۳۰۷ نفر
دکتر محمدعلی ابیضی

دکتر محمدعلی ابیضی

فوق تخصص گوارش و کبد

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۳۱۲۵۸
۲۷۶ نفر

سیروز کبدی

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

زخم معده واینکه وزنم بشدت کاهش پیدادکرده

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

میکروب معدودرحال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

تشخیص و رفتار و کمک به درمان عالین

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

با اخلاق ترین و حاذقترین

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

فوقلعاده هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

با سلام و عرض ارادت بدینوسیله ب اطلاع میرساند در اولین ویزیت با جناب آقای دکتر ابیضی از نحوه برخورد بسیار پسندیده ایشان رضایت کامل دارم . با صبر و حوصله شرح بیماری بنده رو گوش کردند. بهترین راه حل رو فرمودند. برای رسیدن ب بهبودی در کوتاه ترین زمان تلاش کردند. و همچنان پیگیر هستند. خدا رو شاکرم ک ایشان وسیله خیر شدند و سر راه بنده قرار گرفتند. با توکل ب خدای خوبیها ان شاالله بهبودی کامل حاصل خواهد شد و بنده بهبودی خود را اعلام خواهم کرد . از درگاه خداوند متعال برای جناب آقای دکتر بیضی جهت درمان بیماران آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون را دارم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

تشخیس پاتولوژب

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

جهت پانکراتیت مراجعه کردم و رضایت دارم خدا خیرشان بده

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

من یه جلسه رفتم پیش ایشون تقریبا نتیجه دیدم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

مشکل کبد الحمدالله باتجربه اقای دکتر ولطف خدا بهترشدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

فعلا آندوسکوپی نوشتن برام

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بسیار با حوصله

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

مشگلی نیست

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

من دچار التهاب روده هستم از وقتی خدمت ایشان رسیدم و ویزیت شدم خدارا شکر وضعیتم بسیار بهتر شده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عالی عالی بدون رقیب و بدون تعارف بهترین ایران

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

کرون دارم و درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

مشگل کبد وایشان تشخیص دادند ودرمان را شروع کردند

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خوب فعلن

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

جناب دکتر زمان ویزیت وقت کافی و برای بررسی مشکل بیمار میزان بسیار خوش اخلاق متعهد به انجام کارشون هستن و بنده برای مشکل معده ای که داشتم دو نوبت آندوسکوپی شدم و در حال حاضر با عمل کردن به توصیه های ایشون وضعیت خیلی بهتری دارم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

خیلی دکتر با شخصیت و آرام و با حوصله ای هستن ، و همینطور کار بلد ، کلونوسکوپی انجام دادم و فیشر تشخیص دادن

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

کولیت السراتیو روده بهبود پیدا کردم دکتر فوق العاده ایی هسش

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

مشکل گوارش فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

بسیاااار دکتر با حوصله و بادقت

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر فوق العاده عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

آندوسکوپی انجام داد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

پزشک بیماری کرونای من بودند . بیماری من خوب شد .

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

سلام.واقعا عالی هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

درد پهلو داشتم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

پزشک خوبی قی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

حاذق و

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

یک بار ویزیت شدم برای نفخ معده موقتا دارو دادن که بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

سلام .

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

پزشک خوبی هستن و برای مریض وقت میذارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

پانکراس

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عاااالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

در حال درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بسیار حاذق و دقیق و همچنین خیلی با حوصله و مهربان هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

فعلا در حال مدوا هستم

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

بسیار حاذق و با حوصله و مهربان

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

دکترباحوصله و کاردانی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

تشخیص صحیح

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

هنوز تازه مراجعه کردم، ولی کلی بخوام بگم همون یه بارم که رفتم عالی بوده برای مریض هاش وقت میزاره این عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

کرونا عالی

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

تازه یک بارویزیت شدم ، ان شالله که جواب بگیرم ولی دکترحاذق و باحوصله یی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

آندوسکوپی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

با سلام خیلی دکتر فوق اعلده ای هستند همه چیز رو میدونن من پدرم زخم معده داشت زنجان 1سال همه کارکردند حوب نشد با 1اندوسکوپی و3تا قرص خوبش کرد ممنونم دکتر جان آقایاری هستم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

باکتری معده تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلام تو کرج چند تا دکتر رفتم، بستری شدم هیچ دکتری بیماریمو تشخیص ندادتا بیمارستان ساسان بستری شدم دکتر ابیضی مشکلمو تشخیص دادن. لوزوالمعدم التهاب و کیست داره. الان تحت نظر دکترم. خدا رو شکر خیلی راضی ام. خدا خیرشون بده ان شاالله

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

ایشان دکتر خیلی خوبی هستند، با حوصله به شما گوش داده و خوب توضیح می دهند. بنده مشکل کولیت اولسراتیو دارم و از زمانی که پیش ایشان اومدم الحمدالله خیلی بهترم.

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

من تا زنده هستم مدیون معرفت پزشگی این مرد شریف هستم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

من از راه دور هر ماه برای نوبت گرفتن اصلا اذیت نمیشم و همیشه و همه جا میگم واقعا دکتر خوب و عالی هستند و قسمت نوبت دهی عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

فعلا نظری ندارم.اندوسکوپی نوشتن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

دکتری مجرب ؛متعهد ؛ متخصص

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

اندوسکوپی شدم هنوز تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

پزشک مهربان و با حوصله که استرس به بیمار نمیدن بابت بیماریش

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عقط یک بار دیدم

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

خوب است

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

دکتربسیارحاذق وخوش برخورد هستن ازرسیدگی دکترراضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

مشکل انسداد مجاری صفرایی داشتم که توسط دکتر با روش ercp درمان شدم

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

سلام خدا قوت الهی که آقای دکتر همیشه سلامت وتندرست باشند من که خیلی دعاگوی ایشون و کادر پرتلاش شون هستم دیدن آقای دکتر پزشکی توانمند وبا اخلاق ور از آرامش هستند من که خیلی به ایشون ارادت دارم خدا خودشونوکادر دلسوز شون رو حفظ کنه

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتری بسیار صبور و مهربان

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

دکتر باحوصله و دقیق مشکل روده. دارو نوشتند و موثر بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

در حال درمان.نظر خاصی ندارم فعلا منتظر اندوسکوپی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

فعلا ازمایش دادم

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

فعلا بهبودی حاصل نشده و تحت درمان می باشم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

سلام خونریزی معده داشتن پدرم وگرفتگی مجرای صفراوی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

بسیار خوش اخلاق و با حوصله و حاذق

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

تجربه ای ندارم

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

یبار مراجعه کردم از نظر برخود عالی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

خوب است

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

من دچاربیماری نقص سیستم ایمنی هستم و۲سال پیش درگیر یبوست شدید شدم که مربوط به بیماریم میشدکه چنددکترگوارش رفتم تنها دکتری که تشخیص صحیح دادند.دکترابیضی بودند.

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

هنوز درمان ادامه دارد.

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

ورم معده

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

دکتر خوب و

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

دکتر قابل اعتمادی است

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

من خودم شخصا کبد چرب گرید ۲ داشتم تحت نظر دکتر درمان شدم چند نفر هم مشکل معده داشتم معرفی کردم درمان شدن تشخیص خوبی دارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار عالی و خوب بودن مثل همیشه.

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

تازه پیش

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

کرونا مثبت شده بودم با ویزیت عالی درمان شدم

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

آقای دکتر ابیضی فردی با دانش کامل در رشته خود و با حوصله و اخلاق نیکو می باشد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

اولین بار بود رفتم پیش دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

دکتر با تجربه بسیار عالی و دانا

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

مشکل عفونت گوارشی

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

تحت درمان هستم دکتر بسیار عالی وبا دقت هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

همه چیز خوب بود، از محیط مطب که بسیار آرامبخش بود، تا منشی که متین و با حوصله و پزشک که صبور، خوش اخلاق و با دقت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

هنوز تحت درمانم ولی ویزیت ایشون دقیق هست

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

مشکل گوارش

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

دکتر خوبیه خیر ببینه

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

محیط مطب تمییز برخورد منشی عالی خود دکتر هم بسیار ارام و خوش اخلاق اندوسکوپی کردم تحت درمان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

در حال درمان هستم- به تظر خوب باشه

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

سلام ایشان دکتر حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

به شکل مرحله به مرحله و علمی پیش می روند و راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

ب جان بچم الکی نمیگم بهترین دکتری هستن که اومدم با ی جلسه معده درد من که از ۱۶ سالگی داشتم تا الان که ۳۰ سالمه رو خوب کرد...از خدا هرچی میخاد بهش بده ایشالا

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

سلام.من مرحله دومه که میخو اهم ویزیت بشومالبته ایشان معده منو آندوسکوپی کردند .امیدوارم وحتما ایشان معالجه ام میکنند.

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

دکتر خوب ومتخصصی است

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

از طبابت ایشان بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

دکتر بسیار با سواد،با حوصله، مبادی آداب

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

من در بیمارستا

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

مثبت اندیش و دقیق

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

معمولی

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

در طی درمان

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

درمان ادامه دارد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

میکروب معده،با مصرف داروها بهترم

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

مشکل کبدی داشتم وواقعا از تشخیص دکترخیلی راضی ام

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

برای سنگ کیسه صفرا مراجعه کردم خیلی زحمت کشیدن راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

مشکل ریوی داشتیم بسیار عالی بودند عالی عالی عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

جلسه اول بود که رفتیم ولی رفتار محترمانه ای داشتند

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

با دقت گوش می کنند و هنوز تحت درمان هستم بیماری هنوز مرتفع نشده است برخورد ایشان مناسب و با شکیبایی است

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

خونریزی معده

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

دکتر ابیضی بشدت خوش برخوردهستند تشخیص درمان عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بهترین متخصص گوارش با تشخیص دقیق وتجویز عالی بنده ۲۰ سال مشکل گوارش وترشح اسید معده بالا داشتم با تجویز دارو و به روش اما که با آندوسکوپی انجام شد خیلی بهتر شدم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

آقای دکتر آندوسکوپی کردن خیلی راحت بودم ممنونم ازشون

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

کبد چرب گرید 1 و کمخونی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

در تشخیص و درمان عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بسیار عالی مشکلم رفع شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

فیبر اسکن کرده ایم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

بتازگی ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

فعلا هیچی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

اخلاق و پزشکی ایشان عالی است. فقط بخاطر یک عمل دراوردن استند از شکم مادرم خیلی علاف شدیم چون وقت عمل حتی حدودی هم مشخص نیست و از ۹ صبح تا ۹ شب در بیمارستان بلاتکلیف بودیم.یک بار هم اطلاع نداده بودن که مادرم ناشتا باشن و رفتیم تا مطب و برگشتیم.

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

نارسائی کبد داشتم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

بسیار دکتذ

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

مادرم خون ریزی معده داشت دوماه تحت نظر آقای دکتر ابیضی بودن وخیلی بهتر شدن ومن خیلی راضیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

خوش برخورد و در دوره درمانی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

با سلام دکتر با سواد و خوبی هست

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

اندوسکوپی .تشخیص مبهم

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

بسیار با تجربه وعالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

مشکل گوارش پدرم که در حال درمان هستند ، بسیار باسواد و باحوصله هستند .

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

برخورد و تشخیص آقای دکتر عالی بود بسیار محترم و با اخلاق و تشخیص درست و اصولی حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

باکتری معده

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

استرس و مشکل گوارشی

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

مشکل کبد وتشخیص اقای دکتر عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالییییی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

اندسکوپی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

آندوسکوپی انجام دادم بسیار عالی بود همه چیز

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسیارعالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

سلام بسیار عالی کار میکنن و توجه بسیار خوبی نسبت به مریض دارن

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

بسیار اندوسکوپی خوبی داشتم و از تجویزها راضی م

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

سلام، پدرم دچار یبوست مزمن شده بود و حتی مایعات رو هم نمیتونست دفع کنه، که خدا رو شکر با داروهایی که جناب آقای دکتر ابیضی تجویز نمودند این مشکل حل شد.

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

بسیاردکترخوبی است

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

مشکل کبد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

ناراحتی معده

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

کبد چرب داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

سلام من زخم معده عفونت معده داشتم تهت درمان هستم بهترشدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

تحت درمان هستم از نحوه برخورد ورفتار ایشان وتوضیحاتشون به بیمار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خیلی خوب و با تجربه هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

بهترین دک

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

مادرم سیروز کبدی دارند، و مرتب دچار آنسفالوپاتی کبدی میشن، صادقانه بگم که هر بار دکتر ابیضی مادرم رو به دنیا برمیگردونه، و ما مدیون دستهای شفا بخش ایشون هستیم، بسیار با سواد، با وجدان، و انسان هستن، باید به ایشون اعتماد کرد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

در بیمارستان توسط ایشان رکنو سیگموییدوسکوپی شدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خیلی راضیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

پزشک با تجربه و خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تاشخیص عالی برخورد عالی همه چوره خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

باسلام وعرض ادب دکترابیضی موشکافانه همه چیوبررسی میکنه والکی دارویه اضافی نمیده، برایه ایشان وگروهشان آرزویه موفقیت وسلامتی دارم.(۲۶اردیبهشت۱۴۰۵)

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتر بسیار عالی و با حوصله بی نظیر هستن صبرشون برخوردشون و تشخص عالی من یک توده ی کبدی ۱۴سانت دارم واقعا پزشکم خداست به جرات میگم الهی تنشون سلامت

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

مشکل معده داشتم و فقط ویزیت و آندوسکوپی شدم.

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

فوق العاده هستند ایشون

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

تشخیص دقیق بیماری و اینکه برای بیمار کاملا وقت می گذارد خداوند به ایشان سلامتی دهد

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

فقط یک جلسه درخدمتشون بودم

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

فعلا نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص گوارش و کبد
ریاست مرکز تحقیقات گوارش بیمارستان بقیه الله اعظم (عج)
خدمات فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی
خدمات فوق تخصصی ERCP
بوتاکس و بالون معده
مطب دکتر ابیضی
تهرانخیابان کریمخان زند، نجات اللهی شمالی (ویلای شمالی)، نبش کوچه زبرجد، پلاک ۲۹۷، طبقه اول
شنبه، دوشنبه و چهارشنبه (پذیرش از ساعت ۱۲ الی ۱۹)
سه شنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۸
ساعات پاسخگویی مطب: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹
بقیه روز‌ها از طریق پیامک با شماره (۰۹۳۵۲۹۴۴۰۴۷) در ارتباط باشید.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۹ اسفند (فردا)از ساعت ۱۲:۲۰ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۱۱ اسفند (دوشنبه)از ساعت ۱۲:۲۰ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۴ روز دیگر
    ۱۲ اسفند (سه شنبه)از ساعت ۱۵:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۱۳ اسفند (چهارشنبه)از ساعت ۱۲:۲۰ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۸ روز دیگر
    ۱۶ اسفند (شنبه)از ساعت ۱۲:۲۰ الی ۱۹
    ۱۸ اسفند (دوشنبه)از ساعت ۱۲:۲۰ الی ۱۹
    ۱۹ اسفند (سه شنبه)از ساعت ۱۵:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    دکتر امیر شمالی

    فوق تخصص گوارش و کبد
    دکتر امیر شمالی

    دکتر مهناز صادقیان

    فوق تخصص گوارش کودکان
    دکتر مهناز صادقیان

    دکتر سارا طالبی پورنیکو

    متخصص کودکان (اطفال)
    دکتر سارا طالبی پورنیکو

    دکتر محمدرضا عباسی

    فوق تخصص گوارش و کبد و اندوسکوپیکلونوسکوپی /بالن/پولیپکتومی
    دکتر محمدرضا عباسی

    دکتر یاسر تقوی

    فوق تخصص گوارش و کبدصفرا و پانکراس ، ERCP
    دکتر یاسر تقوی

    دکتر محمدعلی محمدزاده

    فوق تخصص گوارش و کبدآندوسکوپی - کلونوسکوپی - پولیپکتومی
    دکتر محمدعلی محمدزاده

    دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی

    فوق تخصص گوارش و کبد کودکاناندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، بوتاکس معده
    دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی

    دکتر رشید پورقاز

    متخصص داخلی ، فوق تخصص گوارش و کبد بز...
    دکتر رشید پورقاز

    دکتر پریسا رحمانی

    فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودک...آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، اسکن چربی کبد
    دکتر پریسا رحمانی

    دکتر محمدرضا روحانی

    فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان و متخص...
    دکتر محمدرضا روحانی

    دکتر محمدعلی کریمی

    فوق تخصص گوارش و کبد و متخصص داخلیبوتاکس معده
    دکتر محمدعلی کریمی

    دکتر سید امیرپاشا طبائیان

    فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان
    دکتر سید امیرپاشا طبائیان

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی

    فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان
    دکتر ناصر علیزاده حقیقی

    دکتر صالحه علا

    فوق تخصص گوارش و کبد کودکان
    دکتر صالحه علا

    دکتر مرضیه میری

    متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد بز...
    دکتر مرضیه میری

    دکتر مجید سروری پسیخانی

    فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان
    دکتر مجید سروری پسیخانی
    اینستاگرام دکتر محمدعلی ابیضی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دکتر ابیضی

    خیابان کریمخان زند، نجات اللهی شمالی (ویلای شمالی)، نبش کوچه زبرجد، پلاک ۲۹۷، طبقه اول

    مطب دکتر ابیضی

    خیابان کریمخان زند، نجات اللهی شمالی (ویلای شمالی)، نبش کوچه زبرجد، پلاک ۲۹۷، طبقه اول