باتوجه به هزینه ها کارشون عالی و به زودی صحت کامل پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دایی بنده عمل زانو کرده وحالش بسیار خوب شده وبه راحتی راه میره
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مادر همسرم تعویض مفصل داشتن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
سلام دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
زانو درد
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
زانوی همسر بنده مدتها بود درد طاقت فرسایی داشت که ایشان با یک نوبت معالجه خیلی بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
فعلا نتیج
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
تحت درمان زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
پارگی رباط که دنبالشو نرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
نمیدونم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر مادر و خاله اگ بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
حتما جهت درمان برای اولین بار هم که شده مراجعه کنین
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
تا یه حدودی در زانو بهتر شده در این یک ماه برای بار دوم مراجعه میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مشکل مفصل تحد درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
کمر درد داشتم بسیار خوب بودن فقط دیر راه میندازن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
پای پرانتزی و خالی شدن زانو هنگام راه رفتن با عمل استئوتمی مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
مشکل زانو فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
قراره عمل کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
پیچ خورادگی زانو
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دکتر بسیار خوب وبا اخلاق در تخصص خود بی نظیر
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
------
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
زانو درد زود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
عالی بی نظیر
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
عصب دست دهت
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
من تعویض مفصل زانو داشتم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
راضی ام
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
درد زانو داشتم که خوب بود تشخیص
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
مشکل زانو داشتم ، که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
تازه ویزیت شده ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیارپزشکی حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
دکتر خیلی عالی با اخلاق در کارشون عالی من عمل ACLداشتم در تاریخ ۱۴۰۵/۲/۱۴الانم خیلی راضی هستم دکتر کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
عالی خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
فقط تعریفش را شنیده ام
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
زانود رد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
فعلا درمرحله درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
با سلام مادر زانو درد دارد تشخیص آقای دکتر جراحی و تعویض مفصل هستش داریم مقدمات کار رو فراهم می کنین تا انشااله جراحی صورت گیرد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
درد زانو داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
برای ویزیت مجدد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عمل زانوی پای مادرم را انجام داده اند و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
دکخرفوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر خوبین
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
فعلا جوابی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
مشکل زانو
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
دکتر فوق العاده ای هستن و بسیار وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دردزانو خوب شده بود بعدازچندسال مجددا درد شروع شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
فوق العاده خوش اخلاق وخوش برخورد وتشخیص عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
عالی دکتر با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مادرم تعو یض مفصل انجام داده اند و بسیار راضی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
فعلا مونده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عمل زانو برای مادرم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
زانو درد داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
زانودرد دارم فعلا ام آرآی نوشتن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
خیلی راضی بودیم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
ذذذد
دتبوغغ. دغتف
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
زانو درد با کاهش وزن و توصیه های دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
عدم ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
ده سال پیش دوباررفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
درکل دکترخوبی هستن فعلا ام ار ای نوشتن برا مینیسک زانوم
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
تعویض مفصل.
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
جراحی زانو عال
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالیهههه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
زانو درد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
ایدیپی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
فعلا نتیجه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عمل زانو
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
عالیه ممنون ازتون
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
مادرم دو زانو همزمان عمل کرده ، عالی بود عملش ،بدون درد بدون مشکل
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بله.درد در زانو خوردگی مفصل
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خوب...اما برا هر چیزی ویزیت میخوان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بدلیل زانو درد مراجعه کردم و ام آر آی توصیه شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
زانو درد
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
انحراف پا داشتم توسط دکتر عمل شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دکتر خوبی هستند به درستی بیمار وزیت می کنند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
پزشک حاذق،اخلاقمدار و کاربلد
مخصوصا تو تعویض مفصل کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اولین ویزیتم بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
فعلا ویزت شدم گفتن بایدمینیسک عمل کنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اولین مراجعه
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
کشیدگی رباط زانو
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
خیلی بااخلاق هستند و تشخیصشون حرف نداره واقعا
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
با سلام ، مشکل زانو داشتم،با درمان آقای دکتر خوب خوب شدم،ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
تعریف شون رو از دیگر پزشکان و بیماران شنیدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
کارشان خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
برخورد عالی ، و درمان کامل صورت گرفت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مشکلم درد زانو بود راهنمایی که کردن بدون دارو بهترشدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
با سلام مفاصل زانوی مادربزرگم را جراحی کردند(تعویض مفصل) وبسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
زانو درد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عالی جراحی زانو
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دردزانو
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عمل زانو
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
پرشک حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
بسیار ماهر و مودب
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
پارکی مینییک داشتم آقای دکتر عمل کردند و و زاضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
عالی بهتر از دکتر سراغ ندارم خیلی اخلاق مدار و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
جراحی دو زانو در سال 98
و رضایت کامل از ایشان
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
پارگی منیسک
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عمل ACL
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
درد زانو
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
خیلی خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
زانو درد داشتم و آقای دکتر با حوصله معاینه کرد و به همه ی سوال هام با دقت جواب داد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
حتما به این
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
تحت مداوا
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بسیار خوب وخوش اخلاق و باسواد که قبل از بیمار همه مشکل رو میگه
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
پارگی رباط دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
رضایت مشتری
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
عالی و بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
آقای دکتر کارشون خیلی خوبه واقعا
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بسیار راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
دردزانو فعلاام ارای نوشته
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
دکتر خیلی خوبی هستند زانو درد داشتم فعلآ درحال درمان ه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
تنگی نفس
خوب خداشک
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
برای زانودرد پدرم مراجعه کردیم.بسیار ایشان برای بیمارشان وقت میگذارند. بسیار خوب حرفهای بیمار و همراهان را میشنوند و توضیح می دهند. و موارد لازم را روی کاغذ -به غیر نسخه- می نویسند. اصلا مصر بر انجام جراحی بر روی مراجع نیستند. ان شاالله سلامت و پیشرو باشند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
عمل زانوی خیلی موفق یکی از آشناها
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
عمل انحراف زانوی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خوب بود عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
عالییییییییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
بی نظیره
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
سلام تعویض مفصل مادر
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عمل زانو
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
تشخیص فوق العاده خوب و اخلاق خوبشون
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
مشکل مفصل استخوان پا
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
پزشک بسیار خوش اخلاق و با تجربه و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عمل زانو داشتم اما درد دارم ولی مثل قبل عمل نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
پای پرانتزی با عمل پای چپ اصلاح شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
پسرم پاش دردمیکردکارش به اتاق عمل کشید ولی ایشون بادارودرمان کردن خداروشکرخوب شد.
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
خیلییییی عالییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
زیادوقت و
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی بوذ
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
آقای دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
سلام واقعا تشخیص خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
هنوز هیچ نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
پزشکخوبیهست
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر کار درست و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
تعویض زانو،راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
زانوم صدا میداد ، گفتن ورزش کن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
پارکی منیسک
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
زانو درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
عمل تعویض مفصل انجام دادم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دوستم تعریف کرده
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
زانودرد
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
عمل زانو نتیجه دلخواه
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
درد زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار با حوصله و برخورد مناسب دارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عمل زانو
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
فعلا برا جلسه اول .ویزیت شده ام .دکتری بسیار خوش اخلاق و مهربان با تشخیص های درست.
عالیییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱سلام هر دو زانو مادرم را عمل کردند خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۵زانو درد و پیگیری
۱۴۰۰/۱۱/۰۸واقعا دکتر عالیه هستس
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶جراحی زانو
۱۴۰۱/۱۰/۰۴بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱پارگی رباط صلیبی و مینیسک
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۵مشکل انحراف زانو داشتم که ایشان عمل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷باتوجه به هزینه ها کارشون عالی و به زودی صحت کامل پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دایی بنده عمل زانو کرده وحالش بسیار خوب شده وبه راحتی راه میره
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مادر همسرم تعویض مفصل داشتن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶سلام دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷زانو درد
۱۴۰۱/۰۲/۰۴زانوی همسر بنده مدتها بود درد طاقت فرسایی داشت که ایشان با یک نوبت معالجه خیلی بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلا نتیج
۱۴۰۰/۰۱/۲۷تحت درمان زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۹پارگی رباط که دنبالشو نرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲نمیدونم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر مادر و خاله اگ بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۲حتما جهت درمان برای اولین بار هم که شده مراجعه کنین
۱۴۰۰/۰۴/۱۲تا یه حدودی در زانو بهتر شده در این یک ماه برای بار دوم مراجعه میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱مشکل مفصل تحد درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۵کمر درد داشتم بسیار خوب بودن فقط دیر راه میندازن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰پای پرانتزی و خالی شدن زانو هنگام راه رفتن با عمل استئوتمی مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴مشکل زانو فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳قراره عمل کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پیچ خورادگی زانو
۱۴۰۱/۰۲/۰۷مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر بسیار خوب وبا اخلاق در تخصص خود بی نظیر
۱۴۰۰/۱۲/۲۲------
۱۴۰۱/۰۹/۱۴زانو درد زود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی بی نظیر
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عصب دست دهت
۱۴۰۱/۰۳/۲۲پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰من تعویض مفصل زانو داشتم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸راضی ام
۱۴۰۱/۰۸/۰۲دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶درد زانو داشتم که خوب بود تشخیص
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶مشکل زانو داشتم ، که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶تازه ویزیت شده ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیارپزشکی حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۲۵دکتر خیلی عالی با اخلاق در کارشون عالی من عمل ACLداشتم در تاریخ ۱۴۰۵/۲/۱۴الانم خیلی راضی هستم دکتر کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عالی خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۳فقط تعریفش را شنیده ام
۱۴۰۱/۰۸/۱۷زانود رد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱فعلا درمرحله درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۷با سلام مادر زانو درد دارد تشخیص آقای دکتر جراحی و تعویض مفصل هستش داریم مقدمات کار رو فراهم می کنین تا انشااله جراحی صورت گیرد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴درد زانو داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳برای ویزیت مجدد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عمل زانوی پای مادرم را انجام داده اند و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکخرفوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر خوبین
۱۴۰۱/۰۲/۲۷فعلا جوابی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل زانو
۱۴۰۱/۰۴/۱۵خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر فوق العاده ای هستن و بسیار وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دردزانو خوب شده بود بعدازچندسال مجددا درد شروع شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فوق العاده خوش اخلاق وخوش برخورد وتشخیص عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عالی دکتر با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مادرم تعو یض مفصل انجام داده اند و بسیار راضی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲فعلا مونده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عمل زانو برای مادرم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶زانو درد داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹زانودرد دارم فعلا ام آرآی نوشتن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خیلی راضی بودیم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ذذذد دتبوغغ. دغتف
۱۴۰۰/۱۰/۱۸زانو درد با کاهش وزن و توصیه های دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عدم ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ده سال پیش دوباررفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱درکل دکترخوبی هستن فعلا ام ار ای نوشتن برا مینیسک زانوم
۱۴۰۲/۰۶/۱۶پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۹/۱۵تعویض مفصل.
۱۴۰۱/۰۴/۲۵جراحی زانو عال
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالیهههه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵زانو درد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ایدیپی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸فعلا نتیجه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل زانو
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالیه ممنون ازتون
۱۴۰۲/۱۰/۲۰مادرم دو زانو همزمان عمل کرده ، عالی بود عملش ،بدون درد بدون مشکل
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بله.درد در زانو خوردگی مفصل
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوب...اما برا هر چیزی ویزیت میخوان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بدلیل زانو درد مراجعه کردم و ام آر آی توصیه شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۲در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲زانو درد
۱۴۰۰/۰۹/۱۵انحراف پا داشتم توسط دکتر عمل شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر خوبی هستند به درستی بیمار وزیت می کنند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عاااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰پزشک حاذق،اخلاقمدار و کاربلد مخصوصا تو تعویض مفصل کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷اولین ویزیتم بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳فعلا ویزت شدم گفتن بایدمینیسک عمل کنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴اولین مراجعه
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳کشیدگی رباط زانو
۱۴۰۱/۱۰/۱۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خیلی بااخلاق هستند و تشخیصشون حرف نداره واقعا
۱۴۰۰/۰۷/۰۷با سلام ، مشکل زانو داشتم،با درمان آقای دکتر خوب خوب شدم،ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۱تعریف شون رو از دیگر پزشکان و بیماران شنیدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۰کارشان خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۴برخورد عالی ، و درمان کامل صورت گرفت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکلم درد زانو بود راهنمایی که کردن بدون دارو بهترشدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴با سلام مفاصل زانوی مادربزرگم را جراحی کردند(تعویض مفصل) وبسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱زانو درد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی جراحی زانو
۱۴۰۱/۰۷/۰۵فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دردزانو
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عمل زانو
۱۴۰۰/۱۱/۲۶پرشک حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار ماهر و مودب
۱۴۰۲/۰۸/۱۹پارکی مینییک داشتم آقای دکتر عمل کردند و و زاضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۲عالی بهتر از دکتر سراغ ندارم خیلی اخلاق مدار و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰جراحی دو زانو در سال 98 و رضایت کامل از ایشان
۱۴۰۱/۰۹/۲۴پارگی منیسک
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عمل ACL
۱۴۰۰/۰۹/۲۰درد زانو
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خیلی خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۸پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲زانو درد داشتم و آقای دکتر با حوصله معاینه کرد و به همه ی سوال هام با دقت جواب داد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۷حتما به این
۱۳۹۹/۱۱/۲۵تحت مداوا
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بسیار خوب وخوش اخلاق و باسواد که قبل از بیمار همه مشکل رو میگه
۱۴۰۱/۰۵/۱۲پارگی رباط دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱رضایت مشتری
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی و بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۵/۳۰نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶آقای دکتر کارشون خیلی خوبه واقعا
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۷/۰۱عالی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۷دردزانو فعلاام ارای نوشته
۱۴۰۱/۰۶/۰۳دکتر خیلی خوبی هستند زانو درد داشتم فعلآ درحال درمان ه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تنگی نفس خوب خداشک
۱۳۹۹/۱۱/۰۹بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۹برای زانودرد پدرم مراجعه کردیم.بسیار ایشان برای بیمارشان وقت میگذارند. بسیار خوب حرفهای بیمار و همراهان را میشنوند و توضیح می دهند. و موارد لازم را روی کاغذ -به غیر نسخه- می نویسند. اصلا مصر بر انجام جراحی بر روی مراجع نیستند. ان شاالله سلامت و پیشرو باشند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عمل زانوی خیلی موفق یکی از آشناها
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عمل انحراف زانوی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عالییییییییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۵بی نظیره
۱۴۰۱/۰۶/۲۳واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷سلام تعویض مفصل مادر
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عمل زانو
۱۴۰۱/۰۲/۱۵تشخیص فوق العاده خوب و اخلاق خوبشون
۱۴۰۱/۰۶/۱۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷مشکل مفصل استخوان پا
۱۴۰۰/۱۱/۱۰پزشک بسیار خوش اخلاق و با تجربه و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عمل زانو داشتم اما درد دارم ولی مثل قبل عمل نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۱پای پرانتزی با عمل پای چپ اصلاح شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۰پسرم پاش دردمیکردکارش به اتاق عمل کشید ولی ایشون بادارودرمان کردن خداروشکرخوب شد.
۱۴۰۱/۰۴/۱۶خیلییییی عالییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱زیادوقت و
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بوذ
۱۴۰۰/۰۷/۲۰آقای دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱سلام واقعا تشخیص خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹هنوز هیچ نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵پزشکخوبیهست
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر کار درست و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹تعویض زانو،راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۱۹زانوم صدا میداد ، گفتن ورزش کن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴پارکی منیسک
۱۴۰۰/۱۰/۲۶زانو درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۹عمل تعویض مفصل انجام دادم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دوستم تعریف کرده
۱۴۰۱/۰۷/۰۹زانودرد
۱۴۰۱/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عمل زانو نتیجه دلخواه
۱۴۰۰/۱۲/۲۵درد زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار با حوصله و برخورد مناسب دارند
۱۴۰۱/۰۲/۱۱خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عمل زانو
۱۴۰۰/۰۹/۲۳فعلا برا جلسه اول .ویزیت شده ام .دکتری بسیار خوش اخلاق و مهربان با تشخیص های درست.
۱۴۰۰/۰۶/۰۱برادرم بیمارش بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶