۳۷۸ نفر
دکتر بیژن شهبازخانی

دکتر بیژن شهبازخانی

فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان

اندوسونوگرافی و ERCP

فوق‌تخصص شماره نظام: ۲۸۹۷۳
۲۳۰ نفر

دکتر خیلیییی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

سلام حدود 12سال پیش در بیمارستان میلاد توسط آقای دکتر ویزیت شدم وپس از آندوسکپی با یک نسخه خوب خوب شدم . حالا پس از 12 سال مشکل معده پیدا کردم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

فوق العاده هستن ایشون در تشخیص درست بیماری درپناه خداوند سلامت باشن

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

بسیار حاذق و مبرز هستند

۱۳۹۷/۰۷/۱۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

درخصوص بیماری سلیاک

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

دکتر فوق العاده هستن

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

بیماری خاص روده ایی خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

عمل ERCP با موفقیت و بسیار عال

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

جراحی مجاری صفرا

۱۳۹۸/۰۷/۰۲

دخترم سیلیاک داره..و تحت درمان است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

سنگ مجرا

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

زخم معده داشتم و بهترین نتیجه رو گرفتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

فعلا آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن و درمان هنوز شروع نشده ولی از بیماران ایشان تعریف شنیده ام

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

پدرم مشکل گوارشی داشتن چندسال و ایشون بعداز 14سال فقط ایشون تونستن خوبش کنن

۱۳۹۷/۱۲/۲۵

تشخیص درست

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

مشکل صفرا داشتم که خوب شدم خداروشکر با انجام ای آر سی پی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

حساسیت به گلوتن ، پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دستگاه گوارش

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

دکتر کارش حرف نداره

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فوق العاده عالی.خیلی راضی هستم.

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

ورم معده

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

سنگ صفرا

۱۴۰۰/۰۱/۰۳

سلام فوق العاده است

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

برای پدرم بیوپسی انجام دادند

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بیماری سلیاک

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

مشکل معده داشتم با تشخیص درست ایشان خوب شدم

۱۳۹۹/۰۱/۱۸

دکتر فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

بسیار با علم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

مشکل معده

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

آندوسکوپی دستگاه گوارش انجام دادم

۱۳۹۷/۰۷/۲۲

فعلا آزمایش و. ام ار آی انجام دادن منتظره جوابم بگیرم برم پیشش درکل دکتر خوش اخلاق وحرف گوش کن هست راضیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

عالی با اخلاق خوب وحرفهای

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

مشکل کبد داشتم

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

گوارش تحت درمانم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بسیار دکتر خوب وبا دقت وصبوری هستن در سلیاک که پسرم داره راهنما ودکتر عالی هستن وبسیار راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

دکتری متعهد منظم و با دانش

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

سلام دکتر بسیار حاذق و با تجربه ای هستن پزشک مادرم بودن و مشکل صفرا داشتن مادر که جناب دکتر مادرم رو درمان کردن ، ایشون پنجه طلا هستن ،

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

عالی عالی عالی

۱۳۹۹/۱۲/۳۰

زخم معده، در حال درمان

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی خدا حف

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

تتگی مجرای صفرا به دلیل آسیب جراحی قبلی

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

نظزی ندارم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

در حال درمام

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

خیلی خوب هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

پزشک حاذق و فوق العاده مسلط در کارش. بخاطر تشخیص سلیاک مراجعه کردم

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

دکتر بسیار خوبیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

بسیار دقیق و باتجربه هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

سلام به دیگران کمک میکند من چند بار مریض بودم زیر نظر ایشان بهبودی حاصل کردم خیلی خیلی راضی هستم امید وارم که همچین دکترهای بیشتر باشند

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

سنگ کیسه صفرا

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

تنگی مجرای صفرا و سنگ مجرا

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

بسیار عالی و م

۱۳۹۷/۱۰/۲۵

نتیجه ی خوب

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

مشکل معده دارم وفعلا آندوسکوپی شده ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

زخم معده . عالی

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

مادرم سنگ صفرا داشتن و ایشون درمان کردند

۱۳۹۷/۱۱/۰۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

مشکل اثنی عشر داشتم و با دست توانای ایشان مداوا شدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

در بیمارستان عرفان پدرم مریض ایشون بودن

۱۳۹۷/۰۲/۲۲

مشکل انسپ

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

درد شکمی داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

بینظیرن

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

درد معده .با ویزیت ایشان خوب شدم

۱۳۹۷/۰۵/۲۰

خوب بود و حرفه ای

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

هنوزنتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

عمل پدرم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

یک دوره تحت درمان بودم خوب شدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

بسیار عالی م

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

مشکل معده درد و گوارش داشتم تا حد زیادی مشکلم برطرف شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

عالی و کار بلد

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیار حاذق و عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

بسیار عاااااااالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

پرچم شهرمون ملایر رو برده بالا پرفسور شهبازخانی عزیز

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

تشخیص بیماری اشالوزی و گوارش

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

عالی هستن ، من با حال بد و اورژانسی بعد از جراحی صفرا، برای ای ار سی پی و برداشتن سنگ از مجرا مراجعه کردم و جون منو نجات دادن

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

بسیار شریف

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

دکتر بینهایت صبور آرام و کاربلد، منو همسرم پیش ایشون درمان گرفتیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

سیستم گوارشی معده

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

سلیاک داشتم و درمانم کردن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

با اخلاق

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

تنگی مجرای صفرا..توسط ایشان ercpشدم

۱۳۹۷/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

معدم سوزش داشت، با کمک اقا دکتر خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

من خیلی راضیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

بزرگوارترین انسان ترین متخصص ترین پزشکی که در عمرم دیدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

گوارش و پلیپ روده.بهبود حاصل شده.بسیار دلسوز ومهربان

۱۳۹۷/۰۲/۱۲

مشکوک به سلیاک بودم آزمایش دادم جواب آزمایش میخوام نشون بدم

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسیار عالی بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۵

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

تورم معده و مشکل حل شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

فوق العاده اید

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

خیلی گله جنتلمن انتقادپذیر باسواد عاشق ایران و ملایر

۱۳۹۷/۰۸/۱۷

سلام مشکل معده داشتم .وخدا رو با داروهای که ایشون تجویز کرده بودن خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

مشکوک به سلیاک . تحت درمان . دکتر بسیار خوب و عالی و با دانش

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

خوش برخورد ، جزئی بین ، دقیق

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

بسیار حاذق هستن

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

سنگ پانکراس

۱۳۹۸/۱۱/۰۶

فعلا که هیچی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

ناراحتی معده وروده داشتم ودارم دربیمارستان عرفان بستری بودم که اندو وکولونوسکوپی شدم سال 2/9/94

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

دکتر خوش برخورد وخوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

سنگ پانکراس

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

بسیار پزشک با تجربه و دلسوزی هستند.

۱۳۹۸/۰۱/۱۸

عالی کار درست

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

سلیاک من را ایشان تشخیص دادند

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

واقعا بی نظیر

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

دکتر فوق العاده خوب و کار بلد و باتجربه و باسواد

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

مشکل معده

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

از طریق اشنا میشناسم

۱۳۹۹/۰۳/۱۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

بیماری کولیت عصبی روده

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

بنده جهت earcpنزد ایشان امدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

فعلا فقط آزمایش دادم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

با سلام بنده به مریضی سلیاک مبتلا بودم و با تشخیص دکتر شهبازخانی نوع مریضم را تشخیص دادن

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

سوهاضمه مزمن داشتم و دارم کمی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

بنده مشکل صفرا داشتم کارشون و اخلاقشون بسیار عالی هست

۱۳۹۹/۱۲/۳۰

به شدت ژزشک درجه یکی هستن

۱۳۹۷/۰۷/۲۹

ای آر سی پی شدم

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

تشخیص به موقع بیماری سیلیاک

۱۳۹۷/۰۹/۰۷

بسیارعالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

خونریزی روده و درمان توسط آقای دکتر شهباز خانی

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۸
اطلاعات تکمیلی
• استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران
• مدیر انجمن سلیاک ایران
• مسئول آموزش آندوسونوگرافی و ERCP بیمارستان امام خمینی (دانشگاه علوم پزشکی تهران)
در صورت نیاز به انجام آندوسکوپی، کولونوسکوپی، ERCPوکسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09361029634
کلینیک مسعود
تهرانخیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد -خیابان ۱۹ - پلاک ۱۴۴ - کلینیک مسعود
    نقشه مطب
    بیمارستان عرفان
    تهرانسعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان
    در صورت نیاز به انجام آندوسکوپی، کلونوسکوپی، ERCPو کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: ۰۹۳۶۱۰۲۹۶۳۴
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      کلینیک مسعود
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد -خیابان 19 - پلاک 144 - کلینیک مسعود

      بیمارستان عرفان
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران سعادت آباد ، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری ، خیابان شهید ریاضی بخشایش ، بیمارستان عرفان

      کسانی که دکتر بیژن شهبازخانی را پیشنهاد میکنند:
      جناب آقای دکتر کرامت الله ترابی زیارتگاهی جراحی عمومی جناب آقای دکتر کرامت الله ترابی زیارتگاهی

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      کلینیک مسعود

      خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد -خیابان ۱۹ - پلاک ۱۴۴ - کلینیک مسعود

      بیمارستان عرفان

      سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان

      کلینیک مسعود

      خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد -خیابان ۱۹ - پلاک ۱۴۴ - کلینیک مسعود

      بیمارستان عرفان

      سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش، بیمارستان عرفان