من میگرن داشتم و ایشون منو درمان کردن. با اخلاق، صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
مهارت بالا
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
مشکل سکته مغزی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
فعلا. میخوام برم پیشش ببینم چ خاکی ب سر من میریزه
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
عالی چیزی که دکتر چیت ساز بو اون همه ادعا متوجه نشد ایشون با معاینه متوجه شدند
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دکتر بسیار عالی وافسردگی من رادرمان کردندایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
همسرم سکته مغزی کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بسیار خوش برخورد هستند و فهمیده
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
دکتر بسیار خوب و توانا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خوب است
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بله مشکل من میگرن عصبی
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
با سلام پدرم سکته مغزی شدن تحت درمان زیر نظر آقای دکتر بهبودی حاصل شد با تشکر .
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
براسردرد خودم خیلی خوب بود
امیدوارم پسرمو درمان کنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خیلی خ
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سلام میگرن داشتم خیلی بهترازقبل شدسردردم
۱۳۹۷/۰۵/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
فوق العاده حاذق و شریف
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بسیار دلسوز و کاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
سکته مغزی پدر بوده و نظرات و طبابت ایشان راهگشا و موثر بوده است
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسیار ع
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سردردمیگرنی داشتم. دکتری بسیار باحوصله وعالی هستند. دوستشون دارم وراضی ام ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
عاااالی. بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
عالی دکتر حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
من قبل از اینکه بیام پیش دکتر هر سه ماه یه بار تشنچ می کردم ولی الان 2سال خدارو شکر خوبم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بسیار خوب وبا تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
لرزش سر و تاحدودی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
دکتر خوب خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
فشار مغز خیلی بالا داشتم و ایشون در درمان بیماری کمک خیلی زیادی انجام دادند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
خیلی علی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
امروز اولین ویزیتم بوده ولی اطرافیانم که پیش دکتر ویزیت شدن خیلی راضی هستن از طبابت ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
سلام عرض ادب وارادت
واقعا افتخار میکنم به این پزشک بزرگوار
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خوب و دلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
فوق العاده دکتر خوبی هستند با تجربه بالا
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
مادرم به علت فشار بالا بستری شدند دکترشون دکتر عینی بودند بسیااار خوش اخلاق و وارد به کارشون هستند و در ادامه درمان کمر درد و دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
میگرن و بهترم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
سکته مغزی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
در حال مداوا.برخورد خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
فراموشی مطلوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
سرگیجه مزمنی داشتم که درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
با یکبار دیدن خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
سردرد میگرن و رو به بهبودی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
دکتر بسیار خوبیه
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
سکته مغزی و فشار خون بالا بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
من از ایشون خیلی راضی بودم عالیند
۱۳۹۸/۰۲/۰۲
الزایمر
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
عالی با اخلاق تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من چندین سال گرفتگی شدید عضله گردن کتف شانه و بازو داشتم که در برابر تمام درمانهای طب فیزیکی مقاوم بود با اولین ویزیت ایشون 90 درصد بهتر شدم جا داره که همینجا از دکتر تشکر و قدر دانی کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عااااالیییییی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
جناب دکتر بسیار خوش اخلاق با حوصله و در تشخیص بیماری عالی و بسیار دقیق ، ولی منشی یکم رو برخوردشون تجدید نظر کنن بهتره
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار عالی هستند مادرم بعلت تعلم ات روحی وازدست دادن دوفرزندش دچار مشکلات شدیداعصب و روان شدکه با عنایت خداوند ومعالجه بینظیر ایشان مادرم در طی سهماه درسال85 درمانشد
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
دکتر فوقالعاده حاذق ودلسوز وبااخلاق الهی خدادخیرش بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار کاردرست و درست کار
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
میگرن عصبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خوب دکتریه
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دیسک بهبودی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
الزایمر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
دربیمارستان امین ویزیت کردند
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
دوستم رفته پیش این پزشک وراضی بوده.به پیشنهاد دوستم میخام برم پیشش
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
مشکل تشنچ داشتم خداروشکر بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۰
سلام دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خوب بود اخلاقش خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
تشخیص خوبی داشته
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
بسیار خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
سکته مغزی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
میگرن خفیف داشتم که با یه نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
سردردهای شدید داشتم اما خداروشکر از اون موقع که اومدم پیش دکتر عینی خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
سردرد..نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
لالی همچی عالی. اخلاق، تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۲/۰۹
استرس داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
من مشکل عصبی زیادی داشتم اما از وقتی که میرفتم پیش آقای دکتراحمدعینی خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
مامانم بیمار ایشان بوده که راضی بودم اگر تشخیص ایشان نبود مادرم بایستی عمل می شد
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کمر درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بیماری سر وتشنج
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
پارکینسون
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
سابقه سکته قلبی داشتن مادرم.خیلی خیلی شرایطشون بعد از ویزیت اقای دکتر بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دکتر خوبی هستن برا اعصاب پیشش رفته بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
مشکل اعصاب ومغزی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
سر درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
Ms بهبود خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
تازه میرم پیشش..فعلا تشخیص دادن که میوپاتی دارم...
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خیلی عالی.بیماری نادر مغز و اعصاب پیدا کردم که سریع تشخیص دادن و درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عالیه.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
ایشون عااااالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
ام اس داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی زنده باد
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
برادرم تشنج داشت خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
من اختلال خواب، ترس از ارتفاع، از سرعت بالای زانندگی، اضطراب و خدارو شکر همش رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی برای مادرم معجزه کردند من وخانواده ام سپاس گذار همیشگی ایشان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی خوب تشنج حاملگی
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
دکتربسیارمتین وباسواد
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
ناراحتی اعصاب داشتم درمان کرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مشکل اعصاب داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
ناراحتی اعصاب و سردرد شدید
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
پزشک خوبی هستند باسواد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
سلام. بیماری پارکیسون داشتم خدا را شکر با تلاش دکتر خیلی بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خیلی خوب بودند واقعا
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مادرم دچار دلهره و اضطراب بی مورد بود که به لطف خداوند توسط آقای دکتر معاینه و دارو تجویز شد که مشکل مادرم رفع شد.
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
سکته مغزی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
نظری ندارم چون یه مرتبه به ایشان مراجعه کردم و نوبت بعدی کوتاهی کردم و نرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
درد دست الان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بسیار با حوصله و سطح علمی بالا
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار عالی
میگرن داشتم و با استفاده از دارو بهبود یافتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
صرع خفیف داشتم و الان تشنجی شدم خداروشکر
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
افسردگی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
استرس بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
میگرن دارم و با یک دوره دارو خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار دکتر خوب و دقیقی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
میگرن داشتم بعد از 6سال خوب شدن الان دوباره شروع شده
دکترخیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خیلی دکتر خوبی هستند و باتجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۶عالی.سردرد میگرن داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بودند
۱۳۹۷/۱۱/۰۲عالیه درمان شده بیمارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر بسیار مجرب وخوبی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳من در رابطه با میگرن توسط ایشون ویزیت شدم و واقعا راضی بودم و تا مدتی که تحت درمان بودم سردردهام خیلی خیلی کم شده بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۷برا مشکل خواب و بهم ریختگی حواس مادرم به دکتر مراجعه کردیم و بسیار راضی بودیم دکتر بسیار حوصله دار و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر فوق العاده حاذق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۰مادرم اسپاسم مغزی داشته وتوسط این دکتر خوب شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر وظیفه شناس و خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من علائم اولیه گیلن بره داشتم که ایشون به خوبی تشخیص دادن و به دکتر قاسمی بیمارستان کاشانی ارجاع دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بله من بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵گیجی ونتیجه ان عالی بود البته برای خانمم بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۰الزایمر
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۸بسیار دکتر خوب و دقیقی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴میگرن الان بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برای میگرن یکبار رفتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰افزایش فشار ناگهانی و نتیجه خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴دکتر فوق العاده عالی هستند تومار مادربزرگم و تشخیص دادن و حالشون خیلی بهترشده
۱۳۹۸/۰۱/۱۷بیماری msداشتم وخیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالللللی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱الزایمر و موثر بوده
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ازنظرروحیه ضعیف بود همسرم.بسیاردرکارخود استاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶معاینات و معالجه پس از جراحی تومور مغزی واز نتیجه ی مراجعه بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵تومور مغزی
۱۳۹۸/۰۷/۲۱بسیار حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی ومسئولیتپذیر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۹برای بیماری کمر بسیار خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۱۷مشگل اعصاب و خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی فوق العاده باهوش و متبحر
۱۳۹۸/۰۴/۱۹عالی هستند خدا حفظ شون کنه
۱۳۹۷/۰۵/۱۱عالییییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خیلی با تجربه هستن و تجویز داروهای ایشون حرف نداره
۱۳۹۷/۰۵/۰۲سدرد شدید تازه رفتم پیششون
۱۳۹۹/۱۰/۰۲تشنج و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عارضاسکته مغزی ونتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سردرد درمان 6 ماهه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱مشکل فراموشی. جلسه اول و هنوز پیگرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۸سلامسردرد و اضطراب داشتم که خدا رو شکر با کمک آقای دکتر خیلی بهتر شدم ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۹سلام.من رویاصالحی هستم.و3سال سابقه بیماری صرع دارم.وخوشبختانه خیلی خیلی ازدکترم اقای احمدعینی راضی هستم ایشالله هزارساله باشن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۸من میگرن داشتم و ایشون منو درمان کردن. با اخلاق، صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۴مهارت بالا
۱۳۹۹/۱۲/۰۸مشکل سکته مغزی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸فعلا. میخوام برم پیشش ببینم چ خاکی ب سر من میریزه
۱۳۹۸/۰۲/۱۷عالی چیزی که دکتر چیت ساز بو اون همه ادعا متوجه نشد ایشون با معاینه متوجه شدند
۱۳۹۷/۰۹/۰۳نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر بسیار عالی وافسردگی من رادرمان کردندایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۶همسرم سکته مغزی کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بسیار خوش برخورد هستند و فهمیده
۱۳۹۷/۱۲/۱۱دکتر بسیار خوب و توانا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوب است
۱۳۹۷/۰۷/۲۳بله مشکل من میگرن عصبی
۱۳۹۷/۱۱/۰۱با سلام پدرم سکته مغزی شدن تحت درمان زیر نظر آقای دکتر بهبودی حاصل شد با تشکر .
۱۳۹۸/۰۴/۲۹براسردرد خودم خیلی خوب بود امیدوارم پسرمو درمان کنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی خ
۱۳۹۹/۰۵/۲۶در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سلام میگرن داشتم خیلی بهترازقبل شدسردردم
۱۳۹۷/۰۵/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵فوق العاده حاذق و شریف
۱۳۹۸/۱۲/۰۸راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار دلسوز و کاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴سکته مغزی پدر بوده و نظرات و طبابت ایشان راهگشا و موثر بوده است
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار ع
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سردردمیگرنی داشتم. دکتری بسیار باحوصله وعالی هستند. دوستشون دارم وراضی ام ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عاااالی. بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۲/۲۹عالی دکتر حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۴من قبل از اینکه بیام پیش دکتر هر سه ماه یه بار تشنچ می کردم ولی الان 2سال خدارو شکر خوبم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بسیار خوب وبا تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴لرزش سر و تاحدودی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸دکتر خوب خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۷فشار مغز خیلی بالا داشتم و ایشون در درمان بیماری کمک خیلی زیادی انجام دادند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی علی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸امروز اولین ویزیتم بوده ولی اطرافیانم که پیش دکتر ویزیت شدن خیلی راضی هستن از طبابت ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام عرض ادب وارادت واقعا افتخار میکنم به این پزشک بزرگوار
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب و دلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۰۹فوق العاده دکتر خوبی هستند با تجربه بالا
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مادرم به علت فشار بالا بستری شدند دکترشون دکتر عینی بودند بسیااار خوش اخلاق و وارد به کارشون هستند و در ادامه درمان کمر درد و دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹میگرن و بهترم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰سکته مغزی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹در حال مداوا.برخورد خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فراموشی مطلوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۹سرگیجه مزمنی داشتم که درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۱با یکبار دیدن خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سردرد میگرن و رو به بهبودی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتر بسیار خوبیه
۱۳۹۷/۱۱/۲۶سکته مغزی و فشار خون بالا بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۱۳من از ایشون خیلی راضی بودم عالیند
۱۳۹۸/۰۲/۰۲الزایمر
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عالی با اخلاق تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من چندین سال گرفتگی شدید عضله گردن کتف شانه و بازو داشتم که در برابر تمام درمانهای طب فیزیکی مقاوم بود با اولین ویزیت ایشون 90 درصد بهتر شدم جا داره که همینجا از دکتر تشکر و قدر دانی کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عااااالیییییی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹جناب دکتر بسیار خوش اخلاق با حوصله و در تشخیص بیماری عالی و بسیار دقیق ، ولی منشی یکم رو برخوردشون تجدید نظر کنن بهتره
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی هستند مادرم بعلت تعلم ات روحی وازدست دادن دوفرزندش دچار مشکلات شدیداعصب و روان شدکه با عنایت خداوند ومعالجه بینظیر ایشان مادرم در طی سهماه درسال85 درمانشد
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتر فوقالعاده حاذق ودلسوز وبااخلاق الهی خدادخیرش بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار کاردرست و درست کار
۱۴۰۰/۰۷/۲۵میگرن عصبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب دکتریه
۱۳۹۸/۱۰/۱۱دیسک بهبودی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳الزایمر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دربیمارستان امین ویزیت کردند
۱۳۹۸/۰۹/۱۱دوستم رفته پیش این پزشک وراضی بوده.به پیشنهاد دوستم میخام برم پیشش
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل تشنچ داشتم خداروشکر بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۰سلام دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود اخلاقش خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱تشخیص خوبی داشته
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۹سکته مغزی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲میگرن خفیف داشتم که با یه نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲سردردهای شدید داشتم اما خداروشکر از اون موقع که اومدم پیش دکتر عینی خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴سردرد..نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹لالی همچی عالی. اخلاق، تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۲/۰۹استرس داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰من مشکل عصبی زیادی داشتم اما از وقتی که میرفتم پیش آقای دکتراحمدعینی خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مامانم بیمار ایشان بوده که راضی بودم اگر تشخیص ایشان نبود مادرم بایستی عمل می شد
۱۳۹۸/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹کمر درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بیماری سر وتشنج
۱۳۹۹/۰۶/۱۲پارکینسون
۱۳۹۹/۰۸/۰۷سابقه سکته قلبی داشتن مادرم.خیلی خیلی شرایطشون بعد از ویزیت اقای دکتر بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خوبی هستن برا اعصاب پیشش رفته بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰مشکل اعصاب ومغزی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۱سر درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳Ms بهبود خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲تازه میرم پیشش..فعلا تشخیص دادن که میوپاتی دارم...
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی عالی.بیماری نادر مغز و اعصاب پیدا کردم که سریع تشخیص دادن و درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالیه.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ایشون عااااالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ام اس داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی زنده باد
۱۴۰۰/۰۱/۲۲برادرم تشنج داشت خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۵/۱۵من اختلال خواب، ترس از ارتفاع، از سرعت بالای زانندگی، اضطراب و خدارو شکر همش رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی برای مادرم معجزه کردند من وخانواده ام سپاس گذار همیشگی ایشان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خیلی خوب تشنج حاملگی
۱۳۹۷/۰۷/۱۵دکتربسیارمتین وباسواد
۱۳۹۸/۱۱/۰۲ناراحتی اعصاب داشتم درمان کرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل اعصاب داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ناراحتی اعصاب و سردرد شدید
۱۴۰۰/۰۵/۰۹پزشک خوبی هستند باسواد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴سلام. بیماری پارکیسون داشتم خدا را شکر با تلاش دکتر خیلی بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خیلی خوب بودند واقعا
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مادرم دچار دلهره و اضطراب بی مورد بود که به لطف خداوند توسط آقای دکتر معاینه و دارو تجویز شد که مشکل مادرم رفع شد.
۱۳۹۸/۱۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸سکته مغزی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱نظری ندارم چون یه مرتبه به ایشان مراجعه کردم و نوبت بعدی کوتاهی کردم و نرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶درد دست الان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار با حوصله و سطح علمی بالا
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی میگرن داشتم و با استفاده از دارو بهبود یافتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۱۲صرع خفیف داشتم و الان تشنجی شدم خداروشکر
۱۳۹۹/۱۱/۱۱افسردگی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸استرس بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۱میگرن دارم و با یک دوره دارو خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار دکتر خوب و دقیقی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸میگرن داشتم بعد از 6سال خوب شدن الان دوباره شروع شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر عااالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۲دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۰