۴۲۵ نفر
دکتر کیوان زارعی

دکتر کیوان زارعی

متخصص قلب و عروق

درمان واریس

متخصص شماره نظام: ۱۴۲۵۹۹
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
شنبه۳۰ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
شنبه۰۶ تیر
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۴۱۸ نفر

بسیار خوب بود... باسواد بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

عالی و درجه ۱

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بهترین

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

پزشک عالی بووودن ... با سواد و دقت

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

برخورد و تشخیص حرفه ای..

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

بهترین هستن.. باسواد و متین

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیار ممنونم.. باسواد بود خوشم اومد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سلام عالی بود مرسی

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

پزشک باسواد هست.. یکم دیر رسیدم مطب..خوب بودش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

پزشک خوبی هست..

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

به شدت عالی و دلسوز و صبور و رفتار پرسنل به شدت محترمانه همه چی دقیق برسی شد و توضیح کامل راجب مشکلم که تنگیه نفس و گرفتگیه سینه بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

نوع آریتمی من رو تو اورژانس بیمارستان تشخیص داد و مدیونشم

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

کربلا برم دعات میکنم دکتر ..

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

تنگی دریچه آئورت دارم..یسیار راضیم از دکتر.. نامبر وان

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

سیگار زیاد میکشم..دکتر گفت فشارخون ریه م ۳۵ رسیده.. دقت داره

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

نمره بیست.. مرسی

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

قلبم سوراخ داشت ASD شده با راهنمایی نامه دکتر رفتم پیگیر شدم و معاف دائم شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

مشکل مادرزادی دارم..چندجا اکو شدم..این دکتر ولی بهتر از بقیه بود دقتش و توضیحش ب خودم قابل فهم..

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

فشار خون بالا.. دارو دادن..خوبهوکنترل

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سواد عالی بودش

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

برای مادرم دعا کنید..تنگی دریچه و تنگی رگ داره..باید انژو شه

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

راضی هستم.. باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

کارکرد قلبم ۴۰ درصد هست و تحت نظرم..راضیم..خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

از شروع درمان 2 هفته گذشته و تغییر زیادی رو به بهبودی حاصل شده است، با تشکر از زحمات آقای دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

درمان واریس پا ..نتیجه خیلی خووب شد ..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

قطعا توصیه میکنم خصوصا برای واریس

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

خیلی به من خوبی کردی دکتر هرجا بشینم تعریفتو میکنم..

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

با اخلاقه و کاربلد.. مرسی از سایتتون

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار پزشک دقیق و قابل اعتماد و خوش رفتار بودن

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

درمان آریتمی قلبی شدم.. بسیار راضی

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

نارسایی قلبی داشتم و به لطف خدا به واسطه دکتر بهتر شده

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بسیار بسیار مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

ازکمک دکتر بسیار متشکرم..فرزندم رو با دقت ویزیت کردن ۸ سالش هست

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

ممنون... پزشک خیلی خوبی بود..جوان و باسواد

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

برای اکی عمل مراجعه کردم..عالی همچی

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

بسیاردکتربااخلاق خوب صبور تمام توضیحات رابراتون باحوصله میده ودرکارشون هم خیلی ماهروکاردرست هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

خیلی دقیق و پیگیر

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

سلام . در بارداری قبلی من دچار فشار خون شدم..متیل دوپا دادید..ایا ممکنه باز هم الان بخورم؟ بهترین دکتر هستید

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

راضیم ازشون..با اخلاق بود.. شلوغ بود مطب ولی ارزش داشت

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سونوگرافیه واریس پام شدم. .نارسایی دارم و پام باد داره. ممنون. دارم چیزایی ک گفت رعایت میکنم تا ببینم چه میشم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

نامبر وان بود... خووب

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

خیلی درجه یک بود.. کیف کردم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

کلینیک با لوکیشن خوب و مجهز و محیط دوستانه بودش.. فقط تابلو هم بزنید تو خیابون..بالای داروخونه بودش

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

ممنون... ساجدی هستم.. ویزیت و اکو شدم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر حرفه ای وبااخلاق که من ومادرم راضی بودیم ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

تشخیص درست

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

بسیار با حوصله دقیق و حرفهای

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

کاملا مورد تایید

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

خیلی خوب بودن متشکرم

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

جوان ولی بسیار با سواد و علم به روز داشت مشخص بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

ترومبوز عمقی وریدی داشتم و بسیار کارشون خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

فوقالعاده پزشک با اخلاق با مهارت بالا

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

در پناه خدا باشید..عالی.. موقر و متین

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

هم در بیمارستان و هم مطب بسیار با حوصله و محترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

سلام من از زنجان اومدم..مرسی دکتر همه کارهام زود راه انداخت زنگ زد سفارشی کارم انجام شد که زیاد تهران نمونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

از سایت خوبتون ممنونم.. تونستم راحت نوبت بگیرم.. و واریس پیش دکتر درمان شد راضی امم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عالی بود.هم اخلاق هم ویزیت

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

عالی ..سعی میکنه همچی با بیمه باشه و هزینه اضافه تحمیل نمیکنه..خداخیرت بده

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

مراجعه ب علت آریتمیک ه قلب..عالین

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

دکتر خوبی بود.. در یک روز زیبای اردیبهشت رفتم پیششون و لذت بردم از صحبت و مشاوره

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خیلی مهربان و باسواد و آقا.. هر بیمار حدود ۲۰ دقیقه یا بیشتر وقت میگذاشت و من هم متشکرم ازش.. حمید هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

مدت زیادی حس مبهمی روی قلب داشتم دکتر بیماری مادرزادی قلب منو تشخیص دادن..

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

متین و موقر و باحوصله بود و مشخص بود با سواد هست

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

هم برای قلبم هم برا تنظیم قندم پیش ایشون میرم ..راضیم.. ابوطالبی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

برای فشارخون مراجعه کردم و قبلا هم تحت نظر بودم دکتر عالی هستن کم دیدم دکتری اینقد وقت بذارن و توضیح بدن خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

محیط خوب داشت درمانگاه... انرژی شون + بود.. دکتر هم باسواده

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار پزشک حرفه ای و باتجربه ای هستن برای مادربزرگمان مراجعه کرده بودیم و نتیجه خیلی خوبی گرفتیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

پزشکی خوب و خیلی خیلی خیلی مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

خدا همه پزشکانی را که برای این کشور خدمت میکنن حفظ کند

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

سلام دکتر جان من میتونم قرص کنکور رو با قرص تلمیسارتان بخورن همزمان؟ بیماری هستم که از کاشان اومده بودم.. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

برای درمان واریس معرفی کردن ایشونو .. عالی بود هم سونو و هم درمان

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

آقای دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق و دقیق هستن،تشخیصشون هم خوب هست.

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

Perfect bood.. merci

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

عالی.. ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

رضوانی هستم ..با تشکر از دکتر زارعی بابت وقتی که گذاشتن..ارادت

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

پدر من با ورم شدید پا پیش دکتر رفتن هممون استرش داشتیم خدای نکرده چیز جدی نباشه با تشخیص دقیق دکتر و اخلاق بسیار خوبشون گفتن که واریس هست و جای نگرانی نیست خیلی ممنونیم از اقای دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بادقته خیلی

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

بخاطر مشکل مادرزادی خیلی دکتر قلب تاحالا رفتم..این دکترش عالی بود بنظرم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

چند روز پیش ویزیت برای قلب مادرم بود خدا رو شکر اکو انجام دادن اقای دکتر ومعاینه فرمودن خوش اخلاق و خوش رفتار بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

من مادرم و دایی ام بیمار ایشون هستن و راضی هستیم ازشون. خیلی پیگیر و دلسوز و خوش برخورد و همچنین تو حوزه تخصصی شون عالی هستن. به مادرم گفته بودن نیاز به آنژیو داره که دکتر زارعی با تشخیص دقیق و تجویز دارو مشکل رو حل کردند و چند ساله مادرم مشکل خاصی ندارن.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

سلام..خان احمدی هستم.. مشکل دریچه آئورت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

دکتر در کارش تبحر داره و من سرچ کردم دیدم بهترین دانشگاهها بوده اعتماد کردم..بسیار ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

چهار سال از انژیوم گذشته و تحت نظرش هستم.. راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

چک آپ قلب کردم.. مادرزادی مشکل داره قلبم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

خدا نگهدار این جوانان وطن باشد..ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

5سال هست تحت نظر ایشونم قلب... بسیار با سواد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکتر به کارش مسلط بود.. محیط آرام و دوستانه بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

خیلی خوشحالم که همچین دکتری پیداکردم قبلا پیش ایشون نرفته بودم اولین بار بود و عالی بودن...

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

مرسی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

آرزوی سلامتی برای دکتر دارم..خدا خیرت بده

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

برای چک آپ رفتم دقیق و حاذق هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

the best

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

اکو شدم__بسیار دقیقق بودش

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بسیار باسواد بود.. من کادر درمان هستم خودم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

همه چیز خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

اکو قلب گرفت - خیلی دقت کرد و به خودم هم نشون و توضیح داد قلبمو

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

سونو واریس.. و اکو قلب ..هر دو در یک جلسه..ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

صدها درود بر شما دکتر..

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

تحت نظر هستم برای مشکل دریچه.. تا ۸۰ درصد درد هام بهتر شده.. ورزش هم شروع کردم با کمک دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

پرولاپس میترال.. تحت درمانم

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

بسیار خوش برخورد و توانایی در توضیح دادن به بیمار

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

انسانی بسیار متواضع متین .توانمند و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

همه داروهام و با دقت بررسی کرد.. باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

تایمی که گذاشتن عالی بود ...پدرم دعاتون کرد .. فشار خون بالا دارن که تحت درمانن...ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

هرروز دعاش میکنم.. با ادب و آرام

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

ایشون دکتر فوق العاده ای هستن بسیار متبحر و کاربلد واصلا برای مراجعه کننده نگرانی ایجاد نمیکنن

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

میخام ببینم نوبت داره؟ از کجا بفهمم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

توصیه میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

بیمار دی وی تی هستم ..همون ندونید چیه بهتره ، بسیار دکتر حاذقی هستن و من تحت درمان ایشان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

خیلی پزشک ماهر و باسوادی هستن من ک خیلی راضی بودم ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

ممنونم خانواده ما را از نگرانی نجات دادید.. عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

پیگیر کارم بود..خوب

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سلام ..آیا برای عمل باید قرص آ اس آ رو قطع کنم؟ ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

دقیق بود خیلی..برای مادر توصیه به بستری کرد دعا کنید . تمام ورم کرده بودش

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

قبل تزریق هرسپتین باید مشاوره میشدم که ببینن میشه زد یا نه.. راهنماییش خوب بود دارو رو هم اکی دادش

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

از همدان اومدم.ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

برای درمان واریس رفتم پیش ایشون و خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

عالیه از هر نظر فوق العاده هستن مادرم تحت نظرشون هست و خداروشکر فشارخون کاملا تنظیم شده

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

افتادگی دریچه میترال دارم براش سالی یبار اکو میشم..خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

عااااااالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بهترین دکترقلب وعراق هستن برای فشارخون مراجعه کردم خیلی خوب کنترل کردن ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

بسیار با دانش و پرحوصله

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

بسیار دکتر خوب و مجرب و محیطی اروم و مرتب با کادری بسیار خوب و خوش برخورد در کل بسیار عالیی

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

بسیار خوب و باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

درمعاینه هیچ عجله ندارد + به من گفت استرس نداشنه باش تا تمام مدارکت رو بررسی کنم + آدم موقر و خوبی است

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عالی با حوصله و دلسوز

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر خوبی بود..سوادش خیلی به چشم اومد

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

خیلی دکترخوب و واردی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

تپش قلب و تنگی نفس..بهترمم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

برای تاییدیه اکی عمل رفتم ..خیلی راضیم ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

سلام دکتر زارعی را توصیه میکنم.. درد قلب مادرم رفع شده

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

برای کار واریس... بهترین بود خیلی پرسیدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکتر زارعی دکتری فرهیخته باسواد و با شخصیت هرچقدر از تخصص عالی و شخصیت بی نظرشون تمجید کنم کم هست. خیلی در حق خونواده من لطف کردن هم پدرم هم مادرم بیمارشون هستن و تا آخر عمر مدیون ایشون هستیم بخاطر تشخیص درست و به موقع برای پدرم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

کامل مورد تاید

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

ممنونم از سایت نوبت که پزشکای خوب معرفی میکنه.. عاللی

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

بسیار خوش برخورد و مودب با دقت معاینه و بررسی کردند خیلی ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

از آقای دکتر بابت تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و صبر و حوصلهای که در پاسخ به سؤالات داشتند، صمیمانه تشکر میکنم. تجربهی بسیار خوبی از مراجعه به ایشان داشتم و با اطمینان توصیه میکنم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار راضی بودم از پزشک و کلینیک .. باسواد و با حوصله...تشخیص عالی..ممنونم...

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

برخورد خوبی داشتن..من اکی عمل میخاستم..اصلا اذیت نکرد و با یه اکو گفت قلبت عالی و اکی نوشت در جا.. مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

پزشک حاذق و بینهایت خوش برخورد..

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

اینهمه راه رفتم تا مطب پرونده ها و مدارک جا گذاشتم..چقدر من گیجم ..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

کارت مطب گم کردم چه شماره ای تماس بگیرم..

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

وجدان دارن..خرج الکی نتراشیدش برام..خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بهترین دکتر قلب و خون سرد و ترین دکتر ک تا حالا دیدم

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

باسواد بود و خیلی دقت کرد..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

دکتر خیلی خوب هستش. من از ایشون راضیم و کارم راه انداخت

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

برای فشارخون بالا رفتم دکتر خوبی بود و خیلی برای بیمار وقت میذارن و به دقت حرفهای منو گوش دادن و بعد دارو تجویز کردند چند روز گذشته اما نتیجه فوق العاده بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

دکترمحترم واگاهی میباشند

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

خیلی دکتر خوبی بود خیلی با حوصله بود خیلی وقت برای مریض میذاشت واقعا من ازش ممنونم الهی همیشه سلامت باشه

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

تجویز دارو کردن.. خوبه..مرسی

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

اکو شدم بسیار با دقت و امکانات عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

پسری همسن دکتر داشتم که پزشک بود و سال ۶۵ شهید شد .. با دیدنش یاد پسر مرحومم میفتم همینقدر آرام و موقر بود...

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

جالب توضیح میدن... اول بار علاقمند شدم ب پزشکیی

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

امام زمان نگه دار شما باشد

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

انشاالله

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

کریمی هستم..از ساوه اومدم..نارسایی قلب..خوبه دکترش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

کار درست هست..من در بیمارستان ویزیت شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

ارتباط گرفتن مناسب با بیمار دارن..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

سلام.. من ویزیت شدم.. عالی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

ممنون.. ایشان پزشکی جوان و باسواد..یکم معطل شدم ولی واقعا ارزششو داشتش.. مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

تجربه خوبی بود از ویزیت دقیق، ممنون از سایت شما من قادری هستم

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

خیلی احساس خوبی از ایشون گرفتم...برای واریس رفتم و با اینکه حاضر بودم هزینه زیادی بکنم سونو کردن و بهم نشون دادن که هنوز نیاز به درمان اضافه ندارم... عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

انرژیه بسیار خوب و خیلی دلسوز

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

من به دکترم امتیاز عالی میدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

ماهر و تبحر بالایی داشت.. اولین نفره که من و راضی کرده سیگار کنار بگذارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

بخاطر مشگل مادرزادی تا حالا بالای ده دکتر قلب رفتم..این دکتر هم خیلی اقا بود هم متین و سوادش بیست

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

کاش روزهای مطب رو بیشتر کنید

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

ابطحی هستم. برای واریس چه روزی بیام بهتر هست؟ یکم راهم دور.. ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

علم به روز و خوب و توضیحات واضح

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

من برای چکاپ رفتم ، دکتر به شدت با حوصله و شرح حال کامل گرفتن ، و با دقت بررسی کردن و وقت گذاشتن و توضیح دادن ، که الان کمتر پزشکی به این صورت برای بیمار وقت میزاره من خیلی راضی بودم ، و یکی ام نوبت دهیشون خیلی خوب بود ، میزان معطلی کم بود. حالا اسکن قلب انجام بدم دوباره ازشون وقت بگیرم .

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

دکتر قلب یه بیمار فقط ایشون باید باشند. به شدت برای بیمار وقت میذارن و خیلی با سواد

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

طبق تجربه بنده پزشکانی که خود سایت نوبت پیشنهاد میده مثل ایشون بهترینن

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

ممنون و متشکر از پزشک باسواد و حوصله

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

در بیمارستان من رو دیدن..با اینکه جوانن استاد و چنتا شاگرد انترم داشت..عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

قشنگ برات وقت میذاره.. الکی داروی زیاد ننوشت.. گفت شماره کلینیک روش بله و واتزپ داره هر سوال داشتی بگو یا عارضه داشتی بگو منشی نشونم میده.. عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

برخورد خوب و دوستانه ..توضیحاتی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

یک پزشک دیگری ایشون رو به من معرفی کرد..خیلی راضی مم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

باعرض سلام دکتر بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

ممنون از دکتر .. کاش ویزیت انلاینم داشتم.. عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

عبدلی هستم..اگر بشه توی عید بیام باز

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

دکتر با معلومات و خوبیه

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار ممنونم..همچی عالی بودش

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

دکتری دلسوز و مهربون همچنین تشخیص و درمان نتیجه بخش بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

مطب شلوغ بودش.. ولی برخورد عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

ابتدا نوار قلب گرفت یک خانومی.. بعد رفتم داخل دکتر مدارکمو دیدش.. من و اکو کرد.. یک مقدار دلشوره داشتم.. دارو دادن و الان خیلی بهتر هستم.. ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

مشکل چربی داشتم یک داروی جدید نوشتن که الان روی ۷۰ چربیم و خوبترم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

خیلی سیگار میکشیدم با توصیه های دکتر و تشخیصشون هم رگم و باز کردن و هم سیگارو خیلی کم کردم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

من توی درمونگاه هروی پیش دکتر زارعی میرم برای مشکل قلبم که خداروشکر دکتر دیابت هم دارن اونجا و طبقه پایین دیالیز هم هست کلا چکاپ ام رو تو اون ساختمون انجام میدم با تشکر از دکتر زارعی عزیز که تمام و کمال زحمت همه ویزیت های بنده رو کشیدن

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

دکتر بسیار خفن و درجه یک هستش.رضایت کامل دارم ازش

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

سلام..قلب من یک سوراخ اظافه دارد ..در حال درمان هستم.. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

از شهریار اومدم.. بسیار با دقت و داروهام رو همه رو دقیق دیدن و نظرشون و قول دادم انجام بدم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

درجه یکک

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بهترین دکتر قلبی که مراجعه کردم تا به حال

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

برای واریس اومدم بالای ۹۰ درصد رفت واریس هام

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

عالی بود.. دکتر خونگرم و سوادش خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بهترین هستند...خیلی محیط آرام و دوستانه علیرغم شلوغی ..مادربزرگم رو بردم...

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

تجربه خوبی بود + سواد ۱۰ از ۱۰

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

قلبم تیر میکشید چکاپ کامل شدم خیلی خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

فشارم گیر کرده بود به ۲۲.. خیلی استرس داشتم..خداروشکر الان تحت نظرشون کنترله نهایت رو ۱۳ بشه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکترخوب

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

برای واریس مراجعه کردم سونوگرافی کردند

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

بسیار دقیق، دلسوز، مهربان، برای بیمار ارزش قائل بوده و به خوبی مشکل را برایش توضیح می دهند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دیشب مطب هروی بودم..بیمارها راضی بودن با اینکه شلوغ بود..خوب هست

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

برای خاله م نوبت گرفتم.. خیلی راضی بودم..سونوگرافی و اکو

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

خیلی پزشک خوبی هستش..درجه یک

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

ممنونم... با حوصله بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

برای واریس رفتم و سونو شدم .. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

اکو قلب شدم مشکل مادرزادی دریچه دارم..

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

دلسوز و وقت گذار.ایشالا سالم باشن...

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

واریسم زیاد شده لود.. ناراحت بودم..تحت درمانم..فعلا خوب جواب داده

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکتر زارعی بدون شک از برترین متخصصان قلب کشور هستند.بی نظیر در طبابت و اخلاق. آرزوی سلامتی برای این بزرگوار را دارم

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

بسیار خوش اخلاق و خوش صحبت. دکتر با حوصله. با دقت گوش میدن معاینه می کنن. پدر بنده پیش ایشون تحت درمان بودن. یک رگ قلب پدرم مشکل داشت با تجویز دارویی ایشون کاملا رفع شد. خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

پزشک باسواد و محترمی ه

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

بنظرم من پزشک های دهه ۶۰ی الان به روز ترین و باسواد ترین هستن.. خوشم امد

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

تپش قلب شدیدی داشتم خیلی بهترم.. حالا باز برم که داروم تموم شده

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

عالی..مثل بعضی پزشکا نبود که عجله داشته باشن.. کامل مدارک من و دید..حرفم رو گوش کرد و بهم توضیح داد...

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

در مطب حال همراه یکی از بیماران بد شد که دکتر و تیمشون خیلی حرفه ای و سریع بودن و تحسین میکنمشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

فوق با اخلاق و باسواد اکو شدم و چکاپ کامل مسدم هر سال. پدرم چون با سکته رحما خدا رفت

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

موقر و با سواد

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

درمانگاه بیمارستان خیلی شلوغ بود..اما کلینیک راحتتر بودش..اسکن قلب شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

درجه یک

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

ممنونم از دکتر __ قشنگ دقت کرد _اکو مو به خودمم نشون داد __اوضام زیاد خوب نیست سیگار میکشم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

باسوادترین بود واقعا

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

از شهرستان اومدم..اکو و نوار قلب و مشاوره..عالی دمت گرم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

تنگی عروق پا..درد قفسه سینه داشتم.. خیلی خوب ه

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

فوق العاده هستن ایشون

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

من شنبه هفته گذشته مادرم که ٧٨ سالشونه رو بردم خدمت اقای دکتر زارعی واقعا از خدا میخوام بهشون عمر با عزت بدهد تشخیص آنژیو دادند و ١ رگ مادرم باز کردن الان مادرم به راحتی بدون درد قفسه سینه کارای روزمره انجام میدهد ،تنها دکتری که با صبر جواب مارو داد حتی در واتس اپ .من و مادرم همیشه براشون دعا میکنیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

طبیب ماهر

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

فعلا فقط یک بار ویزیت شدم جواب اسکن قلبمو نشون دادم ایشون خیلی با حوصله نگاه کردن و نظرشون رو بهم گفتن در کل دکتر مهربان و با حوصله ای بودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

امروز عصر توسط ایشان ویزیت و اکو شدم.. بسیار عالی...ممنون از سایت خوبتون همچیز خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

هم اکو شدم هم سونوگرافی برای واریس... عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

درمان واریس...خوبه خیلی

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

سلام علیکم وقت بخیر عالی

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

بهترین توتخصصشون هستن وازایشون راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

مرسی از دکتر زارعی از شهرستان اومدیم..اکی عمل دادن

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

بسیار با حوصله ، با انرژی مثبت و تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

چند روز قبل ویزیت شدم..عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

کمک های شما را یادم نمیره..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

حمیدرضا هستم.. خیلی خوب بود دکتر باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بسیار مهربان و با حوصله

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

سلام.. توصیه میکنم.. خیلی خوب

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

با دقت بودش.. من استرالیا زندگی میکنم همونچیزی که پزشکای اونجا بعد ۲ماه دوندگی گفتن تو یک ویزیت و اکو گفتن بهم دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

لازم دانستم که از صمیمیت و تجربه و دلسوزی آقای دکتر بگویم و توصیه کنم که به ایشان صد در صد اعتماد کنید چون همه جوره رعایت حال بیماران را میکنند و نهایت دقت و محبت را نسبت به بیماران دارند.

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

سه تا دکتر رفتم برای یک مشکلی که شک داشتم...بهترین راهنمایی را ایشون برای بنده داشتن

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دکتر حرفه ای و توی حرفه ی قلب بی نظیرن

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

از همه نظر عالی هستند. برای روند درمان پدرم مراجعه می کنم و خداروشکر تاحالا رضایت صدرصد از ایشون داشتیم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

سلام.. بنده هم تست اکوی قلب شدم هم دارو..صدای اضافه داشت قلبم که دکتر گفتن دریچه در اکو شل هستش.. توکل بر خدا

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار محترم و باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

باسوادترین پزشک در بیمارستان

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

عالی با اخلاق مطب شریعتی مراجعه کردم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

مراجعه به علت تعویض قرص

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

دکتر جوان و باسواد و با حوصله و خوش اخلاق و مودب، خیلی دقیق وقت میذاره برای بیمار ، امیدوارم همینجوری بمونن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

Besiar khoob

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

تنگی میترال دارم..تحت نظرم.. متشکر از دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار عالی و مورد اعتماد..

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

با اخلاق هستن.. بیخودی هزینه نمیگیرت..مرسی

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

برای تنظیم فشار خون وتپش قلب به دکتر مراجعه کردم وبا تجویز ایشون حالم شکر خدا عالیه و با صبر و حوصله وقت گذاشتن حتی دخترم پیش ایشون بردم که احساس درد قفسه سینه داشت که خداروشکر گفتند از قلب نیست با ۱ دارو الان حال دخترم عالیه واقعا ازشون ممنونم خدا بهشون عمر با عزت بدهد

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

کاملا قابل اعتماد و با دانش..من تمام مسایل خصوصیم رو گقتم و در درمانم بسیار کمک کرد... ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

خوشم آمد به سوادش.. نارسایی دریچه ام

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

امکانات و پزشک خوب بودش

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

خیلی راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

دکتر عالیییی بسیار باشخصیت و خوش رو و کاربلد

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بهترین دکتر قلب و عروق و تشخیصشون برای پدر من خیلی کمک کننده بود بهش گفته بودن عمل قلب باز میخواد اما تشخیص دکتر آنژیو بود و خداروشکر الان حال پدرم خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

بسیار ممنون.. در منطقه پاسداران و هروی بهترین انتخاب و خیلی هم باسواد و مهربان

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

درود بر دکتر قلبها... کاش در برنامه بله هم باشید با توجه به شرایط

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بسیار با صبر و حوصله مشکلات رو بررسی کردن و تشخیص دقیق داشتن

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

برای قلب پدرم مراجعه کردیم و راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

ماشالله جوان ولی خفن..استاد دانشگاه تهران بود من بیمارستانه هزار تخت خواب بستری بودم دیدمشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

هزار ماشالا به این دکتر..جوان ولی اما خیلی سواد داشت

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

The best dr in tehran

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

بسیار باسواد .. بیمارستان رجایی اول رفتم که خیلی شلوغ بود.. ولی بعد مطب شونو پیدا کردم... مرسی

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

خیلی به من کمک کرد..از بوکان آمدم..برای واریس.. عالی..مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

مورد پیشنهاد من هست .. ۵ستاره میدهم

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

ممنون از دکتر

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

باسواد و مودب بود خیلی

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برید پیششون متوجه میشید چقدر درجع یکه.. ممنون دوشنبه ویزیت شدم هروی

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

مسلط و خوب است

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

از نظر من جزو ۵ پزشک اول تهرانن..با سواد ..مهربان..مسلط.. یکم دیر رسیدم من مطبشون ولی موندن

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

دعای خیر دارم..

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

سرطان سینه داشتم پیش ایشون چکاپ شدم هم دکتری حاذق و باسواد و خیلی باشخصیت بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بسیار راضی..وقت میذاره

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بنده همیشه دچار دردهای بی علت قفسه سینه میشدم ولی علت آن مشخص نبود پس از ویزیت توسط دکتر زارعی علت پیدا شد و درمان دارویی شروع شد بررسی دقیق و با حوصله ایشان باعث شد علت اصلی مشخص شودو داروی مناسب انتخاب گردد از ایشان ممنونم و درد قفسه سینه ندارم به دوستانم صد درصد توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

پدرم ضعف عضلات قلب داره و تحت نظر ایشون هست .دکتر با اخلاق و باسوادی هس

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

رضایت کامل.. درد سینه داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

سلام حسنی هستم.. جواب ازمایش میخام بفرستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار راضی هستم... دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

درمان آریتمی و استرس ..خیلی با داروهای خوب و جدیوی برام انجام دادن

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

راضی هستم..چقدر متین و با شخصیت بودن دکتر .. افرین

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

درجه یک.. راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

مادرم خیلی وقته بیمارشونه عالیه و رضایت صدرصدی داریم

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

آقای دکتر بی نظیره

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

سونو واریس + مشاوره شدم بزودی عروسی مه برای لباس پوشیدن و.. ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

باسواده

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بسیار توصیه های دکتر برام خوب بوده...البته من ۶ماه قبل پیششون رفتم که چربی دور قلب داشتم و با داروها و کمک ایشون خیلی بهترم...خداروشکر

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

خوش قلبن

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

راضیم... خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بسیار کاربلد و خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

درمان واریس

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

خوبه به ما هم نزدیکه.. ممنون..

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بسیار پزشک خوبیه.. ایرانمهر من و دیدن

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

برای هر بیمار ۲۰تا۳۰ دقیقه وقت میذارن که من فقط در خارج دیدم..ایشاله همیشه همینطور بمونن..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

داروی فشار من رو عوض کرد... این جدیده خیلی راحتترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

بسیار باسواد

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

همه چیز تمام.. عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

برای فشار خون مراجعه کردم و خیلی رضایت داشتم بابت داروهایی که برام تجویز کردن سریعا فشار خونم تنظیم کرده و هیچ عوارضی نداشته از نظر برخورد و شخصیت و تایمی که گذاشتن راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بهترین راهنمایی با حوصله... عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

واقعا پزشک خوبیه.. افرین

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

ممنونم ...

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

من ۹ تا دکتر برای واریسم رفتم یا کارای جراحی و اینا گفتن یا خیلی گرون ...... خدا به دکتر برکت بده که توی دو جلسه پای منو خوب کرد .ممنون دکتر.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بسیار با سواد بود.. نوبتم سر ظهر بودش ولی رفتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

برای اکی عمل بینی رفتم پیششون.. عالی بودن و زود کارم رو راه انداخت

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

سلام قرص متوهگزال گیر نمیاد جدید از کجا تهیه بکنم ؟ ..خدا همه بیماران را بهبود بده _ الهی آمین

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

ممنون از دکتر...خیلی برا من وقت گذاشت و هزینه هم خیلی برام کم کرد ..

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

نتیجه عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

فشار خون

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

فشار خونم پیشش تحت درمانه.. تونستم نوبت بگیرم..خوبه برید

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

بسیار دلسوز و به فکر مریض هست..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عالی و خوب

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

همسرم مشکل تپش قلب و درد قفسه سینه داشت که تحت درمان هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

درکارشون خیلی دقت دارند ..عجله ندارن که زود بگه برو اونیکی بیاد تو.. بهم گفت من عجله ندارم توام استرس نداشته باش .. مشاوره کامل..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

ممنون هستم مادر رو بردم برای مشاوره واریس

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بهترین دکتر قلب و عروقی که موجب شد پدرم رو از دست ندهم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

درود بر شما .. The Best

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار عالی توضیح میدهند وشرحال کامل میگیرند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

خوش برخورد و باسواد

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

تست ورزش انجام دادم پییششون..بسیار با حوصله و با دقت بودش..

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

واریس رو با سونو تشخیص دادن و درمان به موقع بود.ممنون ... راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

شلوغ بود ولی خوب بودش

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

برای واریس اومدم..کاش زودتر میومدم..حرفه ای بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

اولین بار بود مراجعه کردیم برای مادرم.. که خیلی راضی بودیم دکتر خیلی وقت گذاشتند برامون و همه ی صحبت های ما رو گوش دادند و دارو تجویز کردند که خداروشکر مادرم بهترن و رضایت کامل داشتیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خوشبرخورد و مهربان . مسلط

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

,شماره مطب پیدا نمیکنم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

برای هر بیمار کلی زمان میذارن که نشون دهنده ارزش گذاشتن به بیمار هست.. ب من گفت بگو همراهت هم بیاد تو توضیح بدمش

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

توضیحات خوبی به من داد برای مشاوره رفتم.. در مطب هم ارامش بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

بسیار با ادب.. علیرغمی که منشی عجله داشت ایشون با متانت و تایم زیادی برای من گذاشت خیلی راضی از برخورد و توضیحات.. درمان رو شروع کردن

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

دکتر خوب و معلومات بالا داشت.. داروهاش رو گرفتم..مرسی

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خیلی خوشماومد از دکترش

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

با دانش و مهربان

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

بسیار برای ما وقت گذاشت و محترم

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

تنگی عروق پا....بسیار خوش برخورد و وقت لازم برای توضیحات کامل رو میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

سلام دکتر بسیار حرفه ای و با حوصله هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار با حوصله و دقیق و کامل مشکل بنده رو توضیح دادن و تمام مراحل انجام اسکن و آزمایشات و آنژیو رو خودشون شخصا پیگیری و هماهنگ کردن، واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

سکته قلبی انفارکتوس کرده بودم که با درایت دکتر و تیمشان نجات پیدا کردم.. دو نفر در قلب دارم..بهترم.. الله نگه دار شما.. یا الله

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

پدرم برای درمان واریس مراجعه کردن و گزگز پا که علتش واریس بوده با داروهایی که دکتر دادن الان یک هفته از گزگز راحت شده و راحت میخوابه واقعا خدا خیرش بده

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

با حوصله..تمام مدارک من و بررسی کردش..

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

مرسی هم اکو قلب شدم هم سونو ازش خاستم بکنه کبدم چرب بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

هم سواد خوب .. هم دقت

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

خیلی دقیق اکو میکنن

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بهترین بود بنظر من

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

پزشک عالی خیلی زمان گذاشتن..ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

داروی بیخود تجویز نمیکنه و بسیار سواد خوب

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

Number 1

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

اکو کردم..دقیق بود و به خودم نشون داد مشکلات رو

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

ممنون.. از مریوان آمدم تهران

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

واریس تزریق کردن.. با دقت بود..جوان و باحوصله بودن..رفیق شدیم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

جوان اما خیلیوخیلی باسواد

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

آمدیم تهران از مریوان برای درمان پدر..بسیار تحقیق کردم و ایشونو معرفی کردن...خیلی راضی م

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

عالی بودن...با دقت و حوصله کارمون انجام شد...معطلی هم نداشتیم.ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۰۲
اطلاعات تکمیلی
بورد تخصص قلب و عروق از مرکز قلب شهید رجایی تهران
- عضو هیئت علمی درمانی دانشگاه تهران
- عضو انجمن قلب امریکا (AHA)
- رتبه برتر آزمون تخصص پزشکان
- عضو بنیاد ملی نخبگان
- رتبه اول آزمون استخدامی وزارت بهداشت
- سابقه ۱۳ سال طبابت (از ۱۳۹۲)
- درمان واریس...
کلینیک نوید زندگی
تهرانمیدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳
شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۰۰، نوبت دهی: ۰۹۱۲۵۹۷۴۶۹۸
با توجه به ویزیت دقیق پزشک، کمی صبر جهت حضور در مطب در نظر داشته باشید.
وب سایت واریس (کلیک کنید): Varis.ir
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۸ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    کسانی که دکتر کیوان زارعی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر سپیده حسینی شیروانی قلب و عروق سرکار خانم دکتر سپیده حسینی شیروانی
    اینستاگرام دکتر کیوان زارعی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک نوید زندگی

    میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳

    کلینیک نوید زندگی

    میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان آزادی، پلاک ۴۶، درمانگاه تخصصی هروی، طبقه ۳