من برای برداشتن خال پیش ایشان رفتم و بسیار راضی بودم هم از کار ایشان و هم برخورد بسیار خوب ایشان و منشی خوبشان
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
پیسی و الان تحت درمانم .خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام ایشون دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
بد نیس
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
من حدود 8سال مبتلا به بیماری ویتیلیگو(پیس) بودم با مراجعه به ایشون و 4 ماه مصرف دارو، پوستم خیلی خوب شده داره به حالت قبلش برمیگرده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی بود هم دارو های قیمت مناسبی دادن هم خوش برخورد و مهربان هستن هم خودشون هم منشیشون با 50 تومن جوش های وحشتناک من درمان شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
لیزر جای بخیه جراحی بینی.
بی تاثیر بود واقعا...
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
بیماری اگزمای مزمن که با دریافت دارو از ایشان خیلی خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
پسرم شوره سر داشت، دارو استفاده کرد خوب شد اما باز برگشته، دوباره میخام ببرمشون ویزیت بشن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
قبلا لیزر کردم بدنبود
۱۳۹۷/۰۸/۰۹
جوش داشتم راضی بودم البته مال خیلی وقته
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
سلام. بنده پیسی داشتم با یک نسخه ایشان کاملا پوستم داره به حالت اولیه خودش باز میگردد محمود ابراهیمی هستم اینم شمارهم ***
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بی نظیرند
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مشکل پوست صورت پسرم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
مشکل آکنه داشتم که با مصرف داروهای تجویز شده از جانب ایشان،کاملا رفع شده است
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
تشخیص به جا و تجویز مناسب
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
جوش صورت داشتم ودرمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
لیزر پوست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یک جلسه مراجعه کردم برای رفع جوش تاالان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
عالی بودند به خیلی ها معرفیشون کردم. بسیار با حوصله و با دانش
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
جهت ریزش مو مراجعه کردم که با تجویز خوبی که کردند طی چهار ماه ریزش مو قطع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مشکل پوست داشتم خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۳/۲۶
سلام .ما برای جوش صورت دخترم به ایشام مراجعه کردیم فعلا تحت درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
منصف هستند و به سلامتی همیشگی پوست فکر می کنند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
مشکل پوستی داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دخترم 4سالشه و ریزش مو مثل تاسی گرفت وپوست بدنش خارش شدید داشت که بایک نسخه دکتر الحمداله خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
واقعا عالین.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
مشکل من پوستی بود خیلی زود خوب شدم با داروهایی که بهم داد دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
جای جوش ولیزرانجام دادم وتااینجاراضی بودم ازایشون
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
واقعا عالی بودن.دخترم مشکل قارچ دست داشت خوب شدن.خودم مشکل خشکی پوست داشتم خوب شدم.خواهرم لک داشت خیلی بهتر شدن
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بسیار با صبر و حوصله
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
جوش صورت
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
مشکل اگزما
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
برداشت خال داشتم و بسیار راضی بودم هم در کارشون تخصص کافی داشتند و هم اخلاق مدار بودند
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
صبور وتشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عالی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
لکه پوستی. بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
فوق ال
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
جوش پوستی و کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
نوبت جدید میخوام جهت کردی و تراپی
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
هنوز درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
سلام من صورتم لک داشت، خداروشکر خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
جای جوش تقریبا بهتره
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
واسه لک رفتم ولی ادامه ندادم خودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
مشکل لک داشتم رفع گردید
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
اگزما پوستی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
مشکل پوست صورت و خال بود که خالهای صورتم بعد از سوزوندن مجددا دراومدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دکتر دلسوز... و تشخیص خیلی خوبی دارند
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
واقعا دکتر خوبیه،منکه خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
لکه ای تیره روی لبم نمایان شده بود دکتر زحمت کشیدن. یک پماد دست ساز معرفی کردن. استفاده کردم. از بین رفت
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
میکرودرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
همسرم در اب استخر زگیل در صورت زد که دکتر درمان کردند و عالی شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۵
دکتر خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
بسیار خوش اخلاق هستن و رتبه علمی بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۰
کک و مک
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خیلی عاااااااااااااالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
دکتر عالیه ، من جای جوش داشتم با دو بار لیزر در حد 60 درصد بهتر شده
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
سوزاندن خال بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
لیزر جای جوش
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
Khooob
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پزشک خوب و حاذقی هستند با رفتار خوب و دقیق.
۱۳۹۸/۰۹/۰۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
مشکل جوش خیلی زیاد صورت که کاملا از بین رفت بعد از گذشت 10 روز
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خال مادر زادی رو گونه دخترم بود بردیم برش داریم گفتن باید بزرگ بشه
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
خیلی دکتر با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
خوب اس
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
جوش صورت رو به بهبودی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
دکتر بسیار خوب و مجربی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
جای جوش داشتم یکم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
جوش های پویتیم کاملا بر طرف شد
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
مشکل پوستی داشتم. آقای دکتر یک بار برای همیشه منو درمان کردن. خیلی ممنونم دکتر با اخلاق وکار بلد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
لکه صورت (کک و مک)
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
بله خوب بود برا جلسه اول
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
راهنمایی کردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
لیزر موی زائد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من برای برداشتن خال مراجعه کردم و الان میخوام مجددا بقیه صورتم رو پاک سازی کنم
دکتر بسیار خوش برخوردی هستن و منشی ایشون هم بسیار خوش برخورد و پاسخگو بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ریزش مو سکه ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
مراجعه جهت رفع جای جوش وراضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بسیار عالی و حاذق و متبحر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تمام خال ها صورتم را برداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
تشخیص خوب و یه دوره دارو، درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
مشگل پیسی پوست دارم وداروهاش خیلی اثربخش بوده وبیماری منو مهار کرده است.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
نتیجه خیلی خوب از طبابت ایشان گرفتم
۱۳۹۷/۰۱/۲۸
در مجموع خوب بودن، اما سوزوندن خال های صورتم برگشت
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
سلام من سر شوره خیلی سخت میزنه که زخم میشه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
دکتر ابطحیان فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
مشکل اگزما
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
جوش صورت
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
تشخیص های ایشان مثال زدنیست
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
سلام برای من
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ویتیلیگو. درمان نسبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
مبتلا به بیماری ویتلیگو بودم بعد مصرف دارو خیلییییی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بیست عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
زگیل الت تناسلی، دوباره نوبت میخوام برای لیدر
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
عالی مخصوصا درمان بیماری پوستی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
بسیار اخلاق مدار هستن و حرفه ای در کارشون بنده برداشت خال داشتم پیش ایشون و بسیار راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
من در زمینه لک واگزما پیش دکتر رفتم بسیار عالی با بار اول خیلی بهتر شدم . بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
سلام پوسته شدن پوست پابودکه باداروی ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خال داشتم دکتر برام برداشتن و عالی بود دیگه بیرون نیومد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
برداشتن خال و بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
بسیار عالی ومتواضع هستند ومن برای ریزش مو مراجعه گردم عالی بود
عالی هست
۱۳۹۸/۱۲/۲۴من برای برداشتن خال پیش ایشان رفتم و بسیار راضی بودم هم از کار ایشان و هم برخورد بسیار خوب ایشان و منشی خوبشان
۱۳۹۸/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۲۱پیسی و الان تحت درمانم .خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۶سلام ایشون دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۹بد نیس
۱۳۹۹/۱۲/۲۳من حدود 8سال مبتلا به بیماری ویتیلیگو(پیس) بودم با مراجعه به ایشون و 4 ماه مصرف دارو، پوستم خیلی خوب شده داره به حالت قبلش برمیگرده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی بود هم دارو های قیمت مناسبی دادن هم خوش برخورد و مهربان هستن هم خودشون هم منشیشون با 50 تومن جوش های وحشتناک من درمان شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۱۵لیزر جای بخیه جراحی بینی. بی تاثیر بود واقعا...
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بیماری اگزمای مزمن که با دریافت دارو از ایشان خیلی خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶پسرم شوره سر داشت، دارو استفاده کرد خوب شد اما باز برگشته، دوباره میخام ببرمشون ویزیت بشن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷قبلا لیزر کردم بدنبود
۱۳۹۷/۰۸/۰۹جوش داشتم راضی بودم البته مال خیلی وقته
۱۴۰۰/۰۳/۱۱سلام. بنده پیسی داشتم با یک نسخه ایشان کاملا پوستم داره به حالت اولیه خودش باز میگردد محمود ابراهیمی هستم اینم شمارهم ***
۱۳۹۸/۰۵/۰۲بی نظیرند
۱۳۹۸/۱۱/۲۷مشکل پوست صورت پسرم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰مشکل آکنه داشتم که با مصرف داروهای تجویز شده از جانب ایشان،کاملا رفع شده است
۱۳۹۹/۰۴/۲۸تشخیص به جا و تجویز مناسب
۱۴۰۰/۱۲/۱۶جوش صورت داشتم ودرمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۷خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۶لیزر پوست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹یک جلسه مراجعه کردم برای رفع جوش تاالان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی بودند به خیلی ها معرفیشون کردم. بسیار با حوصله و با دانش
۱۳۹۹/۱۲/۱۹جهت ریزش مو مراجعه کردم که با تجویز خوبی که کردند طی چهار ماه ریزش مو قطع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مشکل پوست داشتم خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۳/۲۶سلام .ما برای جوش صورت دخترم به ایشام مراجعه کردیم فعلا تحت درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲منصف هستند و به سلامتی همیشگی پوست فکر می کنند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳مشکل پوستی داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶دخترم 4سالشه و ریزش مو مثل تاسی گرفت وپوست بدنش خارش شدید داشت که بایک نسخه دکتر الحمداله خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲واقعا عالین.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مشکل من پوستی بود خیلی زود خوب شدم با داروهایی که بهم داد دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۵جای جوش ولیزرانجام دادم وتااینجاراضی بودم ازایشون
۱۳۹۹/۰۱/۱۷واقعا عالی بودن.دخترم مشکل قارچ دست داشت خوب شدن.خودم مشکل خشکی پوست داشتم خوب شدم.خواهرم لک داشت خیلی بهتر شدن
۱۳۹۸/۰۸/۱۴بسیار با صبر و حوصله
۱۳۹۹/۰۹/۱۵جوش صورت
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل اگزما
۱۳۹۸/۰۶/۰۱برداشت خال داشتم و بسیار راضی بودم هم در کارشون تخصص کافی داشتند و هم اخلاق مدار بودند
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عالی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۲صبور وتشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۲لکه پوستی. بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴فوق ال
۱۳۹۸/۰۱/۱۸جوش پوستی و کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵نوبت جدید میخوام جهت کردی و تراپی
۱۳۹۷/۰۸/۱۹هنوز درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۰/۰۲سلام من صورتم لک داشت، خداروشکر خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰جای جوش تقریبا بهتره
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۵واسه لک رفتم ولی ادامه ندادم خودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹مشکل لک داشتم رفع گردید
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۰اگزما پوستی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشکل پوست صورت و خال بود که خالهای صورتم بعد از سوزوندن مجددا دراومدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر دلسوز... و تشخیص خیلی خوبی دارند
۱۳۹۷/۱۱/۱۹واقعا دکتر خوبیه،منکه خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۴لکه ای تیره روی لبم نمایان شده بود دکتر زحمت کشیدن. یک پماد دست ساز معرفی کردن. استفاده کردم. از بین رفت
۱۳۹۹/۰۸/۰۱میکرودرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴همسرم در اب استخر زگیل در صورت زد که دکتر درمان کردند و عالی شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۵دکتر خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۶بسیار خوش اخلاق هستن و رتبه علمی بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۰کک و مک
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی عاااااااااااااالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر عالیه ، من جای جوش داشتم با دو بار لیزر در حد 60 درصد بهتر شده
۱۳۹۹/۰۸/۲۳خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰سوزاندن خال بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱لیزر جای جوش
۱۴۰۱/۰۱/۱۴Khooob
۱۳۹۸/۱۰/۲۸پزشک خوب و حاذقی هستند با رفتار خوب و دقیق.
۱۳۹۸/۰۹/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مشکل جوش خیلی زیاد صورت که کاملا از بین رفت بعد از گذشت 10 روز
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خال مادر زادی رو گونه دخترم بود بردیم برش داریم گفتن باید بزرگ بشه
۱۳۹۹/۱۱/۱۶خیلی دکتر با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خوب اس
۱۴۰۰/۰۱/۰۸جوش صورت رو به بهبودی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۵دکتر بسیار خوب و مجربی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۰۴جای جوش داشتم یکم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۲جوش های پویتیم کاملا بر طرف شد
۱۳۹۸/۰۵/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸مشکل پوستی داشتم. آقای دکتر یک بار برای همیشه منو درمان کردن. خیلی ممنونم دکتر با اخلاق وکار بلد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳لکه صورت (کک و مک)
۱۳۹۸/۱۰/۰۸دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۰/۳۰بله خوب بود برا جلسه اول
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۲۵راهنمایی کردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶لیزر موی زائد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۴من برای برداشتن خال مراجعه کردم و الان میخوام مجددا بقیه صورتم رو پاک سازی کنم دکتر بسیار خوش برخوردی هستن و منشی ایشون هم بسیار خوش برخورد و پاسخگو بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ریزش مو سکه ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مراجعه جهت رفع جای جوش وراضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بسیار عالی و حاذق و متبحر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹تمام خال ها صورتم را برداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶تشخیص خوب و یه دوره دارو، درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۰مشگل پیسی پوست دارم وداروهاش خیلی اثربخش بوده وبیماری منو مهار کرده است.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵نتیجه خیلی خوب از طبابت ایشان گرفتم
۱۳۹۷/۰۱/۲۸در مجموع خوب بودن، اما سوزوندن خال های صورتم برگشت
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام من سر شوره خیلی سخت میزنه که زخم میشه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۵دکتر ابطحیان فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل اگزما
۱۴۰۰/۰۸/۰۳جوش صورت
۱۳۹۹/۱۰/۲۲فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۶تشخیص های ایشان مثال زدنیست
۱۳۹۹/۰۳/۲۴سلام برای من
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ویتیلیگو. درمان نسبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰مبتلا به بیماری ویتلیگو بودم بعد مصرف دارو خیلییییی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بیست عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۳زگیل الت تناسلی، دوباره نوبت میخوام برای لیدر
۱۳۹۷/۰۹/۱۵عالی مخصوصا درمان بیماری پوستی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲بسیار اخلاق مدار هستن و حرفه ای در کارشون بنده برداشت خال داشتم پیش ایشون و بسیار راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۲/۳۱من در زمینه لک واگزما پیش دکتر رفتم بسیار عالی با بار اول خیلی بهتر شدم . بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹سلام پوسته شدن پوست پابودکه باداروی ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خال داشتم دکتر برام برداشتن و عالی بود دیگه بیرون نیومد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶برداشتن خال و بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بسیار عالی ومتواضع هستند ومن برای ریزش مو مراجعه گردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ار اف خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۹