با سلام و عرض ارادت
بدینوسیله ب اطلاع میرساند در اولین ویزیت با جناب آقای دکتر ابیضی از نحوه برخورد بسیار پسندیده ایشان رضایت کامل دارم . با صبر و حوصله شرح بیماری بنده رو گوش کردند. بهترین راه حل رو فرمودند. برای رسیدن ب بهبودی در کوتاه ترین زمان تلاش کردند. و همچنان پیگیر هستند. خدا رو شاکرم ک ایشان وسیله خیر شدند و سر راه بنده قرار گرفتند. با توکل ب خدای خوبیها ان شاالله بهبودی کامل حاصل خواهد شد و بنده بهبودی خود را اعلام خواهم کرد .
از درگاه خداوند متعال برای جناب آقای دکتر بیضی جهت درمان بیماران آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون را دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
تشخیس پاتولوژب
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
جهت پانکراتیت مراجعه کردم و رضایت دارم خدا خیرشان بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
من یه جلسه رفتم پیش ایشون تقریبا نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
مشکل کبد الحمدالله باتجربه اقای دکتر ولطف خدا بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
فعلا آندوسکوپی نوشتن برام
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
مشگلی نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
من دچار التهاب روده هستم از وقتی خدمت ایشان رسیدم و ویزیت شدم خدارا شکر وضعیتم بسیار بهتر شده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عالی عالی بدون رقیب و بدون تعارف بهترین ایران
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
کرون دارم و درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
مشگل کبد وایشان تشخیص دادند ودرمان را شروع کردند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خوب فعلن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
جناب دکتر زمان ویزیت وقت کافی و برای بررسی مشکل بیمار میزان بسیار خوش اخلاق متعهد به انجام کارشون هستن و بنده برای مشکل معده ای که داشتم دو نوبت آندوسکوپی شدم و در حال حاضر با عمل کردن به توصیه های ایشون وضعیت خیلی بهتری دارم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
خیلی دکتر با شخصیت و آرام و با حوصله ای هستن ، و همینطور کار بلد ، کلونوسکوپی انجام دادم و فیشر تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
کولیت السراتیو روده بهبود پیدا کردم دکتر فوق العاده ایی هسش
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
مشکل گوارش فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بسیاااار دکتر با حوصله و بادقت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
آندوسکوپی انجام داد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
پزشک بیماری کرونای من بودند .
بیماری من خوب شد .
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
سلام.واقعا عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
درد پهلو داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پزشک خوبی
قی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
حاذق و
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
یک بار ویزیت شدم برای نفخ معده موقتا دارو دادن که بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
سلام .
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
پزشک خوبی هستن و برای مریض وقت میذارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
پانکراس
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عاااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بسیار حاذق و دقیق و همچنین خیلی با حوصله و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
فعلا در حال مدوا هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بسیار حاذق و با حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
دکترباحوصله و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
تشخیص صحیح
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
هنوز تازه مراجعه کردم، ولی کلی بخوام بگم همون یه بارم که رفتم عالی بوده برای مریض هاش وقت میزاره این عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
کرونا عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
تازه یک بارویزیت شدم ، ان شالله که جواب بگیرم
ولی دکترحاذق و باحوصله یی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
آندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
با سلام خیلی دکتر فوق اعلده ای هستند همه چیز رو میدونن من پدرم زخم معده داشت زنجان 1سال همه کارکردند حوب نشد با 1اندوسکوپی و3تا قرص خوبش کرد ممنونم دکتر جان آقایاری هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
باکتری معده تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
سلام تو کرج چند تا دکتر رفتم، بستری شدم هیچ دکتری بیماریمو تشخیص ندادتا بیمارستان ساسان بستری شدم دکتر ابیضی مشکلمو تشخیص دادن. لوزوالمعدم التهاب و کیست داره. الان تحت نظر دکترم. خدا رو شکر خیلی راضی ام. خدا خیرشون بده ان شاالله
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
ایشان دکتر خیلی خوبی هستند، با حوصله به شما گوش داده و خوب توضیح می دهند. بنده مشکل کولیت اولسراتیو دارم و از زمانی که پیش ایشان اومدم الحمدالله خیلی بهترم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
من تا زنده هستم مدیون معرفت پزشگی این مرد شریف هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
من از راه دور هر ماه برای نوبت گرفتن اصلا اذیت نمیشم و همیشه و همه جا میگم واقعا دکتر خوب و عالی هستند و قسمت نوبت دهی عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
فعلا نظری ندارم.اندوسکوپی نوشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
دکتری مجرب ؛متعهد ؛ متخصص
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
اندوسکوپی شدم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
پزشک مهربان و با حوصله که استرس به بیمار نمیدن بابت بیماریش
مشکل انسداد مجاری صفرایی داشتم که توسط دکتر با روش ercp درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
سلام خدا قوت الهی که آقای دکتر همیشه سلامت وتندرست باشند من که خیلی دعاگوی ایشون و کادر پرتلاش شون هستم دیدن آقای دکتر پزشکی توانمند وبا اخلاق ور از آرامش هستند من که خیلی به ایشون ارادت دارم خدا خودشونوکادر دلسوز شون رو حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
دکتری بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر باحوصله و دقیق مشکل روده. دارو نوشتند و موثر بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
در حال درمان.نظر خاصی ندارم فعلا منتظر اندوسکوپی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
فعلا ازمایش دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
فعلا بهبودی حاصل نشده و تحت درمان می باشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سلام خونریزی معده داشتن پدرم وگرفتگی مجرای صفراوی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار خوش اخلاق و با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تجربه ای ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
یبار مراجعه کردم از نظر برخود عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
من دچاربیماری نقص سیستم ایمنی هستم و۲سال پیش درگیر یبوست شدید شدم که مربوط به بیماریم میشدکه چنددکترگوارش رفتم تنها دکتری که تشخیص صحیح دادند.دکترابیضی بودند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
هنوز درمان ادامه دارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
ورم معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دکتر خوب و
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
دکتر قابل اعتمادی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
من خودم شخصا کبد چرب گرید ۲ داشتم تحت نظر دکتر درمان شدم چند نفر هم مشکل معده داشتم معرفی کردم درمان شدن تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
بسیار عالی و خوب بودن مثل همیشه.
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
تازه پیش
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
کرونا مثبت شده بودم با ویزیت عالی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
آقای دکتر ابیضی فردی با دانش کامل در رشته خود و با حوصله و اخلاق نیکو می باشد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
اولین بار بود رفتم پیش دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
دکتر با تجربه بسیار عالی و دانا
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکل عفونت گوارشی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تحت درمان هستم دکتر بسیار عالی وبا دقت هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
همه چیز خوب بود، از محیط مطب که بسیار آرامبخش بود، تا منشی که متین و با حوصله و پزشک که صبور، خوش اخلاق و با دقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
هنوز تحت درمانم ولی ویزیت ایشون دقیق هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
مشکل گوارش
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دکتر خوبیه خیر ببینه
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
محیط مطب تمییز
برخورد منشی عالی
خود دکتر هم بسیار ارام و خوش اخلاق
اندوسکوپی کردم تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
در حال درمان هستم- به تظر خوب باشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
سلام
ایشان دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
به شکل مرحله به مرحله و علمی پیش می روند و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
ب جان بچم الکی نمیگم بهترین دکتری هستن که اومدم با ی جلسه معده درد من که از ۱۶ سالگی داشتم تا الان که ۳۰ سالمه رو خوب کرد...از خدا هرچی میخاد بهش بده ایشالا
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سلام.من مرحله دومه که میخو اهم ویزیت بشومالبته ایشان معده منو آندوسکوپی کردند .امیدوارم وحتما ایشان معالجه ام میکنند.
جلسه اول بود که رفتیم ولی رفتار محترمانه ای داشتند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
با دقت گوش می کنند و هنوز تحت درمان هستم
بیماری هنوز مرتفع نشده است
برخورد ایشان مناسب و با شکیبایی است
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
خونریزی معده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
دکتر ابیضی بشدت خوش برخوردهستند تشخیص درمان عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بهترین متخصص گوارش با تشخیص دقیق وتجویز عالی بنده ۲۰ سال مشکل گوارش وترشح اسید معده بالا داشتم با تجویز دارو و به روش اما که با آندوسکوپی انجام شد خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
آقای دکتر آندوسکوپی کردن خیلی راحت بودم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
کبد چرب گرید 1 و کمخونی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
در تشخیص و درمان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار عالی مشکلم رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
فیبر اسکن کرده ایم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بتازگی ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
اخلاق و پزشکی ایشان عالی است. فقط بخاطر یک عمل دراوردن استند از شکم مادرم خیلی علاف شدیم چون وقت عمل حتی حدودی هم مشخص نیست و از ۹ صبح تا ۹ شب در بیمارستان بلاتکلیف بودیم.یک بار هم اطلاع نداده بودن که مادرم ناشتا باشن و رفتیم تا مطب و برگشتیم.
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
نارسائی کبد داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار دکتذ
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
مادرم خون ریزی معده داشت دوماه تحت نظر آقای دکتر ابیضی بودن وخیلی بهتر شدن ومن خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
خوش برخورد و در دوره درمانی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
با سلام دکتر با سواد و خوبی هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
اندوسکوپی .تشخیص مبهم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار با تجربه وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
مشکل گوارش پدرم که در حال درمان هستند ، بسیار باسواد و باحوصله هستند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
برخورد و تشخیص آقای دکتر عالی بود بسیار محترم و با اخلاق و تشخیص درست و اصولی حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
باکتری معده
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
استرس و مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مشکل کبد وتشخیص اقای دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
اندسکوپی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
آندوسکوپی انجام دادم بسیار عالی بود همه چیز
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیارعالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
سلام بسیار عالی کار میکنن و توجه بسیار خوبی نسبت به مریض دارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
بسیار اندوسکوپی خوبی داشتم و از تجویزها راضی م
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
سلام،
پدرم دچار یبوست مزمن شده بود و حتی مایعات رو هم نمیتونست دفع کنه، که خدا رو شکر با داروهایی که جناب آقای دکتر ابیضی تجویز نمودند این مشکل حل شد.
تحت درمان هستم از نحوه برخورد ورفتار ایشان وتوضیحاتشون به بیمار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خیلی خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بهترین دک
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
مادرم سیروز کبدی دارند، و مرتب دچار آنسفالوپاتی کبدی میشن، صادقانه بگم که هر بار دکتر ابیضی مادرم رو به دنیا برمیگردونه، و ما مدیون دستهای شفا بخش ایشون هستیم، بسیار با سواد، با وجدان، و انسان هستن، باید به ایشون اعتماد کرد
فوق تخصص گوارش و کبد ریاست مرکز تحقیقات گوارش بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) خدمات فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی خدمات فوق تخصصی ERCP بوتاکس و بالون معده
سیروز کبدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶زخم معده واینکه وزنم بشدت کاهش پیدادکرده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴میکروب معدودرحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تشخیص و رفتار و کمک به درمان عالین
۱۳۹۹/۰۸/۱۱با اخلاق ترین و حاذقترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۵فوقلعاده هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶با سلام و عرض ارادت بدینوسیله ب اطلاع میرساند در اولین ویزیت با جناب آقای دکتر ابیضی از نحوه برخورد بسیار پسندیده ایشان رضایت کامل دارم . با صبر و حوصله شرح بیماری بنده رو گوش کردند. بهترین راه حل رو فرمودند. برای رسیدن ب بهبودی در کوتاه ترین زمان تلاش کردند. و همچنان پیگیر هستند. خدا رو شاکرم ک ایشان وسیله خیر شدند و سر راه بنده قرار گرفتند. با توکل ب خدای خوبیها ان شاالله بهبودی کامل حاصل خواهد شد و بنده بهبودی خود را اعلام خواهم کرد . از درگاه خداوند متعال برای جناب آقای دکتر بیضی جهت درمان بیماران آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون را دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸تشخیس پاتولوژب
۱۳۹۹/۱۱/۲۲جهت پانکراتیت مراجعه کردم و رضایت دارم خدا خیرشان بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲من یه جلسه رفتم پیش ایشون تقریبا نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱مشکل کبد الحمدالله باتجربه اقای دکتر ولطف خدا بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴فعلا آندوسکوپی نوشتن برام
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۹مشگلی نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸من دچار التهاب روده هستم از وقتی خدمت ایشان رسیدم و ویزیت شدم خدارا شکر وضعیتم بسیار بهتر شده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عالی عالی بدون رقیب و بدون تعارف بهترین ایران
۱۴۰۰/۰۴/۲۸کرون دارم و درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴مشگل کبد وایشان تشخیص دادند ودرمان را شروع کردند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خوب فعلن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸جناب دکتر زمان ویزیت وقت کافی و برای بررسی مشکل بیمار میزان بسیار خوش اخلاق متعهد به انجام کارشون هستن و بنده برای مشکل معده ای که داشتم دو نوبت آندوسکوپی شدم و در حال حاضر با عمل کردن به توصیه های ایشون وضعیت خیلی بهتری دارم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خیلی دکتر با شخصیت و آرام و با حوصله ای هستن ، و همینطور کار بلد ، کلونوسکوپی انجام دادم و فیشر تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱کولیت السراتیو روده بهبود پیدا کردم دکتر فوق العاده ایی هسش
۱۴۰۲/۰۲/۰۷مشکل گوارش فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیاااار دکتر با حوصله و بادقت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵آندوسکوپی انجام داد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳پزشک بیماری کرونای من بودند . بیماری من خوب شد .
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سلام.واقعا عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۰درد پهلو داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پزشک خوبی قی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۷حاذق و
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹یک بار ویزیت شدم برای نفخ معده موقتا دارو دادن که بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام .
۱۴۰۰/۰۱/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳پزشک خوبی هستن و برای مریض وقت میذارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲پانکراس
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عاااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار حاذق و دقیق و همچنین خیلی با حوصله و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳فعلا در حال مدوا هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار حاذق و با حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکترباحوصله و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶تشخیص صحیح
۱۴۰۰/۱۲/۱۲هنوز تازه مراجعه کردم، ولی کلی بخوام بگم همون یه بارم که رفتم عالی بوده برای مریض هاش وقت میزاره این عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷کرونا عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰تازه یک بارویزیت شدم ، ان شالله که جواب بگیرم ولی دکترحاذق و باحوصله یی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱آندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹با سلام خیلی دکتر فوق اعلده ای هستند همه چیز رو میدونن من پدرم زخم معده داشت زنجان 1سال همه کارکردند حوب نشد با 1اندوسکوپی و3تا قرص خوبش کرد ممنونم دکتر جان آقایاری هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷باکتری معده تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام تو کرج چند تا دکتر رفتم، بستری شدم هیچ دکتری بیماریمو تشخیص ندادتا بیمارستان ساسان بستری شدم دکتر ابیضی مشکلمو تشخیص دادن. لوزوالمعدم التهاب و کیست داره. الان تحت نظر دکترم. خدا رو شکر خیلی راضی ام. خدا خیرشون بده ان شاالله
۱۴۰۰/۱۲/۰۵ایشان دکتر خیلی خوبی هستند، با حوصله به شما گوش داده و خوب توضیح می دهند. بنده مشکل کولیت اولسراتیو دارم و از زمانی که پیش ایشان اومدم الحمدالله خیلی بهترم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من تا زنده هستم مدیون معرفت پزشگی این مرد شریف هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵من از راه دور هر ماه برای نوبت گرفتن اصلا اذیت نمیشم و همیشه و همه جا میگم واقعا دکتر خوب و عالی هستند و قسمت نوبت دهی عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا نظری ندارم.اندوسکوپی نوشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتری مجرب ؛متعهد ؛ متخصص
۱۳۹۹/۱۲/۰۲اندوسکوپی شدم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶پزشک مهربان و با حوصله که استرس به بیمار نمیدن بابت بیماریش
۱۴۰۳/۰۵/۱۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عقط یک بار دیدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتربسیارحاذق وخوش برخورد هستن ازرسیدگی دکترراضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل انسداد مجاری صفرایی داشتم که توسط دکتر با روش ercp درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸سلام خدا قوت الهی که آقای دکتر همیشه سلامت وتندرست باشند من که خیلی دعاگوی ایشون و کادر پرتلاش شون هستم دیدن آقای دکتر پزشکی توانمند وبا اخلاق ور از آرامش هستند من که خیلی به ایشون ارادت دارم خدا خودشونوکادر دلسوز شون رو حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتری بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر باحوصله و دقیق مشکل روده. دارو نوشتند و موثر بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷در حال درمان.نظر خاصی ندارم فعلا منتظر اندوسکوپی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹فعلا ازمایش دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷فعلا بهبودی حاصل نشده و تحت درمان می باشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سلام خونریزی معده داشتن پدرم وگرفتگی مجرای صفراوی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار خوش اخلاق و با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵تجربه ای ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴یبار مراجعه کردم از نظر برخود عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۴خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۹من دچاربیماری نقص سیستم ایمنی هستم و۲سال پیش درگیر یبوست شدید شدم که مربوط به بیماریم میشدکه چنددکترگوارش رفتم تنها دکتری که تشخیص صحیح دادند.دکترابیضی بودند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶هنوز درمان ادامه دارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ورم معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خوب و
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر قابل اعتمادی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲من خودم شخصا کبد چرب گرید ۲ داشتم تحت نظر دکتر درمان شدم چند نفر هم مشکل معده داشتم معرفی کردم درمان شدن تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار عالی و خوب بودن مثل همیشه.
۱۴۰۳/۰۴/۱۱تازه پیش
۱۳۹۹/۰۹/۳۰کرونا مثبت شده بودم با ویزیت عالی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱آقای دکتر ابیضی فردی با دانش کامل در رشته خود و با حوصله و اخلاق نیکو می باشد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰اولین بار بود رفتم پیش دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر با تجربه بسیار عالی و دانا
۱۳۹۹/۱۱/۲۶مشکل عفونت گوارشی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تحت درمان هستم دکتر بسیار عالی وبا دقت هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲همه چیز خوب بود، از محیط مطب که بسیار آرامبخش بود، تا منشی که متین و با حوصله و پزشک که صبور، خوش اخلاق و با دقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱هنوز تحت درمانم ولی ویزیت ایشون دقیق هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰مشکل گوارش
۱۳۹۹/۰۹/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبیه خیر ببینه
۱۳۹۹/۰۸/۱۲محیط مطب تمییز برخورد منشی عالی خود دکتر هم بسیار ارام و خوش اخلاق اندوسکوپی کردم تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶در حال درمان هستم- به تظر خوب باشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶سلام ایشان دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵به شکل مرحله به مرحله و علمی پیش می روند و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ب جان بچم الکی نمیگم بهترین دکتری هستن که اومدم با ی جلسه معده درد من که از ۱۶ سالگی داشتم تا الان که ۳۰ سالمه رو خوب کرد...از خدا هرچی میخاد بهش بده ایشالا
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام.من مرحله دومه که میخو اهم ویزیت بشومالبته ایشان معده منو آندوسکوپی کردند .امیدوارم وحتما ایشان معالجه ام میکنند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر خوب ومتخصصی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۵از طبابت ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر بسیار با سواد،با حوصله، مبادی آداب
۱۴۰۴/۱۱/۱۳پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶من در بیمارستا
۱۴۰۰/۱۲/۱۸مثبت اندیش و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۲۹معمولی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹در طی درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۹درمان ادامه دارد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳میکروب معده،با مصرف داروها بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶مشکل کبدی داشتم وواقعا از تشخیص دکترخیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۰۱برای سنگ کیسه صفرا مراجعه کردم خیلی زحمت کشیدن راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲مشکل ریوی داشتیم بسیار عالی بودند عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶جلسه اول بود که رفتیم ولی رفتار محترمانه ای داشتند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸با دقت گوش می کنند و هنوز تحت درمان هستم بیماری هنوز مرتفع نشده است برخورد ایشان مناسب و با شکیبایی است
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خونریزی معده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر ابیضی بشدت خوش برخوردهستند تشخیص درمان عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بهترین متخصص گوارش با تشخیص دقیق وتجویز عالی بنده ۲۰ سال مشکل گوارش وترشح اسید معده بالا داشتم با تجویز دارو و به روش اما که با آندوسکوپی انجام شد خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳آقای دکتر آندوسکوپی کردن خیلی راحت بودم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸کبد چرب گرید 1 و کمخونی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸در تشخیص و درمان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار عالی مشکلم رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۹فیبر اسکن کرده ایم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بتازگی ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴اخلاق و پزشکی ایشان عالی است. فقط بخاطر یک عمل دراوردن استند از شکم مادرم خیلی علاف شدیم چون وقت عمل حتی حدودی هم مشخص نیست و از ۹ صبح تا ۹ شب در بیمارستان بلاتکلیف بودیم.یک بار هم اطلاع نداده بودن که مادرم ناشتا باشن و رفتیم تا مطب و برگشتیم.
۱۴۰۴/۱۰/۲۸نارسائی کبد داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار دکتذ
۱۴۰۰/۰۵/۱۰مادرم خون ریزی معده داشت دوماه تحت نظر آقای دکتر ابیضی بودن وخیلی بهتر شدن ومن خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خوش برخورد و در دوره درمانی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶با سلام دکتر با سواد و خوبی هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶اندوسکوپی .تشخیص مبهم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار با تجربه وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵مشکل گوارش پدرم که در حال درمان هستند ، بسیار باسواد و باحوصله هستند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۴برخورد و تشخیص آقای دکتر عالی بود بسیار محترم و با اخلاق و تشخیص درست و اصولی حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹باکتری معده
۱۴۰۰/۰۶/۱۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴استرس و مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل کبد وتشخیص اقای دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸اندسکوپی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸آندوسکوپی انجام دادم بسیار عالی بود همه چیز
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام بسیار عالی کار میکنن و توجه بسیار خوبی نسبت به مریض دارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار اندوسکوپی خوبی داشتم و از تجویزها راضی م
۱۴۰۵/۰۳/۱۶هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام، پدرم دچار یبوست مزمن شده بود و حتی مایعات رو هم نمیتونست دفع کنه، که خدا رو شکر با داروهایی که جناب آقای دکتر ابیضی تجویز نمودند این مشکل حل شد.
۱۴۰۰/۰۷/۰۵فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیاردکترخوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۵مشکل کبد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ناراحتی معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کبد چرب داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام من زخم معده عفونت معده داشتم تهت درمان هستم بهترشدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲تحت درمان هستم از نحوه برخورد ورفتار ایشان وتوضیحاتشون به بیمار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بهترین دک
۱۴۰۰/۰۱/۰۵مادرم سیروز کبدی دارند، و مرتب دچار آنسفالوپاتی کبدی میشن، صادقانه بگم که هر بار دکتر ابیضی مادرم رو به دنیا برمیگردونه، و ما مدیون دستهای شفا بخش ایشون هستیم، بسیار با سواد، با وجدان، و انسان هستن، باید به ایشون اعتماد کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۱در بیمارستان توسط ایشان رکنو سیگموییدوسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پزشک با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تاشخیص عالی برخورد عالی همه چوره خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸باسلام وعرض ادب دکترابیضی موشکافانه همه چیوبررسی میکنه والکی دارویه اضافی نمیده، برایه ایشان وگروهشان آرزویه موفقیت وسلامتی دارم.(۲۶اردیبهشت۱۴۰۵)
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر بسیار عالی و با حوصله بی نظیر هستن صبرشون برخوردشون و تشخص عالی من یک توده ی کبدی ۱۴سانت دارم واقعا پزشکم خداست به جرات میگم الهی تنشون سلامت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مشکل معده داشتم و فقط ویزیت و آندوسکوپی شدم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۵فوق العاده هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۹تشخیص دقیق بیماری و اینکه برای بیمار کاملا وقت می گذارد خداوند به ایشان سلامتی دهد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فقط یک جلسه درخدمتشون بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵