دکتر شهداد خسروپناه فوقتخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 26202 در شیراز فعالیت دارد. مطب ایشان در زندغربی، بالاتر از بلوار فقیهی، جنب بانک سپه، مجتمع پارسیان، طبقه 1 واقع شده است.
دکتر شهداد خسروپناه فوقتخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 26202 از پزشکان شناختهشده در شهر شیراز است. ایشان پس از دریافت تخصص بیماریهای داخلی، موفق به اخذ مدرک فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق شدهاند و اکنون با عنوان فوقتخصص قلب و عروق در این شهر فعالیت دارند. مطب دکتر شهداد خسروپناه در شیراز واقع شده و محل آن در زندغربی، بالاتر از بلوار فقیهی، جنب بانک سپه، مجتمع پارسیان، طبقه اول قرار دارد که بیماران میتوانند برای ویزیت حضوری به این نشانی مراجعه کنند.
دکتر شهداد خسروپناه به عنوان فوقتخصص قلب و عروق، به تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماریهای قلبی مانند تنگی عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمیها و فشار خون بالا میپردازد. زمینه تحصیلی ایشان، تخصص بیماریهای داخلی بوده که پشتوانه علمی ارزشمندی برای درمان بیماریهای پیچیده قلب و عروق به شمار میرود. مدارک تحصیلی ایشان شامل تخصص داخلی و فوق تخصص قلب و عروق است که نشاندهنده تجربه و دانش تخصصی در این حوزه میباشد.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر شهداد خسروپناه، رضایت بالایی از دقت در تشخیص و نحوه برخورد حرفهای ایشان ابراز کردهاند. بسیاری از بیماران در نظرات خود به توضیحات کامل و وقت کافی که دکتر خسروپناه برای هر بیمار اختصاص میدهند اشاره کردهاند. این ویژگی، موجب اعتماد بیماران و مراجعه مکرر آنها شده است. با توجه به تعداد بالای بیماران و سابقه درمان بیماریهای قلبی متنوع، نام دکتر شهداد خسروپناه به عنوان فوقتخصص قلب و عروق در شیراز مطرح شده است.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر شهداد خسروپناه فعال نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت با مطب ایشان در شیراز تماس حاصل نمایند. در جمعبندی، دکتر شهداد خسروپناه به عنوان فوقتخصص قلب و عروق با تکیه بر دانش تخصصی و سابقه درمانی گسترده، یکی از پزشکان معتبر این حوزه در شیراز به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زندغربی - بالاتر از بلوار فقیهی - جنب بانک سپه - مجتمع پارسیان - طبقه ۱
پدرم تحت معالجه ایشان بودند و مفید واقع شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عمل باز قلب و مشکلاتی در این راستا
۱۳۹۹/۰۲/۱۲چندین سال است من وخانم زیر نظر ایشان هستیم راضی هستیم و دیگران راهم که معرفی کردیم راضی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عمل قلب باز
۱۳۹۹/۰۹/۲۵عالی بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۶خیلی خو
۱۴۰۰/۰۶/۳۱آنژیو شدم خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عملکرد ایشون قابل تقدیر هست...مادربزرگ بنده استنت گذاشتن پیش ایشون و سالهاست که خوب و سالم هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۶بسیار دکتر مجرب
۱۴۰۰/۰۳/۲۱آب دور قلب جمع شده بود ایشان بسیار مخلص و کار بلد هستن خدا بحق بی بی دوعالم عاقبت بخیر بشن ان شاالله
۱۳۹۸/۱۱/۰۷سلام ..من فقط تعریف این دکتر خوب روشنیده ام .واینان قلبی بهشون دارم ..الان هم چنتا سوال داشتم خدمتتون
۱۳۹۷/۰۴/۱۸راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶انژوگرافی موفق
۱۳۹۹/۱۲/۰۹یکی از اقوام در رابطه با بیماری قلبی خیلی از ایشان راضی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰فشار خون
۱۴۰۰/۰۳/۰۱پزشکی ماهر وحاذق پدر کار درمان بسیار جدی ودقیق است
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ناراحتی قلب و تحت درمان هستم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱در بیمارستان با ایشان آشنا شدیم به تازگی میخواهیم زیرنظرشان بریم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بیمار خاص بودم ومشکل قلبی داشتم به من کمک کردن خوب بشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳دوباره نوبت میخواستم برا مادرم چون پرونده داره پیش جناب دکتر
۱۳۹۹/۰۴/۳۱خوب و توصیه پذیرش بیماران توسط این دکتر
۱۳۹۹/۰۳/۲۲ام آرای شدم مشکل ویروس گوش میانی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۳قلبی عروقی ونتیجه خوب بوده ..
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱فشارخون
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تشخیص بسیار عالی و دقیق .تنگی دریچه میترال.تحت نظر هستم .
۱۴۰۰/۰۷/۱۲مشکل قلبی
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۶فشار خون
۱۳۹۹/۰۷/۲۰خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عمل قلب باز
۱۴۰۰/۰۴/۰۸فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸درحال استفاده از داروهستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۴راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷مادرم تحت نظر ایشون میباشد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰من مشکل فشار خون دارم با کمک دکتر الان فشارم استیبل شده .عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲نتیجه من از معالجه دکتر خسرو پناه عالی بوده دو رگ قلبم پنجاه درصد و شصت درصد بسته ببوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام، بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۱بنده مادرم تحت نظر ایشان هستند عمل قلب باز کردند
۱۳۹۷/۰۲/۱۵پزشکی حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۰۱مشکل قلب دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مشکا بزرگی قلب نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۵تخصصشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶گرفتگی دوتارگ قلب باآنزیوگرافی دکترخسروپناه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بیمار شدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار با تجربه و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷مادرم بیماری قلبی داشت بعد از چند سال درمان در شهرستان و جواب نگرفتن از درمان، با یکبار مراجعه به مطب آقای دکتر و دریافت داروهای معرفی شده ایشان واقعا بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بده
۱۳۹۷/۰۹/۲۴راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹واقعا فوق العاده است
۱۴۰۰/۱۲/۰۲یکی از دوستان ایشون رو به من معرفی کردن و خیلی از کارشون تعریف کردن
۱۳۹۹/۰۶/۳۱فقط میتونم بگم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تپش قلب سدیدداشتم که اقای دکتربامعاینه وازمایش فهمیدن ازتیروئیدم هست ودرمان شدم طبابتش واقعا عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵به ایشون میگیم پنجه طلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالیه مشکل فشار خون بالا داشتم وزیاد خون دماغ میشدم با یک نسخه دکتر خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷چکاپ شش ماهه.بله راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵پرولاپس دریچه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱انژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰فشار خون
۱۳۹۹/۰۴/۲۸آنژوگرافی توسط دکتر خسروپناه
۱۳۹۸/۱۲/۰۳عالی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۲از طبابت ایشان راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷ایشون دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸یکی از رگهای قلبم 65 در گرفته
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بودند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۱پدرم سالها بیمار ایشان بوده اند و تشخیص به موقع گرفتی عروق به ایشان کمک کرده است
۱۳۹۹/۰۷/۳۰خوبه لالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱استاد دکتر خسروپناه کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۲۳تپش قلب داشتم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۵مشکل قلبی،عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱انژیو و استنت پدرم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ناراحتی قلبی حال بهر شدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۷عالی ب
۱۳۹۸/۰۳/۲۷دکتر خوب خوش اخلاق وکاربلد تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵ایشون عاااالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸تپش قلب خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲گرفتگی عروق
۱۳۹۹/۰۶/۲۹مادرم سالهاست تخت نظرسون هستند و شکر خدا الآنم بد نیستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۲۴مشکل فشار خون بالا داشتم که هم اکنون کنترل گردیده است
۱۳۹۹/۰۲/۲۰بیماری فشارخون داشتم با معاینه قلب و ...وتجویز دارو بیماریم را کنترل گردند.بسیار از ایشان متشکرم.
۱۳۹۹/۰۴/۳۱دکتر فوق العاده خوبیه مشکل قلبی تا قبل کرونا که نیامدم خوب بودم الان حالم خوب نیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار دکتر خوب و با انصافی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بیماری قلبی خدارا شکر
۱۴۰۰/۰۷/۲۴چند سال پیش به ایشون مراجعه کردم و نگرانی من را در مورد بیماری های قلبی از بین بردند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹تشخیص درست بیماری
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ناراحتی سلام
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکل دریچه قلب و طپش قلب که دکتر بسیار عالی درمان کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بالن زده همسرم درمان ایشان عالی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۶مشکل شلی دریچه میترال
۱۳۹۹/۰۳/۱۱مادرم 17 سال تحت نظر ایشون هستن.
۱۴۰۰/۰۹/۰۵فوق العاده
۱۳۹۸/۱۰/۱۴دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستن و تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۰۷دکتر خوبی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۱درد قفسه سینه داشتم و مشکلم حل شد عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲با سلام و احترام مادرم زیر نظر آقای دکتر خسرو پناه هستند و از ابتدا برای تنظیم فشار خون به ایشون مراجعه کردند، نتیجه بسیار عالی بوده و فشار خون مادرم کاملا تحت کنترل است، با تشکر فراوان از جناب آقای دکتر خسروپناه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مراجعه جهت بررسی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲آنژیو گرافی شدم. خیلی عالی و خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۸چکاپ داشتم ولی از کارشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشکل فشار خون ودرد قفسه سینه داشتم بعداز 4سال دوباره نوبت ویزیت وچک شوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خیلی عالی 20 سال پیش عمل قلب داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱مشکل در فشار خون داشتم که مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر خیلی خوب و با تشخیص هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۹شکر خدا ما خانوادگی تحت نظر ایشون هستیم و تجریه خوشایندی داریم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱کمی درد در قفسه سینه داشتم که بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی بود فشار خون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب و مفید
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۷یک سال قبل
۱۳۹۹/۰۸/۰۷درد در ناحیه سینه داشتم معاینه کردند اکو و تست ورزش انجام شد گفتند مشکل از قلب نیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار دکتر باتجربه وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بسیار عالی هستند .
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ضخامت قلب دارمو فشار خون که با ویزیت دکتر کاملا کنترل شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مادربزرگم عمل قلب داشتند عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۸مشکل انسداد عروق قلبی داشتم،همیشه در ناحیه قفسه سینه درد احساس میکردم،از وقتی به دکتر خسروپناه مراجعه کردم حالم خیلی بهتر شده.
۱۴۰۰/۰۷/۲۵قلبی ،عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷مشکل ماهیچه قلب
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکلی نیست بیشتر باید ورزش انجام شود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱قلبم ضخامت داره ونتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عالی 7ساله تحت نظر ابشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳این دکتر فوق العاده هستند و در تشخیص بسیار ماهر . آریتمی و طپش قلب داشتم که بسیار به من کمک کردند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹چکاپ، مشکلی نبود
۱۳۹۹/۰۸/۱۵بسیار دکتر خوب و دقیقی هستند و جای بسی قدردانی از ایشان است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۱بعد از جراحی قلب مادرم توسط آقای دکتر خسروپناه ویزیت شدند و بسیار راضی بودیم در حال حاضر هم برای برادرم تصمیم داریم که تحت نظر ایشان باشند.
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ضربان قلب زیاد بود و تحت نظر
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالیی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالیی بود من نرمی دریچه دارم واقعا کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فوق العاده دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱سلام بنده بیش ازپانزده سال تحت نظرایشان هستم وازکارایشان راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ضعفبودنقلبواباوردنریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۲شکلaf داشتم وکارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عمل قلب کردم زیر دقت دکتر شفا و متخصصم خسرو پنا بوده
۱۳۹۹/۰۴/۲۳مشکلفشهرخون
۱۴۰۰/۱۰/۰۴فشارخون بالاداشتم زیرنظرایشون کنترل شده راضی هستم خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دردقفسه سینه وفشار خون
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر باتجربه و به روز می باشد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳فشار خون
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بیمار mi
۱۳۹۹/۰۱/۱۳گرفتگی رگ که با انژیوگرافی توسط دکتر جواب گرفتم
۱۳۹۸/۰۵/۳۱سلام خیلی خوب فشاره خون
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هستن در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶با درود حدود 15 سال است مریض ایشان هستم بسیار دلسوز و مجرب هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹فشار خون بالا
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ایشون خ
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار خوب و عالی نیازی به تعریف من نیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۸آنژیوگرافی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹گرفتگی عروق
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۵/۰۸دکتر خیلی خوبی است
۱۳۹۸/۱۱/۱۳عالی .دقیق .استاد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳عمل قلب بسیارعالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۱۲برای چکاپ رفتم قرص فشارخونم راتغییردادندحالم خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵آنژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۵/۲۲تا الان که را
۱۴۰۰/۰۳/۰۳مشکل قلبی. نتیجه تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰من زیر نظر ایشون هستم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴تپش قلب داشتم وتحت درمان ایشان الان کنترل شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵گرفتگی عروق الحمدالله خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷گرفتگی رگ های قلب پدرم رو زود تشخیص دادن...و برادرم هیچ دکتری فشار ریه اش رو تشخیص نداد فقط دگتر خسرو پناه تشخیص داد
۱۳۹۹/۰۴/۱۳عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۲گرفتگی عروق
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مادرم بیمار ایشون بودن وژی بیست سال عمل قلب خوب دوام اوردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵گرفتگی رگ قلب کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالی هرچی بگم کم است
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۵/۲۷عالی و مسلط
۱۴۰۰/۱۱/۱۸در یک کلام تشخیصهاش عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۳بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار دکتر خوب و محترمی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱فشار خون داشتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مادرم. مشکل قلبی دارند وسال 84 بالن زدند و تحت نظر ایشان هستند خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳نتیجه بسیار خوب بود و متشکرم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴برای فشارخون خواهرم رفتیم،یه دکتردیگه خیلی ماهاروترسوندن ولی ایشون با اخلاق خوب وتجربه بیشترامیدواری دادن وباداروهای تجویزی نتیجه گرفت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سیار باحوصله و ب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵گرفتگی عروق
۱۴۰۰/۰۱/۰۹مشکل فشار خون و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹در مورد ایشان شنیدم همکار هستیم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸لالی یود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی هستن .بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ایشون عالی هستن و من خوب خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۶مشکل قلبی داشتم وایشون خیلی عالی تشخیص دادن وانژیو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مشکل فشارخون
۱۴۰۰/۰۸/۳۰آنژیوگرافی قلب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عمل قلب باز داشتم سالها پیش. کارشون عالیه. واقعا راضیم و انشاالله که خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۲۷همه چیز بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مادرم تحت نظر شون هستن و آنژیو گرافی شدن خوبن
۱۳۹۸/۰۵/۱۸خوب و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸تشخیص بسیار خوب ...
۱۴۰۰/۰۵/۰۲1. فشار خون 2. گرفتگی رگ
۱۴۰۰/۰۹/۱۶گرفتگی قلب و عروق به لطف استاد پنجه طلا با یه نسخه مریض بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰