سلام کوتاه و مختصر....فرشته الهی به تمام معنا️️️️️️️️
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
دخترم فلج ترب هستن خیلی تا الان بهترشدن و تحت درمان هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
جراح دست مادرم بودن عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
بی نهایت عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مچ دست چپ تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
تحت بررسی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دکتر با اخلاق ، کار بلد و دلسوز . کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار دکتر مسئولیت شناس که بعد مراجعه به ایشون به هیچ دکتر دیگری مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار خوش اخلاق حرفه ای و مسیولیت پذیر
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
خیلی عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر بسیار کار بلد هستند عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
جراحی کتف
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
جراحی اسکافویید- عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
درد ارنج فعلن برام عمل نوشتن
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
با وجدان و تشخیص دقیق
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
عالی
و هیچ
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
سندرم تونل مچ دست
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
عالی هس
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
تزریق برای درد و التهاب شانه
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
جراحی دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
بسیار عالی ب
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بهترین و خوش
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
بسیار دکتر م
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
عمل کردن مچ دست
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
بسیار با اخلاق،حاذق،زبردست
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
کار دکتر حرف نداره عمل جراحی انجام دادم راضی بودم
دستمو باز کردم همه چی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
همسرم با فرز انگشت اشاره دست چپشون آسیب شدید دید و 4 بهمن توسط ایشون در بینارستان امام خمینی اورژانسی جراحی شدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی بینظیر هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
آقای دکتر بی نظیر هستن من اصلا فکر نمیکردم تونل کارپال دستم که سالها اذیتم میکرد بلاخره با دستای جادوییشون برطرف شه و رو به بهبود بره .مانا و شاد باشن .
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
پلاتین گذاشته لکن پا سمت
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
عمل جرحی دست دخترم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
بسیار دکتر با تجربه و مهربانی هستن .. کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
از ایشان متشکرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فعلا یک جلسه رفتم واسه عمل اما خیلی تعریف ایشونو شنیدم
دکتر فوقالعاده وباسوادی هستن . از لحاظ انسانی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دکتر بسیارعالی باسواد،توانا،بامعرفت ومشتی بود
حسن بادی هستم ازقم
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
فلج شبکه بازویی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
به خاطر دست دخترم که مادر زادی مشکل داشت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عالی با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
نتیجه عمل شانه من بسیار عالی بود دکتر کارشون حرف نذاره
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
برای جراحی تونل کارپال پیششون رفتم .بسیار عالی پیش رفت .
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
کمر درد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
با سلام
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بدون اغراق فوق العاده بودند من یه عمل پیش ایشون داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
همسرم عصب دست عمل کرده و خیلی راضی هستیم خدا دکتر رو حفظ کنه بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
تشخیص ایشون رو برای عمل ترجیح میدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
درد دست
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
هنوز مراحل درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
بسیار باشخصیت و عالی برخورد داشتند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
فلج ارب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
فعلا اوایل درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
فلج ارب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
کارش درسته
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
از سمت دوستم معرفی شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
خیلی ممنونیم از آقای دکتر بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق وحاذقی هستن .پای برادرم رو چند سال پیش عمل کردن داخل پاش پلاتین گذاشتن بسیار خوب بوده فقط الان نمیتونیم ازشون نوبت بگیریم .ان شالله که به زودی بتونیم پیداشون کنیم و نوبت بگیریم ازشون .برای در آوردن پلاتین پای برادرم .
۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
دکتر خوبی هستند من در مطب ایشان رفتم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
من خودم جراح هستم و توسط ایشان به علت سندروم تونل کارپ و اسیب عصب جراحی شدم و بسیار بسیار راضی هستم و دیگر هیچ مشکلی حین کار ندارم ،بسیار خوش اخلاق ، با حوصله و توانا هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
من تنگی کانال کارپال دست داشتم که اقای دکتر زحمت عمل رو کشیدن و راضی بودم از کارشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
جراحی دست شده
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بسیار دکتر عالی و بینظیری هستند اگر دنبال دکتر خوب هستید حتما توصیه میکنم بهتون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار دکتر حاذق و کار بلد وبسیار باخلاق حتما پیشنهاد میکنم فوقولادن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شانه خواهرم سالها درد شدید داشت با مراجعه به ایشان و تشخیص خوب و انجام تزریق در مفصل و دارو کاملا خوب شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
یکی از بهترین دکترهای ارتوپد هستن کتف من دچار جا به جایی شده بود که به کمک دکتر درمان شدم ممنون ازتون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
وجود شی خارجی دردست
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
ایشون بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستند و با اعتماد به نفس بسیار بالا ،حتما پیشنهاد میکنم*
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکتر بسیار عالی کار بلد و منصف
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
برخورد عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
بیمارستان امام
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
ایشان دست فرزند ۱۵ ماهه ما را عمل کردند
۱۴۰۲/۰۶/۰۳
تصادف کردم و ایشون خیلی عالی عمل کردند و الان خوبم خداروشکر
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
تزریق PRP.بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
سلام من بیمارستان امام خمینی عمل شدم زیر نظر خود دکتر الان 8روز شده دستمو باز نکردم وقت فوری میخواستم
متخصص ارتوپدی، جراحی استخوان و مفاصل فلوشیپ جراحی دست، آرنج و اعصاب محیطی دوره تکمیلی جراحی دست و اندام فوقانی از فرانسه درمان آسیب های ورزشی جراحی ناهنجاریهای مادرزادی اندام فوقانی
تنگی کانال دست _ عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سلام کوتاه و مختصر....فرشته الهی به تمام معنا️️️️️️️️
۱۴۰۳/۰۳/۱۱دخترم فلج ترب هستن خیلی تا الان بهترشدن و تحت درمان هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵جراح دست مادرم بودن عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بی نهایت عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲مچ دست چپ تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳تحت بررسی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکتر با اخلاق ، کار بلد و دلسوز . کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار دکتر مسئولیت شناس که بعد مراجعه به ایشون به هیچ دکتر دیگری مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار خوش اخلاق حرفه ای و مسیولیت پذیر
۱۴۰۳/۰۵/۱۸خیلی عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر بسیار کار بلد هستند عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱جراحی کتف
۱۴۰۳/۰۴/۲۸جراحی اسکافویید- عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵درد ارنج فعلن برام عمل نوشتن
۱۴۰۲/۱۲/۲۳خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱با وجدان و تشخیص دقیق
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی و هیچ
۱۴۰۲/۰۲/۱۷سندرم تونل مچ دست
۱۴۰۲/۰۸/۱۷عالی هس
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تزریق برای درد و التهاب شانه
۱۴۰۰/۱۲/۲۷جراحی دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بسیار عالی ب
۱۴۰۲/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۵نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بهترین و خوش
۱۴۰۱/۰۳/۲۶بسیار دکتر م
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عمل کردن مچ دست
۱۴۰۱/۰۲/۲۸بسیار با اخلاق،حاذق،زبردست
۱۴۰۲/۰۳/۱۴کار دکتر حرف نداره عمل جراحی انجام دادم راضی بودم دستمو باز کردم همه چی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱همسرم با فرز انگشت اشاره دست چپشون آسیب شدید دید و 4 بهمن توسط ایشون در بینارستان امام خمینی اورژانسی جراحی شدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بینظیر هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶آقای دکتر بی نظیر هستن من اصلا فکر نمیکردم تونل کارپال دستم که سالها اذیتم میکرد بلاخره با دستای جادوییشون برطرف شه و رو به بهبود بره .مانا و شاد باشن .
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱پلاتین گذاشته لکن پا سمت
۱۴۰۱/۱۰/۲۰عمل جرحی دست دخترم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸بسیار دکتر با تجربه و مهربانی هستن .. کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱از ایشان متشکرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فعلا یک جلسه رفتم واسه عمل اما خیلی تعریف ایشونو شنیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۹راضی بودم عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱جناب دکترفوق العاده خوشرو،ازهمه لحاظ عالی ،به نظرمن پنجه طلا هستن
۱۴۰۱/۰۸/۳۰دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیار دکت
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر فوقالعاده وباسوادی هستن . از لحاظ انسانی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکتر بسیارعالی باسواد،توانا،بامعرفت ومشتی بود حسن بادی هستم ازقم
۱۴۰۱/۱۲/۱۰فلج شبکه بازویی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴به خاطر دست دخترم که مادر زادی مشکل داشت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۱نتیجه عمل شانه من بسیار عالی بود دکتر کارشون حرف نذاره
۱۴۰۰/۱۲/۱۱برای جراحی تونل کارپال پیششون رفتم .بسیار عالی پیش رفت .
۱۴۰۵/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۰کمر درد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۶با سلام
۱۴۰۲/۰۹/۰۲بدون اغراق فوق العاده بودند من یه عمل پیش ایشون داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱همسرم عصب دست عمل کرده و خیلی راضی هستیم خدا دکتر رو حفظ کنه بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲تشخیص ایشون رو برای عمل ترجیح میدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۷درد دست
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰هنوز مراحل درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۳/۰۱بسیار باشخصیت و عالی برخورد داشتند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶فلج ارب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵فعلا اوایل درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۹فلج ارب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵کارش درسته
۱۴۰۲/۰۱/۲۷از سمت دوستم معرفی شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خیلی ممنونیم از آقای دکتر بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق وحاذقی هستن .پای برادرم رو چند سال پیش عمل کردن داخل پاش پلاتین گذاشتن بسیار خوب بوده فقط الان نمیتونیم ازشون نوبت بگیریم .ان شالله که به زودی بتونیم پیداشون کنیم و نوبت بگیریم ازشون .برای در آوردن پلاتین پای برادرم .
۱۴۰۲/۰۱/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستند من در مطب ایشان رفتم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶من خودم جراح هستم و توسط ایشان به علت سندروم تونل کارپ و اسیب عصب جراحی شدم و بسیار بسیار راضی هستم و دیگر هیچ مشکلی حین کار ندارم ،بسیار خوش اخلاق ، با حوصله و توانا هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۱۳من تنگی کانال کارپال دست داشتم که اقای دکتر زحمت عمل رو کشیدن و راضی بودم از کارشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۵جراحی دست شده
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار دکتر عالی و بینظیری هستند اگر دنبال دکتر خوب هستید حتما توصیه میکنم بهتون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار دکتر حاذق و کار بلد وبسیار باخلاق حتما پیشنهاد میکنم فوقولادن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸شانه خواهرم سالها درد شدید داشت با مراجعه به ایشان و تشخیص خوب و انجام تزریق در مفصل و دارو کاملا خوب شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۸یکی از بهترین دکترهای ارتوپد هستن کتف من دچار جا به جایی شده بود که به کمک دکتر درمان شدم ممنون ازتون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱وجود شی خارجی دردست
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ایشون بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستند و با اعتماد به نفس بسیار بالا ،حتما پیشنهاد میکنم*
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر بسیار عالی کار بلد و منصف
۱۴۰۲/۰۸/۲۱برخورد عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱بیمارستان امام
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ایشان دست فرزند ۱۵ ماهه ما را عمل کردند
۱۴۰۲/۰۶/۰۳تصادف کردم و ایشون خیلی عالی عمل کردند و الان خوبم خداروشکر
۱۴۰۱/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۰تزریق PRP.بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سلام من بیمارستان امام خمینی عمل شدم زیر نظر خود دکتر الان 8روز شده دستمو باز نکردم وقت فوری میخواستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸فعلا هیچی چون قراره کمیسیون پزشکی بزارن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹