مشاوره پوست داشتم
ولی هنوز به نتیجه دلخواهم نرسیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیااار خوش برخورد و مهربون.و حرفه ای.عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
در حال درملن
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
برای جوش بود عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
من تازه دیروز واسه اولین بار رفتم کلینیک ایشان و مزوتراپی مو انجام دادم ، برخورد خانم دکتر و منشی های مؤدب و دوست داشتنی ایشان واقعآ قابل تحسین هست ،
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تزریق ژل
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
شوره سر داشتم سالها انواع درمان ها رو امتحان کردم ، اما با یک بار مراجعه کاملا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
صورتم لک داشت و الان خیلی کم رنگ شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
لیزر چشم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
ریزش مو داشتم،تازه شروع به مصرف دارو کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر خوب باسواد و مجربی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
جای جوش داشتم و پوست چرب. چندین پزشک مراجعه کرده بودم نتیجه نگرفتم اما با تشخیص خوب ایشان نتیجه عالی گرفتم. ایشان بسیار بااخلاق عالی به صحبتها گوش میدهند و بسیار توصیه میکنم
با درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
مشکل آکنه دارم و فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
ریزش مو درمان عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
فعلا تازه شروع کردم مزوتراپی صورت انجام دادم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
با سلام
دوره درمانم هنوز کامل نشده تا الان دوجلسه لیزر کیوسوئیچ کردم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
باسلام دکترواقعا خبره وعالی هستند بااخلاق وصمیمی و کاملا از ایشان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
جوش صورت تشخیص شون عالییی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۳
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
در حال درمان هستم
ولی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
۴ جلسه برای لیزر جای بخیه مراجعه کردم و فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
مزوتراپی سر درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
در حال درمان جای جوش
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خانوم دکتر بسیار خوش برخورد هستن اسکار اکنه داشتم تا الان که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
مشکل پوست
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
تشخیص و تجویزشون بهترینه جای جوش سیاهی دور چشم و سفیدی مو داشتم که همگی برطرف شدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
صورتم لکه داشت در مرحله اول تا حدودی رفع شده
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
دکتر خیلی خوش
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عالی - برداشت خال
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
دکتر علی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
مزوتراپی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
...خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
خال برداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
عااالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
مشکل پوستی داشتم وتاکنون مداوای خانم دکترموثربوده که تشکرمیکنم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
با سلام بنده بیماری قارچی پوستی داشتم و ایشان توانستند بیماری مت را علاج کنند و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
زمان انتظار بیش از حد معمول.اما خود پزشک با حوصله و مهربان
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
زگیل تناسلی و درمان بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
تجویزشان خوب بود.
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خیلی خوب بودن و پیشنهاد میکنم و خیلی برخورد خوبی دارنـ
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کاشت مو. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
خیلی خیلی عالی دوکتور با تجربه و خوش برخورد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
مشکل جوش سر سیاه و جوش های التهابی داشتم تشخیصشون عالی بود و کرم هایی که دادن فوق العاده بود برای بار دوم میخوام پیششون ویزیت بشم من که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
منبرای مزوتراپی خدمتشون بودم کارشون عالی هست
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اکنه داشتم دارم درمان میشم و راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
دکتر خیلی صبوری هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
جوش داشتم و جوشام رفت
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سلام مشکل جوش جای جوش داشتم..خیلی بهتر از قبل شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
اولین بار بودخ و در حال مصزف داروها هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
خیلی عالی هستن با حوصله و وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار خوش برخورد و آرام
برای مشکل اگزما و حساسیت و ریزش مو مراجعه کردم و خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
خانم دکتر صفردوست یکی از خیلی خوش اخلاق ترین و با حوصله ترین دکترای
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
دکتر بسیار مهربان و کار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
مشکل مو و پوست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
درماتیت سبوره داشتم و درمان شد و بعد از ۸ ماه دوباره برگشت
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
چین و چروک صورت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
تشخیص ودرمان خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
صورتم قارچ
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اگزما داشتم فوق العاده بود کارشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
پزشک بسیار مهربان صبور ،کارربلد مراجع کننده ها همگی عالی بودند قطعا اینا زیر نظر دکتر خوب شده بودند که اینقدر زیبا بودند وگرنه آدمی که پوستش صافه که نمیاد برای پوستش دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
من زگیل دست داشتم و الان تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
درحال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
با اخلاق و حرفه ای و باسرعت تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
مشکل پوستی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
من لک داشتم الان یه ماهی میشه رفتم پیششون واقعاراضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
مشکل اتروفودرما داشتم دکتر بدون نمونه برداری تشخیص داد اما نتیجه حاصل نشد...وپزشک درمانی اتخاذ نکرد
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
سلام من 9 سالم بود که صورت به طور وحشتناک جوش زد بعد خیلی دکتر رفتم دیگه تا اینکه ویزیت شدم خدمت خانم دکتر بعد دارو نوشت ولی جواب نگرفتم تا حدودی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
بسیاردکترخوب وباتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
فعلا هیچ در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
دخترم مشکل پوستی داشت در نگاه اول تشخیص درست دادند و با یکبار ویزیت درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بسیار باسواد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
در رابطه با مسایل پو
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
مزوتراپی مو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
خوش اخلاق و در تخصص خود حرفه ای
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
من مشکلات جوشم کامل رفع شدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عااالی هستند ایشون و خوش اخلاقش
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالی بی نظیر بامحبت
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عالیییییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
برا لک صورت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بیماری پوستی ونتیجه بخش بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
آکنه وجای جوش داشتم الان کاملن خوب شده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بیار مهربان و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
تازه ویزیت شدم وباید تحت درمان باشم تا نتیجه حاصل شود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
تحت درمان جای جوش صورت هستم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
برای پی ار پی موی سر خدمتشون رسیدم و فعلا طول درمان دارم راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
بسیار دکتر عالی باتجربه
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
جوش صورت
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
برخورد عالی ایشان .فعل دوره درمان دارم شروع میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
عالی واقعا
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
کاملا خوش برخورد.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
دکتر صفر دوست ،پسیار حاذق ،خوش اخلاق و با وجدان هستن ،اخلاق و رفتار منشی مطبشون هم عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
بدک نبود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
جوش صورت داشتم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
تازه ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
در حال درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
درحال درمان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
درحال درمان هستم.تا این مرحله خیلی خوب بوده.
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
درمان کامل نشده اما تا اینجا نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
خیلی حوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
ریزش مو
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
من فقط یک بار رفتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
من برای لیزر میرم پیش ایشون بسیار خوش برخورد هستن و واقعن تاثیر داره
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
عالیههه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
جوش صورت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
ب نظر من خانم دکتر مریم صفردوست عالی و بهترین هستن،بسیار صبور و خوش برخورد بودن من تابحال دوبار ب ایشون مراجعه کردم و کاملا راضی بودم ایشون اطلاعات حرفه ایی توی تشخیص بیماری دارند.تحت درمان لک هستم و توی همون جلسه اول ب وضوح تغییرات مشخص شد،
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالیبود من برای جوش های سر سیاه بهشون مراجعه کردم و با مصرف یک دوره یک ماهه از دارو ها خیلی خیلی جوشام خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
اوکییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
واقعاا
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
وقت برای ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
زگیل تناسلی. و درمان بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
کارشون فوق العاده است
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
جوش بدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
فعلآ ن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
برای جوش و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
صورتم بهتر شده است ، در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
پوست مو اسیب دیده بود و الان خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بد نبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
درمان زگیل
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
روشنی پوست
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
جای جوش
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
تازه میخوام برم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بهترین پزشک سریعترین تشخیص و درمان
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
عالی لیزر جای بخیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
تحت درمان جوش هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
فعلا در حال معالجه هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
مو های خشک
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
زگیل بینی و دست
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
رضایت بخ
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بنده چهت مشک لک صورت مراجعه کردم دارو جهت استفاده تجویز کردم تو این چهل روز که استفاده کردم واقعا بهتر شدن چند سال بود که زیر نظر دکتر دیگه بودم ولی جواب نگرفتم ولی ایشون واقعا تجویزشون عالی بود بازم هنوز باید زیر نظرشون باشم تا کامل خوب بشم ولی واسه بار اول واقعا خوب بودن ایشون رو پیشنهاد می کنم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
جوانسازی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
بسیار عالی و
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
ریزش مو
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
خوب
عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
جوش داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
بسیار عالی با سواد و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
در دوره درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
لیزر پوست
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
تازه ویزیت شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
جوش صورت
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
من صورتم ودستم افتاب سوختگی داشت صورتم برطرف شد دستهام هنوز نه وچند تا زگیل کوچک هم داشتم برطرف شده ی چند تا دیگه مونده که مراجعه بعدی برطرف خواهد شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اسکار اکنه در فعلا 3 جلسه رفتم باید 3 جلسه دیگه ام برم تا الان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
پسوریازیس داشتم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
مشکل پوس
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
جوش صورت داشتم و با کمک خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
بسیار عالی خوش برخورد و با دقت در ویزیت و تجویز
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
ریزش موی شدید، تحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
درحال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
فعلا که هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
سلام برای منافذباز پوستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
مشکل پوستی داشتم وکاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
من تجربه خیلی خوبی داشتم اصلا معطل نشدم معاینه دقیق بود و توضیح کامل دادن درباره بیماریم داروهایی که تجویز کردن سریع بیماری رو متوقف کرد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی اخلاق خوب و باسواد واقعا
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
به خاطر جوش صورت و لک صورت مراجعه کردم که در جلسه اول با تجویز دارو مقدار جوش ها و لک صورت تا حد زیادی کمتر شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بهترین دکتر وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
لک پویت
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالییییییییییی... بسیاررررررررر مهربون .... خیلی وقت گذاشتن تک تک سوالات جواب دادن ...
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
لکه پوستی داشتم فعلا یه ماه هس که دارومصرف میکنم یه کم تغییرکرده
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
درمان جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بسیار مهربان و خوش برخورد هستن فعلا در حال درمانم و بعد نظرم رو اعلام میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
یک جلسه رفتم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر خوش اخلاقو خوش برخوردی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
کک و مک
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
برای درمان جوش
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
برای مشورت در مورد جای آکنه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
لک.لیزر کیوسویچ.عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
هایفوتراپی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خیلی عااالین بهترینن فوری نتیجه میده
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مشکلات پوست ومو
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
من فیلر بینی انجام دادم و لیزر جای زخم قدیمی و خیلی راضی هستم جلسه اول لیزر بودم که نتیجشو دارم نیبینم خیلی ممنونم از خانم صفر دوست
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
تا الان که خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
اگزمای پوستی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
پوست ومو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
بافت اضافه عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
لیزر زخم پیشانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
تازه دوره درمانم شروع شده
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ریزش مو در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
ریزش مو...فعلا فقط یکبار ویزیت شدم..راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
هیچ بعدن ن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
درحال درمان لک صورت میباشم جلسه اولم بود خیلی راضی هستم
دکتر مریم صفردوست متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر - شیراز من دکتر مریم صفردوست هستم، متخصص پوست، مو و زیبایی با بیش از یک دهه تجربه در تشخیص و درمان بیماریهای پوستی، اختلالات مو و ناخن و انجام درمانهای پیشرفته زیبایی و جوانسازی. تحصیلاتم را در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کردم؛ در سال ۱۳۸۴ وارد رشته ی پزشکی شدم و پس از اتمام دوره عمومی، از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ دوره ی تخصصی پوست و مو را در بیمارستان رازی تهران، قطب آموزشی و درمانی بیماریهای پوستی کشور، گذراندم. در طی سالهای فعالیت حرفهای، تمرکز من بر ترکیب علم روز پزشکی با فناوری های مدرن زیبایی بوده تا درمانهایی ایمن، مؤثر و طبیعی برای بیمارانم فراهم کنم. حیطه های تخصصی فعالیت من شامل: تشخیص و درمان بیماریهای پوست، مو و ناخن درمان انواع آکنه، لک و اسکارهای پوستی تشخیص و درمان زگیل و بیماریهای ویروسی پوست درمان تخصصی ریزش مو و اختلالات پوست سر تزریق بوتاکس، فیلر و مزوتراپی برای جوانسازی و حجم دهی طبیعی لیزرهای تخصصی پوست (درمان لک، اسکار، خال و جوانسازی) هایفوتراپی و میکرونیدلینگ پیشرفته پی آر پی پوست و مو جراحی و برداشت ضایعات خوش خیم پوستی با ظرافت زیبایی شناختی طراحی برنامه های شخصی سازی شده برای جوانسازی و بازسازی پوست هدف من در تمام این سالها، ایجاد پوستی سالم، شاداب و طبیعی برای بیمارانم بوده؛ بدون اغراق، بدون افراط، و بر پایه ی علم و تجربه.
مشاوره پوست داشتم ولی هنوز به نتیجه دلخواهم نرسیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیااار خوش برخورد و مهربون.و حرفه ای.عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶در حال درملن
۱۴۰۱/۱۲/۰۶برای جوش بود عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴من تازه دیروز واسه اولین بار رفتم کلینیک ایشان و مزوتراپی مو انجام دادم ، برخورد خانم دکتر و منشی های مؤدب و دوست داشتنی ایشان واقعآ قابل تحسین هست ،
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۱در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تزریق ژل
۱۴۰۴/۰۱/۲۲شوره سر داشتم سالها انواع درمان ها رو امتحان کردم ، اما با یک بار مراجعه کاملا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵صورتم لک داشت و الان خیلی کم رنگ شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۱لیزر چشم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ریزش مو داشتم،تازه شروع به مصرف دارو کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر خوب باسواد و مجربی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶جای جوش داشتم و پوست چرب. چندین پزشک مراجعه کرده بودم نتیجه نگرفتم اما با تشخیص خوب ایشان نتیجه عالی گرفتم. ایشان بسیار بااخلاق عالی به صحبتها گوش میدهند و بسیار توصیه میکنم با درمان عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱مشکل آکنه دارم و فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ریزش مو درمان عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸فعلا تازه شروع کردم مزوتراپی صورت انجام دادم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶با سلام دوره درمانم هنوز کامل نشده تا الان دوجلسه لیزر کیوسوئیچ کردم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲باسلام دکترواقعا خبره وعالی هستند بااخلاق وصمیمی و کاملا از ایشان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰جوش صورت تشخیص شون عالییی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۳درحال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۳در حال درمان هستم ولی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷۴ جلسه برای لیزر جای بخیه مراجعه کردم و فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۳مزوتراپی سر درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۵در حال درمان جای جوش
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خانوم دکتر بسیار خوش برخورد هستن اسکار اکنه داشتم تا الان که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مشکل پوست
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵تشخیص و تجویزشون بهترینه جای جوش سیاهی دور چشم و سفیدی مو داشتم که همگی برطرف شدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲صورتم لکه داشت در مرحله اول تا حدودی رفع شده
۱۴۰۲/۰۲/۰۳دکتر خیلی خوش
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی - برداشت خال
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر علی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مزوتراپی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳...خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۶خال برداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عااالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل پوستی داشتم وتاکنون مداوای خانم دکترموثربوده که تشکرمیکنم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴با سلام بنده بیماری قارچی پوستی داشتم و ایشان توانستند بیماری مت را علاج کنند و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۱زمان انتظار بیش از حد معمول.اما خود پزشک با حوصله و مهربان
۱۴۰۲/۰۴/۳۱زگیل تناسلی و درمان بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تجویزشان خوب بود.
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خیلی خوب بودن و پیشنهاد میکنم و خیلی برخورد خوبی دارنـ
۱۴۰۰/۱۰/۲۱کاشت مو. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خیلی خیلی عالی دوکتور با تجربه و خوش برخورد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰مشکل جوش سر سیاه و جوش های التهابی داشتم تشخیصشون عالی بود و کرم هایی که دادن فوق العاده بود برای بار دوم میخوام پیششون ویزیت بشم من که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲منبرای مزوتراپی خدمتشون بودم کارشون عالی هست
۱۴۰۳/۰۳/۰۴تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲اکنه داشتم دارم درمان میشم و راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر خیلی صبوری هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴جوش داشتم و جوشام رفت
۱۴۰۱/۱۲/۱۲سلام مشکل جوش جای جوش داشتم..خیلی بهتر از قبل شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۸اولین بار بودخ و در حال مصزف داروها هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۶خیلی عالی هستن با حوصله و وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار خوش برخورد و آرام برای مشکل اگزما و حساسیت و ریزش مو مراجعه کردم و خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خانم دکتر صفردوست یکی از خیلی خوش اخلاق ترین و با حوصله ترین دکترای
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتر بسیار مهربان و کار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹مشکل مو و پوست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴درماتیت سبوره داشتم و درمان شد و بعد از ۸ ماه دوباره برگشت
۱۴۰۲/۱۱/۲۳چین و چروک صورت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲تشخیص ودرمان خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۲صورتم قارچ
۱۴۰۱/۱۱/۱۶اگزما داشتم فوق العاده بود کارشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳پزشک بسیار مهربان صبور ،کارربلد مراجع کننده ها همگی عالی بودند قطعا اینا زیر نظر دکتر خوب شده بودند که اینقدر زیبا بودند وگرنه آدمی که پوستش صافه که نمیاد برای پوستش دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹من زگیل دست داشتم و الان تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۰۹درحال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۱با اخلاق و حرفه ای و باسرعت تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۴در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مشکل پوستی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۶من لک داشتم الان یه ماهی میشه رفتم پیششون واقعاراضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۰۷مشکل اتروفودرما داشتم دکتر بدون نمونه برداری تشخیص داد اما نتیجه حاصل نشد...وپزشک درمانی اتخاذ نکرد
۱۴۰۰/۰۶/۱۲سلام من 9 سالم بود که صورت به طور وحشتناک جوش زد بعد خیلی دکتر رفتم دیگه تا اینکه ویزیت شدم خدمت خانم دکتر بعد دارو نوشت ولی جواب نگرفتم تا حدودی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۰بسیاردکترخوب وباتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳فعلا هیچ در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دخترم مشکل پوستی داشت در نگاه اول تشخیص درست دادند و با یکبار ویزیت درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار باسواد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۱در رابطه با مسایل پو
۱۴۰۲/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مزوتراپی مو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوش اخلاق و در تخصص خود حرفه ای
۱۴۰۱/۰۱/۱۴من مشکلات جوشم کامل رفع شدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عااالی هستند ایشون و خوش اخلاقش
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۳تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی بی نظیر بامحبت
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالیییییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برا لک صورت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بیماری پوستی ونتیجه بخش بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹آکنه وجای جوش داشتم الان کاملن خوب شده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بیار مهربان و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶تازه ویزیت شدم وباید تحت درمان باشم تا نتیجه حاصل شود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تحت درمان جای جوش صورت هستم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴برای پی ار پی موی سر خدمتشون رسیدم و فعلا طول درمان دارم راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بسیار دکتر عالی باتجربه
۱۴۰۳/۰۳/۰۹کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۸/۱۶جوش صورت
۱۴۰۲/۰۸/۲۲برخورد عالی ایشان .فعل دوره درمان دارم شروع میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالی واقعا
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷کاملا خوش برخورد.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹دکتر صفر دوست ،پسیار حاذق ،خوش اخلاق و با وجدان هستن ،اخلاق و رفتار منشی مطبشون هم عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بدک نبود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴جوش صورت داشتم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۳۱تازه ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲در حال درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۱/۱۱درحال درمان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱درحال درمان هستم.تا این مرحله خیلی خوب بوده.
۱۴۰۱/۰۹/۰۵درمان کامل نشده اما تا اینجا نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴خیلی حوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳ریزش مو
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۸من فقط یک بار رفتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰من برای لیزر میرم پیش ایشون بسیار خوش برخورد هستن و واقعن تاثیر داره
۱۴۰۲/۰۴/۰۱عالیههه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴جوش صورت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶ب نظر من خانم دکتر مریم صفردوست عالی و بهترین هستن،بسیار صبور و خوش برخورد بودن من تابحال دوبار ب ایشون مراجعه کردم و کاملا راضی بودم ایشون اطلاعات حرفه ایی توی تشخیص بیماری دارند.تحت درمان لک هستم و توی همون جلسه اول ب وضوح تغییرات مشخص شد،
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالیبود من برای جوش های سر سیاه بهشون مراجعه کردم و با مصرف یک دوره یک ماهه از دارو ها خیلی خیلی جوشام خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۰اوکییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶واقعاا
۱۴۰۲/۰۳/۱۷وقت برای ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۷/۰۶زگیل تناسلی. و درمان بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۵کارشون فوق العاده است
۱۴۰۵/۰۲/۳۰جوش بدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲فعلآ ن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸برای جوش و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸صورتم بهتر شده است ، در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲پوست مو اسیب دیده بود و الان خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بد نبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷درمان زگیل
۱۴۰۱/۰۶/۱۲روشنی پوست
۱۴۰۳/۱۱/۰۳جای جوش
۱۴۰۰/۰۳/۱۷تازه میخوام برم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بهترین پزشک سریعترین تشخیص و درمان
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی لیزر جای بخیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳تحت درمان جوش هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱فعلا در حال معالجه هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۰دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۱مو های خشک
۱۴۰۴/۰۱/۰۱دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۰۴زگیل بینی و دست
۱۴۰۳/۰۲/۲۵رضایت بخ
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۳۱تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بنده چهت مشک لک صورت مراجعه کردم دارو جهت استفاده تجویز کردم تو این چهل روز که استفاده کردم واقعا بهتر شدن چند سال بود که زیر نظر دکتر دیگه بودم ولی جواب نگرفتم ولی ایشون واقعا تجویزشون عالی بود بازم هنوز باید زیر نظرشون باشم تا کامل خوب بشم ولی واسه بار اول واقعا خوب بودن ایشون رو پیشنهاد می کنم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰جوانسازی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار عالی و
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ریزش مو
۱۴۰۳/۰۳/۱۰خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷جوش داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بسیار عالی با سواد و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵در دوره درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۵لیزر پوست
۱۴۰۴/۰۱/۲۱تازه ویزیت شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷جوش صورت
۱۴۰۲/۰۵/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹من صورتم ودستم افتاب سوختگی داشت صورتم برطرف شد دستهام هنوز نه وچند تا زگیل کوچک هم داشتم برطرف شده ی چند تا دیگه مونده که مراجعه بعدی برطرف خواهد شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶اسکار اکنه در فعلا 3 جلسه رفتم باید 3 جلسه دیگه ام برم تا الان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱پسوریازیس داشتم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مشکل پوس
۱۴۰۲/۰۴/۲۴تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳جوش صورت داشتم و با کمک خانم دکتر رفع شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۵بسیار عالی خوش برخورد و با دقت در ویزیت و تجویز
۱۴۰۳/۰۳/۱۲ریزش موی شدید، تحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۹درحال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۱۷فعلا که هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵سلام برای منافذباز پوستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مشکل پوستی داشتم وکاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷من تجربه خیلی خوبی داشتم اصلا معطل نشدم معاینه دقیق بود و توضیح کامل دادن درباره بیماریم داروهایی که تجویز کردن سریع بیماری رو متوقف کرد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی اخلاق خوب و باسواد واقعا
۱۴۰۲/۰۳/۰۳به خاطر جوش صورت و لک صورت مراجعه کردم که در جلسه اول با تجویز دارو مقدار جوش ها و لک صورت تا حد زیادی کمتر شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بهترین دکتر وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۳لک پویت
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالییییییییییی... بسیاررررررررر مهربون .... خیلی وقت گذاشتن تک تک سوالات جواب دادن ...
۱۴۰۲/۰۷/۰۸در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷لکه پوستی داشتم فعلا یه ماه هس که دارومصرف میکنم یه کم تغییرکرده
۱۴۰۲/۰۸/۲۸درمان جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار مهربان و خوش برخورد هستن فعلا در حال درمانم و بعد نظرم رو اعلام میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶یک جلسه رفتم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خوش اخلاقو خوش برخوردی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷کک و مک
۱۴۰۲/۰۲/۰۴برای درمان جوش
۱۴۰۰/۰۷/۰۱برای مشورت در مورد جای آکنه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸لک.لیزر کیوسویچ.عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۱هایفوتراپی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خیلی عااالین بهترینن فوری نتیجه میده
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکلات پوست ومو
۱۴۰۰/۰۱/۱۷من فیلر بینی انجام دادم و لیزر جای زخم قدیمی و خیلی راضی هستم جلسه اول لیزر بودم که نتیجشو دارم نیبینم خیلی ممنونم از خانم صفر دوست
۱۴۰۱/۰۹/۱۲تا الان که خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲اگزمای پوستی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲پوست ومو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰بافت اضافه عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۹درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۴/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۳لیزر زخم پیشانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷تازه دوره درمانم شروع شده
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ریزش مو در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ریزش مو...فعلا فقط یکبار ویزیت شدم..راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲هیچ بعدن ن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹درحال درمان لک صورت میباشم جلسه اولم بود خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲