سلام.رفتار خوب دکتر و پرسنل قابل تقدیر هست.لیکن در خصوص معطلی حدود ۲ ساعته حتی با داشتن وقت از پیش تعیین شده شایسته هست با توجه به مشغله فراوان بیماران ،،این زمان رو کاهش داد.سپاس.
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
برایرسونو بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
وازینال
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
سونو بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
خیلی خوب و به موقع انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
همه چی عالی بود کادرمجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دقیق و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
معمولی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
مرکز خوبی هست ودکترهای باسوادی داره ولی بسیار شلوغ با منشی های بی اعصاب
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
خوب بود همه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عالللللی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
سونوبارداری
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
عالی بودن بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
سونوگرافی بارداری عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
عالی هستن متوجه شدن توده سینه ام معمولی نبوده و سرطانی است اگه ایشون تشخیص نمیدادن من متوجه نمیشدم که به موقع اقدام کنم
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
سونوگرافی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
من بیماری کم کاری تیروئید دارم و برای سونو از تیرویید مراجعه کرده بود ، بسیار برخورد خوب و صمیمی دارند و با تشخیص دقیق به بنده در این زمینه خیلی کمک کردن ، من که خیلی راضی هستم .
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
سونو از کلیه بسیار کارشون دقیق هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
خیلی خوب نتیحه مثبت
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
عاللللی ودقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
سلام همه پرسنل هاش هم برخورد خوبی داشتن هم معطلی اش خیلی کم بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
سلام بسیار رفتار مودبانه در پذیرش که قابل تحسین است ، ودکتر های سونوگرافی هم بسیار با ادب وبا سواد وبا راهنمایی های آرام بخش کار را انجام میدهند، از همه چیز ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
سونو داشتم هی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
ایشان بسیار حرفه ای هستن و آدم واقعا از کار درستی شون به وجد میاد
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
باردار هستم .مرکز خوبیه فقط نرخهاش دقیقا دو برابر مرکز مشابهش در تهرانپارسه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
خوب، اماخیلی شلوغ
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
خوب بود.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
سونوگرافی بارداری
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
تعیین زمان بارداری
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
مرکز خوبیه ،فقط نه تنها سر ساعت داده شده انجام نمی شه ،خیلی زمانبرومعطلی داره
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
کارشون دقیقه ولی اعصاب ندارن به همین دلیل برای این یکی بچم سونوگرافیمومیرم جای دیگه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
دکتر سونوگراف اصلا توضیح نمیداد بهمون و بسیار رفتار خشکی داشت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
خوب بودا
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
سلام و عرض ادب
خیلی سریع کار مادرم انجام شد. برخورد پرسنل عالی بود آقای دکتر هم خیلی باحوصله و دقیق بودند و کلی هم راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
عالی و دکتر باتجربه
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
برای سونوی بارداری رفتم تشخیص شون دقیق بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این مرکز از هرنظر عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
دکتر بسیار حاذق و باتجربه هستند سندرم داون را تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بسیار مرکز خوبی است و نسبت به شلوغی مدت انتظار کم است
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عالی ه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
پزشک را توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
بدنبود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
حوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
سونو جنین
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
پزشک عالی وخیلی دقیق سونوگرافی انجام میدهند.متشکرم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
خوب بود ممنون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
عالی بودند
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
دوقلو باردار بودن از زنجان میرفتم تهران پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
سونو کلیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
بارداری
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
به نظر من همه چیز عالی آقای دکتر بسیار با حوصله و دقیق بررسی میکنند و اصلا معطل نشدم
رتبه اول بورد تخصصی از دانشگاه شهیدبهشتی تهران فلوشیب طب مادر وسلامت جنین و اکوی قلب جنین از آلمان دارای مدرک FMF غربالگری جنین از انگلستان فلوشیپ رادیولوژی اینترونشنال از دانشگاه تهران با سابفه 20 سال تجهیزات این موسسه هر دوسال بروز میشود .برندهای برتر امریکایی: سونوگر افیGE VOLUSON, ماموگرافی فول دیجیتال هالوژیک سنجش تراکم استخوانGE Lunar رادیولوژی Varian پانورکس و تک دندان فول دیجیتال سوردکس فنلاند اماده ارایه خدمات به مراجعین میباشد
بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۰۵سونوگرافی خورشید نسبت به بقیه جاها دقیق تر است
۱۴۰۴/۰۱/۱۹راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خوب برای چکاب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴منظم و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶قیمت بسیار بالا وای تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۹پزشکی بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خوب بودش
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوب و عالی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دکتر سیدی فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۹کنسر سینه داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹همه چیز
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوبه من راضی ام
۱۴۰۲/۰۲/۱۲سونو تیروئید انجام دادم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام.رفتار خوب دکتر و پرسنل قابل تقدیر هست.لیکن در خصوص معطلی حدود ۲ ساعته حتی با داشتن وقت از پیش تعیین شده شایسته هست با توجه به مشغله فراوان بیماران ،،این زمان رو کاهش داد.سپاس.
۱۴۰۴/۱۱/۰۹برایرسونو بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۱۹وازینال
۱۴۰۱/۰۶/۲۸تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سونو بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خیلی خوب و به موقع انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰همه چی عالی بود کادرمجرب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دقیق و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵معمولی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مرکز خوبی هست ودکترهای باسوادی داره ولی بسیار شلوغ با منشی های بی اعصاب
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خوب بود همه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالللللی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱سونوبارداری
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸عالی بودن بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴سونوگرافی بارداری عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی هستن متوجه شدن توده سینه ام معمولی نبوده و سرطانی است اگه ایشون تشخیص نمیدادن من متوجه نمیشدم که به موقع اقدام کنم
۱۴۰۱/۱۲/۲۸بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۰۲سونوگرافی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳من بیماری کم کاری تیروئید دارم و برای سونو از تیرویید مراجعه کرده بود ، بسیار برخورد خوب و صمیمی دارند و با تشخیص دقیق به بنده در این زمینه خیلی کمک کردن ، من که خیلی راضی هستم .
۱۴۰۴/۰۶/۰۷سونو از کلیه بسیار کارشون دقیق هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خیلی خوب نتیحه مثبت
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عاللللی ودقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سلام همه پرسنل هاش هم برخورد خوبی داشتن هم معطلی اش خیلی کم بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سلام بسیار رفتار مودبانه در پذیرش که قابل تحسین است ، ودکتر های سونوگرافی هم بسیار با ادب وبا سواد وبا راهنمایی های آرام بخش کار را انجام میدهند، از همه چیز ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سونو داشتم هی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ایشان بسیار حرفه ای هستن و آدم واقعا از کار درستی شون به وجد میاد
۱۴۰۴/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵باردار هستم .مرکز خوبیه فقط نرخهاش دقیقا دو برابر مرکز مشابهش در تهرانپارسه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خوب، اماخیلی شلوغ
۱۴۰۲/۰۲/۲۱خوب بود.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سونوگرافی بارداری
۱۴۰۱/۰۹/۰۵تعیین زمان بارداری
۱۴۰۱/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴مرکز خوبیه ،فقط نه تنها سر ساعت داده شده انجام نمی شه ،خیلی زمانبرومعطلی داره
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹کارشون دقیقه ولی اعصاب ندارن به همین دلیل برای این یکی بچم سونوگرافیمومیرم جای دیگه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر سونوگراف اصلا توضیح نمیداد بهمون و بسیار رفتار خشکی داشت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خوب بودا
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سلام و عرض ادب خیلی سریع کار مادرم انجام شد. برخورد پرسنل عالی بود آقای دکتر هم خیلی باحوصله و دقیق بودند و کلی هم راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عالی و دکتر باتجربه
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶برای سونوی بارداری رفتم تشخیص شون دقیق بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۷این مرکز از هرنظر عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر بسیار حاذق و باتجربه هستند سندرم داون را تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بسیار مرکز خوبی است و نسبت به شلوغی مدت انتظار کم است
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عالی ه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴پزشک را توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷بدنبود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴حوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۷سونو جنین
۱۳۹۸/۱۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۱پزشک عالی وخیلی دقیق سونوگرافی انجام میدهند.متشکرم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خوب بود ممنون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶عالی بودند
۱۴۰۲/۰۶/۰۸دوقلو باردار بودن از زنجان میرفتم تهران پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سونو کلیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۶/۱۲بارداری
۱۴۰۱/۰۶/۰۹به نظر من همه چیز عالی آقای دکتر بسیار با حوصله و دقیق بررسی میکنند و اصلا معطل نشدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲سونو گرافی سینه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فوق العاده دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷سونوگرافی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷خوب بوده
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عالی بود،
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۲۶خیلی سریع کارم انجام شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر حسینی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیار دقیق وجواب دهی سریع
۱۴۰۲/۰۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۳آقای دکتر سیدی بسیار دقیق و ماهر هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۷