بی نظیر ، با اخلاق و مودب و فوق العاده حرفه ایی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عصب کشی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
دندان 6 به عصب رسیده بود و بسیار ظریف کار عصب کشی را انجام دادند ممنون از دکتر عباسی با برخورد بسیار محترمانه ای که داشتن و کار بسیار خوبشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
دکتر بسیار خوب و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
مشکل ریشه وبسیار دکتر خوب وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بسیار مجرب و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
راضی بودم
۱۳۹۸/۰۳/۳۱
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
دخترم و پسرم. عصب کشی کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
غالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عصب کشی داشتم، بسیار عالی، با حوصله، با دقت و واقعا عالی، نمونشون رو نداریم اصلا، ایشالا همیشه سالم باشن
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عالی نتیجه
۱۳۹۷/۰۷/۰۹
برای معاینه مراجعه کرده بودم مشاوره گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
ایشان عالی هستد
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یکی ازدندانها نیاز به عصب کشی داشت که آقای دکتر این کار را بسیار عالی انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
عالی بودن ترمیم ریشه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
عهلی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
عصب کشی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عصب کشی-عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
درمان ریشه
عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
بسیار متعهد و ماهر
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
درمان ریشه دنان
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
بسیار مسوولیت پذیر و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
ترمیم ریشه
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
عفونت ریشه و عقب کشی، کارشون دقیق و با حوصله هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
یک دندانپزشک عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
بسیار باصبر وحوصله،و توانا در امر درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عصب کشی . واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
عصب کشی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عصب کشی د
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
فوق العاده.طبق گفته خودشان : تزریق بدون درد،واقعا بدون درد بود.روان درمانی حرفه ای.صحبت حین کار با مریض.کار حرفه ای.واقعا زبونم قاصره از گفتن حرفه ای بودن ایشان
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
ریشه درمانی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عصب کشی دندان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
مشکل ریشه داشتم....درمان عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
فوق العاده دکتر با تجربه ای هستن و کار عصب کشی ریشه واسم انجام دادن و خیلی خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
عالی هستن
عصب کشی کردم پیششون و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عصب کشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
برای عصب کشی رفته بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عصب کشی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
برای عصب کشی خدمتشون رسیدم و کارشون خیلی دقیق و عالی بوده
عصب کشی.عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۸عالی بودند عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بی نظیر ، با اخلاق و مودب و فوق العاده حرفه ایی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عصب کشی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دندان 6 به عصب رسیده بود و بسیار ظریف کار عصب کشی را انجام دادند ممنون از دکتر عباسی با برخورد بسیار محترمانه ای که داشتن و کار بسیار خوبشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴دکتر بسیار خوب و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱مشکل ریشه وبسیار دکتر خوب وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار مجرب و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۴راضی بودم
۱۳۹۸/۰۳/۳۱عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دخترم و پسرم. عصب کشی کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹غالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عصب کشی داشتم، بسیار عالی، با حوصله، با دقت و واقعا عالی، نمونشون رو نداریم اصلا، ایشالا همیشه سالم باشن
۱۴۰۰/۱۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی نتیجه
۱۳۹۷/۰۷/۰۹برای معاینه مراجعه کرده بودم مشاوره گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ایشان عالی هستد
۱۳۹۸/۰۹/۰۵یکی ازدندانها نیاز به عصب کشی داشت که آقای دکتر این کار را بسیار عالی انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی بودن ترمیم ریشه انجام دادم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱عهلی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عصب کشی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عصب کشی-عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹درمان ریشه عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۱بسیار متعهد و ماهر
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عالیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶درمان ریشه دنان
۱۳۹۸/۰۵/۱۶بسیار مسوولیت پذیر و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۲۱عصب کشی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵ترمیم ریشه
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عفونت ریشه و عقب کشی، کارشون دقیق و با حوصله هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹یک دندانپزشک عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بسیار باصبر وحوصله،و توانا در امر درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عصب کشی . واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عصب کشی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عصب کشی د
۱۴۰۴/۰۷/۱۰فوق العاده.طبق گفته خودشان : تزریق بدون درد،واقعا بدون درد بود.روان درمانی حرفه ای.صحبت حین کار با مریض.کار حرفه ای.واقعا زبونم قاصره از گفتن حرفه ای بودن ایشان
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ریشه درمانی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عصب کشی دندان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل ریشه داشتم....درمان عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳فوق العاده دکتر با تجربه ای هستن و کار عصب کشی ریشه واسم انجام دادن و خیلی خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی هستن عصب کشی کردم پیششون و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عصب کشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹برای عصب کشی رفته بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عصب کشی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵برای عصب کشی خدمتشون رسیدم و کارشون خیلی دقیق و عالی بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶به علت
۱۴۰۳/۰۵/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عصب کشی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۳کارشان عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱