دکتر شیما محمدیان فلوشیپ سرطان زنان و عضو هیات علمی دانشگاه با شماره نظام پزشکی 115762 در تهران فعالیت دارد. مطب دکتر محمدیان در تهران، میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت، پلاک 140 واحد 2 واقع شده است.
دکتر شیما محمدیان، فلوشیپ سرطان زنان و عضو هیات علمی دانشگاه، یکی از پزشکان برجسته در زمینه انکولوژی زنان در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 115762 و دارای فلوشیپ سرطانشناسی زنان (انکولوژی زنان) و تخصص زنان و زایمان، فعالیت حرفهای خود را در شهر تهران و در منطقه جمالزاده ادامه میدهد. دکتر شیما محمدیان پس از اخذ تخصص زنان و زایمان، موفق به دریافت فلوشیپ انکولوژی زنان شدهاند و هماکنون به عنوان استادیار دانشگاه و عضو بنیاد ملی نخبگان، نقش مهمی در آموزش و پژوهش علمی ایفا میکنند. مطب ایشان در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت، پلاک 140، واحد 2 قرار دارد و خدمات تخصصی مربوط به درمان و تشخیص بیماریهای زنان به ویژه سرطانهای زنان را ارائه میدهد.
دکتر شیما محمدیان با بهرهگیری از دانش بهروز و حضور فعال در حوزههای علمی بینالمللی، دارای مقالات، پوسترها و سخنرانیهای متعددی در کنگرههای داخلی و خارجی است. ایشان در زمینه کلپوسکوپی، درمان و لیزر زگیل تناسلی، لاپاراسکوپی و پیگیری و درمان سرطانهای مشکوک زنان تجربه بالایی دارند. همچنین، مراجعهکنندگان مطب دکتر شیما محمدیان از دقت در تشخیص بیماریها و رویکرد علمی ایشان رضایت داشتهاند.
دکتر شیما محمدیان، فلوشیپ سرطان زنان در تهران، با توجه به مدارک تحصیلی، عضویت در کادر هیات علمی دانشگاه و فعالیت در منطقه جمالزاده، انتخاب بسیاری از بیماران برای پیگیری بیماریهای پیچیده زنان بودهاند. مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت نوبت با مطب تماس بگیرند و از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند. حضور فعال دکتر شیما محمدیان در آموزش و استفاده از تکنولوژیهای جدید درمانی، از جمله دلایلی است که بیماران ایشان را به عنوان یک مرجع علمی و قابل اعتماد میشناسند.
دکتر شیما محمدیان دارای فلوشیپ سرطان زنان (انکولوژی زنان) و تخصص زنان و زایمان هستند.
مطب دکتر شیما محمدیان در تهران، میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت، پلاک 140 واحد 2 قرار دارد.
سرطانهای زنان (مانند سرطان تخمدان، دهانه رحم)، زگیل تناسلی، تودههای لگنی و ضایعات پیشسرطانی از جمله بیماریهایی هستند که توسط دکتر محمدیان درمان میشوند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی فعال نیست و برای دریافت نوبت باید با مطب تماس بگیرید.
ایشان عضو هیات علمی دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان بوده و دارای سوابق پژوهشی و علمی متعدد هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان انقلاب خیابان جمالزاده شمالی خیابان نصرت پلاک ۱۴۰ واحد ۲
درشروع درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر با
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸اچ پی وی کلپوسکپی
۱۴۰۳/۰۶/۰۸هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳دکتر فوقالعاده ماهر در تشخیص و درمان هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خوب بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶استاد عزیز
۱۴۰۰/۰۵/۱۷من در دهانه رحم زخم داشتم که با تشخیص زود و درست خانم دکتر محمدیان سریع درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱مشکل سرطان دهانه رحم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰سلام و مهر.دکتر بسیار موفق و اگر اعتقاد داشته باشید بسیار سبک دست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار با اخلاق و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲انکولوژی رحم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱دکتر واقعا مهربان و خوش برخورد هستن بسیار هم عالی تشخیص میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳برای معاینه مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فعلا در دوره درمانم برخوردشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲ماهر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳تشخیص بسیار عالی و نتایج عالی تر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸سرطان دهانه رحم داشتم با تشخیص خوب ایشون جراحی شدم الان سه سال هست که بیمار ایشون هستم و خدارو شکر خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵فعلا نمیتونم نظری بدم چون در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر عالی هستش
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۶دکتر خیلی خوبی هستر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰الان تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸Suhopi
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی م
۱۴۰۴/۰۶/۲۴از ایشان مشاوره گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰کیست مثتانه
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام.فیبرم رحم تشخیص عمل جراحی برداشتن رحم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خودشون خوبن محیط مطب و اتاق معاینه تمیز تیست
۱۴۰۴/۰۷/۱۰لکه بینی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴مشکل HPV
۱۴۰۴/۰۲/۲۰حدود چهار سال مریض خانم دکترم ،یه عمل جراحی داشتم که عالی بود ،دکتر بی نظیر و فوق العاده ای
۱۴۰۴/۰۴/۱۶هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶در حال بررسی بیماری
۱۴۰۲/۱۰/۲۸بیمارفعلا تحت درمان است
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴سرطان دهانه رحم مادرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۷بسیار عالی و تشخیص حرفه ای
۱۴۰۳/۰۱/۲۷یکبار رفتم که خانم دکتر برام ام ار آی نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عمل رحم داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰هیپرپلازی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱پزشک حاذق و عالی ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶او پی وی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۷مشکل زنانه کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۸تشخیص بموقع و مشاوره عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲اجازه بدین پس از مراحل درمان دراین باره اظهار نظر کنیم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکوک به سرطان رحم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱هنوز نتیجه ای حاصل نشده تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲کیست در ناحیه لگن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶هم تو مراقبتهای بارداری هم تو زایمان پزشکم ایشون بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیااااار دکتر عالی و فهمیده
۱۴۰۴/۰۷/۲۲هنوز تحت درمان ایشانم و نظری نمیتونم بدم اما کامنتهایی که در موردشان خودم همه خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پلیپ داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۱عمل پلیپ
۱۴۰۴/۰۳/۰۷برای هسیتروسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹فعلا نتیجه ای نگرفتم خیلی شلوغه
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل درآوردن رحم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۶یک بار ویزیت شدم برام آزمایش نوشت آزمایشگاه دنا .برخورد با بیمار بسیار عالی و صبور. ارزوی موفقیت برای ایشان دارم .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱فعلا نتیجه نگرفتم سنم کمه عمل نمیکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰استاد به تمام معنا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳زگیل تناسلی ممنون از صبر و محبتشون آنقدر با آرامش برام توضیح دادن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸رحم در آوردم و نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بیمارستان اکبری ابادی بودن خدمتشون رسیدیم بسار مهربان خوب و مهربان
۱۴۰۱/۰۸/۱۹بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶در حال درمان زخم دهانه رحم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵دکتر باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل رحم داشتم الحمدالله بهترشدن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خانم دکتر با دانشی هستن ولی اخلاق ندارند، مریض ها که خودشون به دلیل مریضی که دارند تحت فشارند، خانم دکتر هم تند خویی میکنند و به مریض ها توهین می کنند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بهترینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مادرم مریض بودن، برداشتن رحم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پیشش زایمان کردم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار پرحوصله و خوش برخورد.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹سلام سزارین انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۱سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵فیبروم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی و درجه یک یکی از بهترین متخصصین کشور از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹تحت ذرمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵جراحی تخلیه رحم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بارداری عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار خوش بخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار دکتر خوب و عالی هستن مشکل من کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳تشخیص این پزشک وافعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۶/۲۵یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خواهر من پیش ایشون جراحی کردن خارج کردن رحم انجام دادن پزشکی بسیار حاذق و دلسوز هستن خدا بهشون عمر طولانی بده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹تحت نظر هستم فقط برای ویزیت شدن ونوبت گرفتن خیلی مشکله
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلآ در بررسی است
۱۴۰۲/۰۴/۱۴فعلا معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۴کولپوسکوپی پیششون انجام دادم و لیزر. خیلی مهربان، باحوصله و خوش اخلاق هستند. اصلا بهم استرس وارد نکردند. هنوز نتیجه مشخص نشده اما در کل راضیام
۱۴۰۲/۱۰/۱۱دوکترخیلی خوبی هستند عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۶زایمان کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷مشکوک به سرطان دهانه رحم.. با عمل انجام شده مشکل رفع شده
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبی هست من که ایشان راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۰۳فوق العاده دکتر صبور مهربان و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بزرگی رحم درحال پیگییری
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بهترین دکتر اچ پی وی ام خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۴درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶در زمینه زگیل تناسلی مراجعه داشتیم که خیلی خوب بود نتیجه..ممنونم از ایشان.پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۱احتمال سرطان رحم و تیکه برداری
۱۴۰۴/۰۱/۱۵فعلادومین بارکه میرم پیششون
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۳تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عمل هیستروکتومی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶چکاب سالانه
۱۴۰۲/۰۱/۲۱سلام خیلی دکتر فهمیده و اینکه آدم و اسیر نمیکنه زود با تشخیص درست کمکت میکنه منکه ازش راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خوبی هستن اما بیشتر تمایل دارن حتما در مطب ویزیت کنن مادرم رودر بیمارستان میلاد عمل کردن و برای کارهای دیگه باید به مطب مراجعه بشه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مامانم عمل داشت پیششون نتیجه عالی بود الحمدلله
۱۴۰۳/۰۵/۰۹آزمایش مجدد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱طول درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کنسر رحم داشتم و جراحی کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۴تشخیص عالی ودرمان هم عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عالی صد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خانم دکتر عالی ن، هم به لحاظ علمی و تشخیص، هم اخلاقشون 20
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر بسیار عالی نمونه است
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برداشتن رحم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴درجال حاضرفقط ویزیت شدم وبرام آزمایش نوشتن منتظرم ج آزمایشم بیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۷در حال
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲کلپوسکپی و لیزر زگیل تناسلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸سرطان رحم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بایدتوسط ایشان عمل جراحی شوم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷فعلا جواب آزمایش و سونو رو میخام ببرم پیششون ولی دکتر خوبیه وقت میزاره واسه مریض
۱۴۰۲/۰۹/۱۹بسیار دکتر خ
۱۴۰۲/۱۲/۰۹نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۶بسیلر عالی و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۴قیبروم رحمی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹برام آزمایش نمونه برداری برای پاتولوژی نوشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱زایمان .
۱۴۰۱/۱۲/۰۳عالیه فقط با زحمت و خیلی سخت میشه نوبت بگیری و اینکه مریضهای سرطانی اورژانسی باید تو اولویت نوبت قرار بدن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱کلپوسکوپی شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مثل همیشه کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مادرم درد شدید شکم و کمر داشتن ، دکتر گفتنکیست و فیبروم داره باید عمل بشه ف فعلا ازمایش نوشتن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹فیبرم داشتم توسط دکتر عمل شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸درحال ویزیتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶برای درمان hpv16رفتم هنوز تحت درنان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸