من جراحی سینه داشتم.هم توده هم کیست و هم کوچک کردن سینه...بسیار عالی کار کردن و خیلی هم راضی هستم. الان ۱۰ ماهه عمل کردم.هیچ مشکلی هم ندارم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
دکتر مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
Ingrown nail . جراحی با موفقیت انجام شد و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
من برا توده سینه مراجعه کردم ، چقدر آقای دکتر واقعا دلسوز و برادرانه راهنمایی کردن و وقت گذاشتن ، چقدر آدم حسابی هستن واقعا هر چقدر هزینه میگیرن حلالشون باشه ، و رفتار با ادبانه منشی، واقعا عالی بودن نه مثل منشی بعضی از دکترا که انگار با خودشون هم قهرش ، واقعا دست مریزاد به این مجموعه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
دکتر با حوصله و وقت میزارن برا مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
جراجی سینه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام دکتر خیلی خوب باتجربه خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بسیار با اخلاق هستن و کاملا به صحبت های بیمار گوش میکنن...بر همین اساس،تشخیص خوبی هم دارن
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
سرطان سینه جراحی انجام شده و بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
جراح فوقالعاده عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
کیست سینه و بزرگی غدد لنفاوی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بعد از عمل نیاز به مراجعه مجدد می باشد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
کنسر بریت بوده و در حال معالجه هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
دکتر بی نهایت صبور ومهربان خوش اخلاق وبا حوصله هستند.توصیه های خوبی میفرمایند من ۳سال هست که بخاطر کیست سینه زیر نظر دکتر هستم.بی نظیر هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
مشکل سرطان سینه. عمل شدم تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خوش رفتار
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
سرطان سینه داشتم عمل کردم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
دکتر فوقالعاده مهربان واروم هستن خیلی با انرژی خوب جوابگو هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بهترین موضوعی که میتونم اشاره کنم پاسخگویی ۲۴ ساعته مطلب دکتر هست که از طریق شماره همراهی که به بیماران ارایه میدهد انجام میشود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار خوش اخلاق و باتجربه عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
سلام قبلا عملم کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بسیار دقیق و باحوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
کنسر سینه
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عالی بودن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
مشکل کیست سینه دارم اومدم چکاب
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
سلام من مشگل درد سینه داشتم واسشون به خوبی منو مداوا کردن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
سرطان سینه،ایشان با تشخیص بموقع وعمل جراحی ،از سرایت به بقیه اندام جلوگیری کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
نالبزبیی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
انسان خوش برخورد و صبور با تشخیص عالی برای سرطان سینه گرید ۲ بیماران عزیز اصلا ترس به دلتون راه ندید فقط سریع اقدام کنید
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
دکتر بسیار خوش برخورد مهربان و عالی تشخیص بسیار عالی بسیار با سواد دکتر دیگه نگرانم کردند ایشون کاملا نگرانیم بر طرف کردند واقعا عالی بودند منشی هم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
بهترینهستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
فعلا میخواهم برم با دکتر مشاوره انجام دهم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
کار آقای دکتر بسیار عالی من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
کیست سینه داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
کیست سینه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خوب بودن من راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
دلسوز و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بسیار عالی متین
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
مشکل سینه ،خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
جراحی فیبرو آدنوم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بسیار دکتر عالی من چند سال که زیر نظرشون بودم و هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
بسیار باسواد هستن و اصلا شک به دلتون راه ندید بایت انتخابشون، منشی ۲۴ ساعته سریع پاسخگو هست و این بهترین گزینست
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
عالی.خدا خیرش بده الهی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خوب بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
توده در سینه
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
عالی
سال ۹۷ مراجعه کردم و درمان عالی بود. بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
باسلام یه نوبت خدمتشون رسیدم برا معاینه سینه برام سونو نوشتن که سونو انجام بدم وببرم خدمتشون 13 اسفند انشاالله میرم خدمتشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
با سلام و احترام من برای اولین بار خدمت اقای دکتردمراجعه کردم هیشون با حوصله و خوشرویی حوابگوی من بودن و انرژیشون برای من فوق العاده مثبت و قابل اعتماد بود خوشحالم که ایشون رو سر راه من قرار داد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
عالی
سال ۹۷ مراجعه کردم و درمان عالی بود. بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
بنظرم از بهترین های شیراز هستن خیلی با اخلاق وکار بلد...
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
خوب هس
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عالی هست با ا
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خیلی عالی است
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
مشکل پستان
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
در رابطه با یه توده بدخیم رفتم بهترین دکتری که به عمرم دیدم صبور باشعور همراه بیمار دلسوز واقعا هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
سرطان سینه داشته عمل شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
عالی . بینظیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بهترین دکتری هست که تاحالادیدم مهربان وباحوصله وباتشخیص عالی من که ازشون راضی هستم خداهم راضی باشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
من ایشون پیشنهاد میکنم بسیار عالی هستن پزشک حاذق و با اخلاق
عالی بودن من ی توده داخل سینم حس کردم سونو و ماموگرافی انجام دادم رفتم پیش دکتر کرمی که ایشون از توده نمونه گرفتن خدا راشکر خو خیم بود ولی دکتر گفتن باید عمل کنید چون خودشون خصوصی عمل میکردن من متسفانه هزینه عمل نداشتم وگرنه خیلی دوست داشتم خودشون من عمل کنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
تازه رفتم پیشش فقط دارو داد تا ببینم چی میشه
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
سلام بسیاردکترصبوروباادبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
درحال ادامه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
فعلا یک بار ویزیت شدم. از برخورد محترمانه و درخور ایشون خیلی خوشم اومد.
متخصص جراحی عمومی و لاپاروسکوپی فلوشیپ فوق تخصص جراحی سرطان و پستان درمان بیماری های خوش خیم پستان شامل فیبروآدنوما، کیست، ماستیت گرانولوماتوز، تومورها و بدخیمی پستان: بازسازی انکوپلاستی پستان درسرطان پستان، ماموپلاستی درمانی، مستکتومی با حفظ پوست و حفظ نوک پستان، بازسازی با پروتز و اکسپندر، فلپ لاتیس جراحی عمومی: فتق، سنگ کیسه صفرا، کیست پیلونیدال، همورویید و فیشر جراحی سرطان: سرطان های روده، معده، تیرویید، سرطان پوست و بافت نرم و سارکوم جراحی زیبایی: ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی و بلفاروپلاستی پلک فوقانی و تحتانی سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1400 تا ۱۴۰۱ پژوهشگر بین المللی در زمینه جراحی و پزشکی
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۷غده سینه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳معاینه
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار باشخصیت صبور وبا دانش هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دکتر بس
۱۴۰۲/۱۰/۰۳من جراحی سینه داشتم.هم توده هم کیست و هم کوچک کردن سینه...بسیار عالی کار کردن و خیلی هم راضی هستم. الان ۱۰ ماهه عمل کردم.هیچ مشکلی هم ندارم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰دکتر مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۲۴Ingrown nail . جراحی با موفقیت انجام شد و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۲پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹من برا توده سینه مراجعه کردم ، چقدر آقای دکتر واقعا دلسوز و برادرانه راهنمایی کردن و وقت گذاشتن ، چقدر آدم حسابی هستن واقعا هر چقدر هزینه میگیرن حلالشون باشه ، و رفتار با ادبانه منشی، واقعا عالی بودن نه مثل منشی بعضی از دکترا که انگار با خودشون هم قهرش ، واقعا دست مریزاد به این مجموعه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر با حوصله و وقت میزارن برا مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۵جراجی سینه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳سلام دکتر خیلی خوب باتجربه خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار با اخلاق هستن و کاملا به صحبت های بیمار گوش میکنن...بر همین اساس،تشخیص خوبی هم دارن
۱۴۰۳/۱۰/۲۰سرطان سینه جراحی انجام شده و بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸جراح فوقالعاده عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۱۵کیست سینه و بزرگی غدد لنفاوی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بعد از عمل نیاز به مراجعه مجدد می باشد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کنسر بریت بوده و در حال معالجه هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دکتر بی نهایت صبور ومهربان خوش اخلاق وبا حوصله هستند.توصیه های خوبی میفرمایند من ۳سال هست که بخاطر کیست سینه زیر نظر دکتر هستم.بی نظیر هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۸مشکل سرطان سینه. عمل شدم تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خوش رفتار
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سرطان سینه داشتم عمل کردم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲دکتر فوقالعاده مهربان واروم هستن خیلی با انرژی خوب جوابگو هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بهترین موضوعی که میتونم اشاره کنم پاسخگویی ۲۴ ساعته مطلب دکتر هست که از طریق شماره همراهی که به بیماران ارایه میدهد انجام میشود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار خوش اخلاق و باتجربه عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سلام قبلا عملم کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار دقیق و باحوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۴/۲۰کنسر سینه
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی بودن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشکل کیست سینه دارم اومدم چکاب
۱۴۰۲/۱۰/۱۳سلام من مشگل درد سینه داشتم واسشون به خوبی منو مداوا کردن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سرطان سینه،ایشان با تشخیص بموقع وعمل جراحی ،از سرایت به بقیه اندام جلوگیری کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۶نالبزبیی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴انسان خوش برخورد و صبور با تشخیص عالی برای سرطان سینه گرید ۲ بیماران عزیز اصلا ترس به دلتون راه ندید فقط سریع اقدام کنید
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر بسیار خوش برخورد مهربان و عالی تشخیص بسیار عالی بسیار با سواد دکتر دیگه نگرانم کردند ایشون کاملا نگرانیم بر طرف کردند واقعا عالی بودند منشی هم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بهترینهستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰فعلا میخواهم برم با دکتر مشاوره انجام دهم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷کار آقای دکتر بسیار عالی من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳کیست سینه داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کیست سینه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بودن من راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دلسوز و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار عالی متین
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۲مشکل سینه ،خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱جراحی فیبرو آدنوم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بسیار دکتر عالی من چند سال که زیر نظرشون بودم و هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بسیار باسواد هستن و اصلا شک به دلتون راه ندید بایت انتخابشون، منشی ۲۴ ساعته سریع پاسخگو هست و این بهترین گزینست
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی.خدا خیرش بده الهی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲خوب بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶توده در سینه
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی سال ۹۷ مراجعه کردم و درمان عالی بود. بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰باسلام یه نوبت خدمتشون رسیدم برا معاینه سینه برام سونو نوشتن که سونو انجام بدم وببرم خدمتشون 13 اسفند انشاالله میرم خدمتشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۲فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶با سلام و احترام من برای اولین بار خدمت اقای دکتردمراجعه کردم هیشون با حوصله و خوشرویی حوابگوی من بودن و انرژیشون برای من فوق العاده مثبت و قابل اعتماد بود خوشحالم که ایشون رو سر راه من قرار داد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی سال ۹۷ مراجعه کردم و درمان عالی بود. بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بنظرم از بهترین های شیراز هستن خیلی با اخلاق وکار بلد...
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خوب هس
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی هست با ا
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی عالی است
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مشکل پستان
۱۴۰۳/۰۱/۱۸در رابطه با یه توده بدخیم رفتم بهترین دکتری که به عمرم دیدم صبور باشعور همراه بیمار دلسوز واقعا هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲سرطان سینه داشته عمل شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عالی . بینظیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بهترین دکتری هست که تاحالادیدم مهربان وباحوصله وباتشخیص عالی من که ازشون راضی هستم خداهم راضی باشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳من ایشون پیشنهاد میکنم بسیار عالی هستن پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سرطان سینه خیلی عالی انشالا که هرجا هستن سرشون سلامت باشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳فعلا تحت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عمل پری انال
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عمل داشتم بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵غده سینه دارم تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹من عمل کردم زیبایی، لیفت سینه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خیلی دکتر خوبی ،فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۵افتخار ارد
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر بسیار با حوصله و صبور و کاربلد است
۱۴۰۵/۰۲/۰۷واقعا عالی وبا تجربه هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۷کیست سینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی بودن من ی توده داخل سینم حس کردم سونو و ماموگرافی انجام دادم رفتم پیش دکتر کرمی که ایشون از توده نمونه گرفتن خدا راشکر خو خیم بود ولی دکتر گفتن باید عمل کنید چون خودشون خصوصی عمل میکردن من متسفانه هزینه عمل نداشتم وگرنه خیلی دوست داشتم خودشون من عمل کنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹تازه رفتم پیشش فقط دارو داد تا ببینم چی میشه
۱۴۰۲/۱۰/۰۳سلام بسیاردکترصبوروباادبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵درحال ادامه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰فعلا یک بار ویزیت شدم. از برخورد محترمانه و درخور ایشون خیلی خوشم اومد.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سرطان پستان و جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار با حوصله و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰