کرج کرج. چهارراه طالقانی. جنب پارکینگ طبقاتی.کوچه گلها
جنب داروخانه. مجتمع سپاس بلوکB. واحد ۱۵
البرز محمدشهر - نبش حافظ - ساختمان پارسیان - طبقه پنجم
دکتر محمد زنوزی راد متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 50160 در شهر کرج فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطبهای کرج و محمدشهر از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر محمد زنوزی راد با تخصص در زمینه کودکان و نوزادان و تجربه چندین دهه فعالیت درمانی و آموزشی، یکی از پزشکان شناختهشده استان البرز است. ایشان متخصص بیماریهای کودکان و دارای مدرک تخصصی طب بالینی کودکان بوده و با شماره نظام پزشکی 50160 در حال فعالیت میباشد. دکتر محمد زنوزی راد علاوه بر فعالیت بالینی، مدرس مباحث هوش کودک و تکامل مغز بوده و به عنوان همکار کلینیک مغز و شناخت (ستاد علوم شناختی کشور) نیز نقش مهمی در حوزه آموزش و ارتقای سلامت کودکان ایفا میکند.
در کرج، مطب تخصصی کودکان و نوزادان دکتر محمد زنوزی راد در چهارراه طالقانی، جنب پارکینگ طبقاتی، کوچه گلها و مجتمع سپاس بلوک B، واحد ۱۵ واقع شده است. همچنین، ایشان در محمدشهر البرز نیز مطبی با آدرس نبش حافظ، ساختمان پارسیان، طبقه پنجم دارند که بیماران میتوانند به آن مراجعه کنند. علاوه بر این، دکتر محمد زنوزی راد در کلینیک فوق تخصصی بیمارستان آرام واقع در بلوار جمهوری تقاطع بلوار ملاصدرا نبش پل روحانی کرج نیز در روزهای فرد بیماران را ویزیت مینماید.
دکتر محمد زنوزی راد رئیس انجمن پزشکان کودکان استان البرز و دبیر انجمن علمی پزشکان کودکان ایران است. این سوابق، اعتبار علمی و جایگاه صنفی او را در میان همکارانش تقویت میکند. بسیاری از خانوادهها در کرج و البرز برای بررسی رشد، سلامت و تکامل فرزندان خود به دکتر محمد زنوزی راد مراجعه میکنند و از مشاورههای ایشان درباره سلامت مغز و هوش کودک بهره میبرند. بیماران از دقت در تشخیص، اطلاعات علمی بهروز و رویکرد مشاورهای دکتر محمد زنوزی راد رضایت داشتهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطبهای کرج و محمدشهر فراهم است. دکتر محمد زنوزی راد با تخصص در بیماریهای کودکان و نوزادان، همواره پاسخگوی دغدغههای والدین در زمینه سلامت جسمی و ذهنی فرزندانشان در شهر کرج و البرز میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کرج. چهارراه طالقانی. جنب پارکینگ طبقاتی.کوچه گلها
جنب داروخانه. مجتمع سپاس بلوکB. واحد ۱۵
محمدشهر - نبش حافظ - ساختمان پارسیان - طبقه پنجم
کرج. بلوار جمهوری تقاطع بلوار ملاصدرا نبش پل روحانی
انسانی متخصص ،متعهد و خوش اخلاق،در یک کلام انسان کامل،ایشان طی سالهای گذشته برای یکی از فرزندان فامیل مشکل پزشکی پیش اومده بود که برای معالجه به چندین دکتر اطفال مراجعه نمودند که نتیجه ای نداشت ولی والدین دختر یاد شده تنها یک بار با ویزیت جناب آقای دکتر بهبودی کامل رو بدست آوردن،نکته اینجاست که در تشخیص بیماری این طفل بیمار آلرژی بوده که طی زنان به آسم حاد منجر شده بود که به حمدالله توسط آقای دکتر کامل خوب شدند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۳۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دخترم وزنش کم بود بردن پیش ایشون خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۱برای ختنه مراجعه کردیم راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب و با دقت هستن و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیار عالی و خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۲۷دکتر بسیار باتجربه و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی و دقیق
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عالی بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴مشکلی نداشتم دوقلوهام آن آی سیو بستری بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲من پسرم رو بردم دکتر برای اینکه نامه بده برم برای شنوایی سنجی ولی دکتر تا پسرم رو دید گفت تب شدید داره با زردیش بالا که فورا با بیمارستان هماهنگ کرد برای بستر خودش هم هر یک روز در میان می اومد دستش درد نکنه واقعا
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار تبهر دارند
۱۳۹۹/۰۸/۳۰زردی پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۳دکتر ب
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴برای چکاپ دخترم رفتم پیش ایشون ، عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴دکتر فوقالعاده عالی وخوش برخورد و علم پزشکی و تشخیص ایشان نیز عالی است
۱۳۹۷/۰۷/۱۷زردی نوزادد
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بسیار با حوصله و دقیق.
۱۴۰۱/۰۳/۰۷خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عالی بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸زردی پسرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱دکترخوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲پسرم در بیمارستان احیا شده بود بردم چک کردن همه چی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر فوق العاده مهربان و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خوب بود. پسرم سرماخوردگی داشت به حمدالله زود هم خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۱۰فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بدغدایی وبیاشتهایی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دخترم بعد جراحی لوزه به علت عفوت بستری شد و زیر نظر جناب آقای دکتر بهبودی پیدا کرد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دخترم عفونت خون داشت.
۱۴۰۲/۰۹/۰۸چندین بار مراجعه داشتیم ، کار تشخیص و درمان عالی بوده ، امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴از هر نظر دکتر حاذق و عالی هستن من پسرم مشکل پوستی داشت خشکی شدید و اسهال و یبوست و ..... برای هر کدوم رفتم با اولین تجویز پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خوب بودن راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۲۸تشخیصشون عالی است
۱۴۰۲/۱۰/۰۸فعلا نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۲/۰۷تجربه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فرزند برادرم مشکل گوارشی داشتند که با تشخیص درست ایشان به طور کامل درمان شدند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷پزشک پسرم هستند، عالی.
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بهترینننن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲سرماخوردگی کودکم خدمتشون رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خیلی دکتر سرشناس و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸بیمارستان ارام برای زردی پسرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵مشکل زردی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹چکاپ یک ماهگی نوزاد، کارشون خیلی خوب بود، کلی راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر باتجربه و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تشخیصشون بسیار عالی هستش و وقت خوب میذارن واسه بچه ها
۱۴۰۱/۰۷/۱۳خیلی. دکتر خوبی هستتد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹عالییییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱تشخیص بسیار خوبی داشتن و پسرم فورا درنان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۱دکتر خوبی من که راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶واقعا دکتر عالی و محترمی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار خوش برخورد وکاربلد ومتخصص
۱۴۰۱/۰۲/۰۷حساسیت بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عالی هستن.
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بیش فعالی کودکم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر خیلی خ
۱۴۰۲/۱۰/۱۷برای عفونت چشمی مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۱نوه م سه ماه دائم سرما میخورد با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱با اولین وی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۸تغذیه کودک
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالییئ
۱۴۰۰/۰۵/۱۵به خوبی به حرف مراجعه کننده گوش میدن..خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸تغذیه کودک
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تشخیص درست و دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵سلام دکتر با اخلاق مهربون و خوبی هستند ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکترخوبیه ولی دخترم هنوز خوب نسده تمام موهای سرش ریخته
۱۳۹۹/۱۲/۱۶روی تکامل مغز تخصص دارن، تو مرج تنها دکتری هستند که میشناسم با این تخصص. برای اختلال یادگیری تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بدنیست
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خیلی خوب من که پسرم مریض میشه اول خدا بهد دکتر زنوزیه
۱۳۹۸/۱۲/۰۸بهترینننن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸ایشون عالی عمل میکنند در رابطه با پاسخگویی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بخاطر یبوست پسرم مراجعه کردم هنوز خوب نشده
۱۴۰۲/۱۰/۳۰دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکترخوبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۸پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۸تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بابت زردی کودکان مراجعه کردیم که کارش فوق العاده بود جواب خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸آقای دکتر مهربون و خبره در کارشون. داروی الکی هم نمیده. و برا بیمار هم واقعا وقت میذاره.
۱۴۰۳/۰۱/۲۰سرما خوردگی عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۰راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار دکتر خوب مهربان هستند به تمام سوالات پاسخ میدهند فقط هزینه ویزیت بالا هست
۱۴۰۴/۱۱/۱۲از طریق فضای مجازی سئوالات ما را به خوبی و با صبر و حوصله جواب داده اند .
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵من تا الان یک دفعه پیش ایشون فرزندم رو بردم انشالله که خوب باشن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بچه از نوزادی تحت نظر دکتر بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۰پزشک حاذق و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالییییییییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۸پسرم رو با زردی 20 بردیم پیش ایشون در عرض 5 روز با نسخه ایشون زردیش 0 شد.و بارها مریض شد بردیم پیششون فقط با 1نسخه .عالی واقعا دکتر هستن و کودک و مشکلاتش رو میشناسن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر خوب فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سلام .من هر وقت دارو ازشون گرفتم تو دو روز بچم خوب شده از نوزادی دخترمو پیش ایشون میبرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بهتریت دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار پزشک حاذق ، پر حوصله ، و پیگیر هستند ، سلامت و پایدار باشن انشاالله
۱۴۰۰/۱۲/۱۷از هر نظر دکتر حاذق و عالی هستن من پسرم مشکل پوستی داشت خشکی شدید و اسهال و یبوست و ..... برای هر کدوم رفتم با اولین تجویز پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی وخوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی دستش شفاه بخشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار عالی و درجه یک، تا حد امکان از دارو استفاده نمی کنن، و واقعا برای بچه وقت صرف می کنن، فقط حدود ۱۰ دقیقه زمان گذاشتن با دختر من دوست شدن که استرس نداشته باشه و جواب سوالاتشون رو بده
۱۴۰۲/۰۸/۱۷دکتر با تجربه و مهربان که خیلی با حوصله توضیح میدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶درمان الرژی پسرم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بچم آلرژی داشت
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دکتر فوقالعاده متخصص و مجرب و کاربلد و در عین حال با اخلاق فوق حرفهای و بسیار متین و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱از هر نظر دکتر حاذق و عالی هستن من پسرم مشکل پوستی داشت خشکی شدید و اسهال و یبوست و ..... برای هر کدوم رفتم با اولین تجویز پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸از هر نظر دکتر حاذق و عالی هستن من پسرم مشکل پوستی داشت خشکی شدید و اسهال و یبوست و ..... برای هر کدوم رفتم با اولین تجویز پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی و
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی هستند بسیار با حوصله.
۱۴۰۱/۰۴/۱۸یک دکتر عالی و توپ
۱۴۰۰/۰۲/۰۴از هر نظر دکتر حاذق و عالی هستن من پسرم مشکل پوستی داشت خشکی شدید و اسهال و یبوست و ..... برای هر کدوم رفتم با اولین تجویز پسرم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر صبور و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی فوقالعاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عااالییییههه..باصبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بله کمک میکند دکتر بسیار عالی خوش اخلاق مریض شدنی میبردم پیششون سریع خوب میشد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۹سلام. پسرم مشکل آسم و الرژی داشت باسرفه های زیاد. قبلا جاهای دیگه برای درمان رفتم نتیجه نگرفتم .اما دکتر زنوزی راد با یک جلسه بهترین درمان رو برای پسرم پیش برد سریعا حالش رو خوب کرد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳دکتر بسیار بسیار خوبی هستن و تو کارشون خبره، من هردفعه بچه هام بردم پیش ایشون با یک نسخه جواب گرفتم.
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بسیار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ختنه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر بسبا
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتربسیارخوبیهستندپسرمافدهانیداشتبایکبارمراجعهخوبشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵اطفال .نتیجه مساعد بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹صورت نوزادم اگزما زده بود خوب شد
۱۳۹۸/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ایشون کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۲۱از هر نظر عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵خیلی تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲دکتر خیلی خوب و با حوصله..موفق باشن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار دکتر باتجربه و دارای روابط عمومی بالا و منحصر به فرد می باشند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳برای قدووزن بچه هام پیششون اومدن خوب شدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر فوق العاده ایی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴تشخیص درست
۱۳۹۸/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶نوزاد رو بردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸چکاپ نوزادم راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی .با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۵راضی بودم ازشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عااااااالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عالی، با حوصله، با دقت و دانش فراوان برای بیمار وقت می گذارند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۲متخصص خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بسیار صبور بودن و برای هر بخش از بیماری کامل توضیحات دادن و به ما خیلی در درمان کودکم کمک کرد. هنوزم تحت نظارت ایشون هست بعد 2 سال
۱۳۹۹/۱۲/۲۵در رابطه با زردی فرزندم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی زردی نوزاد
۱۴۰۱/۰۴/۱۰دکتربسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالییییی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عالی عا
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عاااالی هستن در یک کلام
۱۴۰۰/۰۷/۲۰پزشک فوق العاده دقیق و حاذقی هستن و تشخیص و درمانشون عاااالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار دکتر خوبی هستن رابطشون با بچه ها هم بسیار خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹