بسیار عالی هستند تشخیصشون درست و خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
سر درد کتشخیص میگرن دادن مشکل حاد نداشتم خداروشکر
۱۳۹۷/۰۴/۱۱
دکتر بسیار عالی از هر نظر
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
در حال درمان می باشم.
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
دکتر بسیار خوبی هستند،نظر من اینه ک واسه ی بارم ک شده به دکتر اشتری مراجعه کن،من میگرن داشتم فعلا بهترم
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
برخورد خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
فلج بلز
۱۳۹۷/۰۲/۲۳
مادرم فشار خون داشتند خدا را شکر بهتر شدند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
تشخیصش خوبع
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
پزشک فوق
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
سردردها شدید و بیخوابی داشتم،کمی بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
مشکل لمس شدن دست . درحال درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
میوتونی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
من تحت نظر ایشون هستم مشکوک به ام اس
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
چشمم نابینا شده بود و با کمک خانم دکتر اشتری خوب شدم و الان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالییییییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
ام اس دارم و بعد از ویزیت شدن توسط چند پزشک بنام ، متوجه تبهر ایشون شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بیماری ام اس. تحت درمانم از کار خانم دکتر راضیم
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
برای نخاع
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
دخترم ام اس دارن بسیار رسیدگی میکنن فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
سرگیجه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
ام اس در حال درمان
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
کلا جدا از بحث درمان و بیماری، با انرژی ایی که میدن حال آدم بهتر میشه، خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
جدیدامتوجه شدم که ام اس دارم تاالان یکبار ایشون رو ملاقات کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
مشکوک به ام اس
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
بسیار با اخلاق و و متعهد و تشخیصشان عالیست
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
برای درمان میگرنم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عالی
سلام
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
قبلا تشنج میشدم حالت خودکشی بهم دست میداد ک الان شکر خدا خیلی بهترم شخصا4سالی هست ک زیر نظر دکترم والبته با قرصایی با دوز پایین
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خدایی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
ام اس دارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
بیماری ام اس.
الان بیماریم کنترل شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
عالی بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سکته مغزی تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
ام اس .نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
یکبار بیشتر مراجعه نکردم
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
بسیار عالی مشکلم تومور مغزی هست که تشخیص دادن 12 ساله ویزیت میشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
میگرن،تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
مشکل برادر من بسیار اساسی بود و هنوز درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خانم دکتر فرشته اشتری ، یک فرشته زمینی به تماممممممم معنا هستند . تشخیص ایشان در شناخت ، پیشگیری و درمان بیماری بسیار عالی هست . مادر بنده به لطف خدا و تشخیص به موقع و درست ایشان سلامتی خودشونو مجدد به دست آوردند . من قدردان ایشان هستم و دست ایشان را می بوسم . براشون طول عمر همراه با سلامتی آرزو می کنم و فقط خواستار شنیدن موفقیت های ایشان هستم . ضمنا ایشان بسیار صبور و خوش اخلاق و مهربان با بیماران خودشون هستند . فرشته ای هستند خلاصه
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تشخیص بسیار عالی.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
خیلی دکتر مهربون و خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
12 سال بیمار ایشون بودم و ام اس دارم و هنوز تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
ام اس داشتم والان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ام اس.عالیند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خیلی خوب راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار عالی من خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
ندارم دیگه
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
تشخیص ام اس
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
به دویک مبتلا بود و خودت را شکر خیلی بهتر شدم و دکتر یه که خیلی انرژی میده به ادم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ایشون فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دکتر عالی هستند پر انرژی هر وقت میرم انجا انرژی مثبت میگیرم ازشون و مشکل سندروم دویک داشتم و این بهتر شدم در کل خوبه
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
من برای مادر بزرگم نوبت میگیرم اطلاع خاصی ندارم ولی از خانم دکتر راضی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام بیماری ام اس دارم و از خانم دکتر بسیار راضی هستم چون بهبودی حاصل شد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
دکتر فوق العاده ای هستن همه چیز یکجا دارن تعهد ومسئولیت وتخصص واخلاق من چندین سال بیمار ایشون بودم وهم کارشون فوق العاده بود هم آرامشی که بهم میدادن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بله خوب بودن
۱۳۹۷/۰۷/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دکتر بسیار عالی و باتشخیص عالی بسیار مهربان هستن ناراحتی اعصاب داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
سردردهای شدید .نتیجه رضایت بخش بود.
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
من بیماری ام اس دارم .و الان تحت کنترله بیماریم و خیلی عالی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
ام اس دارم و از ایشون راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دکتر خوبی میباشد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
مشکل MS دارم و از خانم دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
سردرد زیاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عالی هستن از نظر مشخصی و درمان و پیشگیری واقعا فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
تشنج داشتم الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
بهترشدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بیماری ام اس داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
هنوز نمیدونم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
آلزایمر
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
مشکل سردرد عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خوب بود در زمینه ام اس
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
خوب بود تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بیماری سر
کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
فعلا که نتیجه ای ندیدیم در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
سردی پا و اضطراب
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
سر گیجه شدید داشتم و با یه نسخه عالی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
نتیجه گرفتم دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی بی نظیر بسیار با دقت و خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
ایشان دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عالی بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
لرزش بدون وبهبودی بیشتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
من ام اس دارم واقعادکترخوبین باحوصله به حرف بیمارش گوش میکنه
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
سابقه ی تشنج در کودکی داشتم.دکترهای بسیاری رفتم و دارو های خیلی زیادی بهم میدادند.با کمک دکتر اشتری داروها را به حداقل ممکن و حال خوب رسیدم.من 15 سال است بیمار دکتر اشتری هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
حالت تشنج مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دکتر خوبی هستن. اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
درد گردن مادرم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
سر گیجه
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
عالی بود.
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
هنوز تحت درمانم ولی فوق العاده ان هرچی بگم خوبن کم گفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سلام ناراحتی گوش میانی یه مدت خوب شدم خیلی خوب بیمار را بررسی میکنند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
سرگیجه داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
ایشون در کارشون عالی هستن و همینطور بسیار با شخصیت
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
سلام برخورد و دقت خوبی داشتند انشالله نتیجه میگیریم به لطف خدا و تجربه خانم دکتر عزیز
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
در کار
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خوب بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عالی .تشخیص عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دکترعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
درود ،خانم بسیار با دانش و جدی در کارشون هستن ،و این موجب شلوغی مطب و کلینیک هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خیلی عالی دلسوز وکاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سلام من بعد از زایمان پانیک داشتم وبا یک دوره کوتاه دارو وکمترین مقدار دارو حالم خوب شد تشکر میکنم از خانم دکتر
۱۳۹۷/۰۴/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مداوا شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
مادرم فقط یک جلسه پیششون رفتند فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
ام اس داشتم و 16 ساله تحت نظراشون هستم و بیماریم کاملا تحت کنترلم .
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
افسردگی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
دکتر دلسوز وهابی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
بیماری من فشار مغزی است الان ی سال بیمار ایشونم ی چشام تار و یک چشام دید از دست داده
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فعلا در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
فوق العاده با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکتر بسیار خوبی هستن
من 7سال ام اس دارم وزیر نظر خانم دکتر هستم الهی شکر خوب هستم ومشکلی ندارم البته با داروهایی که ایشون تجویز کردن برام
ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۱/۰۵
ام اس تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
دکتر اشتری بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خیللللللللللللی عالییییییییییییییییییی
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
برای درمان پارکینسون تحت نظر خ دکتر هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی حرف نداره خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
بسیار دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اماس. بهترین دکتر و صبور و باحوصلهترین دکتر هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
فقط میشناسمشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
نتیجه تقریبا خوبی گرفتم ولی پایدار نبوده
۱۳۹۷/۰۳/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
سردرد خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ام اس
بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
Msتحن درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
بینظیرن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
با اخلاق ،صبور و با احساس مسولیت بالا
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مشکل اعصاب داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
سلام من مادر سرگیچه هایی خیلی شدید داشتند حتی وقتی که به صورت خواب در رختخواب بودن وما به دکتر فرشته اشتری مراجعه کردیم مشکل مادرحل شده وخیلی از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
سرگیجه های بسیار شدید داشتم که هیچ دکتری به جز دکتر فرشته اشتری نتونست به درمانم کمک کنه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
ام اس.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
زود مشکل سر دردم حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بنده درگیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر بسیار عالی و توامندی هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
پارکینسون . عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ایشان تخصص خوبی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بعد از آشنایی با خانم دکتر و درمان به بهبودی کامل رسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
میگرن در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
میگرن و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
اضطراب و بخوابی داشتم که خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عالیه بیماری من که خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خوب و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
عاالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار عالی با تشخیص های واقعا درست
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بهترین پزشک مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
فوقالعاده دکتر خوبی هستن .خدا خیر بده به ایشون .و سلامتی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
فعلا اول معالجه می باشد
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
تشنج
هنوز گاهی تشنج دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
1122
پ
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بیماری ام اس داشتم بیماری ام الان نهد کنترل هست
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
پدرم سکته ناقص کرده بودن و اصلا نمیتونستن راه برن خداروشکر با تجویزخانم دکتر خیلی بهترشدن
فعلا هیچی هنوز ولی خانم دکتر فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۹فعلانامشخص
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خوبه دکتر خوبیههه فقط فضای مطبش خیلی ازار دهندست
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیار صبور و مهربان هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عااالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴بیماری سر 23ساله زیر نظر دکتر هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیاردکترباتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ام اس خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۷پارکینسون دارویی .. عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶سردرد داشتم و خب نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۱۷یکبار ویزیت شدم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸سکته مغزی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی . ام اس دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷در حال
۱۴۰۰/۰۶/۰۳.......
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ام اس..
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بله ام اس تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی هستند تشخیصشون درست و خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵سر درد کتشخیص میگرن دادن مشکل حاد نداشتم خداروشکر
۱۳۹۷/۰۴/۱۱دکتر بسیار عالی از هر نظر
۱۳۹۹/۰۹/۱۶در حال درمان می باشم.
۱۳۹۹/۱۲/۰۱دکتر بسیار خوبی هستند،نظر من اینه ک واسه ی بارم ک شده به دکتر اشتری مراجعه کن،من میگرن داشتم فعلا بهترم
۱۳۹۷/۰۲/۰۸برخورد خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴فلج بلز
۱۳۹۷/۰۲/۲۳مادرم فشار خون داشتند خدا را شکر بهتر شدند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳تشخیصش خوبع
۱۴۰۰/۰۳/۱۰پزشک فوق
۱۳۹۹/۰۸/۱۶سردردها شدید و بیخوابی داشتم،کمی بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳مشکل لمس شدن دست . درحال درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵میوتونی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹من تحت نظر ایشون هستم مشکوک به ام اس
۱۴۰۰/۰۷/۰۲چشمم نابینا شده بود و با کمک خانم دکتر اشتری خوب شدم و الان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالییییییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ام اس دارم و بعد از ویزیت شدن توسط چند پزشک بنام ، متوجه تبهر ایشون شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳بیماری ام اس. تحت درمانم از کار خانم دکتر راضیم
۱۳۹۷/۰۸/۰۷برای نخاع
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دخترم ام اس دارن بسیار رسیدگی میکنن فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۱۲سرگیجه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ام اس در حال درمان
۱۳۹۷/۰۷/۲۳کلا جدا از بحث درمان و بیماری، با انرژی ایی که میدن حال آدم بهتر میشه، خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۳جدیدامتوجه شدم که ام اس دارم تاالان یکبار ایشون رو ملاقات کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰مشکوک به ام اس
۱۳۹۹/۰۶/۰۵بسیار با اخلاق و و متعهد و تشخیصشان عالیست
۱۳۹۹/۰۹/۳۰دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برای درمان میگرنم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی سلام
۱۳۹۹/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰قبلا تشنج میشدم حالت خودکشی بهم دست میداد ک الان شکر خدا خیلی بهترم شخصا4سالی هست ک زیر نظر دکترم والبته با قرصایی با دوز پایین
۱۳۹۹/۰۳/۱۸خدایی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ام اس دارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بیماری ام اس. الان بیماریم کنترل شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۹عالی بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶سکته مغزی تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ام اس .نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹یکبار بیشتر مراجعه نکردم
۱۳۹۸/۱۰/۲۱بسیار عالی مشکلم تومور مغزی هست که تشخیص دادن 12 ساله ویزیت میشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱میگرن،تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵مشکل برادر من بسیار اساسی بود و هنوز درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خانم دکتر فرشته اشتری ، یک فرشته زمینی به تماممممممم معنا هستند . تشخیص ایشان در شناخت ، پیشگیری و درمان بیماری بسیار عالی هست . مادر بنده به لطف خدا و تشخیص به موقع و درست ایشان سلامتی خودشونو مجدد به دست آوردند . من قدردان ایشان هستم و دست ایشان را می بوسم . براشون طول عمر همراه با سلامتی آرزو می کنم و فقط خواستار شنیدن موفقیت های ایشان هستم . ضمنا ایشان بسیار صبور و خوش اخلاق و مهربان با بیماران خودشون هستند . فرشته ای هستند خلاصه
۱۳۹۸/۱۱/۲۱تشخیص بسیار عالی.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی دکتر مهربون و خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶12 سال بیمار ایشون بودم و ام اس دارم و هنوز تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ام اس داشتم والان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ام اس.عالیند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی خوب راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار عالی من خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ندارم دیگه
۱۳۹۹/۱۲/۱۰تشخیص ام اس
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴به دویک مبتلا بود و خودت را شکر خیلی بهتر شدم و دکتر یه که خیلی انرژی میده به ادم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ایشون فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دکتر عالی هستند پر انرژی هر وقت میرم انجا انرژی مثبت میگیرم ازشون و مشکل سندروم دویک داشتم و این بهتر شدم در کل خوبه
۱۳۹۸/۱۲/۱۲من برای مادر بزرگم نوبت میگیرم اطلاع خاصی ندارم ولی از خانم دکتر راضی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام بیماری ام اس دارم و از خانم دکتر بسیار راضی هستم چون بهبودی حاصل شد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۸دکتر فوق العاده ای هستن همه چیز یکجا دارن تعهد ومسئولیت وتخصص واخلاق من چندین سال بیمار ایشون بودم وهم کارشون فوق العاده بود هم آرامشی که بهم میدادن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بله خوب بودن
۱۳۹۷/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر بسیار عالی و باتشخیص عالی بسیار مهربان هستن ناراحتی اعصاب داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹سردردهای شدید .نتیجه رضایت بخش بود.
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۳۰من بیماری ام اس دارم .و الان تحت کنترله بیماریم و خیلی عالی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ام اس دارم و از ایشون راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۴دکتر خوبی میباشد
۱۳۹۹/۰۵/۲۸مشکل MS دارم و از خانم دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵سردرد زیاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستن از نظر مشخصی و درمان و پیشگیری واقعا فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸تشنج داشتم الان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بهترشدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بیماری ام اس داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹هنوز نمیدونم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹آلزایمر
۱۳۹۹/۱۱/۱۵مشکل سردرد عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خوب بود در زمینه ام اس
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خوب بود تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بیماری سر کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸فعلا که نتیجه ای ندیدیم در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸سردی پا و اضطراب
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱سر گیجه شدید داشتم و با یه نسخه عالی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹نتیجه گرفتم دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی بی نظیر بسیار با دقت و خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۴ایشان دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۹لرزش بدون وبهبودی بیشتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴من ام اس دارم واقعادکترخوبین باحوصله به حرف بیمارش گوش میکنه
۱۳۹۸/۱۱/۲۸هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴سابقه ی تشنج در کودکی داشتم.دکترهای بسیاری رفتم و دارو های خیلی زیادی بهم میدادند.با کمک دکتر اشتری داروها را به حداقل ممکن و حال خوب رسیدم.من 15 سال است بیمار دکتر اشتری هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶حالت تشنج مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر خوبی هستن. اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰درد گردن مادرم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۴سر گیجه
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عالی بود.
۱۳۹۹/۰۶/۰۲هنوز تحت درمانم ولی فوق العاده ان هرچی بگم خوبن کم گفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام ناراحتی گوش میانی یه مدت خوب شدم خیلی خوب بیمار را بررسی میکنند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴سرگیجه داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ایشون در کارشون عالی هستن و همینطور بسیار با شخصیت
۱۳۹۷/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹سلام برخورد و دقت خوبی داشتند انشالله نتیجه میگیریم به لطف خدا و تجربه خانم دکتر عزیز
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۲در کار
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۷عالی .تشخیص عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۵دکترعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶درود ،خانم بسیار با دانش و جدی در کارشون هستن ،و این موجب شلوغی مطب و کلینیک هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خیلی عالی دلسوز وکاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴سلام من بعد از زایمان پانیک داشتم وبا یک دوره کوتاه دارو وکمترین مقدار دارو حالم خوب شد تشکر میکنم از خانم دکتر
۱۳۹۷/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۰مداوا شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مادرم فقط یک جلسه پیششون رفتند فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ام اس داشتم و 16 ساله تحت نظراشون هستم و بیماریم کاملا تحت کنترلم .
۱۴۰۰/۰۹/۱۸افسردگی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دکتر دلسوز وهابی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بیماری من فشار مغزی است الان ی سال بیمار ایشونم ی چشام تار و یک چشام دید از دست داده
۱۳۹۹/۰۷/۱۵فعلا در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۱۴فوق العاده با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن من 7سال ام اس دارم وزیر نظر خانم دکتر هستم الهی شکر خوب هستم ومشکلی ندارم البته با داروهایی که ایشون تجویز کردن برام ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۱/۰۵ام اس تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر اشتری بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خیللللللللللللی عالییییییییییییییییییی
۱۳۹۷/۰۴/۱۹راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰برای درمان پارکینسون تحت نظر خ دکتر هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی حرف نداره خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۳بسیار دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹اماس. بهترین دکتر و صبور و باحوصلهترین دکتر هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۸فقط میشناسمشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵نتیجه تقریبا خوبی گرفتم ولی پایدار نبوده
۱۳۹۷/۰۳/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱سردرد خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ام اس بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱Msتحن درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بینظیرن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۲با اخلاق ،صبور و با احساس مسولیت بالا
۱۳۹۸/۱۲/۱۰مشکل اعصاب داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سلام من مادر سرگیچه هایی خیلی شدید داشتند حتی وقتی که به صورت خواب در رختخواب بودن وما به دکتر فرشته اشتری مراجعه کردیم مشکل مادرحل شده وخیلی از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۸سرگیجه های بسیار شدید داشتم که هیچ دکتری به جز دکتر فرشته اشتری نتونست به درمانم کمک کنه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ام اس.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰زود مشکل سر دردم حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بنده درگیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر بسیار عالی و توامندی هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳پارکینسون . عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ایشان تخصص خوبی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بعد از آشنایی با خانم دکتر و درمان به بهبودی کامل رسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳میگرن در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۷میگرن و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳اضطراب و بخوابی داشتم که خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالیه بیماری من که خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خوب و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عاالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار عالی با تشخیص های واقعا درست
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بهترین پزشک مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۱۲/۰۵فوقالعاده دکتر خوبی هستن .خدا خیر بده به ایشون .و سلامتی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸فعلا اول معالجه می باشد
۱۴۰۰/۰۵/۰۶تشنج هنوز گاهی تشنج دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹1122 پ
۱۳۹۹/۰۸/۱۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بیماری ام اس داشتم بیماری ام الان نهد کنترل هست
۱۳۹۹/۰۲/۲۰پدرم سکته ناقص کرده بودن و اصلا نمیتونستن راه برن خداروشکر با تجویزخانم دکتر خیلی بهترشدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵سردرد داشتم و بهتر شدم.
۱۳۹۹/۰۵/۱۱سردرد خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی هم تشخیص هم اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دکتر ع
۱۴۰۰/۰۹/۱۵مشکوک بهMS بودم و مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰