این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زنجان، خیابان سعدی وسط، کوچه مستشیری، جنب داروخانه سلامت
drnimakhaje.ir
خدابنده، خیابان امام، بهارستان ۱۷، جنب داروخانه دکتر عاشق
drnimakhaje.ir
زنجان، خیابان سعدی وسط، کوچه مستشیری، جنب داروخانه سلامت
drnimakhaje.ir
خدابنده، خیابان امام، بهارستان ۱۷، جنب داروخانه دکتر عاشق
drnimakhaje.ir
عاااالب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی بود تنش سلامت
۱۴۰۲/۰۴/۰۳درد عضلات راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶بنظرمن دکتربا مسولیت درکار خود بسیار خبره دکتر خوش اخلاق انسان دلسوز خلاصه از یک دکتر چه انتظاری داری بنظرم تمام کمال هستش
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر خوبی هستند ی مدت بود درد کمر داشتم تشخیص شون دیسک بود و با دادن چندتا دارو شکر خدا بهترم.
۱۴۰۳/۰۴/۱۰به علت آسیبهای ورزشی و عضلانی مراجعه کردم ونتیجه کاملآ مطلوب حاصل شد هم مهارت پزشکی هم اخلاق دکتر واقعا بی نظیر هست
۱۴۰۴/۱۲/۰۶من با درد شدید زانو به ایشون مراجعه کردم باروشهای درمانی عالی تشخیص وقوق العاده الان خیلی خیلی بهتر شدم واقعا خدا خیرش بده هم درمانی عالی دارن وهم با اخلاق وصبر حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۰واقعا تشخیصشون عالیه خوش برخورد هستند خیلی برای مریض وقت میذارن خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹کارشون درسته
۱۴۰۲/۰۹/۱۹کارشون عالیه دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۴بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن و برای بیمار وقت میگذارند تشخیصشون هم فوق العاده بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱آقای دکتر خواجه پزشک حاذق و اشنا به علم روزو با اخلاق و متعهد هستندبا درمانهای تلفیقی ایشون مشکل من مرتفع شد و از ایشان بسیار متشکر و ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳رفتار دکتر ومنشی عالی فعلا درمان نشدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱با سلام و خسته نباشید، مادرم برای درد پا مراجعه کرده بودند و خداروشکر نتیجه کاملا رضایتبخش بود. برخورد با بیمار هم بسیار عالی، خداقوت دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۵پی ار پی زانو ها خیلی راضی هستم دردم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۲پادرد خوب شدم دکترخوبیه تزریق کرددرمطب
۱۴۰۱/۰۷/۲۸دکتری با شخصیت و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتر عالی هستن تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰با سلام جناب آقای دکتر خواجه دکتری بسیارمودب وبا تشخیص عالی هستن برای مریض وقت میزارن من که خیلی ازشون راضی هستم خدا عمر طولانی ودل شاد براشون بده
۱۴۰۴/۱۱/۱۷مادرم آرتروز زانو داشت همراه با درد شدید که خدا رو شکر با تلاش های اقای دکتر رو با بهبود هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فقط میتونم بگم عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲من درد چندین ساله گردن داشتم که جراحها فقط با دارو و فرستاندن فیریوتراپی نتونستن درمانش کنن، دکتر خواجه با چند جلسه درمان نجاتم داد فوقالعادهس
۱۴۰۴/۱۱/۲۲درد پا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام.ما خیلی راضی بودیم از کار دکتر.زانو درد چند ساله طی دوجلسه واقن خوب شد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷با در د پیچ خوردگی پا وهمینطور مشکل خارپاشنه به ایشون مراجعه کردم خداروشکر با د رمانهای عالی وفوق العاده آقای دکتر مشلکم رفع شده واقعا ایشون عالی بااخلاق خیلی خیلی با حوصله به حرفای بیمارگوش داده همین کار ایشون باعث میشه که بیماری براحتی با دکتر ارتباط برقرارکنه خدا نگهدار شون باشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خودم پزشک هستم دو سال پیگیر دردی بودم که تشخیص داده نمیشد برای اولین بار ایشون تشخیص دادن ،بسیار حرفه ای و دقیق .
۱۴۰۴/۱۰/۲۹پاه.دردبی.نتیجه
۱۴۰۲/۰۷/۱۸دکتری با اخلاق ودقت زیاد برای بیمار وقت میذاره مشکل زانو داشتم خدا رو شکر مشکلم رفع شد سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دیسک گردن داشتم ایشون تشخیص دادن باید جراحی بشم و یک دکتر خوب در تهران برای جراحی معرفی کردن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل دردپاشنه وداغی مچ پادرحال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲باسوادتر و خوش اخلاق ترین دکتر زنجان هستن.من زانوم درد میکرد صدتا دکتر رفتم بخدا هیشکی خوبش نکرد.دستبوس دکتر هستم نجاتم داد بخدا
۱۴۰۴/۱۰/۲۹زانو و درد و کمر درد داشتم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲