سلام بله بسیار عالی رسیدگی خوب ورضایت بخش من برای سنوگرافی بارداری رفته بود جواب خوبی گرفتم وازاقای دکتر وپرسنل ممنون ومچکرم
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ام آر ای داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
سونو جفتو جنین خووب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
با سلام و خسته نباشید - سونگرافی رحم انجام دادم - اگهبا بیمه تکمیلی قرارداد داشتند خیلی بهتر بود -ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
اسکن رنگی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بسیار عالی انشالله تنشون سلامت باشه
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
برای تصویر برداری خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
ام ارای
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
انواع سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
موفقیت امیز بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
بسیار دقیق و محترم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عالی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
......
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
سی تی اسکن ریه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
پا درد
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بارداری .
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ایشون بسیار با تجربه و با اخلاق هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سونو گرافی از شکم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بد نیست
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عالی بهترین پزشک
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
از مرکز تصویر برداری و ام آر آی استفاده کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
برای سنوی کلیه پسرم رفتیم که خداروشکر دقیق بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دکتر علیزاده یک استاد متبحر و بااخلاق و منش های انسانی و والا هستند ....که تشخیص های ایشان واقعا صحیح است در حد نفرات اول امتحان برد تخصص و اساتید برجسته دانشگاه .......
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
ام آر ای
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
اسکن ریه
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
از کیفیت کار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
همه چی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خوب بوده همیشه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
کمردرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
سونوکبد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
کارش عالی درود فراوان
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عالیه ،
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
من کلا تزمایشا
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
سونو بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
اسکن داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خیلی کارش درسته
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
با سلام :بنده مهرهای گردن شماره 5 و 6 مشکل داشتم که با MRi
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
من برای وزن جنین رفتم.خیلی عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
حضورذهن ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
پسرم دل درد داشت اومدم سونو گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
من سنگ کولیه داشتم سنوگرافی گرفتم از سنوگرافی شون خیلی رازیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
خیلی خوب و دقیق
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
خوب بود، جواب رادیولوژی سریع
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
دکتر خیلی خوب و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
سونوگر
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
سونو گرافی انجام دادم.
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
درد زانو داشتم
برای ام آر آی پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار خوب دست شون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
از دیگران شنیدم دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
ام ار ای داشتم الان میخوام جوابشو بگیرم اون موقع معلوم میشه کارش درست بوده یا خیر
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بارداری سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
راصی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
حاملگی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
زوداقدام شده بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
سونوگرافی سینه
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
ام ار ای
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
مترجم هستم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
واقعا عالیه من همیشه سونوگرافی اینجا انجام میدم همیشه جواب دقیق درست بقیه دکتراهم همیشه اینجارو توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تجربه اول
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
سونوداشتم،تشخیصش خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
Mri گرفته شده در مرکز کیفیت خوبی ندارد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
سی تی اسکن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
مشکل دردپهلوی سمت راست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
خیلی سونوانجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سونوگرافیهای دوران بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
مرکز تصویر برداریه خوبیه و سریع کار رو راه میندازن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خیلی عل
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
راضی هس
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
همسرم تومور کوردوما داشتن و تو این مجموعه ام آر آی دادن و تشخیص دادن بیماریشون رو
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عالی ، دکتر وحید علیزاده که یکی از پزشکان مجموعه بودن بسیار با حوصله و خوش اخلاق بودند
– انواع سونوگرافی های زنان، بارداری و جنرال به شرح زیر در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهر ری انجام می شود: غربالگری مرحله اول، دوم، سوم، سه بعدی و چهاربعدی، کالرداپلر حاملگی و سونوگرافی های جنرال شکم و لگن، پستان، تیروئید، انواع کالر داپلر اکوی قلب جنین، سونوگرافی و فیبرواسکن کبد، سونوگرافی رکتال – انواع اسکن پستان با جدیدترین دستگاه ماموگرافی – انجام تمام گرافی های تخصصی ارتوپدی و رنگی دستگاه گوارش – انجام تمامی ام آر آی های روتین و تخصصی مثل ام آر آنژیوگرافی هاMRS، ام آر آی قلب و کبد، ام آر فیستولوگرافی، MRV ام آرآرتروگرافی و... – سی تی اسکن تمامی بافت ها و سی تی آنژیوگرافی تمامی عروق – رادیوگرافی های فک و دندان، پانورکس (OPG)، سفالومتری، بایت وینک، پری اپیکال و انواع نمونه برداری ها نیز در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی رازی شهر ری انجام پذیر می باشد. ام آر آی قلب تستی کاملا تخصصی می باشد که در معدود مراکز تهران و ایران انجام می شود اما در مرکز تصویر برداری رازی شهر ری این تست با استفاده از پروتوکل های کاملا تخصصی و گزارش دهی با استفاده از به روزترین نرم افزار های دنیا – آمادگی های قبل از انجام ام آر آی قلب: • قبل از انجام ام آر آی قلب نیازی به رژیم غذایی ندارید و در صورتیکه از داروی خاصی استفاده می کنید، برنامه دارویی خود را تغییر ندهید. توجه: در صورتی که در خواست پزشک شما ام آر آی قلب با تزریق باشد از شما خواسته می شود 4 ساعت قبل حتما ناشتا باشید ولازم است هرگونه حساسیت دارویی، فصلی، آلرژی خود را حتما به پزشک و کارشناس اطلاع دهید. در نظر داشته باشید در صورت آلرژی قبل از انجام تست نیاز به مشورت با پزشک و مصرف دارو می باشد. • در صورت داشتن هرگونه ناراحتی کلیوی با پزشک خود مشورت کنید. • در صورت بار دار بودن یا احتمال به بارداری لطفا پزشک و کارشناسان را مطلع کرده. • اگر هر گونه ایمپلنت فلزی (پیس میکر، پمپ کاشتنی، هرگونه تتو و...) در بدن شما استفاده شده است حتما کارشناسان را مطلع کرده. توجه: اگر از بودن در فضاهای سربسته اضطراب دارید ممکن است نیاز به داروی آرام بخش نیاز داشته باشید اما لازم است بدانید شما با کارشناسان رادیولوژی در حین انجام تست میتوانید گفتگو کنید و این موضوع از دلهره بسیاری از افراد می کاهد. – قبل از این انجام سونوگرافی ها توصیه میشود به میزان کافی آب نوشیده شود چرا که امواج آلتراساوند (فرا صوت) از مایعات بهتر عبور کرده و کیفیت تصاویر این تست بالاتر میرود. – آمادگی های قبل از تصویر برداری از دستگاه گوارش: - طبق دستور پزشک از شما خواسته می شود چند ساعت (حدودا 6 تا 8 ساعت بسته به نوع تست) قبل از انجام تست ناشتا باشید، همچنین استعمال دخانیات نیز قبل از تست ممنوع است. - اگر باردار یا احتمال باردار بودن دارید حتما پزشک را مطلع کرده. - اگر داروی خاصی مصرف میکنید با حداقل میزان آب مصرف شود. - قبل از انجام تست تمام اشیا فلزی مثل عینک و زیور آلات را در آورده. - مقداری ماده حاجب به نام باریم به شما داده می شود که میل کنید و در حالت های مختلفی از شما به وسیله اشعه X تصویر برداری می شود. - بعد از انجام تست برای جلوگیری از یبوست و خارج شدن شدن سریع تر ماده حاجب از بدن توصیه به نوشیدن فراوان آب می شود. - پس از اتمام تست ممکن است برای مدت 3-1 روز مدفوع مقداری سفید رنگ شود که طبیعی است.
خوبه راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۰۹اسکن قلب
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹کلا خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۶همچی عالی و تمیز
۱۴۰۱/۰۱/۱۴هیچ مشکلی نداشت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷...... دلانن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴برخوردشون مناسب و کارشون دقیق بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۷خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۴سی تی اسکن
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عالییی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳سلام بله بسیار عالی رسیدگی خوب ورضایت بخش من برای سنوگرافی بارداری رفته بود جواب خوبی گرفتم وازاقای دکتر وپرسنل ممنون ومچکرم
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ام آر ای داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۲سونو جفتو جنین خووب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۱با سلام و خسته نباشید - سونگرافی رحم انجام دادم - اگهبا بیمه تکمیلی قرارداد داشتند خیلی بهتر بود -ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲اسکن رنگی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار عالی انشالله تنشون سلامت باشه
۱۳۹۹/۱۲/۱۷برای تصویر برداری خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ام ارای
۱۴۰۰/۱۰/۰۹انواع سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷موفقیت امیز بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹بسیار دقیق و محترم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰......
۱۴۰۰/۰۵/۳۰راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹سی تی اسکن ریه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۱نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷پا درد
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بارداری .
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ایشون بسیار با تجربه و با اخلاق هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶سونو گرافی از شکم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بد نیست
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عالی بهترین پزشک
۱۳۹۹/۰۴/۲۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خوب بوده
۱۳۹۹/۰۳/۱۷از مرکز تصویر برداری و ام آر آی استفاده کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲برای سنوی کلیه پسرم رفتیم که خداروشکر دقیق بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۱راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتر علیزاده یک استاد متبحر و بااخلاق و منش های انسانی و والا هستند ....که تشخیص های ایشان واقعا صحیح است در حد نفرات اول امتحان برد تخصص و اساتید برجسته دانشگاه .......
۱۴۰۵/۰۲/۱۵ام آر ای
۱۳۹۹/۰۶/۱۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰اسکن ریه
۱۳۹۹/۰۹/۰۲دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۲از کیفیت کار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹همه چی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خوب بوده همیشه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷کمردرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱سونوکبد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷کارش عالی درود فراوان
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالیه ،
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۵من کلا تزمایشا
۱۳۹۹/۰۶/۱۹سونو بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۰۵اسکن داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی کارش درسته
۱۴۰۰/۰۹/۱۳با سلام :بنده مهرهای گردن شماره 5 و 6 مشکل داشتم که با MRi
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵من برای وزن جنین رفتم.خیلی عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۶حضورذهن ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲پسرم دل درد داشت اومدم سونو گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹من سنگ کولیه داشتم سنوگرافی گرفتم از سنوگرافی شون خیلی رازیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۸خیلی خوب و دقیق
۱۳۹۹/۰۵/۲۱خوب بود، جواب رادیولوژی سریع
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۶دکتر خیلی خوب و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سونوگر
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سونو گرافی انجام دادم.
۱۳۹۹/۰۴/۰۸درد زانو داشتم برای ام آر آی پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار خوب دست شون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۳/۱۵از دیگران شنیدم دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ام ار ای داشتم الان میخوام جوابشو بگیرم اون موقع معلوم میشه کارش درست بوده یا خیر
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بارداری سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰راصی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸حاملگی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲زوداقدام شده بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سونوگرافی سینه
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ام ار ای
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مترجم هستم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰واقعا عالیه من همیشه سونوگرافی اینجا انجام میدم همیشه جواب دقیق درست بقیه دکتراهم همیشه اینجارو توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶تجربه اول
۱۴۰۰/۰۴/۲۷سونوداشتم،تشخیصش خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۴Mri گرفته شده در مرکز کیفیت خوبی ندارد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳سی تی اسکن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۹مشکل دردپهلوی سمت راست
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۱/۰۴/۲۱خیلی سونوانجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۱سونوگرافیهای دوران بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۳۰مرکز تصویر برداریه خوبیه و سریع کار رو راه میندازن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خیلی عل
۱۳۹۹/۰۴/۰۹راضی هس
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۳۰همسرم تومور کوردوما داشتن و تو این مجموعه ام آر آی دادن و تشخیص دادن بیماریشون رو
۱۳۹۷/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عالی ، دکتر وحید علیزاده که یکی از پزشکان مجموعه بودن بسیار با حوصله و خوش اخلاق بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸سونوگرافی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷تصویربرداری
۱۴۰۰/۰۱/۲۵آپاندیس تشخیص داده نشد
۱۳۹۹/۰۴/۲۷ام ار ای انحام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰