دکتر اعظم غیبی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در تهران، با فلوشیپ تصویربرداری پستان، خدمات پیشرفته سونوگرافی و تصویربرداری تخصصی ارائه میدهد.
دکتر اعظم غیبی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در تهران، با گذراندن دوره تکمیلی (فلوشیپ) تصویربرداری پستان و اینترونشنال، یکی از پزشکان برجسته در حوزه تصویربرداری تخصصی زنان، بارداری و پستان به شمار میآید. ایشان خدماتی چون سونوگرافی تخصصی جنین، غربالگری سه ماهه اول، اکوکاردیوگرافی جنین و تصویربرداری پیشرفته پستان را در مرکز تصویربرداری طنین در سعادتآباد تهران ارائه میکنند. این مرکز مجهز به دستگاههای روز دنیا از جمله کالر داپلر، الاستواسکن و فیبرواسکن است و امکان انجام سونوگرافی سهبعدی و چهاربعدی برای بررسی دقیق آنومالیهای رحمی و جنینی فراهم شده است.
دکتر غیبی علاوه بر خدمات عمومی رادیولوژی، در زمینه تصویربرداری و بیوپسی پستان، سونوگرافی تخصصی اندومتریوزیس و mapping، ماموگرافی و رادیولوژی تخصصی نیز فعالیت دارد. بیماران میتوانند برای انجام پروسیجرهایی مانند HSG (عکس رنگی رحم)، سونوهیستروگرافی (SIS)، بیوپسی (CNB)، وکیوم بیوپسی و FNA به این مرکز مراجعه کنند. همچنین امکان دریافت نوبت آنلاین برای راحتی بیشتر مراجعهکنندگان فراهم شده است. دکتر غیبی با تجربه و دانش تخصصی خود، خدمات تصویربرداری دقیق و مطمئن را به بانوان و مادران باردار ارائه میدهد.
خدماتی مانند سونوگرافی تخصصی زنان، تصویربرداری و بیوپسی پستان، ماموگرافی و سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی ارائه میشود.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین برای دریافت نوبت اقدام کنند.
این سونوگرافی برای تشخیص و بررسی دقیق ضایعات اندومتریوزیس و برنامهریزی درمانی استفاده میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (بین میدان کتاب و خیابان پاکنژاد)، پلاک ۶۲، موسسه تصویربرداری تخصصی طنین
تشکرفراوان ازخانه دکترغیبی وپرسنل محترمشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۸کیست سینه عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیار با حوصله و دقیق و برنامه منظم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بسیار یا سواد و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ایشون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار تا بسیار دقت در کارشون دارند و من کاملا راضیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸اندومتریوز. عالی بود بررسی و تشخیصشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تیسباندبسسس
۱۴۰۳/۱۲/۱۷نیاز مجدد
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار مجرب و بادقت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بسیار باحوصله و دقیق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸معطلی زیاد- عدم طرف قرارداد-عدم توضیح پزشک
۱۴۰۳/۰۶/۱۱چند ساله که مریضشون هستم برای سونوگرافی چک آپ کامل رفته بودم پیششون همه چیز عالی بود هم اخلاق کادرشون عالی بود و خانم دکتر غیبی ام که کلا ی دونه ست هم قشنگ توضیح میدن هم وقت میذارن برای مریض مشکل من اندومتریوز بود که خودشون تشخیص دادن و دکترمم از جوابام همیشه راضیه و کامله تایم انتظارشون هم نسبت به وقتی که برای مریض میزارن اوکیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸خوب و خوش اخلاق..ووشلوغ
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سونوی دخترم که عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ایشان در کار خود مهارت خوبی دارد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار دقیق و مودب
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷سنو جن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵سنوگرافی شکم و لگن و با دقت انجام دادند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بررسی توده پستان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برای بررسی رحم و سایز فولیکول مراجعه کردم بررسی دقیقی انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵با اینکه نوبت رو به نام دکتر غیبی ثبت شده بود ولی دکتر دیگری سونو رو انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰فیبروم سینه تشخیص خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸جهت سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خیلی دکتر مهربون و در کارشون وارد هستن و با دقت بالا کارشون رو انجام میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دقیق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر با اخلاق و با دقت عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱اخلاق خوب و سونوگرافی باحوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار با دقت
۱۴۰۲/۱۲/۰۹دکتر خوبی هستش تشخیصش درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۲معطلی زیاد داره ولی سونوگرافی دقیق انجام میشه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتررمهربون وکارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار دقیق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۹سونو و مانا گرافی دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۷من برای نخستین بار مراجعه داشتم اولین سونوگرافی بود که اینقدر دقیق برای من انجام شد و مشکلی که سالیان سال درگیرش بودم رو بلاخره اینجا تشخیص داد خیلی خیلی متشکرم عالی بود همه چیز پرسنل خوش برخورد و محترمی هم داشت به نظرم بی نظیر بودن از هم لحاظ
۱۴۰۵/۰۳/۱۷رفتار بسیار مودبانه و حرفه ای مناسب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱شرایط مطب مناسب بود ولیکن تعداد صندلی نسبت به تعداد پذیرش بینار کم است. ضمنا نوبت براساس ساعت رزرو زمان رعایت نمی شودو تاخیر زمانی نسبتا زیاد است. همچنین هیچگونه بیمه ای را قبول نمی کنند و عملا امکان دسترسی به سایت بیمه سلامت را هم ندارندو بیمار بایستی تمامی هزینه را پرداخت نماید.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶توضیح دادن کامل وضعیت توسط سرکار خانم دکتر غیبی با دقت و حوصله و آرامش، تجربه ای مفید بود که در مراکز تصویر برداری دیگر کمتر دیده بودم یا دقیق تر بگویم هرگز ندیده بودم و این ویژگی کمیاب یا نادر ایشان، شایان سپاس است.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۶با حوصله، خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۶بییار دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سونوگرافی بسیاردقیق بود ولی من دقیقا سه ساعت معطل شدم تا نوبتم شد با اینکه سرساعت اونجا بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱انجام سونو رحم و سینه بسیار صبور و بادقت و متشخص
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار بسیار عالی.محیط مرکر بسیار تمیز و مرتب بود و برخورد پرسنل عالی و خانم دکتر هم که کارشون بسیار حرفه ایی بود.ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار حاذق خوش برخورد و مسئول
۱۴۰۱/۰۴/۰۳بسیار وقت شناس، دقیق و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر غیبی خودشون خیلی ماه هستند خوش برخورد با دانش و …
۱۴۰۳/۰۲/۰۹سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کارشان مناسب
۱۴۰۴/۰۲/۱۳اندومتروز . تشخیص درست و بسیار خانم دکتر مهربان و با حوصله بودن. من راضی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳چکاپ سینه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر دقیق و باحوصله و خوش برخورد و تشخیص عالی واقعا همچین دکتری کم هست که با حوصله توضیح بده و خوش انرژی باشه برای همه بیمار وقت کامل میزارن و باعجله کار انجام نمیدن ممنونم از دکتر بخاطر همه چی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عالی و بسیار خوش برخورد و کاردرست تشریف دارند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶دکتر دقتشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عالیییییی ترین
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سونوی شکم لگن داشتم کلا شاید سه دقیقه وقت گذاشتن!!! امیدوارم بخاطر خبره بودنشون باشه و اینکه گزارشی ک دادن خیلی کامل نبود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی و دقیق و مهربون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲به نظر بنده بسیار عالی وحرفه ای هستن و تشخیص صحیح برای من گذاشتن دستگاههای مرکزشون خیلی به روز ودقیق هست
۱۴۰۲/۰۹/۱۷خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سونوگرافی واژینال داشتم. هیچ ناراحتی حس نکردم. تشخیص ایشون هم بسیار خوب و حرفه ای بود.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تشخیص عالی و برخورد محترمانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷تشخیص عالی در زمینه میوم رحمی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹از نظر اخلاق و مهارت عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۱۲با مهربانی و دقت سونو انجام میدن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکترغیبی عالی عالی خیلی دکترخوب مهربون وخوش اخلاق هستند پرسنلش هم عالین
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸اندومتریوز راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بسیار پزشک خوش اخلاق و دقیق و کاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برای چک آپ میرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار هم دل و ارام و قابل اطمینان و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی بود و خیلی هم سریع رفتیم تو و کارمون انجام شد و دقیق هم بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۰۷با سواد، دقیق، محترم ، عالی بودن ایشون خیلی وقت میزارن برای مریض ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار دقیق و خوش برخورد اولین بار بود به این مرکز مراجعه میکردم از نظرات استفاده کردم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹غربالگری بارداری انجام دادم بسیار خوش اخلاق و متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱کیست سینه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱برخورد پرسنل و انجام کارها و اعلام نتایج خوب و رضایتبخش بود. تشکر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سونوگرافی بارداری انجام دادم کارشون و تشخیصشون واقعا حرف نداره
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷بهترین دکتر از لحاظ تخصص و اخلاق ، واقعا هر بار میریم پیش ایشون راضی هستم. مطب بسیار تمیز و پرسنل آروم و مهربون هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶خیلی جالب نبودند در تشخیص
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹با حوصله با دقت مودب و سر وقت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی و خوش انرژی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بدلیل تومور پستان خانم دکتر متبحرانه وایرگذاری و همچنین بیوپسی کردند ممنونم از وجود نازنین و اخلاق نیکوی ایشان
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳تشخیص دقیق دکتر زنان من گفت کارت ویزیتش رو براشون ببرم و گفتند چقدر دقیق تشخیص دادند
۱۴۰۵/۰۱/۱۵برای سونوگرافی پستان، با حوصله و با دقت بودن، فقط خوده خانم دکتر غیبی نبودن، بهتره اسامی دستیارانی که اونجا کمک میکنن به ایشون توی سایتشون ذکر بشه که از قبل در جریان باشیم قرار نیست خودشون انجام بدن، یا حداقل بگن چه تایم هایی خودشون تشریف دارن.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱مشکل میوم داشتم و رحممو برداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۳پلیپ دهانه رحم .عمل جراحی شدم و تا حدودی بر طرف شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار ض
۱۴۰۱/۰۲/۲۰سونو و ماموی سینه انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳کنسر سینه بودم. بسیار دقیق بررسی میکنند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴باسلام.از ایشون کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بودند البته رعایت حریم خصوصی مریض کاملا متوسط بود.
۱۴۰۱/۰۴/۰۸سونو بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۹ایشان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱باسلام
۱۴۰۳/۰۳/۲۷فقط سونوگرافی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سونوگرافی ترنس واژینال انجام شد بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱تشخیص عالی دقت بالا رفتار محترمانه
۱۴۰۵/۰۳/۲۶سونو انومالی رفتم خیلی با حوصله و با ادب و پر انرژی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹باعرض سلام تشخیص در رادیولوژی و سونوگرافی حرف اول وآخر رو میزنه خانم دکتر غیبی جزو بهترین ها در تشخیص درست و تجربه بالا ،دقت بالا و فردی دلسوز و مهربان است .خدا انشاالله بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بنظرمن خیلی شلوغ بود و طبق ساعت گرفته شده ازسایت نمیفرستادن داخل و شلوغی زیاد باعث عجله کارکردن دکتر میشد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی هستن خوش برخورد مهربون
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بسیار مرتب و کاردرست هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بسیار عال
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶من تمام سونوهای بارداریم رو پیش خانم دکتر بودم عالی بودن کارشون حرف نداشت و از همه مهمتر تشخیص دقیقشون تو انومالی برای کلیه جنینم باعث شد که دکترم پیشگیری لازم رو انجام بده که از خداروشکر بعد از به دنیا اومدن سونو از بچه شد و هیچ مشکلی نبود ممنونم از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۴/۱۲/۰۱ماموگرافی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی باحوصله و سرصبر سونو رو انجام دادند و به هر سوالی جواب دادند، من ازشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸ایشان پزشکی حاذق با دانش و مجرب و با تجربه هستن من اولین بارم بود مراجعه داشتن ولی از شرح حال گرفتن پزشک مشخص میشه که دانشش در چه حدی هست. من پسندیدم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر با حوصله و خوبی بودن و بسیار با دقت سونوگرافی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی چکاپ
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوب بود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تایم انتظارش زیاد بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خیلی دقیق و منصف هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خوش برخورد و متخصص در کارشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۳ای کاش در موقع اخذ نوبت مشخص شود که پزشک مربوطه طرف قرار داد چه بیمه ای هست بیمه پایه ما بیمه سلامت بود و چون ایشان طرف قرار داد بیمه سلامت نبودن با توجه به عدم دسترسی به کد رهگیری در پذیرش دچار مشکل شدیم هر چند که در نهایت کارمون انجام شد . برخورد پزشک عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۲برخوردشون خوب بود..مطب تمیز بود..فقط هیچ بیمه پایه ای قبول نمیکنن..من نمیدونستم و بعد از سونو فهمیدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خانم دکتر واقعات عالی هستند، هم از نظر پزشکی و تشخیص و هم از نظر اخلاق و حوصله ...
۱۴۰۲/۰۳/۰۶نتیجه خوب و کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷زهرا نوروزی
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار با حوصله، خوش برخورد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۲تشخیص و کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۶پرسنل و خانم دکتر خوش برخورد،محیط آرام و تمیز،دقت در انجام سونوگرافی هم عالی.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴یک تجربه بسیار معمولی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خانم دکتر اعظم غیبی خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۹برای چک آپ رفته بودم تشخیص عالی وقت کافی برای هر بیمار صبورانه بررسی میکردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تشخیصشون درست بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دقیق، منظم پرسنل هم خیلی محترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی معطلی داشتم بقیه موارد اوکی بود ولی اینکه کاش طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی بودن خیلی بهتر بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی و بسیار حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کاربلد،مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار با دانش و محترم و با اخلاق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل داخلی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷در عین شلوغی مجموعه بسیاربا نظم وبرخورد محترمانه ودقت پزشک به امور مراجعین رسیدگی میشود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر غیبی عششششقه حرفه ای و مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی بود فقط یه کم معطل شدیم اونم بخاطر شلوغی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵نمونه برداری پستان
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیاربا حوصله و دقیق و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بارداری
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بسیار عالی و دقیق بودن از خانم دکتر و دستیارانشون کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۷بسیار صبور و منبحر
۱۴۰۲/۰۳/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عالی هم خودشون هم منشی .
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹سونوگرافی سینه داشتم که با ماموگرافی تطبیق دادن و راهنماییهای لازم رو کردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰تسلط و مهارت عالی برخورد خانم دکتر و همکاران هم عالی بسیار در کار خود متبحر هستن و خیلی وقت میگذارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷برای سنوگرافی کامل مراجعه کردم. باحوصله و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار مرکز عالی و اروم و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار مهربان و وارد در کارشون بودن .
۱۴۰۴/۰۲/۱۴آسیت شکمی تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۳سونو سینه
۱۴۰۳/۰۶/۲۱مثل همیشه بی نظیر خانم دکتر بهترینن
۱۴۰۴/۱۲/۰۷برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بنظرم بسیارمتین منطقی هستندوباجدیت توام بانگاه مهرآمیزبابیماربرخورددارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ماموگرافی و سونوگرافی انجام شد
۱۴۰۲/۰۶/۰۳بسیار عالی بودن سونوگرافی با دقت کامل انجام شد پزشکم از نتیجه راضی بودن رفتار محترمانه پزشک و پرسنل بینظیر بود متشکرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بود ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سونوگرافی شکم و لگن.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار باحوصله ،دقیق ومهربان
۱۴۰۲/۱۲/۲۲بسیاز با دقت هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۲سونوگرافی /
۱۴۰۳/۰۴/۰۲جهت تحویل جواب سونوگرافی حدودا ۲ ساعت معطل شدیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خیلی خوش اخلاق بودن ممنونم من تو کلینیک قلب دکتر عبدالوهاب برادران کار میکنم سونو شکم و لگن هم میگیم انجام بدن ب مریضا منم جایی و بپرسن شمارو معرفی میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار دقیق
۱۴۰۲/۱۱/۱۳این دکتر و مرکز درمانی فوق العاده هستن، بسیار خوش اخلاق و محترم هستن. دکتر خییییلی حرفه ای و دقیق هستن و با صبوری به تمام سوالاتتون پاسخ میدن، ازشون ممنونم که با رفتارشون و پاسخ دادنشون استر منو کمتر کردن و جواب سونو هم بلافاصله آماده شد. من اینجا رو به همه توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹کیست سینه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی بااخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۲۲غربالگری سرطان پستان
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بسیار حاذق خوش رو بودند و تشخیص مناسب داشتند برای سونو مخصوص آندومتریوز مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی هستن. با دقت و صبور و کاردان
۱۴۰۳/۰۳/۱۴سونوگرافی چکاب انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸بسیار عالی ، خوش اخلاق و مجرب هستن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوش برخورد بودن، مطب شلوغ بود ولی سرعتشون بالا بود. سونو با دفت انجام شد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سونو انجام دادم خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹سونو شکم و لگن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی دکتر خوبی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سونوگرافی واژینال
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خونریزی در بارداری ، دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خود خانم دکتر نبودن و دکتر جایگزین سونوگرافی را انجام داد. دفعه پیش هم همین طور بود ،ظاهرا فقط اسم ایشون تو سایت هست ،یه دکتر دیگه کار را انجام می دهد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹کیست سینه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار از خانم دکتر و پرسنلشون متشکرم در شرایط جنگ و زمانی که هیچ پزشکی کار نمیکرد مطبشون دایر بود و کار مریضها رو راه مینداختن امثال ایشون رو خدا برای ما حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۱/۲۱عالی هس
۱۴۰۳/۰۳/۲۰واقعا ممنونم ازشون خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱پزشک خوب و دقیق و کاربلد ولی نوبت دهی و زمان انتظار خیلی زیاد!
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خیلی با حوصله و خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷در کلینیک، خانم دکتر الهه صفاری سونو رو انجام دادند، بسیار با دقت و با حوصله همهچیز رو بررسی کردند و من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار بت
۱۴۰۴/۰۳/۰۹از سرکارخانم دکتر غیبی نهایت تشکر را دارم نحوه کارشون واقعا رضایت بخش وبسیار خوب میباشد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بهترین دکتر خوش برخورد حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۷کیست سینه دارم و ایشان فوق العاده مهربان با اخلاق و ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷برای مادرم سونوگرافی ماموگرافی و سونوگرافی سینه انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی و
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹واقعا بینظیر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی و حرفه ای هستن کار من بسیار تخصصی انجام شد کار حرفه ای و اخلاق و برخورد عالی بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار دقیق و عالی بودند و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بهترین دکتر دنیا واقعا دلسوز و کار بلد
۱۴۰۲/۰۳/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳تشخیص و برخوردشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی خیلی عالی وحرفه ای بودن به همه پیشنهاد میدم من چندین بار مراجعه داشتم تمام پزشکان عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۱بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دفعه سومی بود که پیششون میرفتم خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بهترین دکتر… دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سلام وقت شما بخیر دکتر غیبی بسیار خوش اخلاق ،با حوصله ودقیق هستند. ومن تجربه ی خوبی داشتم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بسیار بسیار خانم دکتری ماهر و با اخلاق وارد و حاذق،مهم تر از همه اینکه با ارامش و بدون استرس دادن به بیمار کارشون را انجام میدهند، و تیمی که با ایشان کار میکنند هم با اخلاق و مهربون هستند،
۱۴۰۴/۰۴/۲۹با سلام و تشکر ویژه از خانم دکتر مهربان و صبور خانم دکتر غیبی،بنده مشکل آندومتروزیوس داشتم با حوصله سونوانجام شد و راهنمایی های لازم انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۲۱