تهران خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد -خیابان 19 - پلاک 144 - کلینیک مسعود
تهران سعادت آباد ، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری ، خیابان شهید ریاضی بخشایش ، بیمارستان عرفان
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد -خیابان ۱۹ - پلاک ۱۴۴ - کلینیک مسعود
سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان
دکتر خیلیییی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱سلام حدود 12سال پیش در بیمارستان میلاد توسط آقای دکتر ویزیت شدم وپس از آندوسکپی با یک نسخه خوب خوب شدم . حالا پس از 12 سال مشکل معده پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸فوق العاده هستن ایشون در تشخیص درست بیماری درپناه خداوند سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بسیار حاذق و مبرز هستند
۱۳۹۷/۰۷/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵درخصوص بیماری سلیاک
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۱۰/۳۰بیماری خاص روده ایی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عمل ERCP با موفقیت و بسیار عال
۱۴۰۰/۰۳/۲۵جراحی مجاری صفرا
۱۳۹۸/۰۷/۰۲دخترم سیلیاک داره..و تحت درمان است
۱۳۹۹/۱۰/۱۵سنگ مجرا
۱۴۰۰/۰۲/۰۸زخم معده داشتم و بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹فعلا آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن و درمان هنوز شروع نشده ولی از بیماران ایشان تعریف شنیده ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۳پدرم مشکل گوارشی داشتن چندسال و ایشون بعداز 14سال فقط ایشون تونستن خوبش کنن
۱۳۹۷/۱۲/۲۵تشخیص درست
۱۳۹۹/۰۶/۱۵مشکل صفرا داشتم که خوب شدم خداروشکر با انجام ای آر سی پی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱حساسیت به گلوتن ، پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دستگاه گوارش
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فوق العاده عالی.خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ورم معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سنگ صفرا
۱۴۰۰/۰۱/۰۳سلام فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷برای پدرم بیوپسی انجام دادند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بیماری سلیاک
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل معده داشتم با تشخیص درست ایشان خوب شدم
۱۳۹۹/۰۱/۱۸دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار با علم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸مشکل معده
۱۳۹۷/۱۰/۱۰آندوسکوپی دستگاه گوارش انجام دادم
۱۳۹۷/۰۷/۲۲فعلا آزمایش و. ام ار آی انجام دادن منتظره جوابم بگیرم برم پیشش درکل دکتر خوش اخلاق وحرف گوش کن هست راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی با اخلاق خوب وحرفهای
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل کبد داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۳گوارش تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار دکتر خوب وبا دقت وصبوری هستن در سلیاک که پسرم داره راهنما ودکتر عالی هستن وبسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتری متعهد منظم و با دانش
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام دکتر بسیار حاذق و با تجربه ای هستن پزشک مادرم بودن و مشکل صفرا داشتن مادر که جناب دکتر مادرم رو درمان کردن ، ایشون پنجه طلا هستن ،
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۳۰زخم معده، در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی خدا حف
۱۴۰۰/۰۴/۱۰تتگی مجرای صفرا به دلیل آسیب جراحی قبلی
۱۳۹۸/۱۲/۰۱نظزی ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۹در حال درمام
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵پزشک حاذق و فوق العاده مسلط در کارش. بخاطر تشخیص سلیاک مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار دقیق و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰سلام به دیگران کمک میکند من چند بار مریض بودم زیر نظر ایشان بهبودی حاصل کردم خیلی خیلی راضی هستم امید وارم که همچین دکترهای بیشتر باشند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سنگ کیسه صفرا
۱۳۹۷/۱۱/۱۳تنگی مجرای صفرا و سنگ مجرا
۱۴۰۰/۰۵/۲۶بسیار عالی و م
۱۳۹۷/۱۰/۲۵نتیجه ی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل معده دارم وفعلا آندوسکوپی شده ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۲زخم معده . عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۹مادرم سنگ صفرا داشتن و ایشون درمان کردند
۱۳۹۷/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲مشکل اثنی عشر داشتم و با دست توانای ایشان مداوا شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶در بیمارستان عرفان پدرم مریض ایشون بودن
۱۳۹۷/۰۲/۲۲مشکل انسپ
۱۴۰۰/۰۷/۲۲درد شکمی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بینظیرن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹درد معده .با ویزیت ایشان خوب شدم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰خوب بود و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۲/۰۵هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عمل پدرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵یک دوره تحت درمان بودم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار عالی م
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مشکل معده درد و گوارش داشتم تا حد زیادی مشکلم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰پرچم شهرمون ملایر رو برده بالا پرفسور شهبازخانی عزیز
۱۳۹۹/۰۹/۱۳تشخیص بیماری اشالوزی و گوارش
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عالی هستن ، من با حال بد و اورژانسی بعد از جراحی صفرا، برای ای ار سی پی و برداشتن سنگ از مجرا مراجعه کردم و جون منو نجات دادن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار شریف
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر بینهایت صبور آرام و کاربلد، منو همسرم پیش ایشون درمان گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سیستم گوارشی معده
۱۳۹۹/۱۰/۰۸سلیاک داشتم و درمانم کردن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹تنگی مجرای صفرا..توسط ایشان ercpشدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷معدم سوزش داشت، با کمک اقا دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴بزرگوارترین انسان ترین متخصص ترین پزشکی که در عمرم دیدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳گوارش و پلیپ روده.بهبود حاصل شده.بسیار دلسوز ومهربان
۱۳۹۷/۰۲/۱۲مشکوک به سلیاک بودم آزمایش دادم جواب آزمایش میخوام نشون بدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷تورم معده و مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۷فوق العاده اید
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خیلی گله جنتلمن انتقادپذیر باسواد عاشق ایران و ملایر
۱۳۹۷/۰۸/۱۷سلام مشکل معده داشتم .وخدا رو با داروهای که ایشون تجویز کرده بودن خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مشکوک به سلیاک . تحت درمان . دکتر بسیار خوب و عالی و با دانش
۱۳۹۷/۱۱/۲۱خوش برخورد ، جزئی بین ، دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار حاذق هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲سنگ پانکراس
۱۳۹۸/۱۱/۰۶فعلا که هیچی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ناراحتی معده وروده داشتم ودارم دربیمارستان عرفان بستری بودم که اندو وکولونوسکوپی شدم سال 2/9/94
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر خوش برخورد وخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سنگ پانکراس
۱۳۹۸/۱۰/۲۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بسیار پزشک با تجربه و دلسوزی هستند.
۱۳۹۸/۰۱/۱۸عالی کار درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلیاک من را ایشان تشخیص دادند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲واقعا بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر فوق العاده خوب و کار بلد و باتجربه و باسواد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴مشکل معده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰از طریق اشنا میشناسم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بیماری کولیت عصبی روده
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بنده جهت earcpنزد ایشان امدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶فعلا فقط آزمایش دادم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲با سلام بنده به مریضی سلیاک مبتلا بودم و با تشخیص دکتر شهبازخانی نوع مریضم را تشخیص دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹سوهاضمه مزمن داشتم و دارم کمی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱بنده مشکل صفرا داشتم کارشون و اخلاقشون بسیار عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۳۰به شدت ژزشک درجه یکی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ای آر سی پی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶تشخیص به موقع بیماری سیلیاک
۱۳۹۷/۰۹/۰۷بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱خونریزی روده و درمان توسط آقای دکتر شهباز خانی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸