من امروز پیش دکتر وقت عصب کشی مجدد داشتم دندونم ۳ کانال داشت که دکتر بسیار متشخص و با صبر و حوصله و صمیمت روند درمان رو از قبل توضیح داده بودن و امروز هم که نوبت انجام کار داشتم خیلی تمیز و دقیق کارم انجام شد بسیار راضی بودم. از فضای مطب تا برخورد منشی و انجام کار و پایان کار همه چیز عالی بود.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
بسیار تو کارشون تبحر دارن و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
من پیش اقای دکتر درمان ریشه انجام دادم که دندون سختی هم بود و عفونت مزمن داشت انقدر همه چیز عالی بود که من کوچکترین استرس و دردی نداشتم . محیط مطب تمییز ، آروم و کادر بسیار مهربون. هیچ تورم و دردی هم بعدش نداشتم طوری که تونستم همون روز تاجش رو پر کنم. فوق العاده هستن اقای دکتر و کادرشون.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
برای درمان ریشه رفتم ولی فکر میکنم سری اول خوب انجام ندادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
مشکل درمان ریشه کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
کارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دکتر خوبیست
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
ایشان از نظر اخلاق کار و تخصص بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیار وقت شناس و با مهارت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بینظیره بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۵
بسیار بسیار در کارشون مسلط و سریع و بدون درد چند نوبت درمان ریشه رفتم پیششون و بدون علت کار اضافی انجام نمیدند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
بسیار ماهرانه و کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
فوق العاده بودن
برای درمان ریشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
ریشه دندان مشکل داشت
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
مشکل ریشه درمانی وبسیار از عملکردشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
من ریشه دندونم مشکل داشت ایشون درمان کردن واقعا عالی بود برخورد دکتر و پرسنل عالی بود محیط درمان هم خیلی خیلی تمیز بود
دانش آموخته دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی تهران (دوره عمومی دندانپزشکی سال 83 تا 89) Postgraduate of Endodontics in IAU همکاری با دانشگاه علوم پزشکی البرز
دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵من امروز پیش دکتر وقت عصب کشی مجدد داشتم دندونم ۳ کانال داشت که دکتر بسیار متشخص و با صبر و حوصله و صمیمت روند درمان رو از قبل توضیح داده بودن و امروز هم که نوبت انجام کار داشتم خیلی تمیز و دقیق کارم انجام شد بسیار راضی بودم. از فضای مطب تا برخورد منشی و انجام کار و پایان کار همه چیز عالی بود.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار تو کارشون تبحر دارن و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من پیش اقای دکتر درمان ریشه انجام دادم که دندون سختی هم بود و عفونت مزمن داشت انقدر همه چیز عالی بود که من کوچکترین استرس و دردی نداشتم . محیط مطب تمییز ، آروم و کادر بسیار مهربون. هیچ تورم و دردی هم بعدش نداشتم طوری که تونستم همون روز تاجش رو پر کنم. فوق العاده هستن اقای دکتر و کادرشون.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶برای درمان ریشه رفتم ولی فکر میکنم سری اول خوب انجام ندادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل درمان ریشه کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷کارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر خوبیست
۱۴۰۳/۱۰/۰۹ایشان از نظر اخلاق کار و تخصص بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عصب کشی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار وقت شناس و با مهارت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بینظیره بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۵بسیار بسیار در کارشون مسلط و سریع و بدون درد چند نوبت درمان ریشه رفتم پیششون و بدون علت کار اضافی انجام نمیدند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار ماهرانه و کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۱فوق العاده بودن برای درمان ریشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ریشه دندان مشکل داشت
۱۴۰۳/۰۸/۲۹مشکل ریشه درمانی وبسیار از عملکردشان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰من ریشه دندونم مشکل داشت ایشون درمان کردن واقعا عالی بود برخورد دکتر و پرسنل عالی بود محیط درمان هم خیلی خیلی تمیز بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴درمان ریشه
۱۴۰۱/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹دکتر خوب و کاردانی هست
۱۴۰۲/۰۸/۲۳درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۳/۰۷رضایت داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴واقعارکارشون عالی و بدون درد
۱۴۰۱/۰۲/۲۲نتیجه خوب ولی هزینه بالا
۱۴۰۳/۰۹/۱۵