دکتر مهدی رخصت یزدی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی با شماره نظام پزشکی 20600 در تهران فعالیت دارد. مطب دکتر رخصت یزدی در بلوار کشاورز، بین کارگر و جمالزاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی رخصت یزدی یکی از چشمپزشکان شناختهشده و دارای تخصص عالی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 20600 فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشمپزشکی از دانشگاه تهران و همچنین فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. دکتر مهدی رخصت یزدی پس از اتمام دوره پزشکی عمومی در دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۰، تحصیلات تخصصی خود را در رشته چشمپزشکی در همین دانشگاه در سال ۱۳۷۰ به پایان رساندند و سپس در سال ۱۳۷۹ موفق به اخذ فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی شدند.
تخصص دکتر رخصت یزدی شامل درمان بیماریهای قرنیه، اعمال جراحی خارج چشمی و مراقبتهای تخصصی چشم است. بسیاری از بیماران برای مشکلات قرنیه، خشکی چشم، پیوند قرنیه و درمان عفونتها به مطب دکتر مهدی رخصت یزدی مراجعه میکنند. مطب ایشان در شهر تهران و در منطقه بلوار کشاورز، بین کارگر و جمالزاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه اول واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران این منطقه فراهم میکند.
دکتر مهدی رخصت یزدی با تکیه بر مدارک معتبر و سالها تجربه در حوزه چشمپزشکی و فلوشیپ قرنیه، توانستهاند اعتماد بیماران زیادی را جلب کنند. بیماران از دقت در تشخیص، رعایت اصول علمی و رفتار حرفهای ایشان رضایت دارند. در میان نظرات بیماران، اشارههای متعددی به مهارت بالا و پیگیری منظم درمانها توسط دکتر رخصت یزدی وجود دارد. با توجه به فراهم بودن امکان نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مشاوره یا ویزیت نوبت رزرو کنند.
در مجموع، دکتر مهدی رخصت یزدی به عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در تهران، با تخصص و تجربه علمی و داشتن شماره نظام پزشکی 20600، یکی از انتخابهای معتبر برای درمان بیماریهای چشم و مشکلات قرنیه در پایتخت است.
دکتر مهدی رخصت یزدی دارای تخصص چشمپزشکی و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت رزرو کنند.
مطب ایشان در تهران، بلوار کشاورز، بین کارگر و جمالزاده، جنب آزمایشگاه نور، پلاک 95، طبقه اول قرار دارد.
ایشان در درمان بیماریهای قرنیه، خشکی چشم، پیوند قرنیه، عفونتهای چشمی و جراحیهای خارج چشمی تخصص دارند.
ایشان دارای تخصص چشمپزشکی و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی از دانشگاههای معتبر هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کشاورز - بین کارگر و جمالزاده - جنب آزمایشگاه نور - پلاک ۹۵ - طبقه اول
بسیار خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰پسرم رو یه دکتر بردم گفت چشمش ضعیفه و کلی هزینه کردم عینک گرفتم ولی پیش ایشون که آوردم گفت مشکلی نداره
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیاااار
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بینهایت دانا
۱۳۹۹/۰۱/۲۶عمل لازک کردم بسیاااااااار دکتر خوب و ماهری هستن سال 97 عمل کردم و فوووق العاده راضی هستم دستت طلا دکتر الهی خیر ببینی و خدا بهت سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی و بی نظیر
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکتر به کارش بسیار مسلط هستند و در مورد عمل جراحی چشم استفاده شده بسیار خوب بود. من خودم و خانواده ام پیش دکتر ویزیت شدیم.
۱۴۰۱/۰۴/۲۲بهترین دکتر چشم پزشکی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی دستشون طلا
۱۴۰۰/۰۸/۰۵جراحی لیزر
۱۴۰۱/۰۲/۲۶پزشک بسیار مجرب
۱۴۰۱/۱۰/۲۴واقعا بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بسیار عالم و متخصص در حرفه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتردوناچشمهای مادرم روعمل قرنیه انجام داده عالی بود خودم روهم معاینه چشم انجام داده تشخیص عالی بود ممنونیم ازآقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۹غقلرقفبلاقفبغادفلبغتاد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ایشان دکتری بسیار ماهر هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲منسجمترین و حرفه ایترین دکتر چشمی که باهاش ملاقات کردم. اصلا برای خط به خط پاسخی که باید به بیمار بدن برنامه دارن و جای هیچ ابهام و نگرانی خاطری برای بیمار نمیزارن. و روش درمانشونم بین سه چهار تا دکتر مشهوری که قبلا پیششون رفتم هوشمندانهتر و تمیزتر بود. هر چند که مثل همه پزشکای دیگه اگه زیادی سوال پیچشون کنی، کمی کلافه میشن ولی حتی تو همون حالت هم احترام بیمار رو (با گفتار محترمانه و بعضا شوخ طبعی) حفظ میکنن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۴عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیااااار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بهترین دکتر چشم پزشک هستن قبلا پیششون عمل کردم و هیچ مشکلی بعد از ۱۵سال ندارم خداروشکر
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خیلی خیلی خوب.و کارآمد هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۴دکتر بسیار باشخصیت،مهربان،پیگیر،صبور و دلسوزی هستند.من عمل لازک پیش ایشان انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷با سلام من به چندین دکتر مراجعه کردم واسه در اوردن نمره چشمام نتونستند ولی با 1بار مراجعه به ایشون نمره چشمام کامل وعالی در اومد
۱۳۹۸/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عمل چشم داشتم عالی ایشان عالی هستن فوق عالی دستشون درد نکنه
۱۳۹۸/۰۵/۲۸خیلی دکتر متبحر و با مسولیت
۱۳۹۸/۰۱/۲۰فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عمل لازک
۱۴۰۱/۱۰/۲۶کاربلد و پیشگام در ریلیز چشم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱سلام بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر بسیار ماهر و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عمل چشم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بهترین چشم پزشک ایران. من اسفند 96 چشممو پیش ایشون عمل کردم. عالی هستن. ب همه هم پیشنهاد میکنم ک پیش دکتر رخصت یزدی عمل کنن.
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بی نظیرن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۹خیلی خوب است
۱۳۹۸/۰۵/۲۳عالی نتجیخ
۱۳۹۷/۱۲/۲۴عالی بع
۱۳۹۸/۰۲/۰۱Dre ba hosele va khosh akhlaQi budan
۱۴۰۱/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱چشم پزشک بسیار با تجربه ای هستند . و کارشون فوق العادس..........
۱۳۹۸/۰۴/۱۱چند سال پیش عمل لازک انجام دادم.ولی الان دوباره چشمام ضعیف شدند.نمیدونم علت چیه.
۱۴۰۰/۱۱/۲۰الیزیک
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالیییییییییییی
۱۳۹۸/۰۶/۰۷برای عمل چشم مادرم بهترین دکتر بودند
۱۳۹۷/۰۹/۱۸جراحی چشم آب مروارید مادربزرگ
۱۳۹۹/۰۳/۲۲عمل لیزیک
۱۳۹۷/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تشخیص وبرخورد دکتر وبینایی سنج عالی ،برخورد وعملکرد منشی ضعیف وغیرحرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عمل کردم پیششون عالین
۱۴۰۰/۰۸/۱۸من عمل لازیک پیش ایشون انجام دادم و از نوجوانی هم پیششون میرفتم. بسیار حاذق هستند و در کنار پزشک متبحر بودن، بسیار انسان هستند و خیلی صبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عمل لازک ۸ سال پیش و فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰سلام اب سیاه هردوچشم وعمل شد وبسیار کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عمل اب مروارید چشم انجام دادم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲فوق العاده با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷چشمام خیلی ضعیف بود .آقای دکتر عمل لازک کرد عالی شد .آقای دکتر خیلی خوبه .من ک خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تعیین نمره عینک . بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عمه ام رفته پیشش راضی بوده
۱۳۹۸/۰۱/۱۹بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ضعیفی دید چشم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳بسیار حاذق و متخصص
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر با تجربه و موفق هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۳کاتاراکت و گلوکوم را درمان کردهام خیلی خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۳/۰۱شستوی اتاق قدامی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۵دکترخیلی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳درجه 1
۱۴۰۲/۰۳/۱۷عمل لایزیک پیش ایشون انجام دادم ، خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۳/۱۳عالی فوق العاده
۱۳۹۸/۰۴/۲۳خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالیییییی خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ضعیف بودن چشم هام .برای تعیین نمره چشم
۱۳۹۷/۰۲/۲۲عالی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۷/۲۶چشمم ضعیف بود ودکتر عمل کردن عااااااالی ام عاااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر فوق العاده عالی و مهربان
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی و دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عمل لیزیک
۱۴۰۱/۱۱/۲۹لیزیک چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بی نظیر در تشخیص و رفتار
۱۴۰۵/۰۲/۳۱کاهش دید داشتم وقتی مراجعه کردم فشار چشمم رو گرفتند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عمل لازک چشم انجام دادم
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عمل گل مژه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بنده عمل لایزیک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی بودند
۱۴۰۲/۰۵/۲۱سوزش و خارش شدید نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱واقعا دکتر خوب و باحوصله ای هستند عمل prk انجام دادم و راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴مادرم عمل اب مروارید داشتند بسیارعالی و حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۴من برای معاینه سالیانه به ایشان مراجعه میکنم، بسیار دکتر توانمند و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عمل لازک وخیلی کارشان خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عمل قرنیه انجام دادم هم هنر دستشون و هم اخلاقشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عمل لازک
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۸فوق العاده هستند الحمدلله
۱۴۰۰/۱۲/۱۱از 10 سالگی توسط ایشون ویزیت شدم، الان 36 ساله ام، فردی حاذق، خوش برخورد و فرزانه
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خوب هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دروود برای جراحی آب مروارید هر دو چشم مادرم از حدود 10 سال پیش با دکتر آشنا شدیم و تا کنون به ایشان مراجعه میکنیم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۳چشمامو عمل کردن . دکتر فوق العاده ای هستن با دانش و علم فراوان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ضعف بینایی . عمل
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بسیارکم متخصص وعالی هستند ازنظر برخورد وپیگیری مریض عالی جواب دهی عالی عملشون من نمره صد می دم با تشکر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷لازک و موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۱۰/۰۸با سلام من چشمام 3و75 ضعیفی داشت الان باگذشت 13 سال چشمام عالی هستش و اصلا دیگه دچار ضعیفی نشده واقعا آقای دکتر یزدی بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل چشم پدر ومادرم که بسیار خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۶لیزیک چشم
۱۳۹۸/۰۴/۱۴پاره شدن قرینه چشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عاللللیییی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴تجربه خوبی داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۳۱دکتر بسیار ماهر و چیره دستی میباشند من سال 78 عمل قرنیه چشم انجام دادم
۱۳۹۸/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹چکاپ سالیانه نتیجه همیشه مثبت
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عمل چشم انجام دادم عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸بهترین دکتری که تو عمرم دیدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۳بسیار راضی بود و خودم و مادرم مراجعه
۱۳۹۸/۰۹/۱۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار دکتر خوب و مسئولیت پذیر ۸ سال پیش عمل لازک پیش ایشون انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷چ بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۲دخترم چشم درد داشته است که درمان شده است
۱۳۹۹/۰۶/۲۴دکتر فوق العاده متخصص و کاردان انشاالله همیشه سلامت باشن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عمل لایزیک
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عمل لیزیک انجام دادم و رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عمل لازیک 9سال پیش انجام دادم .خیلی راضی هستم.. ممنونم........
۱۳۹۸/۰۵/۱۱عالی عالی عالی بی نظیره دکتر دوست داشتنی مهربون با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹پزشک حاذقی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۵لیزیک چشم کردم واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹لازک کردم خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۹معاینه چشم وچکاپ
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عمل للزیک انجام دادیم چندین بار ایشات بسیار بسیار متبحر وبا اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴سال ۸۶ پیش ایشون عمل لازک انجام دادم ،امروز هم برای چکاپ بعد از چند سال ویزیت شدم ،بسیار با اخلاق ،با حوصله تمام موارد رو چک کردند ،ایشون بسیار دکتر شریف و حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۲۳من خیلی رازی هستم شماره چشم من 1.5بود از وقتی که لیزیک کردم تا به الان هیچ وقت تو بینابین مشکلی نداشتم
۱۳۹۸/۰۴/۱۱فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر خیلی خوبیه- عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عمل لایزیک چشم 22 سال پیش
۱۳۹۹/۱۰/۲۱برداشتن عینک -عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱حساسیت
۱۴۰۱/۰۹/۰۹معاینه شبکیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۸من و خانوادم مشکل ضعیف بینی چشم داشتیم عمل کردیم وخوب شدیم دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عالی هس
۱۴۰۱/۱۲/۲۰عمل لیزیک داشتیم عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۳نوبت دهی و نظم مطب و زمان انتظار کوتاه و خود دکتر هم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳من لازک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸اخلاق و کار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷کارشون خیلی خوبه حرف نداره
۱۳۹۹/۰۳/۰۹من عمل لازک رو پیش ایشون، حدود 8 سال پیش انجام دادم و کااااملا راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سالهاست من و خانواده ام بیمار ایشان هستیم و بسیار راضی بخصوص که ایشان بسیار صبور و مهربان می باشند
۱۳۹۸/۰۷/۲۸دکتر خوبی ست
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عمل لیزیک انجام دادم.خیلب راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۲۷معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عااالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۵سلام بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تبحر و دانش بالا و حسن اخلاق ایشان باعث آرامش و اطمینان خاطر بیمار است.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سلام بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار موفقیت امیز بوده هم پدر و مادرم رو پیش ایشون عمل کردم و چون خیباپ پیروزی بودم نزد ایشان از قدیم ویزیت میشدیم تمام خانواده
۱۳۹۹/۰۵/۱۸نزدایشان عمل لیزیک انجام داده ام.بسیارراضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۱۸یکی از دوستان عمل چشم داشتن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ایشان پزشکی حاذق و کاربلد هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶تشخیص خوب و عمل عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴خیلی عالی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۰عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۱۲/۱۵بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام من 16 سال پیش عمل لیزیک کردم واقعا راضیم ازش الانم اومدم تو
۱۳۹۸/۰۲/۳۱دکتر حاذق وتوانا
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ضعیفی چشم و جراحی توسط ایشان 10 سال قبل بسیار عالی بعد از گذشت 10 سال هیچگونه مشکلی ندارم و ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۳برای معاینه شماره چشم
۱۳۹۸/۰۶/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۲عمل بازیک انجام دادم و خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴من سال 84 عمل لازیک پیش ایشون انجام دادم و انقدر کارشون عالی بود که هنوز بعد از 16 سال کوچکترین برگشتی نداشته
۱۴۰۰/۰۴/۰۴چنین سال پیش چشم راست را با عما لازیک عمل کردم وخیلی راضی هستم فقط اشتباه کردم که چشم چپ را عمل نکردم چون دکتر گفته بودن ممکنه 50 درصد دید چشمم خوب نشه برای همین یک چشم را عمل کردم ولی دید چشمم خیلی خوب شده و خیلی راصی هستم دست دکتر درد نکنه من خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۲۶یک عمل جراحی کوچک داشتم و ایشان بسیار انسان وارسته ای هستند و واقعا به قسم نامه سقراط عمل میکنند
۱۳۹۸/۰۶/۱۰جراحی کاتاراکت و لازکت بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰من جراحی لیزیکprkانجام دادم.سال 79 وخیلی راضی بودم.هنوزم مشکلی برام پیش نیومده.
۱۳۹۸/۰۶/۰۲فوق العاده حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ویزیت اول صرفا معاینه بود و دارو دادن. تا باز مراحل رو طی کنم و ببینم چی میشه.
۱۴۰۰/۱۱/۰۲چک کردن اب مروارید چشم
۱۳۹۸/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۹بسیار دکتر با اخلاق و مجربی هستند ، من 10سال پیش عمل لازک کردم واقعا راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عمل لیزیک داشتم که بسیا رراضی بودم.
۱۳۹۸/۰۶/۱۳بینایی سنجی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عمل لیزیک کردم و راضی ام سال 92
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ضعف بینایی تشخیص عالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۱چشمم ضعیف بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر بینهایت
۱۴۰۲/۰۲/۰۷خیلی عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۰معاینه چشم
۱۳۹۷/۱۰/۱۳عمل لازیک
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عمل لیزیک برام انجام دادن
۱۳۹۸/۰۹/۱۹عمل لیزیک انجام دادم واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر با حوصله و تشخیص عالی. کارشون خوب هستش. تنها مورد اینه که دیر میان مطب شلوغ بشه و مراجع کنندگان رو منتظر نگه میدارند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۰