برای دریافت نوبت از دکتر سید ابوالفضل کمانی متخصص پوست ، مو و لیزر در شیراز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر سید ابوالفضل کمانی متخصص پوست ، مو و لیزر در شیراز: خیابان کریمخان زند ابتدای صورتگر مجتمع پزشکی کیمیا طبقه سه واحد ۶
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر سید ابوالفضل کمانی متخصص پوست ، مو و لیزر در شیراز حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر سید ابوالفضل کمانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان کریمخان زند ابتدای صورتگر مجتمع پزشکی کیمیا طبقه سه واحد ۶
اگه جایه بخیه هام خوب میشن که بیام پیش دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خیلی پزشک
۱۴۰۴/۰۵/۲۴حس مسوولیت و به روز بودن اطلاعات دکتر و کیفیت کار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عالی بود دخترم هر چه قدر دکتر بردمش خوب نشد برا قارچ سرس ولی پیش دکتر با یه بار خوب شد ممنونم از آقای دکتر کمانی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳. دکترخیلی خوش اخلاق ومهربان وبادلسوزی کارش انجام میده نتیجه داده اول کارهستیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بهترین عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بخاطر بیماری صدف مراجعه داشتم و نتیجه عالیییییی گرفتم بیماری که ١٥ سال باهام بود تو دوهفته برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من صورتم لکه سفید زده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مشکل قارچ پوستی،واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹توسط ایشان معاینه شدم بسیار عالی بود و رضایت داشتم .
۱۴۰۳/۰۱/۲۷زگیل تناسلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بیماری اگزوما داشتم ولی نتیجه درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹جوش صورت داشتم که طی یک نسخه خوب شد ولی درمان رو ادامه ندادم بدتر شد دوباره میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۱/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سلام من تازه مراجعه کردم ببینم نتیجه میگیرم یا نه پسرم بیماری پیسی دارن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مرضیه پوست
۱۴۰۳/۱۰/۲۱اگزماس پوست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بیماری دراماتیک سبوئیک که بعد از درمان ایشان بسیار بسیار بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی مرسی ازتون
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند فعلا تحت درمان هستیم و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰سلام کیانی هستم بیماری پوستی گرفتم بیش ۴دکترپوست رفتم نتیجه نگرفتم تااین که اقادکترسید ابوالفضل کمانی رفتم ایشان بیماری من رافوری تشخیص دادند و اولین گرفتن دارو ۹۰ درصدخوب شدم بعدچندروکامل بهبود یافتم من سه ماه گرفتارند و خوب نمی شدم خدادکتررا حفظ کند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱زگیل صورت داشتم تحت معالجه قرار گرفتم بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام اگزامای پوستی داشتم یک سال هرچه دارو مصرف کردم خوب نشد جلسه اول هست پیش دکتر سید ابوالفضل کمانی رفتم خیلی عالی بود دو روز دارو مصرف کردم عالی داره جواب میده خیلی خیلی راضی هستم خدا خیر بده به دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱مشکل پوستی با دو بار استفاده داروی ساختنی حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بیماری پوستی و زخم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار مسوولیت پذیر ، پیگیر و به روز
۱۴۰۰/۱۰/۰۳کار هایفو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خیلی خوب ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲درحال درمان
۱۴۰۴/۱۲/۰۹دکتر بسیار صبور وبا تجربه پایدار باشید .
۱۴۰۴/۱۲/۱۴هنوز نتیجه نگرفته ام
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۰تشخیص صحیح بیماری پوستی گال، و درمان موثر که منجر به بهبودی شد فقط هرچی گفتن باید بگی چشم، نباید زیاد حرف بزنی..
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷فعلا در حال مصرف دارو هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خوبعیت
۱۴۰۲/۱۰/۱۹