مشهد هاشمیه ۲۲، ساختمان پزشکی، طبقه اول، MyCell Longevity Clinic
مشهد خیابان احمدآباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۲، ساختمان سینوهه
دکتر محمدعلی انصاری متخصص قلب و عروق در مشهد با تجربه در اکو، آنژیوگرافی و درمان بیماریهای قلبی و عروقی فعالیت میکند.
دکتر محمدعلی انصاری متخصص قلب و عروق در شهر مشهد است که تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رسانده و دوره تکمیلی قلب را در مرکز قلب لایپزیگ آلمان گذرانده است. او با سابقه درمان بیماران قلبی و عروقی در ایران و آلمان، مهارت ویژهای در انجام اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی و درمان غیرجراحی واریس از جمله اسکلروتراپی و لیزر دارد. همچنین دکتر انصاری در زمینه درمان فشار خون بالا، ادم و مشکلات عروق محیطی فعالیت میکند و مقالات علمی متعددی در حوزه تخصصی خود منتشر کرده است.
در مطبهای مختلف دکتر انصاری در مشهد، بیماران میتوانند از خدمات تخصصی قلب و عروق بهرهمند شوند. در کلینیک دیابت پارسیان، تمرکز ویژهای بر بیماران مبتلا به دیابت و بیماریهای کاردیومتابولیک وجود دارد. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای رفاه بیشتر بیماران فراهم شده است تا دسترسی به خدمات پزشکی در مشهد آسانتر شود. رویکرد علمی و بهروز دکتر انصاری، همراه با تجربه بالینی گسترده، موجب شده تا بیماران از مشاوره و درمانهای تخصصی در زمینه بیماریهای قلبی و عروقی بهرهمند شوند.
اکوکاردیوگرافی روشی غیرتهاجمی برای بررسی عملکرد و ساختار قلب است که به تشخیص دقیق بیماریهای قلبی کمک میکند.
درمان غیرجراحی واریس با روشهایی مانند اسکلروتراپی و لیزر انجام میشود که بدون نیاز به جراحی باز، رگهای واریسی را درمان میکند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سیستم نوبتدهی آنلاین برای ویزیت در مطبهای مشهد اقدام کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
هاشمیه ۲۲، ساختمان پزشکی، طبقه اول، MyCell Longevity Clinic
خیابان احمدآباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۲، ساختمان سینوهه
بسیار عالی بودن،،تشخیص درست،،انژیو به جا و موفق داشتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آنژو عاالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸سلام بابت کنترل فشارخون مراجعه داشتم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸با سلام ممنون از دکتر که اینقدر با حوصله و با سواد و با دقت معاینه و ویزیت میکنند و کامل گوش میکنند به حرف بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۰۲فشارخون داشتم که شکر خدا با درمان دکتر کنترل شده. خیلی خوش برخورد و با حوصله هستن. محیط مطب هم ارام و شیکه
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خدا خیرت بده دکتر مامانمو دوباره بهم برگردوند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۳من یک سال بود ورم پا داشتم و همه جا رفته بودم. ۲ ماه قبل پیش اقای دکتر اودم و ایشون گفتم لیف ادم دارم و درمان کردن. کاملا خوب شد. بسیار باسواد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۸به علت درد قلبی مراجعه کردم بیشتر از دارو ها رفتار ایشون منو درمان کرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی دکتر با تجربه وبا حوصله پاسخگو است
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بهترین دکتری بود که رفتم. درد قلب داشتم که انژیو شدم و خداروشکر خوب شدم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱《دکتر انصاری مهربان》 سلام، می خواستم از صمیم قلب بابت وقتی که برای همسرم گذاشتید، تشکر کنم. بیماری قلبی برای هر خانواده ای دلهرهآور است،اما تشخیص دقیق و روحیه خوبی که در همان جلسه اول ویزیت به ما دادید، واقعا بی نظیر بود. همسرم اکنون بسیار بهتر است و این آرامش را مدیون تخصص و نگاه انسانی شما هستیم. سایه تان مستدام و دست هایتان همیشه توانمند باشد》 از طرف بیمار:ثابت وبا تشکر از منشی گرامی خانوم فرهمند
۱۴۰۵/۰۳/۰۱سلام پدر من از بابت سردی شدید پاها و درد کف پا با توجه به اینکه دیابتی بودند بسیار رنج میبرند که تحت نظر دکتر انصاری بسیار بهتر شدند و پیگیری مناسبی نسبت به تست های عروقی داشتند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ارام و مهربان و صبور تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر انصاری بسیار خوش اخلاق هستند شوهرم تحت نظر ایشون هستند وما ازشون بسیار راضی هستیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱انژیو شدم پیش دکتر و اصلا اذیت نشدم. الانم دارو دادن و درد سینه دیگه ندارم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۲۵خیلی دکتر خوبی هستن دستشون خیلی سبکه من از تربت اومدم تو تربت مادرمو انژو کردن تنگی نفس داشتن ولی وقتی اومدم پیش دکتر درمان دارویی برای مادرم شروع کردن خیلی خوب شده خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام پدر بنده کف هر۲پا قرمز سیاه مایل به سبز میشه دلیل میشه بگین یا مشکلی داره عمل قلب باز هم کردن سال ۸۸وتا چند وقتی آنژیوگرافی کردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خدا دکتر رو خیر بده. بعد مدتها تنگی نفس با درمان دکتر کاملا حالم خوب شده. بسیار با حوصله و باسواد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵تنگی نفس داشتم و قبل انژیو هم کرده بودم که خوب نشدم. دکتر اکو کردن گفتن مال سفتی قلب هست و دارو دادن. نفسم خیلی بهتر شده.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیار با تجربه ،حرفه ای،با اخلاق،کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مامان من بیمار شماست با تشکر از شما به خاطر زود تشخیص دادن بیمار ایشون و با تشکر از خانم فرهمند عزیز که با لطف خوش با بیمارا رفتار میکنه و کار انها را راه میندازه خدا خیرتون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تنها پزشک متخصص باسوادی که طی چند سال گذشته دیدم ایشون هستن. اغلب پزشکان به شغلشون به چشم بیزینس نگاه میکنن و حتی توی رشته خودشون هم سواد کافی ندارن و فقط تعداد محدودی بیماری شایع مرتبط با رشته خودشون رو میشناسن، ولی آقای دکتر انصاری حتی مطالبی که توی دوره عمومی هم خوندن توی ذهنشون حک شده... من مشکلی درباره دیابت داشتم که ایشون متوجه شدن پزشک دیگری در تجویز دارو برام زیاده روی کرده و همین باعث بروز علائم درباره افتادگی دریچه میترال قلبم شده و حتی جهت اطمینان با همکار دیگرشون که متخصص غدد هستن تماس گرفتن. بسیار بسیار پزشک باسواد و دلسوزی هستن. براشون آرزوی سرافرازی دارم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲چیزی که برای من خیلی مهم بود این بود که دکتر خیلی وقت میذارن برای بیمار. فقط سریع نسخه نمینویسن که بری. کامل توضیح میدن مشکل چی هست و چه درمانی لازم داری.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳س بسارعالی اززحمات اقای دکترانصاری خیلی ممنون ومتشکرعملکردایشان خیلی خوب بودوبرخوردایشان بامریض بی نهایت بالاودرمان خوب وموفق
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار دلسوز و باسواد و دقت بالا و انجام انژیوگرافی با کمترین عوارض بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی با دقت به حرف های مریض گوش میده وتمام وقتشو میذاره برای وقت مریضا احترام قائله الهی که هرچی از خدا میخواد بهش بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷با بیماری واریس به آقای دکتر مراجعه کردم. ایشان بسیار حاذق، صبور و تشخیصشان عالی بود. در حال حاضر داروهاشون رو استفاده میکنم که مفید بوده و تحت نظر ایشان هستم. از خداوند برایشان سلامتی و طول عمر با عزت آرزو می کنم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مادرم آنژیو انجام دادن وواقعا از روند کار راضی بودیم .هم برخورد پرسنل عالی بود وهم خود دکتر خیلی با ارامش توضیح میدادن واسترس بیمار رو کم می کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی عالی هستن تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۵دکتر بسیار خوی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار حاذق وخوش اخلاق خودم آنژیو شدم و اصلا درد نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳جهت مشکل عروقی مراجعه داشتم خیلی با صبر و حوصله و سواد درمانم انجام شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام ممنون از دقت و توضیحات کامل اقای دکتر مادر من آنژیو شدند راضی بودم از خانم فرهمند عزیز هم ممنونم بابت پیگیریشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتر بسیار اکادمیک و با تجربه و اخلاق عالی و با حوصله افتخار میکنم که شهر مشهد اینچنین دکترهایی داره
۱۴۰۴/۱۲/۰۴