بسیار با دقت و باسواد خیلی پیگیر بیمار هستن مهربان و دوستداشتنی
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
مهربون و باوجدان
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
ایشون فوق العاده ان در کارشون و اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
هنوز مراجعه نکردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
مشکل عفونت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
بسیار متین و متبحر و کاربلد
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
برای عفونت قارچی مراجعه کردم خیلی با دقت و صبر و حوصله معاینه کردن و به صحبت ها گوش دادن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
زایمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
عفونت کارش خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عالی فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دو بار پیششون ویزیت شدم برای عفونت هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
عفونت قارچی و کیست سینه
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
بسیارمهربان،صبور،ازسواد علمی بالایی برخوردارهستند،برای بیمار ارزش قائل میشوند ووقت میزارند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
اچ پی وی در حال بهبودی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
خیلی عالی راضی بودم مشکل عفونت داشتم چند وقت کامل رفع شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بسیار باحوصله و خوش اخلاق هستن و به صحبت های بیمار با دقت و حوصله گوش میدهند و جواب میدهند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
مشکل خونریزی واژن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
زگیل تناسلی نظری ندارم یک جلسه رفتم دیگه نرفتم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
دکتر بسیا
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر عالی هستن ایشون خیلی باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
اونجوری میشه اقدام بارداری کرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
خوببود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
دل پیچه متفو خلیتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
عالی. مهربان و باانصاف
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
پیش دکتر هاشمی کیست بارتلن عمل کردم.دکترفوق العاده ای هستن.برای مریض وقت میزارن.کامل توضیح میدن.بسیارمهربان هستن و رفتار متین و ارامی دارن.در کل از بس خوبن من عاشقشونم ️
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بسیار دکتر خوش برخورد و مهربونی هستن و کامل به صحبتها گوش میدن و توضیح میدن، تک نفری وارد اتاق میشیم که این برای من خیلی مهم بود، برای درمان عفونت مقاوم مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
عفونت و تکرر ادرار در حال درمان و درمان عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
خیلی ماه و دوسداشتنی باتجربه
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
خیلی خوشحال اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
دکتربسیااار مهربان و خونگرمی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عالی عالی عالی خوش برخورد ترین
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خیلی مهربو
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
خیلی عالی و صبور و مهربان و با دانشکافی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عفونت مزمن قارچی + زخم دهانه رحم درمان تا سه چهار ماه خیلی خوب بود ولی دوباره دچار همون علائم شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
من 9 ماه اقدام کردم برای بارداری و باردار نشدم قبلا پیش دکتر دیگه برای چکاب قبل بارداری رفته بودم ولی اون دکتر درست راهنمایی نکرده بود که خانم شما این مشکلات و داری اگر 3ماه مثلا باردار نشدی باید بیای برای چکاب های بیشتر فقط گفت برو. هروقت باردار شدی بیا ولی خانم دکتر هاشمی خیلی خوب برام توضیح دادند و یسری دارو و یسری ازمایشات بیشتر خیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستند و دیدند من چقدر استرس دارم خیلی با ارامش باهام صحبت کردند که مشکلی نیست حل میشه و امیدوارم که انشاالله به کمک خانم دکتر حل بشه و مادر بشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
باردارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴
عفونت داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
خوش بر خورد و کاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
واقعا بی نظیرند خیلی خوبند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خشکی واژن وعفونت قارچی مقاوم داشتم درمانش عالی بود واخلاقشم که ماه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
خیلی خانوم باکمالات و محترم بودن و وقتی پیش خانوم دکتر هستیم حس میکنیم چندین ساله دوست خوبی هستیم کنار هم حس دوستانه خوبی دارن درکل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
زخم داشتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
مشکل در سینه داشتم و ایشان مامو گرافی وسونو نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
پریود نامنطم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بسیار دکتر بااخلاق و صبور و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
برخورد خیلی خوب و توضیحات لازم رو دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
اخلاق عالی. تحت درمانم نمیتونم قطعی بگم چطور بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
بسیار عالی با تجربه و اخلاق درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
دوسال بود حامله نمیشدم رفتم پیشش ۵ ماه زیر نظر بودم حامله شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
معاینه وازمایش
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عفونت عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
خیلی وقت میزارن توی شنیدن و صحبت کردم و سوال پرسیدن تک نفره هم وارد اتاق میشید خیلی خوب و کامل هم توضیح میدن براتون
سلام واقعا دکتر خیلی خوبی هستند من خیلی راضی هستم عالی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
کیست رحم و سینه مراجعه کردم عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
برای چکاپ های ماهیانه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ایی هستند و به حریم خصوصی بیمار احترام میگذارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
نمیدونم دلیلش میخوام بدونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
مشکل در پریود و نامنظم بودن پریود، دارو دادن درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
دکتر خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
کیست رحم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
فوق العاده دکتر مهربان و دلسوزی هستند و کارشون عالیه من واقعا راضی بودم ازشون.
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
باردار
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
سلام میخوام خیلی زود با ایشان در تماس باشم ولی بهشون دسترسی ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بسیار باتجربه بودند و به بیمار اهمیت میدهند
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
فعلا فقط
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
پریودی نامنظم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
عالیه خانم دکتر بی نظیر هستند منو بچمو نجات دادن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
برای زگیل کوتر انجام دادم تحت درمانم خیلی راضی هستم دکتر هاشمی رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
برای بیماری مراجعه کردم بسیار باتجربه و صبور بودند دکترهاشمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عفونت داشتم کاملا درمان شدم و الان باردارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
آزمایش
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عفونت زنان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
با دقت گوش میدن و برای بیمار ارزش قائل میشن. همین گوش دادن به نظرم خیلی باارزشه. ایشون رو پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در رابطه با پیشگیری از بارداری احتمالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
من رفتم مطب یه دکتر زنان دیگه بعد ایشون امده بودند موقتا به جای دکتر مورد نظرمن من رفتم خانم دکتر هاشمی ویزیتم کردندایشون از نظر اخلاق ورسیدگی ونحبت به بیمار میتونم باجرات بگم ۲۰ بودند سلامت وپایدهر باشند
درحال درمان هستم، برخودشون و مشاوره با بیمار عالی هست.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
عالی هستن ایشون.خیلی تایم میذارن برای بیمارا.اخلاق درجه یک.تشخیص عالی.هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
دکتر خوبی هستند و با آرامش
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
برخود خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
معاینه و پاپ اسمیر پیششون انجام دادم خیلی دقیق بودن عالییی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قائدگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
با حوصله وصبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
نام مرتب بودن پریود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
مشکل خونریزی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
میوم داشتم ک درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
سلام من برای بارداریم زیر نظر دکتر هستم کاملا راضی هستم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
بسیار دکتر خوش اخلاق هستن و من واقعا دوستشون دارم .بیماری ک داشتم طی یه دوره درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
پزشک و متخصص،بسیار بسیار بسیار زیبایی هستند ایشون و بسیار خوشبو و خوش اخلاق .چشمهای زیبا و تودل برویی دارند ایشون .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
برای مراقبت بارداری رفتم عالییییی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
درود برشما خانم دکتر بسیار عالی ، دلسوز و با آرامش صحبت میکنن که این باعث میشه بیمار استرس نداشته باشه و البته با پرسنل خوب و منظم و خوش برخورد برای خانم دکتر و پرسنل خوبشون آرزوی موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خانم دکتر بسیار بسیار خوش برخورد و مهربان و با تجربه و مهارت هستن از مراجعه به خانم دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
عالین. خوش برخورد و حرفهای. خیلی صبورانه به کل صحبتهای شما گوش میدن و بعد از تشخیص، درمورد بیماری و صفر تا صد درمانش براتون توضیح میدن. برخوردشون واقعا به آدم آرامش میده.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بیسیار
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دکتر خوب و با وجدان و عالی و فوق العاده مهربون
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
خیلی خوش اخلاق و دقیق هستن ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تشخیص وپیگیری عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
خیلی خوش برخورد وکارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
دکتر خوش برخورد و با سوادی هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
دکتر بسی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
خیلی خ
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
در رابطه با عفونت بود که باز دوباره درگیر شدم و تا زمانی که دارو مصرف کردم کمتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خشکی و عفونت واژن
با داروهایی که دادند خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
خانم دکتر عشق منه واقعان ک کاردرسته ودقیق بهت رسیدگی میکنه از عالی بودن ی چیزی بالاتره من باردارهستم بچه دوم اولمم بیش ایشون بود.خیلی عالی هستن خوش اخلاق باسوادمهربون دوست داشتی وگل من هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عفونت قارچی داشتم خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
تحت درمان هستم فعلا نمیدونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
اینکه خیلی قشنگ به حرف بیمار گوش میدن واسه من خیلی مهم بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عفونت درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
درمان عفونت - دکتر خیلی مهربون و دلسوزی هستند - با دقت به حرفهای بیمار گوش میدهند.
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
عالی خوش اخلاق و تخصص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
حاملگی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
فوقالعاده دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
واقعا عالی بودن از همه نظر من با استرس فراوان آزمایش خانمم را بردم بهشون نشون دادم با حوصله و اینقدر قشنگ تجربه شوند را در اختیارم گذاشتن که واقعا آرامش گرفتم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
عالی ان. خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
برای بارداری رفتم کارشون واقعن عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بسیار مهربان و صبور و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
مشکل اندومتریوز و ضخیم شدن دیواره رحم و خونریزی شدید داشتم که ایشون نمونه برداری انجام دادن و الان خیلی خوبم ..بسیار عالی صبور خوش برخورد و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
ایشان بسیار وجدان کاری داشته و به بیمار و صحبتهایش اهمیت میدهند
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
سلام هنگام ویزیت یک ماما بدون هماهنگی با بیمار کنار دکتر هستند برای یادگیری .من معذب بودم و دوس داشتم فقط با دکتر مشکلم رو مطرح کنم . حریم خصوصی به نظرم باید رعایت بشه مخصوصا پیش پزشک زنان که میری. پس با بیمارستان چه فرقی داره که چند تا دانشجو کنار دکتر هستند ؟
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
با اختلاف بهترین و خوش اخلاق ترین و کار درست ترین دکتر زنانی هستند که من رفتم...
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
ترشح زایمان سزارین داشتم با تجویز خانم دکتر برطرف شد خیلی عالی کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
بی نظمی قاعدگی بود خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
آزمایش
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
بسیار دکتر مهربان هستند و کلی وقت برای سئوال های بیماران میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
معاینه داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
بارداری. تجربه کافی نداشتند. خیلی محتاط عمل میکنن.ناخواسته ترس و استرس به بیمار منتقل مییکنن.
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
دکتر خارق وبا اخلاق بودند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
عمل زیبایی انجام دادم
خیییلی راضیم از کارشون
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
اب درو بچه زیاده چه کنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
فوق العاده هستند.بهرین
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
عالی ، خانم دکتر تک نفر ویزیت میکنن به حرف ها کامل گوش میدن و روش درمانی رو کامل توضیح میدن ، بهترین راهنمایی رو میکنن .
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
مااااه خیلی مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
خیلی مهربونانه و با دقت به صحبت گوش میدن و توضیح میدن خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
معاینه
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
خیلی ایشان خوش اخلاق وخوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
با سلام خانم دکتر هاشمی اصل
بسیار با سواد و پیگیر امور بیمار هستند
و با حوصله و دت تمام به حرف بیمار گوش میدهند برای سوزش و زیگل تناسلی مراجعه کردم
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
بسیار دقیق و باتجربه
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
عمل سزارین
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بشدت دکتر خوب وباشخصیتی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خانم دکتر المیرا هاشمی اصل بسیار با تحصیلات خوش اخلاق هستن علاوه بر ایشان منشی خوش برخوردشون باعث رضایت من شده بنده برای نازایی مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
حاملگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
دکتر خیلی با تجربه و مهربانی هستند من کرایو انجام دادم خیلی راضیم خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
من هفته 38هستم دهان رحم 4ثانت باز و ترشحات دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
برای چکاپ
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
سلام خانم دکتر ازاین که واسه ماوقت میزاری وبه سوالات ماجواب میدی خیلی ازت ممنون هستم ولایق بهترین های .️️️
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
عالی است
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
میوم فرار نوبت دوم واریوپپتیل بزنم امیدوارم پریود نشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
خیلی عالی بودن خانم دکتر و هم۰نین اخلاقشون هم خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
دکتر هاشمی فوق العاده هستن بسیار متین و با تجربه ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
عالییی
باحوصله و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیار دقیق و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و خوبی هست
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
خیلی عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بعدازکلی معالجه ودرمان بی اثربخاطرلکه بینیم این خانم دکترفقط متوجه شدن که خشکی واژن دارم وتحت درمانم راضی ام
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
سزارین انجام دادن خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
خیلی دکترخوش اخلاق خوبی هستندواقعابی نظیرند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
بیمار دائمی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
در حال حاضر تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
ایکاش چندسال پیش که بهم معرفی شده بودندمیرفتم واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
مشکل خاصی نداشتم اما از رفتارشون خیلی راضی بودم بسیار مهربان و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بسیار پیگیر وحاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
عااالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
تحت درمان هشتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
خیلی عالی هستن درکارشون بهترینن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
خیلی خوش اخلاق و ناززززز تازه مشکلمم برای قاعدگیم بود که حل شد با دارویی که دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
تشخیصش
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خانم دکتر عالی هستن از هر نظر بسیار با اخلاق و با سواد هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عالی درجه یک دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربون هستن، برای مراجعه کننده زمان زیادی میزارن و خیلی ازشون انرژی مثبت گرفتم حیف که سزارین انتخابی انجام نمیدن وگرنه گزینه اول من برای بارداری بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
هنوز جواب نگرفته ام تازه آزمایش دادم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
من چندروز پیش مالش کلیتوریس داشتم الان یکم کلیتوریسم درد داره ایا ضرر دارد چون من خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
بسیارخوش اخلاق هستندودرست وبادقت به حرفهای بیمارشون گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیار به کارشون مسلط هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
عالی صبور
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
باردارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
زوزو م و
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عالی. بسیار خوش برخورد. زمان کافی میذارن تا به سوالات شما پاسخ بدن و اطلاعات لازم رو در اختیارتون بذارن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بسیار بااخلاق و پیگیر و دوست داشتنی، عاشقشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
سلام ببخشید خانم دکتر شما مشاوره تلفنی نمیدید من سمت کرج زندگی میکنم تا اصفهان راه دوری هست اینجا پیش هرکی رفتم اصلا درست توضیح نمیدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
من زیر نظرشون فعلا ویزیت شدم درمانم انجام نشده هنوز
اما بشدت از برخوردشان راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
خیلی مهربون و خوش برخورد ، باعث کاهش استرس میشن و خیلی دقیق توضیح میدن ، در حال آزمایش هستم که بازم برم پیششون ، منشیهای مطب هم خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
خیلی خوشبرخورد و مهربون
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
من از شهرکرد به خاطر ایشون میام اصفهان و واقعا ارزششو داره چون خیلی قشنگ وقت میزارن و به حرفام گوش میدن و راهنماییم میکنن
اخلاقشون و دانششون عالیه واقعا پیشنهاد میدم ایشون رو
دارای مدرک بورد تخصصی. انجام مراقبت های پیش از بارداری و حین بارداری. انجام کلیه ی عمل های زیبایی زنان (انجام لابیاپلاستی، APR و ...). تایتنینگ و وایتنینگ واژن با هایفوتراپی، کربوکسی تراپی. بوتاکس واژن، DBD پلاسما، PRP، PRF، تزریق چربی، مزوتراپی. انجام NST (نوار قلب جنین). نمونه برداری ضایعات تناسلی. درمان زگیل تناسلی (دارویی، کرایوتراپی و کوتر). انجام سزارین و زایمان طبیعی. درمان خونریزی های لگنی و عفونت های لگنی. پاپ اسمیر. پلاسماتراپی. سونوگرافی. جهت مشاوره ی آنلاین پیام در ایتا با شماره 09130216788 و پیج اینستاگرام اقدام فرمایید. توجه فرمایید در صورت ثبت نوبت و عدم حضور شما در مطب با توجه به برداشت حق هزینه در سامانه، بیعانه برگشت داده نمی گردد.
اصفهانخیابان جی شرقی، ابتدای شهید رجایی، ساختمان بهار ۱۴، طبقه فوقانی داروخانه دکتر عرب ها، طبقه اول، واحد ۳
روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه. ساعت ۱۶ الی ۲۰. پذیرش در مطب. مدت زمان انتظار شما در مطب حدود ۲ ساعت می باشد. لطفا در زمان انتظار صبور باشید. این تایم صرف پذیرش بیماران به صورت تک تک و بررسی و معاینه دقیق هر بیمار می گردد.
عالی وبرخورد ایشان بسیار خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۰۲بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار با دقت و باسواد خیلی پیگیر بیمار هستن مهربان و دوستداشتنی
۱۴۰۲/۰۷/۲۱مهربون و باوجدان
۱۴۰۴/۱۲/۱۷بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶ایشون فوق العاده ان در کارشون و اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶هنوز مراجعه نکردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل عفونت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تحت درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار متین و متبحر و کاربلد
۱۴۰۱/۱۱/۲۳برای عفونت قارچی مراجعه کردم خیلی با دقت و صبر و حوصله معاینه کردن و به صحبت ها گوش دادن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶زایمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عفونت کارش خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دو بار پیششون ویزیت شدم برای عفونت هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۲۱عفونت قارچی و کیست سینه
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیارمهربان،صبور،ازسواد علمی بالایی برخوردارهستند،برای بیمار ارزش قائل میشوند ووقت میزارند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵اچ پی وی در حال بهبودی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خیلی عالی راضی بودم مشکل عفونت داشتم چند وقت کامل رفع شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بسیار باحوصله و خوش اخلاق هستن و به صحبت های بیمار با دقت و حوصله گوش میدهند و جواب میدهند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مشکل خونریزی واژن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲زگیل تناسلی نظری ندارم یک جلسه رفتم دیگه نرفتم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۰دکتر بسیا
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر عالی هستن ایشون خیلی باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱اونجوری میشه اقدام بارداری کرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوببود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دل پیچه متفو خلیتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی. مهربان و باانصاف
۱۴۰۳/۰۶/۲۱پیش دکتر هاشمی کیست بارتلن عمل کردم.دکترفوق العاده ای هستن.برای مریض وقت میزارن.کامل توضیح میدن.بسیارمهربان هستن و رفتار متین و ارامی دارن.در کل از بس خوبن من عاشقشونم ️
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار دکتر خوش برخورد و مهربونی هستن و کامل به صحبتها گوش میدن و توضیح میدن، تک نفری وارد اتاق میشیم که این برای من خیلی مهم بود، برای درمان عفونت مقاوم مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عفونت و تکرر ادرار در حال درمان و درمان عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی ماه و دوسداشتنی باتجربه
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی خوشحال اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتربسیااار مهربان و خونگرمی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی عالی عالی خوش برخورد ترین
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی مهربو
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خیلی عالی و صبور و مهربان و با دانشکافی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عفونت مزمن قارچی + زخم دهانه رحم درمان تا سه چهار ماه خیلی خوب بود ولی دوباره دچار همون علائم شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۱من 9 ماه اقدام کردم برای بارداری و باردار نشدم قبلا پیش دکتر دیگه برای چکاب قبل بارداری رفته بودم ولی اون دکتر درست راهنمایی نکرده بود که خانم شما این مشکلات و داری اگر 3ماه مثلا باردار نشدی باید بیای برای چکاب های بیشتر فقط گفت برو. هروقت باردار شدی بیا ولی خانم دکتر هاشمی خیلی خوب برام توضیح دادند و یسری دارو و یسری ازمایشات بیشتر خیلی دکتر مهربان و دلسوزی هستند و دیدند من چقدر استرس دارم خیلی با ارامش باهام صحبت کردند که مشکلی نیست حل میشه و امیدوارم که انشاالله به کمک خانم دکتر حل بشه و مادر بشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱باردارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴عفونت داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خوش بر خورد و کاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱واقعا بی نظیرند خیلی خوبند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خشکی واژن وعفونت قارچی مقاوم داشتم درمانش عالی بود واخلاقشم که ماه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خیلی خانوم باکمالات و محترم بودن و وقتی پیش خانوم دکتر هستیم حس میکنیم چندین ساله دوست خوبی هستیم کنار هم حس دوستانه خوبی دارن درکل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸زخم داشتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل در سینه داشتم و ایشان مامو گرافی وسونو نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱پریود نامنطم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار دکتر بااخلاق و صبور و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲برخورد خیلی خوب و توضیحات لازم رو دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۹اخلاق عالی. تحت درمانم نمیتونم قطعی بگم چطور بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار عالی با تجربه و اخلاق درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دوسال بود حامله نمیشدم رفتم پیشش ۵ ماه زیر نظر بودم حامله شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵معاینه وازمایش
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عفونت عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳خیلی وقت میزارن توی شنیدن و صحبت کردم و سوال پرسیدن تک نفره هم وارد اتاق میشید خیلی خوب و کامل هم توضیح میدن براتون
۱۴۰۴/۰۲/۱۷فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشاوره بارداری
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی بودند..
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۴سلام من عفونت شدیدداشتم دل ودردوکمردردشدیدیه نخسه فعلا رفتم برام نخسه پیچیدخوب بودنتیجه دیدم فعلا یکم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰یک بار آزمایش برام نوشتند بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۵/۳۰عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۲آندومتریوز و درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۲بسیار دکتر با حوصله و با اخلاق.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰باردارم میرم پیششون خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالین خانم دمتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سلام من ۳۰تا قرص آرام بخش خوردم هالم خوب میشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۰سلام واقعا دکتر خیلی خوبی هستند من خیلی راضی هستم عالی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۲کیست رحم و سینه مراجعه کردم عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۴برای چکاپ های ماهیانه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ایی هستند و به حریم خصوصی بیمار احترام میگذارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷نمیدونم دلیلش میخوام بدونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مشکل در پریود و نامنظم بودن پریود، دارو دادن درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کیست رحم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فوق العاده دکتر مهربان و دلسوزی هستند و کارشون عالیه من واقعا راضی بودم ازشون.
۱۴۰۲/۰۵/۰۷باردار
۱۴۰۳/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سلام میخوام خیلی زود با ایشان در تماس باشم ولی بهشون دسترسی ندارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار باتجربه بودند و به بیمار اهمیت میدهند
۱۴۰۱/۱۱/۰۵فعلا فقط
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱پریودی نامنظم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالیه خانم دکتر بی نظیر هستند منو بچمو نجات دادن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰برای زگیل کوتر انجام دادم تحت درمانم خیلی راضی هستم دکتر هاشمی رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۲/۰۱/۰۲برای بیماری مراجعه کردم بسیار باتجربه و صبور بودند دکترهاشمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷عفونت داشتم کاملا درمان شدم و الان باردارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴آزمایش
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عفونت زنان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷با دقت گوش میدن و برای بیمار ارزش قائل میشن. همین گوش دادن به نظرم خیلی باارزشه. ایشون رو پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴در رابطه با پیشگیری از بارداری احتمالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳من رفتم مطب یه دکتر زنان دیگه بعد ایشون امده بودند موقتا به جای دکتر مورد نظرمن من رفتم خانم دکتر هاشمی ویزیتم کردندایشون از نظر اخلاق ورسیدگی ونحبت به بیمار میتونم باجرات بگم ۲۰ بودند سلامت وپایدهر باشند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر ف
۱۴۰۴/۰۵/۲۰مدت طولانی عفونت وقارچ داشتم بایک ویزیت ایشون خوب شدم خیلی مهربون هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸هنوز نتیجه
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰درحال درمان هستم، برخودشون و مشاوره با بیمار عالی هست.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۹عالی هستن ایشون.خیلی تایم میذارن برای بیمارا.اخلاق درجه یک.تشخیص عالی.هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر خوبی هستند و با آرامش
۱۴۰۲/۰۲/۱۹برخود خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴معاینه و پاپ اسمیر پیششون انجام دادم خیلی دقیق بودن عالییی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹قائدگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶با حوصله وصبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۷نام مرتب بودن پریود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳مشکل خونریزی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳میوم داشتم ک درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸سلام من برای بارداریم زیر نظر دکتر هستم کاملا راضی هستم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار دکتر خوش اخلاق هستن و من واقعا دوستشون دارم .بیماری ک داشتم طی یه دوره درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پزشک و متخصص،بسیار بسیار بسیار زیبایی هستند ایشون و بسیار خوشبو و خوش اخلاق .چشمهای زیبا و تودل برویی دارند ایشون .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰برای مراقبت بارداری رفتم عالییییی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۸درود برشما خانم دکتر بسیار عالی ، دلسوز و با آرامش صحبت میکنن که این باعث میشه بیمار استرس نداشته باشه و البته با پرسنل خوب و منظم و خوش برخورد برای خانم دکتر و پرسنل خوبشون آرزوی موفقیت دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خانم دکتر بسیار بسیار خوش برخورد و مهربان و با تجربه و مهارت هستن از مراجعه به خانم دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۱۵عالین. خوش برخورد و حرفهای. خیلی صبورانه به کل صحبتهای شما گوش میدن و بعد از تشخیص، درمورد بیماری و صفر تا صد درمانش براتون توضیح میدن. برخوردشون واقعا به آدم آرامش میده.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بیسیار
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوب و با وجدان و عالی و فوق العاده مهربون
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خیلی خوش اخلاق و دقیق هستن ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۲۵تشخیص وپیگیری عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی خوش برخورد وکارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۰دکتر خوش برخورد و با سوادی هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکتر بسی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی خ
۱۴۰۲/۰۳/۲۳خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱در رابطه با عفونت بود که باز دوباره درگیر شدم و تا زمانی که دارو مصرف کردم کمتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خشکی و عفونت واژن با داروهایی که دادند خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خانم دکتر عشق منه واقعان ک کاردرسته ودقیق بهت رسیدگی میکنه از عالی بودن ی چیزی بالاتره من باردارهستم بچه دوم اولمم بیش ایشون بود.خیلی عالی هستن خوش اخلاق باسوادمهربون دوست داشتی وگل من هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عفونت قارچی داشتم خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰تحت درمان هستم فعلا نمیدونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹اینکه خیلی قشنگ به حرف بیمار گوش میدن واسه من خیلی مهم بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عفونت درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶درمان عفونت - دکتر خیلی مهربون و دلسوزی هستند - با دقت به حرفهای بیمار گوش میدهند.
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی خوش اخلاق و تخصص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱حاملگی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷فوقالعاده دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶واقعا عالی بودن از همه نظر من با استرس فراوان آزمایش خانمم را بردم بهشون نشون دادم با حوصله و اینقدر قشنگ تجربه شوند را در اختیارم گذاشتن که واقعا آرامش گرفتم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۲۰عالی ان. خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای بارداری رفتم کارشون واقعن عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار مهربان و صبور و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشکل اندومتریوز و ضخیم شدن دیواره رحم و خونریزی شدید داشتم که ایشون نمونه برداری انجام دادن و الان خیلی خوبم ..بسیار عالی صبور خوش برخورد و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵ایشان بسیار وجدان کاری داشته و به بیمار و صحبتهایش اهمیت میدهند
۱۴۰۱/۱۲/۲۹سلام هنگام ویزیت یک ماما بدون هماهنگی با بیمار کنار دکتر هستند برای یادگیری .من معذب بودم و دوس داشتم فقط با دکتر مشکلم رو مطرح کنم . حریم خصوصی به نظرم باید رعایت بشه مخصوصا پیش پزشک زنان که میری. پس با بیمارستان چه فرقی داره که چند تا دانشجو کنار دکتر هستند ؟
۱۴۰۳/۰۴/۲۱با اختلاف بهترین و خوش اخلاق ترین و کار درست ترین دکتر زنانی هستند که من رفتم...
۱۴۰۴/۱۰/۱۶ترشح زایمان سزارین داشتم با تجویز خانم دکتر برطرف شد خیلی عالی کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۲بی نظمی قاعدگی بود خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳آزمایش
۱۴۰۳/۰۷/۲۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بسیار دکتر مهربان هستند و کلی وقت برای سئوال های بیماران میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷معاینه داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بارداری. تجربه کافی نداشتند. خیلی محتاط عمل میکنن.ناخواسته ترس و استرس به بیمار منتقل مییکنن.
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر خارق وبا اخلاق بودند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عمل زیبایی انجام دادم خیییلی راضیم از کارشون
۱۴۰۲/۰۲/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۱اب درو بچه زیاده چه کنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فوق العاده هستند.بهرین
۱۴۰۲/۰۶/۲۲عالی ، خانم دکتر تک نفر ویزیت میکنن به حرف ها کامل گوش میدن و روش درمانی رو کامل توضیح میدن ، بهترین راهنمایی رو میکنن .
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مااااه خیلی مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی مهربونانه و با دقت به صحبت گوش میدن و توضیح میدن خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶معاینه
۱۴۰۲/۱۰/۳۰تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی ایشان خوش اخلاق وخوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۹با سلام خانم دکتر هاشمی اصل بسیار با سواد و پیگیر امور بیمار هستند و با حوصله و دت تمام به حرف بیمار گوش میدهند برای سوزش و زیگل تناسلی مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۹بسیار دقیق و باتجربه
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عمل سزارین
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بشدت دکتر خوب وباشخصیتی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خانم دکتر المیرا هاشمی اصل بسیار با تحصیلات خوش اخلاق هستن علاوه بر ایشان منشی خوش برخوردشون باعث رضایت من شده بنده برای نازایی مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۱/۰۷حاملگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰دکتر خیلی با تجربه و مهربانی هستند من کرایو انجام دادم خیلی راضیم خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۱/۰۲من هفته 38هستم دهان رحم 4ثانت باز و ترشحات دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵برای چکاپ
۱۴۰۳/۰۵/۰۷سلام خانم دکتر ازاین که واسه ماوقت میزاری وبه سوالات ماجواب میدی خیلی ازت ممنون هستم ولایق بهترین های .️️️
۱۴۰۵/۰۳/۱۵عالی است
۱۴۰۴/۰۳/۲۱میوم فرار نوبت دوم واریوپپتیل بزنم امیدوارم پریود نشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی عالی بودن خانم دکتر و هم۰نین اخلاقشون هم خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر هاشمی فوق العاده هستن بسیار متین و با تجربه ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۲عالییی باحوصله و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دقیق و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و خوبی هست
۱۴۰۳/۰۸/۲۲خیلی عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بعدازکلی معالجه ودرمان بی اثربخاطرلکه بینیم این خانم دکترفقط متوجه شدن که خشکی واژن دارم وتحت درمانم راضی ام
۱۴۰۴/۰۴/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سزارین انجام دادن خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۲۶خیلی دکترخوش اخلاق خوبی هستندواقعابی نظیرند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بیمار دائمی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵در حال حاضر تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ایکاش چندسال پیش که بهم معرفی شده بودندمیرفتم واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۱۷از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکل خاصی نداشتم اما از رفتارشون خیلی راضی بودم بسیار مهربان و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار پیگیر وحاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عااالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳تحت درمان هشتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵خیلی عالی هستن درکارشون بهترینن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خیلی خوش اخلاق و ناززززز تازه مشکلمم برای قاعدگیم بود که حل شد با دارویی که دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶تشخیصش
۱۴۰۲/۰۷/۲۶خانم دکتر عالی هستن از هر نظر بسیار با اخلاق و با سواد هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی درجه یک دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربون هستن، برای مراجعه کننده زمان زیادی میزارن و خیلی ازشون انرژی مثبت گرفتم حیف که سزارین انتخابی انجام نمیدن وگرنه گزینه اول من برای بارداری بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱هنوز جواب نگرفته ام تازه آزمایش دادم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱من چندروز پیش مالش کلیتوریس داشتم الان یکم کلیتوریسم درد داره ایا ضرر دارد چون من خیلی میترسم لطفا کمکم کنید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیارخوش اخلاق هستندودرست وبادقت به حرفهای بیمارشون گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار به کارشون مسلط هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عالی صبور
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴باردارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱زوزو م و
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی. بسیار خوش برخورد. زمان کافی میذارن تا به سوالات شما پاسخ بدن و اطلاعات لازم رو در اختیارتون بذارن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار بااخلاق و پیگیر و دوست داشتنی، عاشقشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام ببخشید خانم دکتر شما مشاوره تلفنی نمیدید من سمت کرج زندگی میکنم تا اصفهان راه دوری هست اینجا پیش هرکی رفتم اصلا درست توضیح نمیدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۸من زیر نظرشون فعلا ویزیت شدم درمانم انجام نشده هنوز اما بشدت از برخوردشان راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خیلی مهربون و خوش برخورد ، باعث کاهش استرس میشن و خیلی دقیق توضیح میدن ، در حال آزمایش هستم که بازم برم پیششون ، منشیهای مطب هم خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی خوشبرخورد و مهربون
۱۴۰۴/۰۴/۲۴من از شهرکرد به خاطر ایشون میام اصفهان و واقعا ارزششو داره چون خیلی قشنگ وقت میزارن و به حرفام گوش میدن و راهنماییم میکنن اخلاقشون و دانششون عالیه واقعا پیشنهاد میدم ایشون رو
۱۴۰۴/۱۰/۱۱