شقاق داشتم عمل بسیار عالی بود وبعد عمل هم خیلی کم درد داشتم
عالی هستن
تازه عمل کردم
هر دکتری میرفتم درست منو راهنمایی نمیکردن اما ایشون علاوه بر راهنمایی مشکل منم درست تشخیص دادن و راهکار برام گذاشتن
مشکل شقاق و بواسیر داشتم . کارشون عالیه خداخیرشون بده .
پزشک جراح بسیار خوب و عملهاش بسیار عالی است
بسیار خوش اخلاق و ماهر
بسیار حرفه ای
مشکل پرولاپس رکتوم،در حال پیگیری
هنوز در حال معالجه هستم
هموریید و افتادگی روده بزرگ دکتر تهمتن جراحی کردند با دستگاه استپلر راضی هستم.
خیلی خوب
عمل جراحی کولورکتال داشت
بسیار عالی و دلسوز
کارش خوبه عالیه
سلام دکتر با وجدان، با اخلاق، با ادب، پنجه طلایی، می باشد. من 3 مرتبه پیش دکتر عمل کرده ام و بسیار راضی می باشم.
پدرم مشک
بسیار عالی هست
بسیارعالی
عدم رضایت
عمل همورویید و فیشر داشتم که به بهترین وجه انجام شد
خوش اخلاق و حاذق ،عمل کیسه صفرا پیش ایشون انجام دادم
بهترین و انسان وپزشک نمونه
سلام حدود دو سال پیش، عمل فیستول و شقاق رو انجام دادم و بسیار بسیار از کار دکتر راضی هست
عمل کیسه صفری انجام دادم بسیار عالی بودن
خوب بود
عالی، بهترین دندانپزشک شیراز
جراحی هم
بسیار با حوصله و با تحربه
کارشون عالیه
عالی هستند
من پیش اقای دکتر تهمتن عمل اسلیو انجام دادم.فوق العاده عالی بود کارشون بی نظیره خودشون هم خیلی خیلی خوش اخلاق هستن و عملم خیلی اراحت بود
اسلیو معده
عالی بودند
بسیارعالی حاذق ماهرخوش اخلاق وخوش برخوردوباحوصله برخوردشان نمونه بارزازوارستگی وفروتنی هست
عالیی.واقعا با تجربه و متخصص .
عالی بود
تجربه و
خواهرم شقاق داشتند توسط ایشون عمل شدند خیلی هم راضی هستند
عمل کیسه صفرا
عملفیستولانجامدادمدر دوره درمان هستم
اسلیو انجام دادم و فوق العاده بود
کیست مویی
خوب بود کارشون
دکترخوبی هست من هم معرفی کردن
تشخیص خوبی دارن. درمان خوبی ارائه میدن
بسیار عالی و متبحر
فیشر تحت درمان هستم
خیلی تشخیصشون عالی بود دو تا از مریض هامون پیش دکتر نتیجه گرفتن الان برادرم میخواد خدمت دکتر برسند برای عمل
خوب بود قراردبر عمل شد ولی چون فقط بیمارستان خصوصی عمل میکرد هزینه بالایی متحمل میشدم بخاطر همین عمل نکردم
عمل جراحی آبسه مقعدی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان زند - روبروی هتل پارس - کوچه ۴۷ - مجتمع پزشکی رازی - طبقه ۴
شقاق داشتم عمل بسیار عالی بود وبعد عمل هم خیلی کم درد داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰تازه عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳هر دکتری میرفتم درست منو راهنمایی نمیکردن اما ایشون علاوه بر راهنمایی مشکل منم درست تشخیص دادن و راهکار برام گذاشتن
۱۴۰۱/۱۱/۱۷مشکل شقاق و بواسیر داشتم . کارشون عالیه خداخیرشون بده .
۱۴۰۰/۰۹/۲۸پزشک جراح بسیار خوب و عملهاش بسیار عالی است
۱۳۹۷/۱۱/۱۹بسیار خوش اخلاق و ماهر
۱۳۹۸/۰۱/۲۷بسیار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل پرولاپس رکتوم،در حال پیگیری
۱۴۰۰/۱۱/۱۶هنوز در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹هموریید و افتادگی روده بزرگ دکتر تهمتن جراحی کردند با دستگاه استپلر راضی هستم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عمل جراحی کولورکتال داشت
۱۴۰۱/۰۶/۰۸بسیار عالی و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۱۷کارش خوبه عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سلام دکتر با وجدان، با اخلاق، با ادب، پنجه طلایی، می باشد. من 3 مرتبه پیش دکتر عمل کرده ام و بسیار راضی می باشم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶پدرم مشک
۱۴۰۲/۰۲/۱۶بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عمل همورویید و فیشر داشتم که به بهترین وجه انجام شد
۱۴۰۱/۰۱/۰۱خوش اخلاق و حاذق ،عمل کیسه صفرا پیش ایشون انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بهترین و انسان وپزشک نمونه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام حدود دو سال پیش، عمل فیستول و شقاق رو انجام دادم و بسیار بسیار از کار دکتر راضی هست
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عمل کیسه صفری انجام دادم بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی، بهترین دندانپزشک شیراز
۱۴۰۳/۰۳/۱۹جراحی هم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱تازه عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار با حوصله و با تحربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷من پیش اقای دکتر تهمتن عمل اسلیو انجام دادم.فوق العاده عالی بود کارشون بی نظیره خودشون هم خیلی خیلی خوش اخلاق هستن و عملم خیلی اراحت بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳اسلیو معده
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیارعالی حاذق ماهرخوش اخلاق وخوش برخوردوباحوصله برخوردشان نمونه بارزازوارستگی وفروتنی هست
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عالیی.واقعا با تجربه و متخصص .
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴تجربه و
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خواهرم شقاق داشتند توسط ایشون عمل شدند خیلی هم راضی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عمل کیسه صفرا
۱۴۰۲/۰۹/۰۷عملفیستولانجامدادمدر دوره درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲اسلیو انجام دادم و فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۱کیست مویی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خوب بود کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۸دکترخوبی هست من هم معرفی کردن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶تشخیص خوبی دارن. درمان خوبی ارائه میدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی و متبحر
۱۳۹۸/۰۷/۲۶فیشر تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خیلی تشخیصشون عالی بود دو تا از مریض هامون پیش دکتر نتیجه گرفتن الان برادرم میخواد خدمت دکتر برسند برای عمل
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خوب بود قراردبر عمل شد ولی چون فقط بیمارستان خصوصی عمل میکرد هزینه بالایی متحمل میشدم بخاطر همین عمل نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عمل جراحی آبسه مقعدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱