتی هستن دخترم صرع داشت 6سالی تحت نظر ایشون بود در اراک و خداروشکر کاملا خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹با سلام خدمت دوستان من آقای دکتر تو یک شرایط اورژانسی تو بیمارستان شریعتی توسط ایشان ویزیت شدن دکتر خوش اخلاق در عین حال جدی هستند ومن به شخصه از ایشان راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۵دکتر با حوصله و با دقتی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۰۷/۲۲خیلیخوبن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸میگرن عصبی.موثر بوده است
۱۳۹۷/۱۰/۱۰عالی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ولمون کن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱حالا ول کن
۱۳۹۸/۰۶/۱۸بسیاااار دکتر عالی هستن وبه نظرمن بایدلقب دست طلا یهشون داد
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دکتر با حوصله وخوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۰دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰سلام به همه ی عزیزان. من مادر از بچگی دچار بیماری صرع بود. از زمانی ک تحت درمان این دکتر قرار گرفت یکبار هم تشنج نکرده. الان حدود 22 سال هستش.
۱۴۰۰/۰۴/۲۳باسلام دکتر عالیه واقعا کارش درسته
۱۴۰۰/۰۵/۲۱سردرد های میگرنی داشتم که با مراجعه به دکتر نشاط فر با دوز بسیار کمی از دارو سردردهام کنترل شدن و تا چند سال هم راحت بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸میگرن داشتم چند سال خیلی خوب بوددم ولی دوبار بدتر شدم مخوامدوباره مراجع کنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱سلام خدمت آقای دکتر من نزدیک 8سال ک بیماری صرع از نوع خوش خیم دارم...توی ای مدت پیش هردکتری ک گفتن و سراغ کردم وهرشهربود رفتم ولی بجای کنترل بیماری فقط هر ویزیت جدیدی که میشدم فقط یک قرص به قرص هام اضافه شدو فایده نداشت....ولی الان نزدیک یک ساله ک پیش آقای نشاط فر ویزیت میشم خداروهزارمرتبه شد ک توی این مدت فقط یک بار حمله صرع داشتم درصورتی ک قبل از اقای نشاط فر پیش دکترای قبلی بااین حال ک قرصامو سروقت هم میخوردم هفته ای دوسه بار مریض میشدم....الان حدوده7ماهه پیش آقای نشاط فرمیرم خداروشکر که بیماریم داره کنترل میشه ونسبت به قبل امیدبه زندگیم صدبرابرشده.....من که ازش راضی ام....خداازش راضی باشه....بردستان چنین دکترانی باید بوسه زد....
۱۳۹۷/۰۴/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱