بسیارعالی
با سلام
رژیم وزن گیری کودک
عالی هستند
برخورد بسیارخوبی دارند با حوصله و بادقت پاسخگوی تمام سوالات هستن، رژیم خیلی خوبی رو توصیه کردن و با انجامش به وزن مورد نظر رسیدم.
سلام خیلی عالی بودن یکی از دوستان معرفی کردن دیابتم کنترل نمیشد الان مدتی هست تحت نظر ایشون هستم قندام خیلی خوب شده
خیلی با صبر و حوصله هستند / همه ی موترد رو بررسی میکنند و توضیح میدن
من برای افزایش وزن مراجعه کردم و خیلی عالی بودن و طبق رژیمی که دادن بهم تا الان 7 کیلو وزن اضافه کردم
از ویزیت شدن پیش ایشون بسیار راضی هستم ..وقت کافی میزارن وتوضیح کافی وکامل دادن درعین مهارتی که در مورد دادن برنامه غذایی داشتن.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کوهسنگی ۵، ساختمان پزشکان جالینوس، طبقه اول، واحد ۱۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰با سلام
۱۴۰۱/۱۰/۱۴رژیم وزن گیری کودک
۱۴۰۲/۰۶/۱۳عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹برخورد بسیارخوبی دارند با حوصله و بادقت پاسخگوی تمام سوالات هستن، رژیم خیلی خوبی رو توصیه کردن و با انجامش به وزن مورد نظر رسیدم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۶سلام خیلی عالی بودن یکی از دوستان معرفی کردن دیابتم کنترل نمیشد الان مدتی هست تحت نظر ایشون هستم قندام خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۱۰/۲۲خیلی با صبر و حوصله هستند / همه ی موترد رو بررسی میکنند و توضیح میدن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹من برای افزایش وزن مراجعه کردم و خیلی عالی بودن و طبق رژیمی که دادن بهم تا الان 7 کیلو وزن اضافه کردم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴از ویزیت شدن پیش ایشون بسیار راضی هستم ..وقت کافی میزارن وتوضیح کافی وکامل دادن درعین مهارتی که در مورد دادن برنامه غذایی داشتن.
۱۴۰۳/۰۱/۲۶