تهران بلوار مرزداران غربی ساختمان پزشکان نگین آسمان بلوک D طبقه 4 واحد 16
تهران خیابان شریعتی بالاتر از طالقانی کوچه گروسی شماره 4 بلوک C طبقه سوم واحد 38
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار مرزداران غربی ساختمان پزشکان نگین آسمان بلوک D طبقه ۴ واحد ۱۶
خیابان شریعتی بالاتر از طالقانی کوچه گروسی شماره ۴ بلوک C طبقه سوم واحد ۳۸
خیلی منصف و دلسوز
۱۴۰۳/۰۵/۱۹من وقعا راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۳فعلا که آزمایش نوشته
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی با سواد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برونشیت ریوی داشتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱آلرژی داشتم چند سال خوب بودم دوباره شروع شده
۱۳۹۸/۰۲/۱۳بسیار پزشک خوب و محترم و باسوادی می بااباشددبب
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷آلرژی، بهبودی مقطعی پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳باتشکر از آقای دکتر ایشان با آرامش به حرفهای بنده گوش داده وتشخیص درست درباره بیماری من داشتند خیلی از ایشان متشکرم
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۸آلرژی فرزندم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱آلرژی طی یک جلسه رفع شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مشکل تنفسی والژی که اکنون مشکلی تنفسی رفع شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۳سرفه های شدید ، بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۰۶دخترم آلرژی شدید داشت وبا تشخیص درست ایشان شرایطش بهتر شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۰بسیار دکتر با تشخیص و با صبر و حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵آلرژی داشتم بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۴پسرم آلرژی داره بهترشده
۱۴۰۱/۰۶/۱۰مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بی نظیر
۱۴۰۲/۰۵/۲۳پسرم آسم داشت خدا خیرش بده دست دکتر شفای خدا حفظشون کنه پسرم خوب خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱الرژی دارم از طبابت ایشان نتیجه گرفته ام خدا خیرشان بده
۱۳۹۹/۱۱/۲۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۹/۰۴فقط عالیییب
۱۴۰۱/۰۶/۰۵دکتر عالی و نمونه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دخترم تب یونجه و الرژی داشت ایشان دکتر معالج بودند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲اسم کودکان
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دکتر فوق
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکترخوب وباتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر بسیار متبحر و کاردان هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۱وهثثخق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی دکتر با اخلاق و با سوادی هستند، آلرژی فصلی دارم با یک دوره دارو خیلی خوب شدم ولی باید دوره درمان کامل بشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر بسیار بادانش متعهد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فوق العاده ،دستان شفابخش
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۱۷من آلرژی داشتم که بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴آلرژی حساسیت
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من و پدرم آلرژی شدید فصلی داریم، تنفس پدرم خیلی سخت شده بود و کلا نمیتونست بخوابه از شدت سرفه. خودم هم عطسه و آبریزش بینی شدید همراه با ترشحات خونی داشتم. تشخیصشون و داروهایی که دادن خیلی خیلی به بهبود ما کمک کرد. واقعا ممنونشون هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۴هنوز به درمان وارد نشدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹رفتم ازمایش نوشتن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مشکل لکه روی پا داشتم والان هم دارم
۱۴۰۱/۱۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸من در هر موردی که ازشون سوال کردم خیلی خیلی نتیجه گرفتم واقعا دکتر خوبی هستن امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشن
۱۴۰۱/۰۵/۱۶با سلام پسرم آلرژی داشت و چند سال پیش توسط دکتر ویزیت شد و خدا رو شکر خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۲۵الرژی چهار فصل، فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر خوبیه با دقت معاینه میکند
۱۴۰۲/۰۷/۱۸با عرض سلام و ادب . بنده اهل گیلان تالش هستم . تقریبا از خوب شدن مادر قطع امید کرده بودیم . سوزش پوست . حساسیابه خاک به لباس به هوا . به بوی غذا . قادر به انجام هیچ کاری نبودن . با مراجعه به آقای دکتر کاملا خوب شدن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱درحال معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴حساسیت
۱۴۰۱/۱۰/۲۴فوق العاده هستند و نازنین
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالی بودند
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار عالی با کمترین دارو بیشترین نتیجه حاصل شد مشکل حساسیت سینه وسینوسها به طوری که تنفس غیر ارادی نداشتم وکاملا خوب شدم
۱۳۹۸/۰۷/۲۸برای پسرم که سرفه های خشک و شدید داشت و الحمدلله پس از مراجعه به مطب ایشان بسیار بسیار خوب شدند و در صحت و سلامتی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۳دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیارعالی حساسیت داشتم وایشان تشخیص درستی دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار محترم و بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی فکر میکنم جزو بهترینا باشن شاید 10 تای اول
۱۴۰۳/۰۶/۰۳کرونا داشتم و درمان عالی بود و بسیاررررر با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۱۱عالی،بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عالی در مورد الرژی
۱۳۹۸/۰۳/۲۰بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالیییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۲بسیار عالی بعد از ویزیت 5تا پزشک خوشبختانه از ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خدا خیرشون بده عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸تشخیص آلرژی دادن وبا آزمایش معلوم شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱با حوصله و عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۶خوب بو
۱۴۰۰/۰۶/۱۶من سالها از آلرژی رنج کشیدم ولی الان باتجویزایشون کنترل شده. ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پسرم آلرژی داشت یک سال تحت نظر بود کاملا خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بسیار عالی خدا حفظشان کند
۱۴۰۲/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۶با سلام
۱۴۰۲/۱۰/۰۲مشکل توده در گلو داشتم و تشخیص ایشون بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بحث آلرژی بود و یک مدت خوب درما شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عزیز ترین پزشکی هست که توی عمرم دیدم
۱۳۹۸/۱۰/۰۹سه روز پیش رفتم پیششون هنوز زوده نظر بدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷در حال درمان کهیر مزمن هستم تا الان راضی بودم ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بهترین
۱۴۰۰/۰۴/۲۵سرفه های شدید پی در پی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶ایشون فوق العاده هستن پسرم به لطف خدا وکمک ایشون خوب شدن ازشون همیشه ممنونم
۱۴۰۲/۰۹/۲۰برای آلرژی و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸اسم و عالی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۲شناختش نسبت به بیماری عالی میباشد و تشخیصش عالی ست
۱۳۹۸/۰۱/۱۲من تنگی نفس داشتم و الرزی به کمک دکتر الان در سلامتی کامل هستم و واقعل مدیون اقای دکترم
۱۳۹۸/۰۱/۱۲بیماری تنگی نفس که با درایت و تجربه و تخصص ایشان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالیه کارشون.معجزه کردن برای بچه م
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بیست بیست
۱۴۰۲/۰۳/۰۴خدارو شکر وضعیتم رو به بهبودی است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر از همه نظر عالی حدا خیرشان بده
۱۳۹۸/۰۲/۱۱دکتربسیارخووووووبیه خیلی راضیم ازش خیییییلی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰مشکل کهیر حاد دارم خوب هستن ولی درمان کهیر مشکله
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند فعلا دخترم تحت درمان هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۵پسرم اسم داشت خیلی خوب شده بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۴دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵عالی عای
۱۳۹۸/۱۰/۰۳بسیار عااالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶اسم داشتم عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰کهیر شدید.خوب شدم
۱۳۹۸/۱۲/۱۳چندین سال ایشون میشناسم. حاذق ، کاربلد و بسیار با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳آلرژی فصلی داشتم تو کرمانشاه ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۵مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۰۴/۰۶با سلام من نسبت به گرد و غبار و مایت ها آلرژی دارم یک دوره دارو مصرف کردم بهتر شدم و الان که داروها رو مصرف نمی کنم دوباره مشکل دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بسیار دکتر با حوصله ودقیقی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۷والا چند سالی تحت نظر ایشان بودم شکر خدا بهتر شدم الان دوباره میخوام مراجعه کنم انشاالله خوب شم احساس میکنگ عفونت ریه ام عود کرده
۱۴۰۱/۰۶/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۱۲فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۱عالیییبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب است
۱۴۰۲/۰۵/۱۸کهیر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷سلام آلرژی داشتم داروهارو میخورم خوب میشم دوباره بعداز قطع داروها شروع میشه دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵اگزما فعلا خوب نشدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹آلرژی داشتم،و داروهاش کمکم میکرد
۱۳۹۹/۰۲/۰۹الرژی و از تهران اومد کرمانشاه ، ایشان مشکل من رو حل کرد
۱۴۰۱/۰۶/۱۸آلرژی تنفسی عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۸/۲۰برای درمان اسم مراجعه نموده ام و هنوز تحت مراقبت هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰با سلام من الرژی داشتم خیلی شدم ولی الان دوباره مشکل دارم
۱۳۹۷/۰۹/۰۲دکتر معمولی بودن . دقت و توجه کافی نداشتن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار مجرب و دلسوز وبا اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مشکل ریه والژی
۱۳۹۷/۱۱/۰۲سلام ایشان بسیار بادقت و کار بلد هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۲تشخیص درنوع بیماری عالی هستن و دلسوز و بهترین پزشک در این تخصص هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عالی هستن با تست آلرژی سرفه های چند ساله دخترم رو درمان کردند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیااار دکتر با اخلاق و عالی هستن تنها دکتری که میشه ازش نتیجه گرفت
۱۴۰۱/۰۶/۰۶دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۷کهیر .سیستمیک .تا حدودی خوب شدم
۱۳۹۷/۱۰/۰۵عالییی
۱۴۰۲/۰۷/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۸نسبت به دارو حساسیت پیدا کرده بودم تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۱آلرژی تنفسی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بدن دخترم در سه ماهگی تماما کهیر زد زید نظر آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۹نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۷آلرژی ، نت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۴حساسیت
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خیلی خوب و با
۱۴۰۳/۰۸/۰۶سابقه آسم و آلرژی داشتم
۱۳۹۸/۰۱/۱۶مشکلی بچه حساسیت بود خلیی دکتر خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۴باسواد و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر بسیار خوبی است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۵عطسه های خیلی شدیدی داشتم با یک نسخه دکتر عزیز خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷با تشخیصشان سریع بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹پسرم آلرژی داشت و نسبت به قبل خیلی بهتر شد وباید دوباره میبردم که خودم کاهلی کردم نبردم ولی بازم میگم که نسیت به قبل خیلی بهتر شد.ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن پسرم آلرژی داشت خیلی الان بهتره
۱۴۰۱/۰۹/۱۸پزشک خوبی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر خیلی خوبیه ومریضی منو درمان کرده
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دکتر خیلی خوب و صبوری بودن و داروهاشون خیلی خوب بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی عالی هستن و بسیار وقت میگذارند برای بیمار
۱۴۰۰/۰۱/۲۵کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۹آلرژی فصلی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰سرفه شدید و حساسیت که با درایت آقای دکتر خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳به نظر من معجزه کردند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خوب بود نتی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دوستان رفتن نتیجه گرفتن معرفی شدن به ما
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶عالیه،با سواد،فوق العاده خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۱/۱۵مشکل آلرژی و آسم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴یک متخصص فوق العاده در آلرژی کودکان
۱۴۰۱/۰۷/۲۸من ویزیت تلفنی شدم الحمدلله جواب داد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴آلرژی درمان فوری
۱۴۰۴/۰۸/۲۴آلرژی و بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بیماری تنفسی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵آلرژی داشتم وبا مراجعه به دکتر وگرفتن تست الرژی متوجه شدم که به چه چیزهایی حساسم والان هم ادامه درماندارم آقای دکتر بسیار صبور ودلسوز هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۶باسلام آلرژی دخترم و معجزه گر هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰بهترین دکتره دستش شفاس
۱۳۹۸/۰۴/۰۶دکتر بسیار حاذق و ماهری هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳آلرژی داشتم با یکبار دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بچه ام آسم کودکان داشت وبه بهترین روش درمان توسط دکتر درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خیلی خوب بودند
۱۳۹۷/۰۷/۲۴بسیار دکتر حاظقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پسرم آلرژی داشت
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹آلرژی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸آلرژی تب یونجه
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بله واقعا دکتر بسیار زبر دستی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی و نمونه
۱۴۰۱/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳آلرژی بود که خوب تشخیص داده شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۹توانمند و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۱/۱۳من نرسیدم برم بیعانمو میخوام
۱۴۰۴/۱۲/۰۶فقط از آشنایان ودوستان تعریف ایشان رو شنیدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵الرژی دارم با علائم گرفتگی و ابریزش بینی به کمک داروهای تجویزی اقای دکتر الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دوستم مشکل داشت
۱۳۹۹/۰۵/۱۰من بدنم دونه ی ریز زده قرمز شده و جلوی نور آفتاب سوزش شدید دارم
۱۳۹۹/۰۳/۰۲بخاطر آسم دخترم که 10ساله بود به ایشان مراجعه کردم ودرسن 12سالگی توسط دکتر درمان شد بسیار دکتر مهربان خوش اخلاق ودلسوزی هستن خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالیییی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰کودکان بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دخترم آلرژی شدید داشت واقعا عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۵بیماری زمین بینی پدرمان ایشان فوقالعاده بوده
۱۴۰۱/۰۹/۲۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل ریه داشتم دکتر بسیارحاذقی هستن خدارو شکرخیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بیماری حسا سیت
۱۳۹۹/۱۰/۰۴دکتر خیلی شریف و در کار خود عالی و ما نتیجه گرفتیم از کار ایشان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱خیلی خوب بود تشخیص ایشون و دارها خیلی به من کمک کردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱آلرژی دارم چند ساله ایروکاست ولیتیزین مصرف میکنم بیشتر وقتها منو تا مرز خود کشی میبره
۱۳۹۹/۱۰/۲۲فعلا مشکله
۱۴۰۰/۰۱/۲۲دکتر خوش برخورد بود توقع داشتم مشکل آلرژی و سیستم ایمنی بررسی شود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲مشکل برونشیت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار عالی وخوشیرخورد وحاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر با اخلاق و صبور
۱۳۹۹/۰۵/۱۳آلرژیم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵