عالی بود به
زانو.با تجویز مشکلم را حل کرد
آرتروز زانو کارش خوب بود
مشکل دردزانوداشتم الان خیلی فرق کردم
دستم رو عمل کردم
بهترین وباشخصیت ترین وحاذق ترین دمتر
عدم رضایت
خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستند ایشان
دکتر خوبیه
تشخیص خیلی خوب دادند و فوق العاده بودند
خیلی دکتر محترم کارش خوب خوش اخلاق
خوب بود
عالی بودن
بنده با مشکل کلا فوت مواجه بودم که با جراحی دکتر ستاره الان کاملا بهبود پبدا کردم وبعد از گذشت 18سال از عمل جراحی کاملا راضی هستم. ممنون دکتر
دیسک کمر درد الان هم خیلی خوبم
نظری ندارم
فعلا یک بار پیش ایشان ویزیت شده ام و دوره ی درمانم کامل نشده است
درد پا و بسیار عالی و درپناه خدا همیشه تتدرست و موفق باشند
فوق العادست
تصادف باسواری وآسیب تاندونهای پا
کار آقای دکتر واقعا عالیه
فقط کم حرف میزنن
خوب بودکارشون
درد پا دا
دیسک کمر
پزشک حاذق هستن واقعا
بسیار عالی
عالی بود
دکتری خوب و بسیار با تجربه کلا همه چی تمومه
برای عمل تعویض مفصل زانوی مادر شوهرم نتیجه عالی بود
ایشون عاااااالی هستن
زانو درد شدید دارم
عالییییی خیلی دکتر خوبی هستن
درد زانو دارم
عالی هستن
خوب است
بسیار عالی است. قوزک پای پسرم بود خوب شد
پای پرانتز کودک
با سلا
عالیییییییییییی
مشکل مفصل داشتم خوب شدم
قبلا مشکل دیسک کمر داشتم خوب شده بودم ولی دوباره عود کرده
سیستمی
پادرد داشتم بهترشدن
باسلام وعرض ادب مشکل درد مفاصل زانوداشتم یکبار به دکتر مراجعه کردم باتجویز دارو بهتر شدم ولی باز مدتی هست زانو هام شروع به درد گرفته
مچ پام مشکل داشت و اما
زانو درد داشتم
عالی حرف نداره
بخاطر خار پاشنه مراجعه کردم راضی بودم
انگشت ماشه ای داشتم عملکردم خوب بود
کمر درد بهتر شدم
درد زانو دکتر خوبی
کمر درد پا ددد
دردبازو
دکتر بسیار خوب
کمر درد مشکل دیسک یکم بهتردر حال حاضر شانه وران راستم درد وسوزش دارع
درد زانو داشتم وخوب شدم
عالی دیسک کمروگردن
عمل جراحی زانو داشتم بعد نبود
مشکل درد کمر و فعلا ویزیت نشده ام
عمل کردن عموم
خیلی عالی
خیلی دکتر خوبی است
سیاه شدن سر استخوان ران
دکتر خوبی است
مریضش هستیم تحت درمان .هنوز درمانش تموم نشده
دردکمر داشتم
واقعا عالی خدا حفظشون کنه
خوب بوده
خیلی دکتر خوبی هستند
پسرم در رفتگی لگن داشت دستش درد نکنه خیلی خوب عمل کردش
دکتر ع
کیست استخوان داشتم رو بازوی چپ دکتر عمل کردن توده رو برداشتن پودر استخوان ریختن
دررفتگی شانه؛ مداوا
خوب بود 9
عالی بودن عااااااالی هم از لحاظ علمی هم از لحاظ اخلاق
کمر ورو
مال خیلی
بی نهایت راهنمایی و نتیجه عالی
دکتر خیلی خوبی هستند
دکتر خیلی خوبی هستن
قدرت تشخیص بسیار عالی از بیماری دارند
خیلی خوب
درطی دوسال مشکلم حل نشده وآرتروزکف پا همچنان درد دارم
عالییییییییییی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زنجان چهارراه سعدی ساختمان پزشکان مهر - طبقه دوم
عالی بود به
۱۴۰۰/۰۸/۲۷زانو.با تجویز مشکلم را حل کرد
۱۴۰۰/۰۴/۳۱آرتروز زانو کارش خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مشکل دردزانوداشتم الان خیلی فرق کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دستم رو عمل کردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بهترین وباشخصیت ترین وحاذق ترین دمتر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستند ایشان
۱۳۹۷/۰۹/۲۳دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۱تشخیص خیلی خوب دادند و فوق العاده بودند
۱۳۹۷/۰۶/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی دکتر محترم کارش خوب خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۱۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بنده با مشکل کلا فوت مواجه بودم که با جراحی دکتر ستاره الان کاملا بهبود پبدا کردم وبعد از گذشت 18سال از عمل جراحی کاملا راضی هستم. ممنون دکتر
۱۳۹۷/۰۲/۱۲دیسک کمر درد الان هم خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱فعلا یک بار پیش ایشان ویزیت شده ام و دوره ی درمانم کامل نشده است
۱۴۰۰/۱۲/۱۳درد پا و بسیار عالی و درپناه خدا همیشه تتدرست و موفق باشند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶فوق العادست
۱۳۹۷/۱۲/۰۴تصادف باسواری وآسیب تاندونهای پا
۱۳۹۷/۱۰/۰۳کار آقای دکتر واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹فقط کم حرف میزنن
۱۳۹۷/۰۵/۱۲خوب بودکارشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۳درد پا دا
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دیسک کمر
۱۳۹۷/۱۲/۱۲پزشک حاذق هستن واقعا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۳دکتری خوب و بسیار با تجربه کلا همه چی تمومه
۱۳۹۹/۰۹/۳۰برای عمل تعویض مفصل زانوی مادر شوهرم نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ایشون عاااااالی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۷زانو درد شدید دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عالییییی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶درد زانو دارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عالی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۰۱خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۴/۲۶بسیار عالی است. قوزک پای پسرم بود خوب شد
۱۳۹۸/۰۶/۰۹پای پرانتز کودک
۱۴۰۰/۰۸/۲۷با سلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل مفصل داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳قبلا مشکل دیسک کمر داشتم خوب شده بودم ولی دوباره عود کرده
۱۴۰۰/۰۸/۱۶سیستمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵پادرد داشتم بهترشدن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹باسلام وعرض ادب مشکل درد مفاصل زانوداشتم یکبار به دکتر مراجعه کردم باتجویز دارو بهتر شدم ولی باز مدتی هست زانو هام شروع به درد گرفته
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مچ پام مشکل داشت و اما
۱۳۹۹/۰۹/۲۸زانو درد داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بخاطر خار پاشنه مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵انگشت ماشه ای داشتم عملکردم خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۸کمر درد بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶درد زانو دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵کمر درد پا ددد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دردبازو
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۹کمر درد مشکل دیسک یکم بهتردر حال حاضر شانه وران راستم درد وسوزش دارع
۱۳۹۹/۰۹/۲۹درد زانو داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی دیسک کمروگردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل جراحی زانو داشتم بعد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشکل درد کمر و فعلا ویزیت نشده ام
۱۳۹۷/۱۱/۲۹عمل کردن عموم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خیلی دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۰/۲۲سیاه شدن سر استخوان ران
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۸مریضش هستیم تحت درمان .هنوز درمانش تموم نشده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دردکمر داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹واقعا عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پسرم در رفتگی لگن داشت دستش درد نکنه خیلی خوب عمل کردش
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر ع
۱۳۹۹/۱۰/۳۰کیست استخوان داشتم رو بازوی چپ دکتر عمل کردن توده رو برداشتن پودر استخوان ریختن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دررفتگی شانه؛ مداوا
۱۳۹۹/۰۸/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب بود 9
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی بودن عااااااالی هم از لحاظ علمی هم از لحاظ اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کمر ورو
۱۳۹۹/۱۱/۱۶مال خیلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بی نهایت راهنمایی و نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱قدرت تشخیص بسیار عالی از بیماری دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۴درطی دوسال مشکلم حل نشده وآرتروزکف پا همچنان درد دارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالییییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲