جراح پستان ، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
فلوشیپ شماره نظام: ۱۲۴۱۱۵
۳۴ نفر
دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
بهترین دکتر و با تجربه ترین هستن.
اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بهترین در تشخیص ،اخلاق پزشکی کاملاخوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
هنوز پیگ
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
سلام اقای دکتر دیلمی اولن برخوردش با بیما خیلی خیلی عالی هستش مشکل من توده سینه هستش ۲۰برج ۴ به من گفتن که نوبت عملتون ۲۰روز دیگه هستش اما هنوز خبری نیست میخام نوبت عملم رو بدونم با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
خیلی عالی وخوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
عمل شکم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
من جراحی شدم راضی ام از ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
سرطان..
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
زایمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
کیست مویی ونتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
هنوز عمل انجام ندادادم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
تشخیص دقیق داشتن و جراحی عالی انجام دادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
سلام ..قبلا بیمارستان مطهری عمل سرپای داشتم ...بعداز چند سال دوباره مشکل سرویس شروع شد به دکتر دیلمی که مراجعه کردم گفت یک پماد نوشته کفت اگر خوب نشدی بعداز ۴۸ ساعت بیا بستری شو تواین ۴۸ ساعت بهتر شدم ودوسالی گدشته دوباره درد دارم
فلوشیپ جراحی پستان و سرطان (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز) انجام جراحی سرطانهای سر و گردن و حفره دهان، سرطانهای تیرویید، سرطانهای پستان به همراه بازسازی و جراحی های زیبایی مربوطه، جراحی سرطانهای گوارش (معده، مری، روده بزرگ)
دکتر ایمان دیلمی فلوشیپ جراحی پستان و سرطان (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز)انجام جراحی سرطانهای سر و گردن و حفره دهان، سرطانهای تیرویید، سرطانهای پستان به همراه بازسازی و جراحیهای زیبایی مربوطه، جراحی سرطانهای گوارش (معده، مری، روده بزرگ)
دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بهترین دکتر و با تجربه ترین هستن. اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بهترین در تشخیص ،اخلاق پزشکی کاملاخوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۸هنوز پیگ
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام اقای دکتر دیلمی اولن برخوردش با بیما خیلی خیلی عالی هستش مشکل من توده سینه هستش ۲۰برج ۴ به من گفتن که نوبت عملتون ۲۰روز دیگه هستش اما هنوز خبری نیست میخام نوبت عملم رو بدونم با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خیلی عالی وخوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عمل شکم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹من جراحی شدم راضی ام از ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۲۹سرطان..
۱۴۰۴/۰۴/۰۷فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۰۳زایمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶دکتر بسیار با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱کیست مویی ونتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴هنوز عمل انجام ندادادم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱تشخیص دقیق داشتن و جراحی عالی انجام دادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۳سلام ..قبلا بیمارستان مطهری عمل سرپای داشتم ...بعداز چند سال دوباره مشکل سرویس شروع شد به دکتر دیلمی که مراجعه کردم گفت یک پماد نوشته کفت اگر خوب نشدی بعداز ۴۸ ساعت بیا بستری شو تواین ۴۸ ساعت بهتر شدم ودوسالی گدشته دوباره درد دارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷جوش مقعدی
۱۴۰۴/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸