تهران زعفرانیه ، مقدس اردبیلی جنب سفارت ژاپن ساختمان مهر
لطفا برای تایید وقت ویزیت حتما با مطب هماهنگ شوید
۰۹۱۰۴۵۴۱۰۵۴
نوشهر مازندران - نوشهر دهنو - خیابان چمران - رو به روی مرکز خرید لنگر - طبقه فوقانی نان روز (طبقه دو)
برای دریافت نوبت از دکتر مریم کاردان متخصص جراحی لثه - ایمپلنت در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مریم کاردان متخصص جراحی لثه - ایمپلنت در تهران: زعفرانیه ، مقدس اردبیلی جنب سفارت ژاپن ساختمان مهر لطفا برای تایید وقت ویزیت حتما با مطب هماهنگ شوید ۰۹۱۰۴۵۴۱۰۵۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مریم کاردان متخصص جراحی لثه - ایمپلنت در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مریم کاردان:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زعفرانیه، مقدس اردبیلی جنب سفارت ژاپن ساختمان مهر
لطفا برای تایید وقت ویزیت حتما با مطب هماهنگ شوید
۰۹۱۰۴۵۴۱۰۵۴
مازندران - نوشهر دهنو - خیابان چمران - رو به روی مرکز خرید لنگر - طبقه فوقانی نان روز (طبقه دو)
خیلی با حوصله و بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار اخلاق و کارشون خیلی عالی من از شمال کشور مراجعه داشتم ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱۵واحد ایمپلنت سوئیسی انجام دادم فوق العاده راضی بودم برخوردشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۳دکتر کاملا حرفه ای و بسیاااار با اخلاق هستن؛ مطب بسیار تمیز و منشی و دستیار خانم دکتر هم با اخلاق و مهربان؛ براحتی میشه ازشون وقت گرفت؛ همچنین عمل جراحی دندان مادرم رو بسیاااار عالی انجام دادن؛ واقعا در زمان انجام، درد نکشیدن؛ حتی بعدش هم ورم خاصی کرد نه درد غیر قابل کنترل ... در کل واقعا رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بی شک بهترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر بسیار با اخلاق و با مهارت بالا و با اعتماد کامل به تخصص ایشون درمان رو انجام دادم برای مادرم ایمپلنت کردن و خیلی خوب پیگیری میکردند خیلی ممنونن از ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خانن دکتر برای من جراحی ایمپلنت انجام دادند خیلی باحوصله و مسلط از شهرستان اهواز اومدم و خوشحالم که این همه مسیر رو اومدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ایمپلنت مادرم و انجام دادم خیلی خود خانم دکتر و پرسنلی خوبن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ایمپلنت انجام دادم راضی بودم از گیلان فوق العاده بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار مهربون و دوست داشتنی کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ایمپلنت انجام دادم کل فک بالا، نه درد کشیدم و نه اذیت شدم. به نظرم بهترین هستن تو تخصص خودشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴واقعا دکتر توانمندی بودند کادر حرفه ای مطب کم نظیر بودند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱واقعا بینظیر هستند ، محیط مطب عالی ، پرسنل عالی ، خانم دکتر هم درکار و اخلاق بینظیر واقعا کارشون پرفکت هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰من پیش خانوم دکتر جراحی ایمپلنت انجام دادم و بسیار راضی هستم از برخورد خوب دکتر و پرسنلشون جراحی بدون درد و فوق العاده بود خیلی راضیم از انتخابم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر بسیار عالی و کارشون و نوحه برخوردشون عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیار مجرب و حرفه ای از ایمپلنت وحشت داشتم ولی ایشان بسیار عالی انجام دادن
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خدا بهشون عمر با عزت بده من از شهرستان خدمتشون رسیدم ممنون از مهمونوازیشون جراحی امپلنت کردم همه ی فک بالا رو الانن هم روکش هاشو گرفتم خیلی خوب شده
۱۴۰۲/۰۷/۲۲جراحی دندان عقل
۱۴۰۴/۰۸/۲۶برای گذاشتن ایمپلنت خدمت ایشان رسیدم، فوق العاده حرفه ای و دقیق هستند، از ایمپلنت های اصل و درجه یک استفاده می کنند. بعد از ایمپلنت مرتب پیگیر احوال بنده بودند. بی نهایت از اینکه به ایشان مراجعه کردم خوشحالم و تاکنون چندین نفر هم به ایشان معرفی کردم که همه رضایت کامل داشتند.
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر کاردان یکی از بهترین متخصص های ایران هستند دل سوز و مهربون و کاربلد عالی عالی من توسط متخصص لثه های زیادی ویزیت شدم ولی فقط ایشون تونستند تشخیص صحیح بدهند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۰جراحی ایمپانت داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۲سلام بکی از مشکلات اصلی من این بود که از دندونپزشکی به دلیل مشکلی که در زمان کودکی برای من پیش اومده بود به شدت ترس داشتم به طوری که اگر به قولی کارد به استخوان میرسید فقط برای کشیدن مراجعه میکردم چون اون ترس اجازه نمیداد برای ترمیم برم ولی از زمانی که با خانم دکتر آشنا شدم و مشکلم رو مطرح کردم یکی از افتخاراتم تنها دندانپزشکی آمدن هست بی حسی بدون ترس و درد و ترمیم ها عااالی در کل هرچی تعریف کنم وااااقعا کمه از خدا برای خودشون و خونوادشون آرزوی سلامتی و طول عمر دارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴واقعا مثل فامیلشون کاردان و کاربلد هستن و من خیلی ازشون راضی هستم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۴کشیدن ۴ دندان عقل؛ من در دو نوبت و به فاصله یک هفته چهار دندان عقلم را کشیدم، با کمترین درد و خون ریزی و بدون کوچکترین ورم و کبودی. بی نهایت خانم دکتر حرفه ای، صبور و دلسوزی هستند. واقعا فامیل کاردان برازنده ایشان است.
۱۴۰۱/۰۹/۲۱خیلی عالی و با محبت
۱۴۰۳/۰۲/۰۶من عفونت لثه داشتم خانم دکتر در یک جلسه برام جراحی کردند در حالیکه اصلا دردی احساس نکردم و همسرم هم پیش ایشان ایمپلنت دیجیتال انجام دادن ومن از شهرستان اراک اومدم ممنونم از ایشان ومهمان نوازی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی خوش برخورد قیمت مناسب
۱۴۰۴/۰۲/۰۸من از شیراز رفتم مطب خانم دکتر خدا خیرشون بده واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بله کمک زیادی میشود
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خانم دکتر کاردان با اخلاق و متخصص و بامهارت هستند. مطب ایشان تمیز و آرامش بخش هست. همکاران ایشان هم با محبت و خوش رفتار هستند. موفقیت روزافزون برای ایشان و همکارانش آرزومندم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۹امروز ویزیت شدم مطب نوشهر راصی هستم همین امروز هم دندان کشیدم تا چند ماه دیگه ایمپلنت کنم اصلا درد نداشتم خیلی همه پس خوب بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۶خانم دکتر عالی هستن ۴ تا دندونامو ایمپلنت انجام دادن خییلی راضیم ممنونم هم از خودشون هم دستیارانشون الهی همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن .و من پیششون ایمپلنت انجام دادم کاملا بدون درد و خونریزی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیار متخصص ، صبور و خوشرو هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من کلا از دندانپزشکی رفتم بیزارم اولین بار بود که حس بدی نداشتم ممنون از خانم دکتر و تیم حرفه ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۰چند سالی بود دندانم را کشیده بودم ولی از ترس درد و عوارض، ایمپلنت نکردم ولی الان که دو تا ایمپلنت پیش خانم دکتر کاردان انجام دادم خیلی راضیم، چون تو انتخاب دکتر م دقت و تحقیق کردم و خانم دکتر کاردان بسیار حاذق ، خوش برخورد وصبور قابل اعتماد هستند با کادری حرفه ای و مهربون
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مطب شیک و مرتب و مهمتر دکتر خوش رو و مسلط به کاروعمل جراحی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷سعیدپور هستم ۲۹ سالمه با اینکه خیلی از دندونپزشکی فراری هستم اما بعد از اینک با خانوم دکتر آشنا شدم خیلی خوشحال و راضی هستم بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۵خانم دکتر بسیار در جراحی ایمپلنت تبهر دارن و بسیار با علم هستن خیلی خوش اخلاق هستن هم خودشون درجه یک هستن هم تیمشون خیلی خوشحال هستم ازینکه انتخابم ایشون بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۹با تشکر از خانم دکتر برای اینکه شرایطی تونستم ایمپلنت بزارم و اصلا درد نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸من دیروز جراحی فول فک انجام دادم و واقعا هیچ درد و مشکلی نداشتم.واقعا پروسه جراحیشون کاملا عالی بود و همچنین پروسه بعد از جراحی واقعا از دکتر و تیمشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار مسلط و خوش برخورد کادر بسیار حرفه ای و قیمت مناسب
۱۴۰۲/۰۵/۰۹خیلی خوب بود با استرس و ترس از دندان پزشکی رفتم و با برخورد خوبشون ترسم کاملا از بین رفت
۱۴۰۵/۰۱/۱۷جراحی دندان نیش
۱۴۰۳/۰۲/۱۴جراحی داشتم وایمپلنت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸اول محیط تمیز و بهداشتی و بسیار خوش برخورد دقت عمل بالا و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من فول فک بالارو جراحی ایمپلنت انجام دادم و بسیار زیاد رضایت دارم از برخورد پرسنل و خوده خانم دکتر همه چی عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عالی بودند ممنونم از برخورد خوبشن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام سه واحد ایمپلنت کردم ،قبلا خیلی استرس داشتم،اما واقعا کار خانم دکتر عالیه، بدون هیچ دردی ایمپلنت کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار دکتر مجرب و توانمندی هستند و کادر کار آزموده و مؤدبی دارند تقریبا من تمام نزدیکانم رو پیش ایشان بردم بسیار ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی ایمپلتنم و بی حسی شون درد نداره
۱۴۰۳/۱۲/۰۶جراحی زیبایی لثه انجام دادم عالی بود کامپزیت کردم بعدش جراحی اصلا درد نداشت خیلی ممنونم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی عالی و خوب خوشرو دقیق ومسلط به جراحی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خیلی ممنون از خانم دکتر جراحی پیوند لسه شدم پیوندم عالی شد ایمپلنت هم انجام دادم با پیوند استخوان فراوان که عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خیلی جاها مراجعه کردم استخوان دندانم ضعیف بود هیچ دکتری قبول نکرد اما الان روکشم تحویل گرفتم و ایمپلنتم رضایت بخش بود مرسی از زحمات شما
۱۴۰۲/۰۹/۲۲جرم گیری
۱۴۰۱/۰۴/۲۳کارشون درسته
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار مسلط و کار بلد هستن ایشون بهترینم تو کار خودشون.بسیار خوش برخورد و با حوصله هم دکتر هم پرسنلشون. باید زودتر خانم دکتر رو پیدا میکردیم،به شدت کار ایشون به تمامی بیماران پیشنهاد میشه
۱۴۰۳/۰۶/۲۵کاملا راضی هستم اینقدر که خانم دکتر علاوه بر متخصص بودن ، مهربون،صبور و با حوصله هستن حتما مراجعه کنید ️️️️️️️️️
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من از آمریکا اومدم و خیلی از دندانپزشکی میترسیدم و پزشک های قبلی خیلی اذیت شدم ایشون رو تو اینستاگرام پیدا کردم و چند ایمپلنت انجام دادن و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸من برای ایمپلنت دندانی و کشیدن دندان عقل به خانم دکتر مراجعه کردم و خیلی با حوصله و بدون درد برام کار انجام دادن و ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷شاید در تمام طول عمرم،کم درد ترین جراحی بود که داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸من از شهر پرند مراجعه کردم برای جراحی لثه با حسو حال خیلی بدی ولی خوشبختانه خانوم دکتر و همکاران خانوم دکتر با ملایمت و مهربانی مرا راهنمایی کردند جراحی لثه انجام دادم و بسیار بسیار راضی هستم و سپاس گذارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴خانم دکتر متخصص در کارشون هستن امروز پیششون بودم برای ایمپلنت بدون هیچ دردی کار من و انجام دادن
۱۴۰۵/۰۱/۱۷خیلی با حوصله توضیح دادن من پیش ایشون ایمپلنت انجام دادم واقعا مراعات هزینه کردن که من شرایطی پرداخت کنم خیلی ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۲۶میتونم بگم دکتر بی نظیر و کادر فوق العاده امیدوارم همیشه سلامت وپایدار باشند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱من ایمپلنت انجام دادم کل فک بالا را دیجیتال انجام دادم برای من لیزر امجام دادن واقعا بعدش درد نداشتم من کلینیک نوشهر رفتم خواستم بگم خانم دکتر خوش امدین به نوشهر
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خانم دکتر خیلی مسلط و با دقت بودن ممنونن از شون من اصلا درد نداشتم و جراحی ایمپلنت داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶یه مجموعه پر انرژی و خلاق و توانمند در این مطب مشغول هستند و برخورد بسیار محترمانه ای که دارند کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۴دکتر بسیار حاذق و درجه یک ،که سرعت در درمان و دقت مهمترین ویژگی ایشان می باشد و بیمار هیچگاه معطل نمیشود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸من بهزاد هستم از جراحی خیلی میترسیدم اما هنگام جراحی واقعا واقعا واقعا عالی بود حتی تزریق رو هم متوجه نشدم شدیدا توصیه میکنم خانم دکتر نازنین
۱۴۰۲/۰۸/۳۰