قرار است عمل تیرویید انجام دهم ،خوش برخورد و متواضع هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
غده تیروئید. هنوز عمل نشدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عالی تز از عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
مشکل تیرویید داشتم دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
مشکل تیروئید داشتم وکارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
جراحی تومور بدخیم تیروئید، دکتر عالی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند وعمل به خوبی پیش رفت و هیچ مشکلی بعد از عمل نداشتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
تیروئیدداشتم ودوبارعمل کردم کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
تصادف ایشان معاینه کردند و راضی بوده این
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۱/۲۴
عالی ه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
جراحی داشتم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
یک هفته هست عمل تیروئید انجامدادم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عمل تیرویید،انجام ندادم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
دکتر خیلی خوبی هس
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
غده تیروید داشتم عملم کرد
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
دکتر عباسی دکتر حاذق و فوق العاده مهربان و صبورن در مقابل بیمار. من که از ایشان خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
مشکل جراحی تیروئید عالی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
من هوشبر هستم و در عمل های جراحی ایشان را میشناسم.. بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
گره تیروئیدی ،خداروشکر خیلی راضی بودم خدا خیرشون بده فقط صدام هنوز گرفته بعد دوماه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عمل تیرویید کردیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
غده تیروئید..وغده فوق کلیه سمت راستم رو عمل کردن ..واقعا دکتر ماهری هستن ...فوق کلیه سمت چپم رو هم میخام عمل کنم پیش خودش
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
ممنون از دکتر تشخیص اولیه عمل جراحی تیروئید که عمل انجام شد بعد از سه روز حالم نسبتا خوب هست امیدوارم در ادامه درمان مشکلم کامل رفع شود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
قراره عمل تیرویید مامانم رو انجام بده تا حالا که همه پیشنهادش رو دادند امیدوارم که عمل مامان من هم خوب پیش بره
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بزرگ شدن طحال
۱۳۹۷/۰۵/۱۲
عمل فتق
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
کارشون عالی.حرف نداره
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
همورئید
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
کم کاری تیرویید داشتم توسط دکتر عباسی عمل شدم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
کار دکتر فوق العادس
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
سرطان تیروئید . جراحی
۱۳۹۷/۰۵/۰۲
عالی هستن عالییییی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
تشخیص پارگی ناف ک هیچ دکتری نتونست تشخیص بده ودوسال طول کشید ودر اخر دکتر عباسی به محض معاینه تشخیص دادن و عمل شدم
۱۳۹۷/۰۶/۰۱
بسیار دکتر عالی وخوش اخلاق و مهربون و مشاوره و صحبت باهاشون دلگرمی و ارامش قلب مبشه من به هفته عمل کردم تیرویید م رو توسط استاد عباسی خیلی راضیم انشالا خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
خیلی دکتر خوبی خدا ازشون راضی باشه با اخلاق کار بلد بهترین
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عمل تیرویید داشتم کارشون عالی بوده. دستشون درد. نکنه
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
سلام دکتر ببخشید من مادرم حدود 11روز است عمل تیرویید انجام داده الان چن روز است در هر دوطرفش از زیر گوش تا گلو احساس درد داره ویکمم هم ورم داره بعضی موقعها اب دهن هم نمیتونه قورت بده و یا دیروز صداشم بالا نمیومد طبیعی هس؟
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
دکتر فوق العاده با اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
توده روی کلیه بود و در بیمارستان رجایی جراحی شدم و کار دکتر بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
جناب دکتر بسیار باحوصله و بدون عجله و با آرامش درباره جراحی صحبت کردن و برام وقت گذاشتن. ان شاالله که جراحی تیروئیدم به خوبی پیش بره
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
عمل تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تیرویید بنده راعمل کردند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دکتر عباسی بخصوص در تشخیص بیماری های تیرویید نمونه ای نداره
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
شوهرم بواسیر داشت عمل کرد عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عمل تیروئید داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
از همکاراشون هستم.میخاستم ی بیمار بفرسم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کار ایشان در عمل تیروئید و تروما عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
جراحی تیروئید داشتم پیششون، بی نهایت راضی بودم از تمام مراحل درمانم، از ابتدا تا انتها. ممنونم از ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۱۷
عمل تخلیه تیرویید داشتم و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیار خبره و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
تیروئید واقعا کارش عالیه من رای 100در100 بهش میدم هم کار عایله هم تجربش هم اخلاقش
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
دکتر خوبی هستند و باخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
مشکل تیرویید داشتم و قراره ایشان عمل کنند
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
دکتر بسیار عالی هستند و دلسوز بیماران من غده تیروئیدی درگلوی من هستش
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بسیار دقیق و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
سلام من مشکل تیروئید داشتم تازه عمل کردم باید سه هفته بعد از عمل دوباره مراجعه کنم ولی از نظر اخلاق حر ف اول میزنن انشالله که نتیجه عمل هم خوب باشه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عمل تیروئید
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
مشکل سنگ کیسه صفرا دارم نوبت عمل داده هنوز نوبتم نتشده خالم و دختر خالم کیسه صفرا و تیروئید عمل کردن خیلی راضی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
سلام من گره تیروئید داشتم سه روز پیش آقای دکتر عباسی من عمل کرد الان حالم خوبه ،تشکر ویژه از آقای دکتر عباسی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
واقعا دکتر عالی با حوصله دلسوز تشخیص عالی کاربلد
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عمل تیروئید کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
مشکلات تیروئیدی بسیار وارد هستم.
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
برای عمل
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
چرا نمیتونید هماهنگ کنید و به تعداد مقول نوبت بدید؟وظیفه منشی دقیقا چیه؟رفتارگرم و موادبانه مشنی هم در نوع خودش بی نظیر بود!!!
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
ادکتر عباسی بسیار ماهر و با اخلاق اسا نامبر وات
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تیرو5ید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
مشکل غددتیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
مشکل تیروئید داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عمل پرخطر تیرپیید رو بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عمل جراحی تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بسیار دکتر خوش اخلاق و فهمیده فعلا تحت نظریم قراره عمل ترویید و لنفافی که غده سرطانیه عمل کنن
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
از نظر کار عالی واز نظر اخلاق بسیار محترم ومتشخص
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
من تازه 3 روزپیش دکترعباسی عملم کرددکترخیلی خوبیه وخوش اخلاق .غده تیروییدم کامل بیرون اوردم فعلا دوران نقاهت میگدرونم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
گره در تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
استاد عباسی در کارشون بسیار دکتر حاذق و زبردستی هستند.. ایشان خیلی با ادب و متین هستند...
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کارشون و اخلاقشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عالی هستند درتمام زمینه ها
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عمل تیرویید انجام دادم ، راضی هستم ، برای بیمار دیگری میخواهم وقت بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
من یکی از مریض هاشون هستم و واقعا کارشون حرف نداره هم از اخلاقشون هم کارشون عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تیرویید
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
برداشت آندومتریوز
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
تیروئید داشتم عمل کردم خداروشکر خوبم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
غده تیروئید داشتم دکتر جراحم بود ازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
تیروئید
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
عمل تیروئید. عالی و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
من تیروئید رو پیش ایشون عمل کردم
دکتر فوق العاده خاص هستند مهربون کاربلد و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
واقعابسیاردکترخوب وباتجربه ای هست
۱۳۹۷/۰۴/۰۸
عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خواهرم عمل گواتر کرد خیلی از دکتر راضی هستم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
عالی بود عمل برداشتن تیرویید
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
جراحی تیرویید داشتم .خیلی دکتر خوش برخوردی هستن .
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
گره تیروئید داشتم که ایشون عمل کردن و راضیم خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خیلی راضی از عمل بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
گره تیرویید رو عمل کردم تحت نظر آقای دکتر عباسی هستم،عالی فوق العاده مهربون و کار درست
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
بهترین دکتر جراح تیرویید هستن و بسیار بااخلاق و با تجربه، همه چیز تمام
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دکتر خوبیه... تیرویدم رو 3 روز پیش عمل کرد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
دکتر خیلی خوبی هست خیلی هم کمک میکند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
تیروئید بوده.. کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
گره تیروئید داشتم.دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هست.به دیگران پیشنهاد میکنم
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بله خ ب
۱۴۰۰/۰۲/۱۳نامه برای عمل تیروئید به بیمارستان دادن
۱۳۹۹/۰۳/۰۷دکتر خیلی خوب اما خوش سفری هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عمل داشتند خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۲۴پنجه طلایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹قراره فردا عمل کنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵قرار است عمل تیرویید انجام دهم ،خوش برخورد و متواضع هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹غده تیروئید. هنوز عمل نشدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی تز از عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مشکل تیرویید داشتم دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۸مشکل تیروئید داشتم وکارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۱جراحی تومور بدخیم تیروئید، دکتر عالی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند وعمل به خوبی پیش رفت و هیچ مشکلی بعد از عمل نداشتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷تیروئیدداشتم ودوبارعمل کردم کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۳تصادف ایشان معاینه کردند و راضی بوده این
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۱/۲۴عالی ه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳جراحی داشتم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰یک هفته هست عمل تیروئید انجامدادم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عمل تیرویید،انجام ندادم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹دکتر خیلی خوبی هس
۱۴۰۰/۰۳/۱۹واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۹غده تیروید داشتم عملم کرد
۱۳۹۸/۰۵/۱۴دکتر عباسی دکتر حاذق و فوق العاده مهربان و صبورن در مقابل بیمار. من که از ایشان خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵مشکل جراحی تیروئید عالی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷من هوشبر هستم و در عمل های جراحی ایشان را میشناسم.. بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲گره تیروئیدی ،خداروشکر خیلی راضی بودم خدا خیرشون بده فقط صدام هنوز گرفته بعد دوماه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عمل تیرویید کردیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱غده تیروئید..وغده فوق کلیه سمت راستم رو عمل کردن ..واقعا دکتر ماهری هستن ...فوق کلیه سمت چپم رو هم میخام عمل کنم پیش خودش
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ممنون از دکتر تشخیص اولیه عمل جراحی تیروئید که عمل انجام شد بعد از سه روز حالم نسبتا خوب هست امیدوارم در ادامه درمان مشکلم کامل رفع شود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶قراره عمل تیرویید مامانم رو انجام بده تا حالا که همه پیشنهادش رو دادند امیدوارم که عمل مامان من هم خوب پیش بره
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بزرگ شدن طحال
۱۳۹۷/۰۵/۱۲عمل فتق
۱۴۰۰/۰۵/۲۶کارشون عالی.حرف نداره
۱۴۰۰/۰۱/۲۳همورئید
۱۳۹۹/۱۰/۰۲کم کاری تیرویید داشتم توسط دکتر عباسی عمل شدم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱کار دکتر فوق العادس
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سرطان تیروئید . جراحی
۱۳۹۷/۰۵/۰۲عالی هستن عالییییی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳تشخیص پارگی ناف ک هیچ دکتری نتونست تشخیص بده ودوسال طول کشید ودر اخر دکتر عباسی به محض معاینه تشخیص دادن و عمل شدم
۱۳۹۷/۰۶/۰۱بسیار دکتر عالی وخوش اخلاق و مهربون و مشاوره و صحبت باهاشون دلگرمی و ارامش قلب مبشه من به هفته عمل کردم تیرویید م رو توسط استاد عباسی خیلی راضیم انشالا خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی خدا ازشون راضی باشه با اخلاق کار بلد بهترین
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل تیرویید داشتم کارشون عالی بوده. دستشون درد. نکنه
۱۳۹۸/۰۵/۰۸سلام دکتر ببخشید من مادرم حدود 11روز است عمل تیرویید انجام داده الان چن روز است در هر دوطرفش از زیر گوش تا گلو احساس درد داره ویکمم هم ورم داره بعضی موقعها اب دهن هم نمیتونه قورت بده و یا دیروز صداشم بالا نمیومد طبیعی هس؟
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر فوق العاده با اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۱۶توده روی کلیه بود و در بیمارستان رجایی جراحی شدم و کار دکتر بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۸جناب دکتر بسیار باحوصله و بدون عجله و با آرامش درباره جراحی صحبت کردن و برام وقت گذاشتن. ان شاالله که جراحی تیروئیدم به خوبی پیش بره
۱۴۰۱/۰۸/۱۳عمل تیروئید
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تیرویید بنده راعمل کردند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر عباسی بخصوص در تشخیص بیماری های تیرویید نمونه ای نداره
۱۳۹۹/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸شوهرم بواسیر داشت عمل کرد عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عمل تیروئید داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸از همکاراشون هستم.میخاستم ی بیمار بفرسم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کار ایشان در عمل تیروئید و تروما عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۵جراحی تیروئید داشتم پیششون، بی نهایت راضی بودم از تمام مراحل درمانم، از ابتدا تا انتها. ممنونم از ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۱۷عمل تخلیه تیرویید داشتم و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار خبره و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۳تیروئید واقعا کارش عالیه من رای 100در100 بهش میدم هم کار عایله هم تجربش هم اخلاقش
۱۳۹۸/۰۸/۲۲دکتر خوبی هستند و باخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۰۲مشکل تیرویید داشتم و قراره ایشان عمل کنند
۱۳۹۹/۰۲/۲۴دکتر بسیار عالی هستند و دلسوز بیماران من غده تیروئیدی درگلوی من هستش
۱۳۹۹/۰۴/۳۰بسیار دقیق و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴سلام من مشکل تیروئید داشتم تازه عمل کردم باید سه هفته بعد از عمل دوباره مراجعه کنم ولی از نظر اخلاق حر ف اول میزنن انشالله که نتیجه عمل هم خوب باشه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عمل تیروئید
۱۳۹۷/۱۰/۱۸مشکل سنگ کیسه صفرا دارم نوبت عمل داده هنوز نوبتم نتشده خالم و دختر خالم کیسه صفرا و تیروئید عمل کردن خیلی راضی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱سلام من گره تیروئید داشتم سه روز پیش آقای دکتر عباسی من عمل کرد الان حالم خوبه ،تشکر ویژه از آقای دکتر عباسی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷واقعا دکتر عالی با حوصله دلسوز تشخیص عالی کاربلد
۱۴۰۲/۰۵/۱۸تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عمل تیروئید کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۲مشکلات تیروئیدی بسیار وارد هستم.
۱۳۹۹/۰۲/۱۸برای عمل
۱۳۹۹/۰۶/۰۲چرا نمیتونید هماهنگ کنید و به تعداد مقول نوبت بدید؟وظیفه منشی دقیقا چیه؟رفتارگرم و موادبانه مشنی هم در نوع خودش بی نظیر بود!!!
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ادکتر عباسی بسیار ماهر و با اخلاق اسا نامبر وات
۱۴۰۰/۰۵/۱۷تیرو5ید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشکل غددتیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۰۶مشکل تیروئید داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عمل پرخطر تیرپیید رو بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عمل جراحی تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار دکتر خوش اخلاق و فهمیده فعلا تحت نظریم قراره عمل ترویید و لنفافی که غده سرطانیه عمل کنن
۱۳۹۸/۰۵/۰۷از نظر کار عالی واز نظر اخلاق بسیار محترم ومتشخص
۱۳۹۹/۰۳/۳۰من تازه 3 روزپیش دکترعباسی عملم کرددکترخیلی خوبیه وخوش اخلاق .غده تیروییدم کامل بیرون اوردم فعلا دوران نقاهت میگدرونم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱گره در تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۳۰استاد عباسی در کارشون بسیار دکتر حاذق و زبردستی هستند.. ایشان خیلی با ادب و متین هستند...
۱۴۰۰/۰۴/۲۳تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۱۳کارشون و اخلاقشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی هستند درتمام زمینه ها
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عمل تیرویید انجام دادم ، راضی هستم ، برای بیمار دیگری میخواهم وقت بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱من یکی از مریض هاشون هستم و واقعا کارشون حرف نداره هم از اخلاقشون هم کارشون عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تیرویید
۱۳۹۹/۰۳/۲۶برداشت آندومتریوز
۱۳۹۹/۰۷/۲۱تیروئید داشتم عمل کردم خداروشکر خوبم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱غده تیروئید داشتم دکتر جراحم بود ازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶تیروئید
۱۳۹۸/۰۹/۲۳عمل تیروئید. عالی و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۱من تیروئید رو پیش ایشون عمل کردم دکتر فوق العاده خاص هستند مهربون کاربلد و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷واقعابسیاردکترخوب وباتجربه ای هست
۱۳۹۷/۰۴/۰۸عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خواهرم عمل گواتر کرد خیلی از دکتر راضی هستم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰عالی بود عمل برداشتن تیرویید
۱۳۹۹/۱۲/۰۸جراحی تیرویید داشتم .خیلی دکتر خوش برخوردی هستن .
۱۳۹۸/۱۰/۰۱گره تیروئید داشتم که ایشون عمل کردن و راضیم خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی راضی از عمل بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶گره تیرویید رو عمل کردم تحت نظر آقای دکتر عباسی هستم،عالی فوق العاده مهربون و کار درست
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بهترین دکتر جراح تیرویید هستن و بسیار بااخلاق و با تجربه، همه چیز تمام
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دکتر خوبیه... تیرویدم رو 3 روز پیش عمل کرد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی هست خیلی هم کمک میکند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸تیروئید بوده.. کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۰گره تیروئید داشتم.دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هست.به دیگران پیشنهاد میکنم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰خوب بو
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی هستن واقعا پنجه طلا هستن خدا قوتشون بده وعمر با عزت
۱۴۰۰/۱۱/۲۲