دکتر علیرضا شفیعی فوق تخصص آسم و آلرژی با شماره نظام پزشکی 78802 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، کوچه ریحانچی، ساختمان پزشکان امید واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر علیرضا شفیعی یکی از برجستهترین فوق تخصصهای آسم و آلرژی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 78802 در این شهر فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و تخصص بیماریهای کودکان هستند. دکتر علیرضا شفیعی پس از طی دورههای پزشکی عمومی و تخصصی، در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ مدرک فوق تخصصی آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی شد و در آزمون بورد فوق تخصص نیز رتبه برتر را کسب کرد. هماکنون به عنوان استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه آسم و آلرژی و همچنین ایمونولوژی بالینی مشغول به تدریس و درمان بیماران است.
مطب دکتر علیرضا شفیعی با عنوان مطب فوق تخصص آسم و آلرژی در منطقه تهرانپارسِ تهران، مابین فلکه سوم و دوم، خیابان حجربن عدی، کوچه ریحانچی (۱۸۸ غربی)، پلاک ۱، ساختمان پزشکان امید، طبقه ۴، واحد ۱۴ واقع شده است. با حضور فعال و تخصص ویژه در درمان بیماریهای آلرژیک، آسم، حساسیتهای فصلی و مشکلات ایمنی، دکتر شفیعی مورد اعتماد بسیاری از بیماران تهرانی قرار گرفته است. بیماران در نظرات خود از تشخیص دقیق، رویکرد علمی و اخلاق حرفهای ایشان رضایت بالایی ابراز داشتهاند.
دکتر علیرضا شفیعی علاوه بر فعالیت درمانی، عضو آکادمی آسم و آلرژی اروپا نیز بوده و در حوزه آموزش و پژوهش نیز نقش فعالی ایفا کرده است. ایشان در تهران و به ویژه منطقه تهرانپارس به عنوان مرجع فوق تخصصی آسم و آلرژی شناخته میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و در صورت تکمیل بودن وقتها، بیماران میتوانند با مطب تماس بگیرند. تخصص دکتر علیرضا شفیعی در درمان مشکلات آلرژیک کودکان و بزرگسالان، موقعیت او را در میان فوق تخصصهای آلرژی تهران متمایز کرده است.
در مجموع، دکتر علیرضا شفیعی، فوق تخصص آسم و آلرژی، با تکیه بر مدارک معتبر علمی، تدریس دانشگاهی و تجربه بالینی در تهرانپارس تهران، مرجع قابل اعتماد بیماران مبتلا به آسم، آلرژی و اختلالات ایمنی به شمار میآید.
دکتر علیرضا شفیعی دارای فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی و همچنین تخصص بیماریهای کودکان است.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دریافت نوبت اینترنتی نزد دکتر علیرضا شفیعی اقدام کنند.
مطب دکتر علیرضا شفیعی در تهران، تهرانپارس، مابین فلکه سوم و دوم، خیابان حجربن عدی، کوچه ریحانچی، پلاک ۱، ساختمان پزشکان امید، طبقه ۴، واحد ۱۴ قرار دارد.
آسم، انواع آلرژی، مشکلات نقص ایمنی، کهیر، اگزما، آلرژی دارویی و غذایی و حساسیتهای فصلی از جمله بیماریهایی هستند که توسط دکتر شفیعی درمان میشوند.
ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو آکادمی آسم و آلرژی اروپا میباشند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، تهرانپارس، مابین فلکه سوم و دوم، خیابان حجربن عدی، کوچه ریحانچی (۱۸۸ غربی)، پلاک ۱، ساختمان پزشکان امید، طبقه ۴، واحد ۱۴
Instagram: @dr_alireza_shafiei
نمیدوکم6
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ایشون بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستن.پسرم آلرژی داره و تحت نظر ایشونه و نتیجه خوبی حاصل شده
۱۴۰۱/۱۰/۲۰خیلی با حوصله صبور با تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تشخیصشون عالی به حرفهاخوب گوش میدن پرسش وپاسخ خوب ودقت درکارشون
۱۴۰۴/۱۰/۲۹دکتر خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عاااااللللللییی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل آلرژی داشتم . داروهای ایشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۸دکتری مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۰۸عالیییییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰سلام .کارشون واقعا حرف نداشت دخترم۳ماه از سرفه نخوابید ولی بایک نسخه ایشون دوهفته ای درمان شد خداخیرشون بده الهی من هم از شمال بچم رو آوردم پیششون همینجور دعامیکنم این دکتر خوب رو
۱۴۰۱/۱۱/۰۲فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۲آلرژی که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیار خوش برخورد هستن و تشخیص شون عالی هست .من نفس تنگی داشتم و قبلا پیش چند دکتر دیگه رفته بودم ولی بهتر نشده بودم .ایشون بهم یه شربت دادن و نفس تنگی خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۶کهیر و بهبودی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶آلرژی،،بله بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱مشکل سرفه خشک مادرم. خداروشکر با داروهای تجویزی آقای دکتر بهتر شدن
۱۴۰۲/۰۱/۲۵به اذن خدا عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۴دکتری خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸سرفه های خشک دخترم که آلرژی داشت و توسط دکتر شفیعی درمان شد. فوق العاده بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۵الرژی داشتم و مشکلم رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی تشخیص خوب داد
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دخترم آلرژی داشت خوب شد بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خیلی خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵خیلی خیلی عالی هستن ایشون هم اخلاقشون هم سوادشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۸دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار عالی هست
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عالیییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۱نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸کهیر فعلا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار دکتر عالی بعد ۵سال فقط با این دکتر پسرم نتیجه گرفت
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ایشون دکتر خیلی خوش برخوردی هستند وبه سوالات باحوصله جواب میدهند وتشخیصشونم هم عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲کهیر هنوز در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶آلرژی بسیار آلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴عالی هس
۱۴۰۴/۰۸/۲۴آلرژی به کهیر
۱۴۰۰/۱۲/۱۸هر بار برای سرفه دخترم رفت دکتر خوبش کرد خدا به دکتر سلامتی بده حرف نداره ،با یه معاینه تشخیص میده
۱۴۰۴/۰۹/۲۰سلام خیلی دکتر خوش اخلاق و صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۳۰سرفه های پسرم در طول سال ادامه دار بود، الان بهتره به نظرم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹من آسم آلرژیک داشتم و با یک نسخه ی ایشون بهبود یافتم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر با حوضله و ریز بین
۱۴۰۰/۰۳/۱۸اسم و الرژی کودکان
۱۴۰۳/۰۶/۲۴تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۱۱/۲۵هنوز اقدام درمانی خاصی انجام ندادم دکتر منتظر جواب آزمایش دخترم هستن که بعد درمان رو براش شروع کنن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶پسرم آلرژی داشت اولین ویزیت حال پسرم خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۵مشکل حساسیت دخترم که با داروهای دکتر بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۱۴با حوصله و با دقت بودنشون
۱۴۰۳/۰۶/۰۲سلام پسرم مشکل تنفس داشت خداروشکر وبه لطف آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۵دخترم الرژی داشت خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱آسمو آلرژی
۱۴۰۲/۱۰/۰۲آقای دکتر شفیعی دکتر خیلی خوب خوش اخلاق و با دانشی هستند من پسرم آسم داشت و با داروهای ایشون الان خیلی بهتر شدند.
۱۳۹۹/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عاااالللی
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی گ
۱۴۰۴/۰۹/۰۹درمان آسم پسرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر با حوصله و خوبی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۸دکتری صبور و حاذق هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸آلرژی دارم و رو به بهبودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دخترم الژی تنفسی دارد زیر نظر ایشون بود در کلینیک خورشید
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۰اسم و تنگی نفس
۱۴۰۲/۱۲/۰۷پسرم آلرژی بسیار شدیدی داشت بعد از یک روز حالش خیلی بهتر هست.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۸تشخیص کاملا درست . من دخترم رو هرجا میبردم نمیدونستن مشکل چیه و کلی داروی آرژی بهش میدادن
۱۴۰۱/۰۹/۲۰خوش برخورد و با صبر و حوصله
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام پسرم کهیر میزد بردم چیز خاصی نگفتن خیلی جواب سوال و نمیدادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹پزشک بسیار مودب و معاینه با حوصله انجام شد ،تشخیص عالی بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵در حال درمان الرژی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱الرژی کودک
۱۴۰۲/۱۲/۰۲مشکل تنگی نفس و سرفه
۱۴۰۲/۱۱/۰۵سلام ایشون بسیار با ارامش و با مهربانی و با حوصله هستن و همیشه با یک ویزیت بهبودی کامل به دست میاوریم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۱سلام من تو دوران بارداریم الرژی شدیدی گرفتم دو ماه سرفه میکردم وقتی داروهایی که دکتر داده بودند مصرف کردم 15 روز بعدش کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵حمله آسم و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عفونت ریه
۱۴۰۲/۰۵/۱۷سرفه و توسط ایشان درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹من پسرم بیمار اقای دکتر بود تشخیصشون خیلی خوب بود خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۷باسلام دخترمن۸ساله هست و اسم و آلرژی شدید داره سال گذشته بیمارستان بستری شد و تحت نظر ایشون بود با داروها و اسپری هایی که به دخترم دادن خدا رو شکر تو این یک سال گذشته حملات آسمش خیلی کمتر شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر خوبی هستش
۱۴۰۱/۰۲/۱۰آسم کودکان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷الرژی دخترم که خدا روشکر با کمک دکتر خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۶خیلی عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳سلام.خوش برخورد و با حوصله.عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار خوب و با حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ویزیت و تست ریه خیلی گرون بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۱الرژی خوبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۸هنوز دمان کامل نشده
۱۴۰۲/۱۲/۱۶من سالها بدنم کهیر میزد و هرچقدر دکتر رفتم و دارو خوردم نتیجه مطلوبی نگرفتم تا آقای دکتر منو ویزیت کردن و کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خوب عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار دکتر حاذقی هستند. داروهایی که تجویز میکنند بسیار کارگشا و عالیاند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱سلام آقای دکتر شفیعی دکتر بسیار خوش اخلاق وصبوری هستند. مشکلم آلرژی بود ودر دست بررسی است
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشکل انحراف بینی وزیبایی داشتم کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳من حساسیت زیادی داشتم.با مراجعه به ایشون واقعا حالم خوب شد ومشکلم کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۸الرژی داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵کمر درد داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دخترم اسم و آلرژی داشت خوب شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بد نیست
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵آقای دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بد نبود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶نتیجه خوب گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵مشخصه که با تجربه اند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر حرفه ای و خوبی هستن خوب تشخیص میدهند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر خوب و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بسیار بسیار دکتر کاربلد و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عالی،به شدت صبور و خوش برخورد کاملا باآرامش همه چیز رو میپرسن و توضیح میدن و سرسری بیماران رو از سر باز نمیکنن وقت میذارن مطب هم اصلا معطلی نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من پارسال به ایشون مراجعهکردم تنگی نفس داشتم با یه قرص خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲حساسیت فصلی داشتم و با داروهایی که ایشون دادند الان واقعا حالم خیلی بهتره.
۱۳۹۹/۰۷/۱۳من کهیر به کف دست پام میزد دکتر شفیعی سریع تشخیص دادن بامصرف قرصی که دادن مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۵خیلی دکتر عالی با اخلاق و کار بلد . من آلرژی داشتم با درمان دکتر کاملا خوب شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عالی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر خوبی هستن ونتیجه خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مشکله پا
۱۳۹۹/۱۲/۰۴دخترم حساسیت داشتند چندتا دکتر برده بودمش خوب نشده بود با تشخیص عالی آقای دکتر دخترم خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر با تجربه و مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بسیار کار بلد و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۵سرفه خشک داشتم تا سه ماه خداروشکر با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶سرفه شدید
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دخترم اسم داشت
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من قبلا هم پیش ایشون ویزیت شده بودم و راضی بودم. آلرژی فصلی بسیار شدیدی دارم و با تقریبا یک هفته مصرف داروهایی که ایشون تجویز کردن تا حد خوبی کنترل شده.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلی دکتر کار بلد و خوبی هستند خیلی خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بنده از داروهایی که ایشان تجویز کردن تقریبا راضیم ولی بهبود کامل حاصل نشده
۱۴۰۱/۰۶/۲۶دکتر فوق العاده ای هستن من 3سال مبتلا به کهیر بودم ابشون تونست با درمانی ک پیشنهاد دادن من خوب بشم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۶/۳۰اسم و حساسیت تنفسی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳آقای دکتر بسیار خوش برخورد هستند و با حوصله به صحبتهای بیمار گوش میکنند و از نظر علمی در سطح بسیار بالایی هستند و تشخیص شون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۶آقای دکتر بسیار خوش برخورد هستند و تشخیصشون عالی است
۱۳۹۹/۱۰/۰۴درود. فعلا تحت درمان هستم اما خوشحالم که توانستم از ایشان نوبت ویزیت بگیرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر از همه نظر عالی هستن.الرژی داشتم بسیار راضی بودم با مصرف داروهایی که تجویز کردن مشکلم برطرف شد.خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۶/۱۷دکتر خوب .وخوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیار بسیار دکتر با تسخیص بالا، با یک نسخه نتیجه گرفتیم خدا حفظش کنه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲نظر خاصی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن و یک دوره ای خوب شدم ولی دوباره کهیرم شروع شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۹الرژی و اسم داشتم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶اسم والرژی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با یک نسخه ی ایشون در مدت یک هفته،بیماری پنج ساله م درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶آسم دارم دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۵الژری داشتم ،
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالیییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸اسم پسرم داشت ایشون بهترین دکتر اسم آلرژی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷برای آسم و آلرژی به مطب مراجعه کردم و حالم با مصرف دارویی که آقای دکتر تجویز کردند بهتر شد.
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دکتر فوق العاده ای بودنند
۱۴۰۱/۰۲/۲۹خودم و پدرم برای سرفه مراجعه کردیم و کاملا درمان شدیم. همسرم برای کنترل آلرژی فصلی تحت نظرشون هستن و راضی ان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷دخترم کهیر میزند در طول درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲تازه دخترم ویزیت شده زوده برای نظر دادن
۱۴۰۲/۰۲/۰۵سلام و احترام. پسرم اگزمای شدید داشت و با تشخیص ایشان بهتر شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ااسم تشخیص دارو عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹بسیار عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱پسرم الرژی داشتن وبا یک نسخه اقای دکتر خوب شدند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲آلرژی داشتم فعلا تحت درمانم نتیجه قطعی نگرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ایشان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار عالی وصبور باصبرحوصله حرفهای شما روگوش میدن وبیمارروقشنگ معاینه میکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱حساسیت شدید و ابریزش بینی داشتم و با یک نسخه رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۲۸پسرم آسم و آلرژی داره و تحت نظر ایشون هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کمک به بهبود آلرژی کودک
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۴من دو دوره بردم خدارو شکر دستشون خیلی خوبه پسرم بهتر شدن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خوش برخورد ولی عنوز خوب نشدم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰سلام فعلا که تحت درمانه پسرم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۸پسرم 8 ماه بود بیمارستان بهرامی بستری بودن و اخرین دکترش دکتر علیرضا شفعی بودن خوب بود خیلی با دقت هستن و کاملا گوش میدن ب حرف ها و اگر پرونده بیماری داشته باشی خیلی بادقت نگاه میکنن خیلی حوصله با دقت و دکتر خطلی خوبی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰آلرژی شدید دخترم ک به کمک ایشون خیلی بهتره الان
۱۳۹۹/۰۸/۰۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴با اینکه تلفنی ویزیت شدم داروها بسیار اثر بخش بودند. خیلی با حوصله و دلسوز هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳یک بار برای آرژی پسرم مراجعه کردم،خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۲من صورتم ب دلیل حساسیت شدید ملتهب و ورم کرده بود .با مراجعه به مطب ایشون کاملا درمان شم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶آلرژی دخترم. تحت درمان هست
۱۴۰۳/۰۱/۱۵برا حساسیت پسرم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳صرفه های خشک بهتر شده بود ولی الان مجددا شروع شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷پسرم آسم داشته دکتر درمانش کرده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوب وبا تجربهای است
۱۴۰۲/۰۹/۲۰خدا رو شکر خوب آرام و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۱۲تازە عمل شدەایم فعلا مشخص نیست.
۱۴۰۰/۰۶/۳۱برای فرزندان
۱۴۰۳/۰۲/۰۹مشکل پ
۱۴۰۲/۰۲/۲۷