کاملا خوش اخلاق و متین. برای بیمار وقت می گذارد. من زانومو پیش ایشون عمل کردم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
تشکر ویژه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عمل acl ومینسک انجام دادم عالی بودن بسیار باسواد و صبور ممنونم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
جراحی دست
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
من عمل هالگوس والگوس انجام دادم عالییییی و حساس و خیلی خوب هستن.هم خودشون هم کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
عالی بسیار خوب ️️️️
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خوب بدو
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
ایشون عالی بود ن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مشکل فعلا داریم.یکی از بیماریهای دکتر ایشان را به بنده معرفی کرده،و خیلی از طبابت ایشان راضی بوده.
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بی نظیره
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
مشکل ساییدگی مفصل
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
فوق العاده در تشخیص و جراحی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
پزشک حاذق و مهربان
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خیلی نتیجه خوب داشتم الان برای ویزیت دوم میرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
اقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
عالی ..بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بسیار خوش
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
من توسط دکترعمل شدم بسیارعالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
فوق عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
تعویض مفصل مادرمو ایشون انجام دادن ..فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بینظیر
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
انحراف زانو داشتم عمل کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
جراحی ساق پای پسرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
دست درد
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
پام عمل
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
سلام مشکل زانو دارم ارتروز
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
قوزک پای چپم زائده داشت با دمپایی طبی برطرفش کردند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
خیلی دکت
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
من برای کمر و دستم مراجعه کردم ،بسبار دکتر خوبی هستنددو برای بیمار احترام و وقت کافی میگذارند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
مادرم پا درد زانو درد ارتروز داشت تحت نظر دکتر هستن و عالی و راضین تو این مدت دکتر خیلی با حوصله و با دقت همه چیز رو برررسی میکنن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دکتر خوب وماهری است
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
تازه برای مشکل لگن ودیسک کمر مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بسیار صبور و با حوصله
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
فوق العده با دانش
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تشکر از آقای دکتر وتخصص عالیشون و پرسنل خوب و خوش اخلاق.
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
در دوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دو ماه و نیم قبل تعویض مفصل زانوی چپ انجام دادم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
زانو وکمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
آشنایی بنده از طریق یکی از دوستان بوده و ایشان نیز راضی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فعلا در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
جراحی رباط زانو و بسیار راضی هستم دکتر ماهر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
بیمارستان معیری ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
تاندونیت
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بهترین دکتر هستند.درد شانه هام بعد از 5 سال خوب شد.واقعا ممنونم ازشون.شب ها دیگه میتونم بخوابم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
پارگی مینیسک داخلی، تشخیص عالی، معاینه تخصصی، برخورد بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
سلام. درمان آرتروز انجام دادم و نتیجه عالی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
دکتر با شخصیت عالی وخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
صبور و با حوصله...
۱۳۹۹/۰۴/۱۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
با تجربه است
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
بسیار خوش برخورد و کار بلد هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
تحلیل استخوان پای راست، ایشان امر به گچ گرفتن نمودند، تا به حال راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
خیلی خوبن عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
زانو درد
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
پزشک با اخلاق وباتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
پارگی مینسک
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
عمل رباط
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستند .
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
واقعا عالی.با حوصله .ممنون ازشون چون درمان تزریق برای درد شانه ام واقعا موثر بود و راحت شدم از درد
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
جراحی مفصل ران داشتم که فوقالعاده بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
پای مادر بزرگم را خدمت آقای دکتر عمل کردیم.تعویض مفصل زانو واقعا بهترین هستند.نه درد زیادی داشتن مادر بزرگم نه مشکلی.خیلی زود هم راه رفتند و به زندگی عادی شون برگشتند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
توانا وماهر
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
عمل تعویض مفصل هردو زانو داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی آرتروسکوپی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
بهترین دکتر ارتوپدی که رفتم.واقعا کارشون و اخلاقشون عالیه
تعویض مفصل زانو واقعا عمل دکتر عالی بود خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
صبور و باحوصله و دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دکتری فوق العاده عالی و صبور عمل رباط صلیبی و مینیسک انجام یه هفته ست
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
هنوز دوره درمانم کامل نشده که کامل نظر بدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
رباط صلیبی و مینیسک و غضروف
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خیلی خوش برخورد و عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مشکل زانو داشتم درحد مشاوره ایشان بهترین بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
سلام
عالی ، عالی ، عالی
بی نظیر
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
عمل جراحی زانو داشتم ، دکتر خوب و حاذقی هستن ، بلافاصله مشکل من رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
جراحی تعویض مفصل زانو پا مادرم و انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
تعویض مفصل زانو
بسیار عالی انجام داد و بسیار راضی هستیم زانوی مادرم رو عمل کرد.درود خداوند به ایشان
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مادرم پا درد زانو درد تاندوم انگشت دست که همه مشکلاتش توسط دکتر رفع شد دکتر با اخلاق و خوبی هستن کلی وقت میزارن و صحبت هاتون رو میشنوند
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
یک کلام دکتر خیلی خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
بیمار ایشان بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
سلام .دکتر .دکتراست خدایی خیلی کار بلد است .من چند روز پیش عمل داشتم که زحمت عمل رو ایشون کشیدن .
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
مادرم تعویض مفصل زانو انجام دادن و پای مادرم به شدت پرانتزی شده بود توسط ایشان عمل شد بسیار بسیار عالی بود خیلی زود مادرم راه رفت بدون نیاز به واکر یا عصا الان هم خداروشکر خیلی راضی هستیم مرسی از دکتر بابت درمان عالیشون به شدت آقای دکتر رو به همتون پیشنهاد میدم مطمئن باشید پشیمون نمیشید
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
بهتریییین پزشک ایران جهان خاور میانه و قلهک
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
پدر بزرگ و مادربزرگم رو جراحی کردن،خیلی راضی بودیم.بسیار با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
با سلام دکتر بسیار خوبی میباشند
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
اعمل ساق پا
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
خیلی دکتر با صبر و حوصله و قهاری هستن، از نتیجه کار به شدت راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
بهترین جراح ، بسیار حاذق و کاربلد ، من پام نابود شده بود که با آقای دکتر الان خیلی عالی شده
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
عمل زانو ، دکتر بسیار عالی و مهربون ، حاذق و منصف بودن ، تشخیص درست در جلسه اول ویزیت، من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
فوق العاده، بسیار صبور و ماهر
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
عمل رباط ومینیسک
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
سلام تعریف ایشان را شنیدهام
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بسیار ع
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
مادرم رو به دلیل درد شدید زانو هاشون که دیگه زمین گیرشون کرده بود پیش دکتر آقا علیخانی بردیم و طی دو مرحله هر دو زانوشون رو تعویض مفصل انجام دادن و واقعا ازشون ممنونمچون علیرغم ترس زیادی که داشتیم مادر نه درد داشتن نه مشکلی...و اینکه درد نداشتن خیلی عالی بود چون همه ترسونده بودنمون که عمل اش دردش زیاده ولی واقعا درد نداشتن.خیلی سریع هم راه رفتنشون بدون درد شد و حالا هم که دو تاشو مامان عمل کردن انقدر راحت راه میرن که نه دیگه نیازی به عصا دارن نه واکر..واقعا انگار معجزه است.اقای دکتر واقعا ممنونم ازتون.نمیدونم چجوری تشکر کنم.ممنون
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
زانو درد داشتم مینسک و رباط صلیبی پام آسیب دیده بود درمان کردن خیلی هم ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
زانو درد شدید که پی ار پی انجام دادند
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
فعلا که ام آر آی نوشتن برام و میخوام جوابش رو براشون ببرم مشکل سیاتیک و پاهای پرانتزی دارم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بسیار خوش اخلاق و متین کاملا به حرف های مریض با حوصله گوش میدهند
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
تخت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بسیار عالی و متشخص
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تحت نظارت هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
من یه دو ماهه بیمار دکتر بودم تا اینجای درمان واقعا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
سلام پای مادر من رو پارسال دکتر عمل کرد نتیجه عمل عالی بود و دکتر بسیارخوش اخلاق با ادب هستش وقت میزارن واسه مریضشون خدا خیرشون بده باتشکر معصومی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
فوق العاده عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
بسیار دکتر خوب و مجرب است
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
ساییدگی زانو داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
عالی به
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
خوشبرخورد، متشخص،تشخیص عالی، درمان عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
خیلی با حوصله ست
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
نوه عمویم هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
جراحی رباط
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
پارگی تاندوم پام عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
فعلا در حال معالجه می باشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
فوق العاده پزشک متشخص وحاذق درتشخیص وجراحی ومهربان
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
Besiyar ali
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
عالی ،با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
زانو درد تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
عااااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
بسیار دکتر با اخلاق وخوبی است وکار عملش حرف نداره وباد بهش بگویم پنجه طلا
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
پسرم در راه رفتن مشکل داشت بخاطر مشکل مادر زادی لگن خداروشکر بعد از جراحی و توصیه های دکتر وضعیت روبه بهبودی دارند
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
رباط و منیسک
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
مشکل لگن پسرم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
آرتروززانو تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
تعویض مفصل
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خیلی خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
تعویض مفصل زانوی چپ داشته و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
درد شانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بررسی دقیق برای تشخیص انجام میدهند، در حال درمان هستم هنوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
ساییدگی مفصل زانودارم ولی دکتربرام نوبت رده یک سال دیگه
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عالب خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
خوب است و مشگل زانو ک خوب شده ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
عمل رباط مچ پا و گذاشتن پروتز
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
سلام من از دکتر علیخانی به به خاطر زحماتی که برا م کشیدن بی نهایت تشکر میکنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
واقعا بهترین متخصص ارتوپد هست
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
انحراف زانو
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
عالی و تبحر خاص در امر زانو
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکترخوبی میباشد
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
جراحی زانوی ضربدری داشتم و همچنان تحت درمانم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
دکتر حاذق و کاربلد ، مشکل زانو داشتم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
تزریق زانو داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیار دکتر حاذقی هستن در دوره ای که در بیمارستان ما بودن عمل هایی که دیگر دکترها قادر به انجام آن نبودن را به راحتی انجام میدادند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
تعویض مفصل لگن وخداروشکر خوب بود و الان وضعیت روبه بهبودی دارم
** تعویض مفصل زانو Total Knee Arthroplasty ** تعویض مفصل هیپ (ران) Total Hip Arthroplasty ** جراحی های آرتروسکوپی (بسته) رباط صلیبی قدامی و خلفی Arthroscopic ACL & PCL Surgery **جراحی های آرتروسکوپی ترمیم منیسک زانو ** درمان جراحی پای پرانتزی و پای ضربدری (ژنو واروم و ژنو والگوم) ** جراحی های باز و بسته آرتروسکوپی شانه در پارگی های روتاتور کاف یا لبروم و دررفتگی مکرر شانه ** جراحی و درمان انواع شکستگی های حلقه لگن و اندام ها ** درمان انواع بد جوش خوردن استخوان و جوش نخوردن استخوان ** افزایش قد ** تکنیک الیزاروف برای درمان انواع دفرمیتی ها، بدجوش خوردگی و جوش نخوردگی ها ** درمان اختلالات و دفرمیتی های پا شامل هالوکس والگوس و یا هالوکس ریجیدوس ** درمان طبی و جراحی بیماریهای اعصاب محیطی (سندرم تونل کارپ، سیاتیک و ...) ** درمان اختلالات مادرزادی (دررفتگی مادرزادی لگن، کلاب فوت، کف پای صاف، ریکتز و ..) ** درمان استئوپروز و استئومالاسی **درمان غیر جراحی و جراحی اختلالات ستون فقرات کمری و گردنی (دیسک، اسکولیوز، تنگی کانال نخاع، اسپوندیلولیستزیس) ** PRP، ازون تراپی شاغل در بیمارستان های فرمانیه، گاندی، امید، کلینیک جراحی بهار دکتر مهدی آقاعلیخانی فارغ التحصیل تخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل و همچنین پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.دوره تکمیلی جراحی های پیشرفته و درمان بیماریهای لگن و هیپ را در گوتنبرگ سوئد و دوره تکمیلی آرتروپلاستی زانو و لگن در دبی و دوره تکمیلی آرتروسکوپی هیپ تحت نظر اساتید برجسته بین المللی را گذرانده اند. عضو رسمی انجمن جراحان ارتوپدی ایران و عضو انجمن ارتوپدی صدمات اندام و ستون فقرات ایران (POTA)
تهرانزعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - بین کوچه شیرین و ملکی- روبروی مسجد طالقانی -ساختمان پالم - پلاک ۹۸ - طبقه ۲ واحد ۲۰۲ (مطب نزدیک مرکز تجاری پالادیوم میباشد) پذیرایی روزهای زوج از ساعت ۱۴ الی ۱۸
دکتر مهدی آقاعلیخانی
فارغ التحصیل تخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل و همچنین پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم. دوره تکمیلی جراحیهای پیشرفته و درمان بیماریهای لگن و هیپ را در گوتنبرگ سوئد و دوره تکمیلی آرتروپلاستی زانو و لگن در دبی و دوره تکمیلی آرتروسکوپی هیپ تحت نظر اساتید برجسته بین المللی را گذرانده ام.
عضو رسمی انجمن جراحان ارتوپدی ایران و عضو انجمن ارتوپدی صدمات اندام و ستون فقرات ایران (POTA)
زمینه اصلی فعالیت بنده با توجه به علاقه و تجربه ی چندین ساله انجام جراحیهای ارتوپدی زیر می باشد و در خدمت هموطنان عزیز هستم.
*تعویض مفاصل زانو و لگن
*جراحی رباط صلیبی و منیسک و آسیبهای ورزشی
*جراحی پای پرانتزی و ضربدری (ژنوواروم و ژنووالگوم)
*افزایش قد با روشهای نوین
*جراحی هالوکس والگوس
*جراحیهای آرتروسکوپی شانه
******************
پذیرایی روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۸
هماهنگی و مشاوره با شماره ۲۲۶۶۶۲۹۲
از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ یا شماره ۰۹۰۳۷۱۰۹۱۵۱ (واتساپ)
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مسیریابی
مطب زعفرانیه
زعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - بین کوچه شیرین و ملکی- روبروی مسجد طالقانی -ساختمان پالم - پلاک ۹۸ - طبقه ۲ واحد ۲۰۲ (مطب نزدیک مرکز تجاری پالادیوم میباشد) پذیرایی روزهای زوج از ساعت ۱۴ الی ۱۸
طبیب بسیار حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۴بسیارعالی با اولین نسخه سوزش پام خوب شد.
۱۳۹۹/۰۷/۰۷عاااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲کاملا خوش اخلاق و متین. برای بیمار وقت می گذارد. من زانومو پیش ایشون عمل کردم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۳تشکر ویژه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عمل acl ومینسک انجام دادم عالی بودن بسیار باسواد و صبور ممنونم
۱۴۰۲/۰۶/۲۹جراحی دست
۱۴۰۱/۰۸/۰۳من عمل هالگوس والگوس انجام دادم عالییییی و حساس و خیلی خوب هستن.هم خودشون هم کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۲۷عالی بسیار خوب ️️️️
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بدو
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ایشون عالی بود ن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰مشکل فعلا داریم.یکی از بیماریهای دکتر ایشان را به بنده معرفی کرده،و خیلی از طبابت ایشان راضی بوده.
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بی نظیره
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۰مشکل ساییدگی مفصل
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۲فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱فوق العاده در تشخیص و جراحی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴پزشک حاذق و مهربان
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خیلی نتیجه خوب داشتم الان برای ویزیت دوم میرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳اقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عالی ..بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار خوش
۱۴۰۱/۰۲/۲۵من توسط دکترعمل شدم بسیارعالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۵فوق عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹تعویض مفصل مادرمو ایشون انجام دادن ..فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بینظیر
۱۴۰۱/۰۹/۰۶در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۳هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸انحراف زانو داشتم عمل کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹جراحی ساق پای پسرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دست درد
۱۴۰۱/۰۴/۰۷پام عمل
۱۴۰۱/۰۶/۰۶سلام مشکل زانو دارم ارتروز
۱۴۰۱/۰۴/۱۱قوزک پای چپم زائده داشت با دمپایی طبی برطرفش کردند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳خیلی دکت
۱۳۹۹/۱۲/۲۳من برای کمر و دستم مراجعه کردم ،بسبار دکتر خوبی هستنددو برای بیمار احترام و وقت کافی میگذارند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹مادرم پا درد زانو درد ارتروز داشت تحت نظر دکتر هستن و عالی و راضین تو این مدت دکتر خیلی با حوصله و با دقت همه چیز رو برررسی میکنن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴دکتر خوب وماهری است
۱۳۹۹/۰۲/۱۷دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تازه برای مشکل لگن ودیسک کمر مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار صبور و با حوصله
۱۳۹۹/۰۵/۱۹فوق العده با دانش
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تشکر از آقای دکتر وتخصص عالیشون و پرسنل خوب و خوش اخلاق.
۱۴۰۱/۰۶/۰۹در دوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دو ماه و نیم قبل تعویض مفصل زانوی چپ انجام دادم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳زانو وکمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۴آشنایی بنده از طریق یکی از دوستان بوده و ایشان نیز راضی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فعلا در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸جراحی رباط زانو و بسیار راضی هستم دکتر ماهر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بیمارستان معیری ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱تاندونیت
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بهترین دکتر هستند.درد شانه هام بعد از 5 سال خوب شد.واقعا ممنونم ازشون.شب ها دیگه میتونم بخوابم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲پارگی مینیسک داخلی، تشخیص عالی، معاینه تخصصی، برخورد بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۸سلام. درمان آرتروز انجام دادم و نتیجه عالی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۷دکتر با شخصیت عالی وخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱صبور و با حوصله...
۱۳۹۹/۰۴/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸با تجربه است
۱۳۹۹/۰۸/۲۰بسیار خوش برخورد و کار بلد هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۶تحلیل استخوان پای راست، ایشان امر به گچ گرفتن نمودند، تا به حال راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲خیلی خوبن عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲زانو درد
۱۴۰۲/۱۰/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۲/۰۸پزشک با اخلاق وباتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۱پارگی مینسک
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عمل رباط
۱۴۰۱/۱۰/۲۴راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستند .
۱۴۰۲/۰۵/۰۸واقعا عالی.با حوصله .ممنون ازشون چون درمان تزریق برای درد شانه ام واقعا موثر بود و راحت شدم از درد
۱۳۹۹/۰۳/۳۱زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴جراحی مفصل ران داشتم که فوقالعاده بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹پای مادر بزرگم را خدمت آقای دکتر عمل کردیم.تعویض مفصل زانو واقعا بهترین هستند.نه درد زیادی داشتن مادر بزرگم نه مشکلی.خیلی زود هم راه رفتند و به زندگی عادی شون برگشتند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳توانا وماهر
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عمل تعویض مفصل هردو زانو داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۰هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی آرتروسکوپی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بهترین دکتر ارتوپدی که رفتم.واقعا کارشون و اخلاقشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰سلام پروتز لگن تعویض کردم کوتاهی پا داشتم الان برطرف شده
۱۴۰۲/۰۸/۲۷از بیمارستان معیری آشنا شدم گفتند خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۱۰تعویض مفصل زانو واقعا عمل دکتر عالی بود خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۹/۲۸صبور و باحوصله و دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتری فوق العاده عالی و صبور عمل رباط صلیبی و مینیسک انجام یه هفته ست
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵هنوز دوره درمانم کامل نشده که کامل نظر بدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱رباط صلیبی و مینیسک و غضروف
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۱۲خیلی خوش برخورد و عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۳مشکل زانو داشتم درحد مشاوره ایشان بهترین بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۳سلام عالی ، عالی ، عالی بی نظیر
۱۴۰۱/۰۷/۱۲عمل جراحی زانو داشتم ، دکتر خوب و حاذقی هستن ، بلافاصله مشکل من رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵جراحی تعویض مفصل زانو پا مادرم و انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۹تعویض مفصل زانو بسیار عالی انجام داد و بسیار راضی هستیم زانوی مادرم رو عمل کرد.درود خداوند به ایشان
۱۴۰۲/۱۱/۱۶مادرم پا درد زانو درد تاندوم انگشت دست که همه مشکلاتش توسط دکتر رفع شد دکتر با اخلاق و خوبی هستن کلی وقت میزارن و صحبت هاتون رو میشنوند
۱۴۰۲/۰۳/۱۷یک کلام دکتر خیلی خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بیمار ایشان بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹سلام .دکتر .دکتراست خدایی خیلی کار بلد است .من چند روز پیش عمل داشتم که زحمت عمل رو ایشون کشیدن .
۱۴۰۰/۰۸/۲۷مادرم تعویض مفصل زانو انجام دادن و پای مادرم به شدت پرانتزی شده بود توسط ایشان عمل شد بسیار بسیار عالی بود خیلی زود مادرم راه رفت بدون نیاز به واکر یا عصا الان هم خداروشکر خیلی راضی هستیم مرسی از دکتر بابت درمان عالیشون به شدت آقای دکتر رو به همتون پیشنهاد میدم مطمئن باشید پشیمون نمیشید
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بهتریییین پزشک ایران جهان خاور میانه و قلهک
۱۳۹۸/۱۲/۱۳پدر بزرگ و مادربزرگم رو جراحی کردن،خیلی راضی بودیم.بسیار با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰با سلام دکتر بسیار خوبی میباشند
۱۳۹۹/۰۷/۲۲اعمل ساق پا
۱۴۰۲/۰۵/۱۴جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خیلی دکتر با صبر و حوصله و قهاری هستن، از نتیجه کار به شدت راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹بهترین جراح ، بسیار حاذق و کاربلد ، من پام نابود شده بود که با آقای دکتر الان خیلی عالی شده
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۶عمل زانو ، دکتر بسیار عالی و مهربون ، حاذق و منصف بودن ، تشخیص درست در جلسه اول ویزیت، من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸فوق العاده، بسیار صبور و ماهر
۱۳۹۸/۱۱/۱۲عمل رباط ومینیسک
۱۴۰۱/۱۲/۱۳سلام تعریف ایشان را شنیدهام
۱۳۹۹/۰۷/۲۰بسیار ع
۱۴۰۱/۱۱/۲۹مادرم رو به دلیل درد شدید زانو هاشون که دیگه زمین گیرشون کرده بود پیش دکتر آقا علیخانی بردیم و طی دو مرحله هر دو زانوشون رو تعویض مفصل انجام دادن و واقعا ازشون ممنونمچون علیرغم ترس زیادی که داشتیم مادر نه درد داشتن نه مشکلی...و اینکه درد نداشتن خیلی عالی بود چون همه ترسونده بودنمون که عمل اش دردش زیاده ولی واقعا درد نداشتن.خیلی سریع هم راه رفتنشون بدون درد شد و حالا هم که دو تاشو مامان عمل کردن انقدر راحت راه میرن که نه دیگه نیازی به عصا دارن نه واکر..واقعا انگار معجزه است.اقای دکتر واقعا ممنونم ازتون.نمیدونم چجوری تشکر کنم.ممنون
۱۳۹۹/۰۴/۲۹زانو درد داشتم مینسک و رباط صلیبی پام آسیب دیده بود درمان کردن خیلی هم ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹زانو درد شدید که پی ار پی انجام دادند
۱۴۰۳/۰۵/۰۱فعلا که ام آر آی نوشتن برام و میخوام جوابش رو براشون ببرم مشکل سیاتیک و پاهای پرانتزی دارم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۱بسیار خوش اخلاق و متین کاملا به حرف های مریض با حوصله گوش میدهند
۱۴۰۱/۰۸/۰۸تخت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی و متشخص
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تحت نظارت هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱من یه دو ماهه بیمار دکتر بودم تا اینجای درمان واقعا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵سلام پای مادر من رو پارسال دکتر عمل کرد نتیجه عمل عالی بود و دکتر بسیارخوش اخلاق با ادب هستش وقت میزارن واسه مریضشون خدا خیرشون بده باتشکر معصومی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶فوق العاده عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸بسیار دکتر خوب و مجرب است
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ساییدگی زانو داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۲عالی به
۱۴۰۲/۰۸/۰۱خوشبرخورد، متشخص،تشخیص عالی، درمان عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴خیلی با حوصله ست
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۷/۲۴نوه عمویم هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۸جراحی رباط
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پارگی تاندوم پام عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فعلا در حال معالجه می باشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶فوق العاده پزشک متشخص وحاذق درتشخیص وجراحی ومهربان
۱۴۰۲/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳Besiyar ali
۱۴۰۲/۰۵/۰۷عالی ،با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲زانو درد تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۸عااااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳بسیار دکتر با اخلاق وخوبی است وکار عملش حرف نداره وباد بهش بگویم پنجه طلا
۱۴۰۱/۰۸/۱۸پسرم در راه رفتن مشکل داشت بخاطر مشکل مادر زادی لگن خداروشکر بعد از جراحی و توصیه های دکتر وضعیت روبه بهبودی دارند
۱۳۹۹/۰۱/۱۳رباط و منیسک
۱۴۰۳/۰۶/۲۲مشکل لگن پسرم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۴آرتروززانو تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۴تعویض مفصل
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خیلی خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تعویض مفصل زانوی چپ داشته و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷درد شانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بررسی دقیق برای تشخیص انجام میدهند، در حال درمان هستم هنوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ساییدگی مفصل زانودارم ولی دکتربرام نوبت رده یک سال دیگه
۱۴۰۲/۰۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالب خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خوب است و مشگل زانو ک خوب شده ام
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عمل رباط مچ پا و گذاشتن پروتز
۱۴۰۱/۰۴/۰۳سلام من از دکتر علیخانی به به خاطر زحماتی که برا م کشیدن بی نهایت تشکر میکنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴واقعا بهترین متخصص ارتوپد هست
۱۴۰۱/۰۸/۱۲انحراف زانو
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عالی و تبحر خاص در امر زانو
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکترخوبی میباشد
۱۴۰۱/۰۴/۰۲جراحی زانوی ضربدری داشتم و همچنان تحت درمانم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتر حاذق و کاربلد ، مشکل زانو داشتم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۸فوق العاده
۱۴۰۳/۰۱/۲۸تزریق زانو داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار دکتر حاذقی هستن در دوره ای که در بیمارستان ما بودن عمل هایی که دیگر دکترها قادر به انجام آن نبودن را به راحتی انجام میدادند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲تعویض مفصل لگن وخداروشکر خوب بود و الان وضعیت روبه بهبودی دارم
۱۳۹۹/۰۱/۳۱